Ik zat me te verbazen dat ze daar niet naar vroegen. Je zou zeggen dat dat flink op zou vallen.quote:Op maandag 25 november 2019 20:58 schreef Meke het volgende:
Ik dacht ook even; hoezo herken je nou zo iemand? Maar er loopt natuurlijk ook altijd een camera mee
Ik ben vorige maand nog op vakantie geweest in Drenthequote:Op maandag 25 november 2019 20:59 schreef Meke het volgende:
Wat doe je als toerist nou in Drenthe met je tentje
Ja, dat verzwijgen ze steeds vakkundigquote:Op maandag 25 november 2019 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zat me te verbazen dat ze daar niet naar vroegen. Je zou zeggen dat dat flink op zou vallen.
Jupquote:Op maandag 25 november 2019 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
100% dat je de cameraman ziet toch
Daarom haalde ze die twee ook door elkaar in die tuin waarschijnlijk.quote:Op maandag 25 november 2019 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zat me te verbazen dat ze daar niet naar vroegen. Je zou zeggen dat dat flink op zou vallen.
En dan kunnen die straks net aan over de brug heen rennenquote:Op maandag 25 november 2019 21:05 schreef JJ76 het volgende:
En nu komt berichtje op telefoon binnen en kunnen ze gaan jagen op die anderen
Oh, ik dacht omdat het hele programma gescript isquote:Op maandag 25 november 2019 21:05 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Daarom haalde ze die twee ook door elkaar in die tuin waarschijnlijk.
Ja denk ik ookquote:Op maandag 25 november 2019 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan kunnen die straks net aan over de brug heen rennen
Zal wel weer net zo dramatisch worden als in dat water toen.quote:Op maandag 25 november 2019 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En dan kunnen die straks net aan over de brug heen rennen
Dat sowiesoquote:Op maandag 25 november 2019 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, ik dacht omdat het hele programma gescript is
Das waar ook. Je moet eigenlijk gewoon dat nummer allemaal onzintips gegeven.quote:Op maandag 25 november 2019 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gaat erom dat het veel te doorzichtig gescript is.quote:Op maandag 25 november 2019 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat was sowieso al opzichtig nep. Want op het ene moment vaart er een klein zwart bootje tussen de commandoboot en de boot van de hunters door en in het volgende shot opeens niet meer.quote:Op maandag 25 november 2019 21:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zal wel weer net zo dramatisch worden als in dat water toen.
Of ze redden het net niet nu
Iedereen uit je netwerk 100-en tips laten inbellen.quote:Op maandag 25 november 2019 21:09 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Das waar ook. Je moet eigenlijk gewoon dat nummer allemaal onzintips gegeven.
Dat is net hoe je 't ziet...quote:Op maandag 25 november 2019 21:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
De brug is dicht?![]()
Staat juist open.
Omdat het kanquote:Op maandag 25 november 2019 21:16 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom krijgen de hunters een livestream van de finish?
Een tripje naar Duitslandquote:Op maandag 25 november 2019 21:17 schreef over_hedge het volgende:
Maar wat hebben ze nou gewonnen eigenlijl?
Huntedquote:Op maandag 25 november 2019 21:17 schreef over_hedge het volgende:
Maar wat hebben ze nou gewonnen eigenlijl?
quote:
quote:
Dit dus, ik snap dat het tv is maar waarom wordt dit soort info met de hunters gedeeld... dan kun je dus 3 weken van de radar zijn en nog de pech hebben dat ze net jouw eend eruit pikken... viel me overigens wel op dat de hunters niet alle berichten meer binnen kregen op telefoons van gepakten, want dat was me ook al zo'n doorn in het oogquote:Op maandag 25 november 2019 21:12 schreef kanovinnie het volgende:
Dat ze het doorgeven aan de hunters is wel flink gay
Eindelijk een keer dat gezamenlijke informatie voor het ene team in het voordeel werkt van het andere teamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |