Dat is net hoe je 't ziet...quote:Op maandag 25 november 2019 21:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De brug is dicht?![]()
Staat juist open.
Omdat het kanquote:Op maandag 25 november 2019 21:16 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom krijgen de hunters een livestream van de finish?
Een tripje naar Duitslandquote:Op maandag 25 november 2019 21:17 schreef over_hedge het volgende:
Maar wat hebben ze nou gewonnen eigenlijl?
Huntedquote:Op maandag 25 november 2019 21:17 schreef over_hedge het volgende:
Maar wat hebben ze nou gewonnen eigenlijl?
quote:
quote:
Dit dus, ik snap dat het tv is maar waarom wordt dit soort info met de hunters gedeeld... dan kun je dus 3 weken van de radar zijn en nog de pech hebben dat ze net jouw eend eruit pikken... viel me overigens wel op dat de hunters niet alle berichten meer binnen kregen op telefoons van gepakten, want dat was me ook al zo'n doorn in het oogquote:Op maandag 25 november 2019 21:12 schreef kanovinnie het volgende:
Dat ze het doorgeven aan de hunters is wel flink gay
Eindelijk een keer dat gezamenlijke informatie voor het ene team in het voordeel werkt van het andere teamquote:
18 minuten gebabbel, niks interessants volgens mij (ben er snel doorheen gescrolled). Ze hadden vooraf geen beelden gezien, hebben na het verstrijken van de tijd nog gezellig geborreld met de hunters, Juul dacht op het laatst dat Koen was gepakt, ze vonden het spannend, groetjes aan Kate.quote:Op maandag 25 november 2019 22:49 schreef Postbus100 het volgende:
Kan iemand nog bij die Q&A op Instagram? Wat werd daar gepost?
https://www.instagram.com/p/B5TTyXDiSAX/
Merci. Kan je die hele tekst integraal hier plaatsen (in een spoiler). Of is dat echt veel?quote:Op maandag 25 november 2019 23:01 schreef Burdie het volgende:
[..]
18 minuten gebabbel, niks interessants volgens mij (ben er snel doorheen gescrolled). Ze hadden vooraf geen beelden gezien, hebben na het verstrijken van de tijd nog gezellig geborreld met de hunters, Juul dacht op het laatst dat Koen was gepakt, ze vonden het spannend, groetjes aan Kate.
Het is een filmpje, geen uitgeschreven tekst, dus neequote:Op maandag 25 november 2019 23:08 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Merci. Kan je die hele tekst integraal hier plaatsen (in een spoiler). Of is dat echt veel?
Altijd zo suf als ze dit soort initiatieven op niet-openbare plaatsen doenIk heb geen Instagram, en ook geen Facebook
Dat dachten wij gisteren ook. Ik doe wel mee hoor, als je iemand in zuidoost brabant nodig hebt.quote:Op maandag 25 november 2019 21:48 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik las dus dat Hunted volgend jaar aan het vierde seizoen van Hunted willen beginnen!
Nu zag ik dat ze dus op de regionale zenders aan het begin van het einde van de zoektocht dus een tiplijn openstellen. Is het een idee om met elkaar, en dan bedoel ik gewoon met 50 man, te bellen en dan allemaal loze tips te geven, en mensen zich te laten verkleden als de personen naar wie ze zoeken
Echt 3 teams naar één of andere Fok-user die spontaan van uit het niets opduikt en lijkt op een deelnemer
De Hunters massaal afgeleid door Fok!
We moeten volgend jaar in september ofzo in de gaten houden als Hunted de media nodig heeft
Het is kennelijk in mei al opgenomen.quote:Op maandag 25 november 2019 21:48 schreef Claude_Viole het volgende:
We moeten volgend jaar in september ofzo in de gaten houden als Hunted de media nodig heeft
mwah, vond het ook nogal dom als je op wil splitsen om dan wel de hele tijd in opvallende optocht te gaan rijden. Ze waren anders nooit gepakt. Zelfde als buiten gaan zitten in een open tuin als je gezocht wordt.quote:Op maandag 25 november 2019 21:43 schreef kalinhos het volgende:
Dat die cameraman meegaat is echt het grootste manco van de serie. Geef ze allebei een goede selfiestick, die beelden worden toch pas naderhand gemonteerd.
Nooit dat die hunters juanito en zn vriendin gevonden hadden als die hunter niet vol in de boei van die cameraman keek.
ja, je kon aan het pas ingezaaide maisvelden zienquote:Op dinsdag 26 november 2019 08:08 schreef Burdie het volgende:
[..]
Het is kennelijk in mei al opgenomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |