SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOKKoel en donker bewaren
OMG dat is precies wat ik gekocht hebquote:Op zondag 24 november 2019 14:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Ik heb pepernoten en schuimpjes. Helaas geen hartige snacks meer
Goede keuzequote:Op zondag 24 november 2019 15:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
OMG dat is precies wat ik gekocht heb
Zak pepernoten en zak schuimpjes/snoep (want in zo'n gecombineerde zak zit te weinig snoep![]()
)
Het is nog niet te laatquote:
Nee, maar mijn trek is minder groot dan mijn weerzin om de deur uit te gaanquote:
One day more.... Another DAY another DESTINYquote:Op zondag 24 november 2019 14:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Vandaag nog werken, vanaf morgen een paar dagen vrijEn nu denk ik steeds aan One Day More
nicequote:Op zondag 24 november 2019 15:23 schreef Momo het volgende:
Frituurde kip besteld en lekker veldrijden en junior songfestival kijken
Nouuu dat was in mijn tijd wel anders hoor, toen waren we nog Godvrezend en hadden we respect voor de zondagsrustquote:Op zondag 24 november 2019 15:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is gewoon elke zondag allemaal open hoor
Hoe zit dat in Spanje dan, is daar wel alles dicht?quote:Op zondag 24 november 2019 15:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouuu dat was in mijn tijd wel anders hoor, toen waren we nog Godvrezend en hadden we respect voor de zondagsrust
Haha, ja dat vind ik ook altijd van dat schuim in restaurantsquote:Op zondag 24 november 2019 15:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind 'schuimpje' zo'n lief woord.![]()
Ik heb er alleen wel een hekel aan als je in restaurants 'een schuimpje' van dit of dat krijgt, dat ziet er meestal uit of iemand op je bord gespuugd heeft
One day to a new beginningquote:Op zondag 24 november 2019 15:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
One day more.... Another DAY another DESTINY
quote:Op zondag 24 november 2019 15:35 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind 'schuimpje' zo'n lief woord.![]()
Ik heb er alleen wel een hekel aan als je in restaurants 'een schuimpje' van dit of dat krijgt, dat ziet er meestal uit of iemand op je bord gespuugd heeft
Aye, kapiteinquote:Op zondag 24 november 2019 15:47 schreef Guanabana het volgende:
JSF-kijkers straks hierheen![]()
ESF / Junior Eurovisie Songfestival 2019 (Zondag 24-11 16.00)
Ik hoor het niet!quote:
Dacht ik ook aanquote:Op zondag 24 november 2019 15:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoor het niet!
-Aye aye kapitein!
Oooh hij woont in een ananas diep in de zee
En nu heb ik zin in een kaassoufléquote:Op zondag 24 november 2019 15:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoor het niet!
-Aye aye kapitein!
Oooh hij woont in een ananas diep in de zee
Nee hoor, ook niet altijdquote:Op zondag 24 november 2019 15:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hoe zit dat in Spanje dan, is daar wel alles dicht?
Ik wist niet eens dat ze nog Baby Borns maaktenquote:Op zondag 24 november 2019 15:56 schreef Guanabana het volgende:
Haha overdag NPO 3 kijken in Sinterklaastijd, weet ik ook weer welk speelgoed er hot is.
Gangsta Bornquote:
Daar kun je niet vroeg genoeg mee beginnen!quote:
Ik heb er al 5 op en zo'n 20 pepernotenquote:Op zondag 24 november 2019 16:05 schreef Guanabana het volgende:
Twee schuimpjes op, nu al misselijk.
Heb jij alles bij elkaar gegooid of apart? Ik heb een bakje pepernoten en een bakje snoep.quote:Op zondag 24 november 2019 16:06 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb er al 5 op en zo'n 20 pepernoten![]()
Ik heb de pepernoten in een bakje en de schuimpjes pak ik rechtstreeks uit de zakquote:Op zondag 24 november 2019 16:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Heb jij alles bij elkaar gegooid of apart? Ik heb een bakje pepernoten en een bakje snoep.
Tomorrow we'll be far awayquote:
Echt hequote:
ben er helemaal moe vanquote:Op zondag 24 november 2019 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
Nou, we kunnen nu wel weer terug naar de SC
Daarom hier bijkomen!quote:
Haha, ja, ik ga nu ook echt later beginnen dan andersquote:Op zondag 24 november 2019 18:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nou, dat was leuk. Tijd om te koken.
BOHHquote:Op zondag 24 november 2019 18:36 schreef Guanabana het volgende:
Pastasalade met cherrytomaatjes, paprika, rucola, olijf, feta, pijnboompitten.
Waarom zou je ook van gedachten willen veranderen?quote:Op zondag 24 november 2019 19:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ga risotto maken en daar moet ik bij blijven, dus mij zien jullie straks weer terug
Ik heb het zonder schuimpjes! En zelfs zonder pepernoten!quote:Op zondag 24 november 2019 19:23 schreef Dave het volgende:
Lekker, pepernoten en schuimpjes! Maar dan zonder de schuimpjes svp!
Ja en nee.quote:Op zondag 24 november 2019 19:34 schreef Strani het volgende:
Ik zit die show van Paul de Leeuw van gisteren te kijken en ik vind Edsilia eigenlijk best wel irritant
Mag ik dat hier zeggen of is het dan gewoon meteen over en uit voor Strani in de SC?
quote:Op zondag 24 november 2019 19:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat van die schuimpjes van @:dave vind ik wel wat erger
Ik snap hem nietquote:Op zondag 24 november 2019 19:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom zou je ook van gedachten willen veranderen?
Hier ook... Ben alleen niet zo dol op schuimpjes, dus dat scheeltquote:Op zondag 24 november 2019 19:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het zonder schuimpjes! En zelfs zonder pepernoten!
Ach welnee joh. De meesten hier vinden haar leuk, maar geen heilige. En ieder zo hun meningquote:Op zondag 24 november 2019 19:41 schreef Strani het volgende:
Ik dacht dat Edsilia een soort van heilige was hier maar zo te zien valt dat wel mee
Ik vond ze altijd wel lekker maar misschien dat ik ze nu wat te zoet zou vinden. Ik heb eigenlijk ook meer trek in zoute dingen momenteel.quote:Op zondag 24 november 2019 19:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hier ook... Ben alleen niet zo dol op schuimpjes, dus dat scheelt
Ja, nogalquote:Op zondag 24 november 2019 19:47 schreef Meke het volgende:
Ik vond Edsilia wel leuk, maar ze was wel vrij aanwezig
Oh, nu welquote:
Oh, dat zijn die poppen die ze alleen in blank en blank hebben toch? Dat ze daar nog geen ding van maken.quote:
Sowieso verschrikkelijk enge dingen.quote:Op zondag 24 november 2019 19:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, dat zijn die poppen die ze alleen in blank en blank hebben toch? Dat ze daar nog geen ding van maken.
Dat is het inderdaad met mij en schuimpjes; ik vind ze te zoet. En die harde, taaie structuur vind ik niet fijn.quote:Op zondag 24 november 2019 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vond ze altijd wel lekker maar misschien dat ik ze nu wat te zoet zou vinden. Ik heb eigenlijk ook meer trek in zoute dingen momenteel.
Omdat je zei dat je erbij blijftquote:
Ik had vroeger een Baby Born (dat ding kwam ik een paar jaar geleden nog tegen en eindelijk weggetyft) en ik kreeg toen de donkere, omdat mijn ouders die blanke witte teveel op een alien vonden lijkenquote:Op zondag 24 november 2019 19:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Oh, dat zijn die poppen die ze alleen in blank en blank hebben toch? Dat ze daar nog geen ding van maken.
Wat vond je irritant?quote:Op zondag 24 november 2019 19:41 schreef Strani het volgende:
Ik dacht dat Edsilia een soort van heilige was hier maar zo te zien valt dat wel mee
Oh marshmallows heb ik wel liggen. Al een hele tijd, dus blijkbaar geen enorme behoefte gevoeld ze op te eten.quote:Op zondag 24 november 2019 19:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is het inderdaad met mij en schuimpjes; ik vind ze te zoet. En die harde, taaie structuur vind ik niet fijn.
Van die meringues die je zelf in de oven maakt, vind ik dan wel weer lekker, vooral ook alleen als het ergens doorheen zit (Eton Mess bijv.), maar dat zijn ook eigenlijk meer een soort crunchy marshmallows
Was dat een eckte baby born? M’n zusje had ook wel een donkere pop ja.quote:Op zondag 24 november 2019 19:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had vroeger een Baby Born (dat ding kwam ik een paar jaar geleden nog tegen en eindelijk weggetyft) en ik kreeg toen de donkere, omdat mijn ouders die blanke witte teveel op een alien vonden lijken
Ik had vroeger ook zo'n speelgoedbeest die je veel moest aaien en naarmate je vaak genoeg geaaid had, werd dat beest zwanger en schreeuwde 'Hier komt baby!' en dan ging er zo'n mechanische klep open en zat daar een ei in.quote:Op zondag 24 november 2019 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso verschrikkelijk enge dingen.
Nee je loopt achterquote:Op zondag 24 november 2019 19:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, ik snap hem inmiddels (ben niet meer helemaal helder na die zingende kotersquote:Op zondag 24 november 2019 19:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat je zei dat je erbij blijft
Jaaaaaaquote:Op zondag 24 november 2019 19:51 schreef Greys het volgende:
Komende zaterdag zijn alle songs bekend voor de Estse nationale finale. Verheug me nu al op onze reviews weer.![]()
Gewoon haar hele manier van doen. Ik weet niet of jij het gekeken hebt maar op een gegeven moment had je wat naakte mensen, en daar moet zij zo nodig hysterisch over doen terwijl de andere gasten gewoon rustig blijven. Gewoon een beetje te aanwezig.quote:
Hahaquote:Op zondag 24 november 2019 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook zo'n speelgoedbeest die je veel moest aaien en naarmate je vaak genoeg geaaid had, werd dat beest zwanger en schreeuwde 'Hier komt baby!' en dan ging er zo'n mechanische klep open en zat daar een ei in.![]()
Dat beest zag er serieus echt scary uit
quote:Op zondag 24 november 2019 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had vroeger ook zo'n speelgoedbeest die je veel moest aaien en naarmate je vaak genoeg geaaid had, werd dat beest zwanger en schreeuwde 'Hier komt baby!'
Ah, ik zie het na wat Googlen inderdaad. De reclames zijn volgens mij wel blank blank, alleen maar blanke blonde meisjes die met die poppen spelen.quote:
En alleen meisjes?quote:Op zondag 24 november 2019 19:56 schreef Dave het volgende:
[..]
Ah, ik zie het na wat Googlen inderdaad. De reclames zijn volgens mij wel blank blank, alleen maar blanke blonde meisjes die met die poppen spelen.
Je had bij Henk ooit (van horen zeggen; het was nog voor mijn eigen Henk-tijd) een marshmallow toetje van gesmolten marshmallow waar je van alles in kon dippen. @Greys gaf dat de smaakvolle naam "Zoete Kwak".quote:Op zondag 24 november 2019 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh marshmallows heb ik wel liggen. Al een hele tijd, dus blijkbaar geen enorme behoefte gevoeld ze op te eten.
Maar ik moet zeggen dat ik ook bijna nooit meer snacks en zo in huis haal momenteel. Thuis ben ik behoorlijk gedisciplineerd tussen de maaltijden door, en dan buitenshuis kan ik er iets relaxter in zijn.
Een eckte jaquote:Op zondag 24 november 2019 19:51 schreef Dave het volgende:
[..]
Was dat een eckte baby born? M’n zusje had ook wel een donkere pop ja.
Jaaaaaquote:Op zondag 24 november 2019 19:51 schreef Greys het volgende:
Komende zaterdag zijn alle songs bekend voor de Estse nationale finale. Verheug me nu al op onze reviews weer.![]()
Ik moet ook sowieso heuvelop terug naar huis lopen als ik even snel wat te snacken wil halen, dus dat gaat 'm dan niet wordenquote:Op zondag 24 november 2019 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je had bij Henk ooit (van horen zeggen; het was nog voor mijn eigen Henk-tijd) een marshmallow toetje van gesmolten marshmallow waar je van alles in kon dippen. @:Greys gaf dat de smaakvolle naam "Zoete Kwak".
Ja, de kunst is ook om het gewoon niet eens in huis te halen. Dan heb je vaak genoeg geen zin om eruit te gaan om iets lekkers te halen, en neem je het maar zoals het isThuis snack ik eigenlijk ook gedurende de dag helemaal niet. Alleen (vooral in het weekend) kan ik nog wel eens los gaan aan het eind van de dag met borrelhapjes.
Oh nee?!?!?quote:Op zondag 24 november 2019 19:54 schreef Strani het volgende:
Overigens @:Aoibhin, zo werkt het niet echt hoor, met zwanger worden.
Dat heb ik gemistquote:Op zondag 24 november 2019 20:01 schreef Dave het volgende:
[..]
Hadden we het laatst niet over een micropenis?
Nee heb niet gekeken, maar snap wel wat je bedoelt, ik hou daar ook niet echt van.quote:Op zondag 24 november 2019 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Gewoon haar hele manier van doen. Ik weet niet of jij het gekeken hebt maar op een gegeven moment had je wat naakte mensen, en daar moet zij zo nodig hysterisch over doen terwijl de andere gasten gewoon rustig blijven. Gewoon een beetje te aanwezig.
Yay!quote:Op zondag 24 november 2019 20:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee heb niet gekeken, maar snap wel wat je bedoelt, ik hou daar ook niet echt van.
Brrr huuuuu dat lijkt op zo'n pop in mijn Parijse horror-appartement afgelopen juniquote:
quote:Op zondag 24 november 2019 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
Ja, de kunst is ook om het gewoon niet eens in huis te halen. Dan heb je vaak genoeg geen zin om eruit te gaan om iets lekkers te halen, en neem je het maar zoals het is
*noteert*quote:
Dat scheelt ookquote:Op zondag 24 november 2019 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet ook sowieso heuvelop terug naar huis lopen als ik even snel wat te snacken wil halen, dus dat gaat 'm dan niet worden
Echt he, ik vond het ook een vingerquote:Op zondag 24 november 2019 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
En is dat nou een piemeltje of een vinger?
Een piemel, maar de balletjes moeten nog indalen.quote:Op zondag 24 november 2019 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Brrr huuuuu dat lijkt op zo'n pop in mijn Parijse horror-appartement afgelopen juni![]()
En is dat nou een piemeltje of een vinger?
Ja, dat was toen Guana de penisgrootte van nationaliteiten in een afbeelding hier plaatstequote:
Volgens mij kwamen we daar op toen Dave zei dat hij van tevoren wel de dicksize wilde weten als hij op date ging en toen zei ik van 'ja, stel je voor dat je ineens stuit op een micropenis'.quote:Op zondag 24 november 2019 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat was toen Guana de penisgrootte van nationaliteiten in een afbeelding hier plaatste
Ja... Echt de verleiding danquote:Op zondag 24 november 2019 20:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]Een supermarkt praktisch onder je hebben die tot 22u open is is wat dat betreft wel een nadeel
Ja, vooral omdat die hand daar ook net zo voor zitquote:Op zondag 24 november 2019 20:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Echt he, ik vond het ook een vinger
Ik vraag me nu af of het een afbeelding was met getallen of met penissen.quote:Op zondag 24 november 2019 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat was toen Guana de penisgrootte van nationaliteiten in een afbeelding hier plaatste
Oh ja dat was hetquote:Op zondag 24 november 2019 20:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen we daar op toen Dave zei dat hij van tevoren wel de dicksize wilde weten als hij op date ging en toen zei ik van 'ja, stel je voor dat je ineens stuit op een micropenis'.
Ik geloof dat ik verder niet mee ga in fappende baby's Aoib.quote:Op zondag 24 november 2019 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat die hand daar ook net zo voor zit![]()
Of zou hij aan het fappen zijn?
Ja, ze zouden zoiets op een soort schaal moeten maken!quote:Op zondag 24 november 2019 20:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik vraag me nu af of het een afbeelding was met getallen of met penissen.
Ja het is wel een beetje een obsessie bij jullie hoor.quote:Op zondag 24 november 2019 20:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat was het![]()
Jemig, wat hebben we het toch vaak over dat onderwerp
Het is geen echte, Guanaquote:Op zondag 24 november 2019 20:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik verder niet mee ga in fappende baby's Aoib.
Is dat 'sowieso' hier dan een vergrotende trap van jouw liefde voor micropenissen?quote:Op zondag 24 november 2019 20:11 schreef Guanabana het volgende:
In de serie Euphoria zit ook een soort van micropenis.
Die serie is sowieso wel een aanrader hoor.
quote:Op zondag 24 november 2019 19:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha
Ik zou dat ding willen aanpassen zodat het ook echt een horrorstem krijgt
Ik heb deze inmiddels gevonden:quote:
Ik wachtte hier op.quote:Op zondag 24 november 2019 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat 'sowieso' hier dan een vergrotende trap van jouw liefde voor micropenissen?
Meid, het duurde maar een minuutquote:
Ik kan me dat niet meer herinneren. Misschien nog maar een keer kijken.quote:Op zondag 24 november 2019 20:11 schreef Guanabana het volgende:
In de serie Euphoria zit ook een soort van micropenis.
Die serie is sowieso wel een aanrader hoor.
Haha nooit van gehoordquote:Op zondag 24 november 2019 20:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ik heb deze inmiddels gevonden:
https://www.google.com/se(...)QAw&biw=1283&bih=639
Wuv Luv. Dat hartje op de buik kon dan openklappen als je vaak genoeg geaaid had. En dan zat daar een ei met een kuiken in
Die gast waar ze mee camde voor geldquote:Op zondag 24 november 2019 20:14 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik kan me dat niet meer herinneren. Misschien nog maar een keer kijken.
Het leek wel een beetje op een Furby jaquote:Op zondag 24 november 2019 20:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha nooit van gehoord
Was dit een soort poor man's Furby?Was ook rond dezelfde tijd zie ik.
Plural?quote:Op zondag 24 november 2019 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het leek wel een beetje op een Furby jaMaar dan groter en pratend en kon een ei leggen.
Furbies had ik trouwens ook. Maar die had ik eerder dan de Wuv Luv
quote:Op zondag 24 november 2019 20:16 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had een Baby Born, meerdere Furbies, een Wuv Luv
Wat was ik toch ook een verwend kind met veel speelgoed
quote:Op zondag 24 november 2019 20:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Plural?
Een eckte Baby Born, multiple Furbies én een Macbook!
Oh ja, die!quote:Op zondag 24 november 2019 20:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die gast waar ze mee camde voor geld
Oh ja een Macbook ook nog! Dit is al mijn derde!quote:Op zondag 24 november 2019 20:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Plural?
Een eckte Baby Born, multiple Furbies én een Macbook!
Nou ik wilde net gaan posten; en ik me maar vermaken met mijn Brickgamequote:Op zondag 24 november 2019 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja een Macbook ook nog! Dit is al mijn derde!![]()
Oh en ik had ook nog een eckte GameBoy in plaats van dat ding wat jij had
The Crown.quote:Op zondag 24 november 2019 20:22 schreef Dave het volgende:
Ben bijna klaar met Pose - iemand nog serie tips op Netflix of hbo?
Ik heb wel gemiddeld per MacBook er zo'n zes jaar over gedaan.quote:Op zondag 24 november 2019 20:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ik wilde net gaan posten; en ik me maar vermaken met mijn Brickgame
Je derde MacBook vind ik serieus wel .... tja hoe zal ik het noemen. Dat zit in ieder geval niet in mijn prijsrange, noch als iets dat ik ooit zou krijgen van ouders of iemand.![]()
Chernobyl.quote:Op zondag 24 november 2019 20:22 schreef Dave het volgende:
Ja die babies vallen nog wel mee, maar die mama-Wuvluv vond ik vroeger best eng als ik dan ging slapen en ik zag in het maanlicht die ogen zo vanuit een hoek me aanstarenquote:Op zondag 24 november 2019 20:22 schreef Guanabana het volgende:
Je zei scary, maar ik vind het wel schattig hoor, vooral die baby's!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 november 2019 20:26 schreef Aoibhin het volgende:
Op een gegeven moment ging dat ding ook stuk en dan ging hij random ineens 'Hier komt baby!' roepen.
Moeilijk in te schatten. Is er hier iemand die het gezien heeft maar op zich weinig heeft met die monarchie of de geschiedenis ervan?quote:Op zondag 24 november 2019 20:27 schreef Dave het volgende:
Chernobyl heb ik al gezien, die was ook indrukwekkend inderdaad.
Is The Crown ook leuk als je niet van de Britse royalty bent?
quote:Op zondag 24 november 2019 20:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
Hahahaha ik weet niet waarom, maar ik vind dat 'hier komt baby' ZO grappig
Intriges enzo (house of cards) vind ik wel leuk, dus ligt een beetje aan de focus van de show denk ik.quote:Op zondag 24 november 2019 20:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Moeilijk in te schatten. Is er hier iemand die het gezien heeft maar op zich weinig heeft met die monarchie of de geschiedenis ervan?
Misschien Atypical?quote:Op zondag 24 november 2019 20:22 schreef Dave het volgende:
quote:
quote:Op zondag 24 november 2019 20:29 schreef Guanabana het volgende:
Hier komt baby met een vingerpiemel!
Oke ik hou al op.
Ik niet, ik begin meestal rond half zeven.quote:Op zondag 24 november 2019 18:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, ja, ik ga nu ook echt later beginnen dan anders
Ik begin altijd met snijden en voorbereiden rond half zes. Om een uur of zes begin ik dan echt te koken vaak en afhankelijk van het gerecht is het dan meestal tussen een half uur en een uur klaarquote:Op zondag 24 november 2019 20:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik niet, ik begin meestal rond half zeven.
Ja hè? Ik heb kort geleden het tweede seizoen gekeken. Norman is ook een geweldig karakterquote:Op zondag 24 november 2019 20:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Ben nu bij afl 6 geloof ik maar bevalt goed!
Ik merk dat ik daardoor juist steeds maar niet beginquote:Op zondag 24 november 2019 20:47 schreef Guanabana het volgende:
Het is echt bizar hoeveel series er tegenwoordig zijn hè.
Op zich wel, zeker als je een filmmens bent. Maar ik vind het zelf heerlijk om helemaal 'hooked' te zijn aan een serie, dat je ook echt niet kunt wachten tot je weer een aflevering kan zien.quote:Op zondag 24 november 2019 20:49 schreef Guanabana het volgende:
het is wel jammer dat films daardoor ondergesneeuwd raken.
Vind series “makkelijker”, ze duren korter dus ik kan na een aflevering stoppen, of nog een aflevering kijken. Halverwege een film stoppen doe ik niet graag.quote:Op zondag 24 november 2019 20:49 schreef Guanabana het volgende:
het is wel jammer dat films daardoor ondergesneeuwd raken.
Ja maar ik bedoel juist bij de niet-filmmensen. Als je een filmmens bent kijk je toch wel films. Maar veel mensen die eerder nog voor een filmpje zouden kiezen zitten nu massaal aan de series denk ik.quote:Op zondag 24 november 2019 20:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Op zich wel, zeker als je een filmmens bent. Maar ik vind het zelf heerlijk om helemaal 'hooked' te zijn aan een serie, dat je ook echt niet kunt wachten tot je weer een aflevering kan zien.
Ja, dat heb ik inderdaad ookquote:Op zondag 24 november 2019 20:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik merk dat ik daardoor juist steeds maar niet begin
Soms pak ik een film tussen twee series in, vooral als het echt goede series zijn. Dan is die film eigenlijk een soort buffer om beide series het respect te geven dat ze verdienen.quote:Op zondag 24 november 2019 20:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel juist bij de niet-filmmensen. Als je een filmmens bent kijk je toch wel films. Maar veel mensen die eerder nog voor een filmpje zouden kiezen zitten nu massaal aan de series denk ik.
Ja maar ik denk dat veel mensen dat hebben tegenwoordig omdat films kijken een heel andere concentratie- en aandachtsboog vereist.quote:Op zondag 24 november 2019 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar verder heb ik ook nooit zo'n zin in films eigenlijk de laatste tijd.
Wat eigenlijk best gek is want ik kan wel twee afleveringen van 50 minuten van een serie achter elkaar kijken. Maar dan zit ik dus al echt ín die serie. Met films is dat toch lastiger.quote:Op zondag 24 november 2019 20:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat veel mensen dat hebben tegenwoordig omdat films kijken een heel andere concentratie- en aandachtsboog vereist.
Die door gewend zijn aan series een beetje fucked up is geraakt denk ik
Juistquote:Op zondag 24 november 2019 20:58 schreef Guanabana het volgende:
Ik merk zelf ook dat ik series kijken 'makkelijker' vind (als ik ze al eens kijk), de pacing van een aflevering is ook anders. Drie afleveringen serie kijken kost veel minder moeite dan een film van 2,5 uur
Dat is wel zo ja, bij films zit veel vaker ook crap tussen en is het lastiger selecteren welke wellicht goed is.quote:Op zondag 24 november 2019 21:00 schreef Strani het volgende:
Misschien is het voor mij persoonlijk ook wel zo dat ik series vaak ook echt beter vind dan films. Beter uitgewerkt, veel diepere karakters, veel meer mogelijkheden voor verhaallijnen etc.
Ja, dat klopt ook.quote:Op zondag 24 november 2019 21:02 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, bij films zit veel vaker ook crap tussen en is het lastiger selecteren welke wellicht goed is.
Fijn dat je even met een titel introduceert waar je post over gaatquote:Op zondag 24 november 2019 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
Maestro
WAT heeft Stefano Keizers nu weer met zijn kop gedaan!?![]()
Teleurstellingquote:Op zondag 24 november 2019 21:05 schreef Guanabana het volgende:
Moe
Ik ga niet al te laat slapen denk ik.
Ja toch. Het is niet zo dat Stefano Keizers normaal gesproken door mijn hoofd rondspooktquote:Op zondag 24 november 2019 21:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Fijn dat je even met een titel introduceert waar je post over gaat
quote:Op zondag 24 november 2019 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Zal ik naar Frozen 2 gaan dinsdag? Op dinsdag kost het maar 6 euro en de popcorn heeft ook korting.
quote:
Broadchurch met Olivia Colman is ook geweldigquote:Op zondag 24 november 2019 21:08 schreef Strani het volgende:
Je merkt ook wel dat steeds meer grote acteurs nu series serieus gaan nemen.
Michael Douglas in Kominsky Method is al een goed voorbeeld, maar ook Olivia Colman en Helena Bonham Carter in The Crown.
Schijnt dat ze weer niet lesbisch wordt.quote:Op zondag 24 november 2019 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Bioscoop
Zal ik naar Frozen 2 gaan dinsdag? Op dinsdag kost het maar 6 euro en de popcorn heeft ook korting.
Instemmingquote:Op zondag 24 november 2019 21:09 schreef Guanabana het volgende:
Bioscoop
Dan ga ik om 13u en zit er hopelijk geen hond. (Wat vaak niet zo is, geen mens werkt nog of gaat nog naar school lijkt wel).quote:Op zondag 24 november 2019 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Mooi toch! Lekker gebruik van maken zou ik zeggen
Dat schijnen ze voor deel 3 te bewarenquote:Op zondag 24 november 2019 21:11 schreef Dave het volgende:
[..]
Schijnt dat ze weer niet lesbisch wordt.
Oh ik wist niet eens dat zij daarin zatquote:Op zondag 24 november 2019 21:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Broadchurch met Olivia Colman is ook geweldig
Oeh heb jij die ook gezien?quote:Op zondag 24 november 2019 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik wist niet eens dat zij daarin zatEigenlijk was The Favourite de eerste keer dat ik haar zag.
Veel flexibele werktijden tegenwoordig, vierdaagse werkweken en zo.quote:Op zondag 24 november 2019 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan ga ik om 13u en zit er hopelijk geen hond. (Wat vaak niet zo is, geen mens werkt nog of gaat nog naar school lijkt wel).
Eigenaardig. Ik denk dat dat het wel aardig samenvat.quote:
Ik hoop voor je dat het rustig gaat zijn!quote:Op zondag 24 november 2019 21:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan ga ik om 13u en zit er hopelijk geen hond. (Wat vaak niet zo is, geen mens werkt nog of gaat nog naar school lijkt wel).
En tussenuren!quote:Op zondag 24 november 2019 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Veel flexibele werktijden tegenwoordig, vierdaagse werkweken en zo.
Dan heb je alsnog geen tijd om naar de bioscoop te gaan tochquote:Op zondag 24 november 2019 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En tussenuren!
Daar had ik er ook nogal veel van op de middelbare
Kan je in tussenuren naar de bioscoop?quote:Op zondag 24 november 2019 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En tussenuren!
Daar had ik er ook nogal veel van op de middelbare
Ik vond hem op zich ook wel eigenaardig, maar uiteindelijk toch wel goed, 8/10.quote:Op zondag 24 november 2019 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenaardig. Ik denk dat dat het wel aardig samenvat.
Ik geloof wel dat ik er iets meer van had verwacht.
Ik zag net een promo voor een nieuw tv-programma, strijden om de titel van legomaster 2020.quote:Op zondag 24 november 2019 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze post had inderdaad wel een titel kunnen gebruiken ter introductie.
Man, bij Aoibhin thuis hadden ze een privé-bioscoop!quote:Op zondag 24 november 2019 21:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog geen tijd om naar de bioscoop te gaan toch
(wij hadden niet eens een bioscoop ook al zouden we willenóók alweer zulke arremoe!)
Colman speelde er sowieso prima in.quote:Op zondag 24 november 2019 21:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vond hem op zich ook wel eigenaardig, maar uiteindelijk toch wel goed, 8/10.
Klinkt wel interessant hoor.quote:Op zondag 24 november 2019 21:15 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zag net een promo voor een nieuw tv-programma, strijden om de titel van legomaster 2020.
Kan misschien best nog tof zijn, maar waar ik nu vooral aan moet denken is Domino D-Day, waarom komt dát niet eens terugquote:
Ja, maar Lego? Nou ja, wie weet is het wel heel leuk.quote:Op zondag 24 november 2019 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Klinkt wel interessant hoor.
Op de Engelse TV heb je ook een programma waarin teams van modelspoorbouwers het tegen elkaar opnemen om in korte tijd de mooiste baan te maken. Nou dat is wel een hoop haat hoor tussen die teams, en zelfs tussen teamgenoten
Hoeveel vogels moeten er sterven voor jouw TV-vermaak Guana!quote:Op zondag 24 november 2019 21:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan misschien best nog tof zijn, maar waar ik nu vooral aan moet denken is Domino D-Day, waarom komt dát niet eens terug
Niet dat ik het ooit gedaan heb, maar er was af en toe best tijd om tussendoor naar de bios te gaanquote:Op zondag 24 november 2019 21:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Dan heb je alsnog geen tijd om naar de bioscoop te gaan toch
(wij hadden niet eens een bioscoop ook al zouden we willenóók alweer zulke arremoe!)
quote:Op zondag 24 november 2019 21:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Kan misschien best nog tof zijn, maar waar ik nu vooral aan moet denken is Domino D-Day, waarom komt dát niet eens terug
Kan je best mooie dingen mee maken hoorquote:Op zondag 24 november 2019 21:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja, maar Lego? Nou ja, wie weet is het wel heel leuk.
Ik ging met meer dan 1 tussenuur wel eens tussendoor naar huisquote:Op zondag 24 november 2019 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je in tussenuren naar de bioscoop?
Wij gingen altijd voetballen in de buurt van de school. Geen idee wat de meisjes deden, het dorp in denk ik.
Je had gewoon moeten gaan voetballen joh!quote:Op zondag 24 november 2019 21:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ging met meer dan 1 tussenuur wel eens tussendoor naar huisOf naar een vriendin die dichterbij woonde. Om dan op school te blijven hangen daar had ik nooit zin in.
Ik had álles!quote:Op zondag 24 november 2019 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Man, bij Aoibhin thuis hadden ze een privé-bioscoop!
Én een privéschool, vandaar dat ze heel snel heen en weer kon
Ah oke ik zou dan gewoon weer naar huis gaan en opgelucht op bed gaan liggen denk ik.quote:Op zondag 24 november 2019 21:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Niet dat ik het ooit gedaan heb, maar er was af en toe best tijd om tussendoor naar de bios te gaanMet drie tussenuren en een pauze (heb ik wel eens gehad) kun je best naar een film tussendoor.
Oh, ja, met die mus, die nu opgezet in één of ander museum staat.quote:Op zondag 24 november 2019 21:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Hele zwermen!quote:Op zondag 24 november 2019 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoeveel vogels moeten er sterven voor jouw TV-vermaak Guana!
Domino Dayquote:Op zondag 24 november 2019 21:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik had ook best veel trouwens. En m'n vader had zo'n auto voor 7 personen dus ik had zelfs een achterbank helemaal voor mezelf (en dat is voor mensen met broers of zussen heel bijzonder).quote:
Jij hebt mij duidelijk nooit zien voetballenquote:Op zondag 24 november 2019 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten gaan voetballen joh!
Ik voel me nu alsof ik in armoede opgegroeid benquote:Op zondag 24 november 2019 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had ook best veel trouwens. En m'n vader had zo'n auto voor 7 personen dus ik had zelfs een achterbank helemaal voor mezelf (en dat is voor mensen met broers of zussen heel bijzonder).
Wauwquote:Op zondag 24 november 2019 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had ook best veel trouwens. En m'n vader had zo'n auto voor 7 personen dus ik had zelfs een achterbank helemaal voor mezelf (en dat is voor mensen met broers of zussen heel bijzonder).
Juist wel als je voor de andere ploeg speeltquote:Op zondag 24 november 2019 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jij hebt mij duidelijk nooit zien voetballenDaar is geen lol aan te beleven
Nee. En het is nog gevaarlijk ook. Ik probeerde een keer een bal weg te trappen en toen struikelde ik eroverquote:Op zondag 24 november 2019 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Juist wel als je voor de andere ploeg speelt
M'n vader wilde vooral van alles altijd het beste en het nieuwste. Hij had ook al een IBM-computer voor z'n werk in 1986 of zo, en een dure filmcamera (2000 gulden) rond dezelfde tijd.quote:Op zondag 24 november 2019 21:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik voel me nu alsof ik in armoede opgegroeid benTerwijl dat ook weer niet zo is
Die eigenschap heb jij niet per se van hem geërfd he?quote:Op zondag 24 november 2019 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
M'n vader wilde vooral van alles altijd het beste en het nieuwste. Hij had ook al een IBM-computer voor z'n werk in 1986 of zo, en een dure filmcamera (2000 gulden) rond dezelfde tijd.
En dit was onze auto in de jaren 90:
[ afbeelding ]
Oh da's ook stom. En 3D vind je niet leuk? Of duurder?quote:Op zondag 24 november 2019 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Frozen 2
Gatver hij draait alleen in 3DDat ze daar eens mee stoppen.
Haha nee. Mijn ouders gaven alletwee geld uit als water. Ik ben daar veel voorzichtiger mee.quote:Op zondag 24 november 2019 21:27 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die eigenschap heb jij niet per se van hem geërfd he?
Nog niet in 4Dx of zo, daar had een collega het laatst over, met beweging, geur etc.quote:Op zondag 24 november 2019 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Frozen 2
Is gewoon sowieso al irritant met zo'n brilletje (maakt het ook donkerder) maar vind het ook een gimmick die totaal niet nodig is. Je zit niet in de Efteling ofzo.quote:Op zondag 24 november 2019 21:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh da's ook stom. En 3D vind je niet leuk? Of duurder?
Belachelijk. Maar heeft ook sowieso niets meer met film ('cinema') te maken, wordt gewoon attractiepark.quote:
Echt helemaal nérgens 2D? Dat is wel matig jaquote:Op zondag 24 november 2019 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Frozen 2
Ben ik wel met je eens ja.quote:Op zondag 24 november 2019 21:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is gewoon sowieso al irritant met zo'n brilletje (maakt het ook donkerder) maar vind het ook een gimmick die totaal niet nodig is. Je zit niet in de Efteling ofzo.
Nou ja, in de bioscoop waar ik altijd heenga in ieder geval. Ik ga niet naar Pathé, want daar heb je die dinsdagkorting niet en ook geen verstelbare ligstoelen.quote:Op zondag 24 november 2019 21:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt helemaal nérgens 2D? Dat is wel matig ja
Ja wtf. Alsof het een attractie moet zijn ofzoquote:Op zondag 24 november 2019 21:28 schreef Dave het volgende:
[..]
Nog niet in 4Dx of zo, daar had een collega het laatst over, met beweging, geur etc.
Nja, dit dusquote:Op zondag 24 november 2019 21:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Belachelijk. Maar heeft ook sowieso niets meer met film ('cinema') te maken, wordt gewoon attractiepark.
twitter:escxtra twitterde op zondag 24-11-2019 om 21:11:14When you're sad that #JESC2019 is over but then remember that Bulgaria are announcing their artist tomorrow and Albania are releasing their NF songs soon https://t.co/xYT1YoNPmP reageer retweet
Ja joh, betaal je een ticket om een film te zien, moet je nog moeite doen met keuzes maken ookquote:Op zondag 24 november 2019 21:39 schreef Dave het volgende:
En er was zo'n film waarbij je zelf keuzes kunt maken, maar die werkt dan weer niet op m'n tv.
Dit was een Black Mirror film op Netflix.quote:Op zondag 24 november 2019 21:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja joh, betaal je een ticket om een film te zien, moet je nog moeite doen met keuzes maken ook
Oh, op die fietsquote:Op zondag 24 november 2019 21:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit was een Black Mirror film op Netflix.
Dat was te ver, volgens Duncan zelf.quote:Op zondag 24 november 2019 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ik blijf het wel apart vinden dat Duncan nu in Polen is, maar niet eens langs kwam bij JESC
Deze dan!twitter:eurovisionmate twitterde op zondag 24-11-2019 om 17:30:00Friend: can you stop stanning eurovision and be normal for two minutesMe: https://t.co/kVfkPTIvSl reageer retweet
Oeh, waar kun je dat terugkijken?quote:Op zondag 24 november 2019 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit in een compleet random bui Melodifestivalen 2014 te kijken.
Ik kijk dat tegenwoordig sowieso een dag later terug; er is gewoon veel te veel op zondagquote:Op zondag 24 november 2019 22:12 schreef Guanabana het volgende:
Omg ben Zondag met Lubach helemaal vergeten.
Het is eigenlijk het enige programma dat ik live op televisie meteen kijkquote:Op zondag 24 november 2019 22:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kijk dat tegenwoordig sowieso een dag later terug; er is gewoon veel te veel op zondag
Wauw, nooit gewetenquote:
Ik had dingen vandaagquote:
Als je al gaat slapen: Truste!quote:Op zondag 24 november 2019 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had dingen vandaag![]()
En nu alweer in bed want morgen werken
Dat gaat uiteraard altijd voorquote:Op zondag 24 november 2019 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik blijf dat dan ook echt apart vinden.quote:Op zondag 24 november 2019 22:22 schreef Cee het volgende:
Helena Paparizou die Zweeds spreekt.![]()
Ja ik weet dat ze Zweeds is maar heb haar nooit horen praten.
En, wat vind je ervan?quote:
Oh, die fluitketel. Was niet helemaal mijn dingquote:Op zondag 24 november 2019 23:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal niet slecht! En Spanje, jezus wat een stem
Haha, het was indrukwekkend. Ik vond het sowieso wel mooi maar zo'n meisje moet natuurlijk de opera in later, en dat is ook niet helemaal mijn ding.quote:Op zondag 24 november 2019 23:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, die fluitketel. Was niet helemaal mijn ding
Mooiquote:Op zondag 24 november 2019 23:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik vond Spanje ook goed hoor, heb nog op haar gestemd in mijn tweede stemronde
Gefeliciteerd met het ding dat je hadquote:Op zondag 24 november 2019 22:52 schreef Meke het volgende:
[..]
Opera vind ik dan wel weer mooiquote:Op zondag 24 november 2019 23:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, het was indrukwekkend. Ik vond het sowieso wel mooi maar zo'n meisje moet natuurlijk de opera in later, en dat is ook niet helemaal mijn ding.
Dat is het enige item wat ik vanavond mee heb gekregen nog. Ik vond de beelden ook nogal naarquote:Op zondag 24 november 2019 23:03 schreef Guanabana het volgende:
Vond het een naar item bij ZML over die slachthuizen en nauwelijks grappig![]()
Leek er ook niet echt een punt mee te hebben naast shockeren/wakkerschudden (wat natuurlijk goed is als het hier om gaat, dat wel).
Vond dat ook wel weer leukquote:Op zondag 24 november 2019 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
En op een gegeven moment gilde ze het zo uit dat ik dacht dat het een blije kreet was van dat ze eindelijk klaar was, maar toen ging het nog door![]()
Ik heb veel niet gekeken/geluisterd.quote:Op zondag 24 november 2019 23:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is het enige item wat ik vanavond mee heb gekregen nog. Ik vond de beelden ook nogal naar
Een Black Mirror waarin je als kijker keuzes moet maken?quote:Op zondag 24 november 2019 21:42 schreef Dave het volgende:
[..]
Dit was een Black Mirror film op Netflix.
Ik vind het zo leuk dat ik steeds denk OMG AL Z'N OUDE MATTIES ZITTEN ERINquote:Op zondag 24 november 2019 20:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hè? Ik heb kort geleden het tweede seizoen gekeken. Norman is ook een geweldig karakter
Oh haha, dat wist ik niet eensquote:Op zondag 24 november 2019 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat ik steeds denk OMG AL Z'N OUDE MATTIES ZITTEN ERINZ'n Jewel of the Nile tegenspelers enzo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |