quote:Op zondag 24 november 2019 13:07 schreef Arizona het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dat groene ding, het is een spook
quote:Op zondag 24 november 2019 13:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Creepy, maar wat een mooie omgeving daar!
ik denk dat het een eend was die in de bosjes zat te zieken altijd weer die tyfuseenden die je de stuipen op het lijf jagen uitzetten die handelquote:
quote:Op zondag 24 november 2019 13:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
ik denk dat het een eend was die in de bosjes zat te zieken altijd weer die tyfuseenden die je de stuipen op het lijf jagen uitzetten die handel
Ah ja, dat zal het zijnquote:Op zondag 24 november 2019 13:13 schreef Arizona het volgende:
[..]
ik denk dat het een eend was die in de bosjes zat te zieken altijd weer die tyfuseenden die je de stuipen op het lijf jagen uitzetten die handel
Irritant is dat altijd ja. Op sommige plekken is ventileren nooit genoeg, vooral niet in de winter.quote:Op zondag 24 november 2019 13:44 schreef Arizona het volgende:
Nou, vervelend klusje* ook gedaan en nu kan ik de rest van de zondag op de bank liggen en televisiekijken en internetten
*slaapkamerkozijnen ontdoen van beginnende schimmels![]()
Ik ventileer me suf, raam staat altijd open, maar toch komt het altijd terug.
Kinder Surprise!quote:Op zondag 24 november 2019 14:12 schreef Guanabana het volgende:
Nou ik ga toch nog maar even lopen.
En boodschappen doen. Wat is lekker om te snacken tijdens JSF
Goed bezigquote:Op zondag 24 november 2019 14:12 schreef Guanabana het volgende:
Boodschappen op een zondag! Wanneer is A'foort veranderd in Sodom & Gomorra Guana!?quote:Op zondag 24 november 2019 14:12 schreef Guanabana het volgende:
Klinkt lekker luchtigquote:Op zondag 24 november 2019 14:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Om te snacken heb ik straks een heerlijk bakje stikstof, met een sausje van zuurstof erdoor en afgemaakt met wat CO2, waterdamp en kleine beetjes argon, neon en meer van dat soort kleine garnituurtjes.![]()
Echt heerlijk. Ik zou niet zonder kunnen.![]()
En nog superlaag in kcal ook.![]()
Bros is er niks bij idd.quote:
OMG dat is precies wat ik gekocht hebquote:Op zondag 24 november 2019 14:29 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
Ik heb pepernoten en schuimpjes. Helaas geen hartige snacks meer
Is gewoon elke zondag allemaal open hoorquote:Op zondag 24 november 2019 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Boodschappen op een zondag! Wanneer is A'foort veranderd in Sodom & Gomorra Guana!?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |