Precies jaquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Aanvulling:twitter:AmbJohnBolton twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 19:34:04Re: speaking up -- since resigning as National Security Advisor, the @:WhiteHouse refused to return access to my personal Twitter account. Out of fear of what I may say? To those who speculated I went into hiding, I’m sorry to disappoint! reageer retweet
![]()
Door te getuigen voor het congres kun je natuurlijk geen 2 miljoen vangen.
Dat komt dan ook vooral omdat de halve Amerikaanse bevolking wordt voorgelogen via Fox.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:32 schreef Sjemmert het volgende:
Schiff zijn show werkt averechts. Trump stijgt in de polls en steun voor impeachment zakt.
[..]
https://emersonpolling.re(...)d-democratic-primary
twitter:RadioFreeTom twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 22:05:23If the choice is between living under liberals in a constitutional republic under the rule of law, or getting conservative policies from authoritarians subverting a constitutional republic and the rule of law, I will live under the liberals and fight within the system. /1 reageer retweet
Spijker plank, zoals iemand onlangs opmerkte... hoewel dat toen tang varken was.twitter:RadioFreeTom twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 22:05:23To do otherwise is to doom everything I care about as an American, purely for short-term policy wins that will mean nothing after everything collapses from a willingness to enhance my personal preferences over the rule of law. That's not conservative, that's just selling out. /2x reageer retweet
Ik zit er nu naar te kijken. Echt on.ge.loof.lijk!quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:59 schreef archito het volgende:
[..]
Dat komt dan ook vooral omdat de halve Amerikaanse bevolking wordt voorgelogen via Fox.
Ik heb flink wat stukken van de hearings geluisterd en het is verbijsterend te zien hoe Fox daar vervolgens verslag van doet. Ik zie de approval ratings dus ook niet veranderen tenzij er echt iets schokkends gebeurt.
Hoe Trump vandaag ook weer inbelde bij Fox & Friends om een uur als een malloot te ratelen...
twitter:ddale8 twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 21:37:44Trump made at least 18 false claims on Fox this morning. That's the preliminary count. It'll rise. Full list with @tarasubramaniam: https://t.co/WMTZP4t3mX reageer retweet
twitter:ddale8 twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 22:02:24No, CrowdStrike isn't Ukrainian. No, that Texas plant didn't just open. No, Zelensky wasn't the one who brought up Yovanovitch. No, Trump hasn't pulled out of Syria. No, Obama didn't send Ukraine mere pillows. No, Trump didn't get Veterans Choice. https://t.co/WMTZP4t3mX reageer retweet
twitter:ddale8 twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 22:05:59No, Yovanovitch didn't refuse to put up Trump's photo. No, European countries haven't refused to give aid to Ukraine. No, we haven't stopped hearing about vets being mistreated. No, the whistleblower didn't make it up. https://t.co/WMTZP4t3mX reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Geen zin om het artikel te copy-pasten.... meer nieuws over het onderzoek naar het Rusland onderzoek: NWS / [VS] Onderzoek naar Rusland onderzoek: Kritisch naar FBI, niet Biased
twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 23:40:09WaPo confirms: The DOJ IG is expected to find that political bias did not taint top officials running the FBI's Russia investigation. IG Horowitz will conclude that the application still had a proper legal and factual basis. https://t.co/YlA1CxaA5G reageer retweet
Ja dat dus. Geen woord tussen te krijgen, hij ratelt gewoon door.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik zit het te kijken .. het is echt een fucking uur lang ... en zelfs als een marionet wat vraagt als "joh, waar heb je je informatie vandaan?" ratelt hij lekker door van "geen idee, maar blablabla"
Oh, hij zegt dat Schiff het telefoongesprek verzonnen had tussen Trump en Zelensky, waarvan hij het transcript vrijgegeven heeft.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja dat dus. Geen woord tussen te krijgen, hij ratelt gewoon door.
Achteraf is het jammer dat Schiff er op dat moment een parodie van maakte, het gaf Trump de gelegenheid om zijn aanhang wijs te maken dat hij alles verzon.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Oh, hij zegt dat Schiff het telefoongesprek verzonnen had tussen Trump en Zelensky, waarvan hij het transcript vrijgegeven heeft.
Die man is niet goed.
Daar zijn meerdere ingangen voor, niet 1. En sommige van die ingangen begrijp ik ook nog. Neemt niet weg dat ik Schiff in dit alles fantastisch vind opereren.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Achteraf is het jammer dat Schiff er op dat moment een parodie van maakte, het gaf Trump de gelegenheid om zijn aanhang wijs te maken dat hij alles verzon.
Oh ja helemaal mee eens hoor, niks dan lof voor Schiff!quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Daar zijn meerdere ingangen voor, niet 1. En sommige van die ingangen begrijp ik ook nog. Neemt niet weg dat ik Schiff in dit alles fantastisch vind opereren.
Prima tip voor als ik morgenochtend zin heb in een hele berg stierenpoep zo te horen?quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima tip voor als ik morgenochtend zin heb in een hele berg stierenpoep zo te horen?
Het percentage "yes" daalde van 48% naar 43%; het percentage "no" steeg van 44% naar 45%quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:59 schreef archito het volgende:
[..]
Dat komt dan ook vooral omdat de halve Amerikaanse bevolking wordt voorgelogen via Fox.
Ik heb flink wat stukken van de hearings geluisterd en het is verbijsterend te zien hoe Fox daar vervolgens verslag van doet. Ik zie de approval ratings dus ook niet veranderen tenzij er echt iets schokkends gebeurt.
Hoe Trump vandaag ook weer inbelde bij Fox & Friends om een uur als een malloot te ratelen...
Dit is een deel van de documenten die het Huis ook al opgevraagd had ivm de impeachment hearings maar door SD werden geblokkeerd. Ik begrijp dat er meer documenten langs deze weg gaan volgen.twitter:kylegriffin1 twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 04:55:01Breaking: On Friday evening, the State Department released nearly 100 pages of records in response to ethics watchdog group American Oversight's lawsuit seeking a range of documents related to the Trump administration's dealings with Ukraine. https://t.co/zdvWTYaDsx reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 05:00:04"Among other records, the production includes emails that confirm multiple contacts in March of 2019 between Secretary of State Mike Pompeo and Trump lawyer Rudy Giuliani, at least one of which was facilitated by President Trump's assistant Madeleine Westerhout." https://t.co/6G7f9cqmPx reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 05:50:03Exec Director of American Oversight Austin Evers: "We can see why Mike Pompeo has refused to release this info to Congress. It reveals a clear paper trail from Rudy Giuliani to the Oval Office to Secretary Pompeo to facilitate Giuliani's smear campaign against a U.S. ambassador." https://t.co/6G7f9cqmPx reageer retweet
Transcript laat dat wel zien.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Kerel, tief op met je zoveelste stemmingmakerij
Heb wel wat beters te doen dan alles te volgen van deze bullshit impeachment.
Er zijn een aantal feiten bekend.
Transcript laat geen quid pro quo zien.
Trump zegt, geen quid pro quo.
Ukrain president zegt, geen quid pro quo.
Sondland zegt, geen quid pro quo vanuit Trump.
twitter:kylegriffin1 twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 06:05:12This was, admittedly, not a great Infrastructure Week. reageer retweet
Trump heeft in zn leven al heel wat keren aan beide kanten van de medaille in rechtszaken gespeeld en vies gespeeld. Hij schijnt goed te weten hoe je het proces kunt verstoren en mensen en media kunt vermoeien en heen en weer kunt slepen in lange processen. Dat is helaas een van z'n kwaliteiten.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Oh, hij zegt dat Schiff het telefoongesprek verzonnen had tussen Trump en Zelensky, waarvan hij het transcript vrijgegeven heeft.
Ik probeer echt al deze tijd terughoudend te zijn over of hij dementerend is, omdat je het niet kunt weten, maar dit is niet goed.
quote:Vulnerable Democrats are watching in horror as GOP impeachment attacks deluge their districts back home. And they want a much stronger counteroffensive from their own party and its allies.
Some of those Democrats raised their concerns with party leaders this week as they prepared to leave for Thanksgiving recess, fearing that voters will be bombarded by anti-impeachment ads as families gather around the TV for parades and football, according to multiple lawmakers and aides.
GOP-aligned outside groups have spent roughly $8 million on TV spots this cycle in battleground districts, such as Rep. Anthony Brindisi's central New York seat. The vast majority of those ads specifically hammer Democrats over impeachment.
Meanwhile, swing-district Democrats are receiving little reinforcement from their own party or even other liberal coalitions. Democratic and pro-impeachment groups have spent about $2.7 million in TV ads, according to an analysis of spending by the ad tracking firm Advertising Analytics. And more than $600,000 of that total went to ads targeting Republican incumbents, not helping vulnerable Democratic members.
"Many of us have been expressing our concerns to leadership," said a Democratic lawmaker said, who declined to be named in order to speak candidly about strategy. "You don’t want to have to play catch up."
“Everyone knows you don't just take a shot and sit there,” the lawmaker said. “It’s like someone taped our arms to our side and punched us in the face.”
Some Democrats raised the spending disparity during a closed-door meeting with Speaker Nancy Pelosi and her leadership team on Wednesday. One moderate Democrat asked if party officials planned to launch more ads, particularly in more rural swing districts in less expensive media markets where incumbents are desperately looking for more air cover, according to multiple people in the room.
[..]
De 538 tracker toont een daling bij independents in de laatste week. Staat nu op 41%, en de zes laatste polls gaven allemaal een lager cijfer dan dat ( bij de democraten staat het op 81%, drie vd zes laatste polls liggen erboven, drie eronder), dus denk ik wel dat het een reële daling is (de gestelde vragen verschillen wel, steun je het onderzoek, steun je impeachment, steun je imp en afzetting..).quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
De verschuiving is gebaseerd op weinig bewijs. Namelijk 1 poll. Kan waar zijn of deels, maar relativering is denk ik het beste.
https://thehill.com/homen(...)ng-between-nunes-andquote:Giuliani associate willing to inform Congress of meeting between Nunes and former Ukrainian official: report
An indicted associate of Rudy Giuliani, President Trump's personal lawyer, is willing to inform Congress about a meeting between the top Republican on the House Intelligence Committee and a former Ukrainian prosecutor.
Joseph A. Bondy, the attorney for Lev Parnas, told CNN that the Ukrainian official told his client about the meeting with Rep. Devin Nunes (R-Calif.), the ranking member of the House Intelligence Committee, in which the GOP lawmaker sought to find dirt on former Vice President Joe Biden.
"Mr. Parnas learned from former Ukrainian Prosecutor General Victor Shokin that Nunes had met with Shokin in Vienna last December," Bondy said.
En dat is dan de informatie die aan POTUS gevoerd wordt. Dat probleem krijg je als je jezelf omgeeft met mensen die je mening alleen maar bevestigen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 07:32 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://thehill.com/homen(...)ng-between-nunes-and
Meeting met een corrupte ex-procureur...
Trump's mentale gesteldheid sluit een beroep op een mentale ziekte uit. Dat gaat hij echt niet doenquote:Op zaterdag 23 november 2019 07:46 schreef Beathoven het volgende:
Weten de kenners van Amerikaans recht hier trouwens welke gevolgen het zou hebben als Trump zich nu (onterecht) een mentale ziekte zou laten toeschrijven.
Dat is volgens mij echt de laatste troef waarmee hij eruit kan glippen. Dan laat je de hele zaak toch gewoon imploderen op het moment supreme. Lijkt me. Verliest iedereen, behalve Trump.
Trump heeft geen troef nodig het komt toch nooit door het senaat heen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 07:46 schreef Beathoven het volgende:
Weten de kenners van Amerikaans recht hier trouwens welke gevolgen het zou hebben als Trump zich nu (onterecht) een mentale ziekte zou laten toeschrijven.
Dat is volgens mij echt de laatste troef waarmee hij eruit kan glippen. Dan laat hij de hele zaak gewoon imploderen op het moment supreme. Verliest iedereen, behalve Trump.
Veel meer kaarten heeft hij toch niet?quote:Op zaterdag 23 november 2019 07:48 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Trump's mentale gesteldheid sluit een beroep op een mentale ziekte uit. Dat gaat hij echt niet doen
Hoewel hij door het Huis impeached gaat worden zal hij de volgende verkiezingen wel halen denk ik omdat de Senaat zoals het er nu uitziet hem niet zal veroordelen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 07:52 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Veel meer kaarten heeft hij toch niet?.
Als hij er met een diagnose uitgaat, dan kan hij zonder problemen aftreden en terug in de business elders. Blijven de democraten zonder veel succes achter en kun je kijken wat je met Pence en de rest doet.
https://www.americanovers(...)o-american-oversightquote:Releases Ukraine Documents to American Oversight
On Friday evening, the State Department released nearly 100 pages of records in response to American Oversight’s lawsuit seeking a range of documents related to the Trump administration’s dealings with Ukraine.
Among other records, the production includes emails that confirm multiple contacts in March of 2019 between Secretary of State Mike Pompeo and Trump lawyer Rudy Giuliani, at least one of which was facilitated by President Trump’s assistant Madeleine Westerhout.
American Oversight is reviewing the production to assess whether the State Department has fully complied with the court’s order. Notes on what we’ve found are below.
..
Statement from American Oversight Executive Director Austin Evers
“We can see why Mike Pompeo has refused to release this information to Congress. It reveals a clear paper trail from Rudy Giuliani to the Oval Office to Secretary Pompeo to facilitate Giuliani’s smear campaign against a U.S. ambassador.
“This is just the first round of disclosures. The evidence is only going to get worse for the administration as its stonewall strategy collapses in the face of court orders.
“That American Oversight could obtain these documents establishes that there is no legal basis for the administration to withhold them from Congress. That conclusively shows that the administration is engaged in obstruction of justice. The president and his allies should ask themselves if impeachment for obstruction is worth it if the strategy isn’t even going to be effective.
“This lawsuit is just one of several American Oversight is pursuing to bring transparency to the Ukraine investigation. The public should expect more disclosures, over the administration’s strong objection, for the foreseeable future.”
Als het een bewijs van corruptie was mbt de Bidens hadden ze de documenten echt wel eerder vrijgegeven.quote:Op zaterdag 23 november 2019 08:12 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.americanovers(...)o-american-oversight
Wat me opvalt is dat de documenten vooral over Biden, Biden Hunter en Burisma gaan.
Of dit de democraten helpt, of de Republikeinen? (de docs lijken veel van de zaken te bevatten die reeds door Trump aanhangers aangehaald worden als bewijs voor corruptie, kunnen ze nu zeggen: "zie je wel, het staat in officiele docs van het State Department")
En die zit dan getuigen te verhorenquote:Op zaterdag 23 november 2019 07:32 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
"verhoren"quote:Op zaterdag 23 november 2019 08:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
En die zit dan getuigen te verhoren
Als het niet door de senaat heen komt draait het niet alleen meer rond Trump en het witte huis maar zit de VS als geheel in een zwart gat.quote:Op zaterdag 23 november 2019 08:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hoewel hij door het Huis impeached gaat worden zal hij de volgende verkiezingen wel halen denk ik omdat de Senaat zoals het er nu uitziet hem niet zal veroordelen.
Ik vraag me wel af wat er gaat gebeuren als er na dit proces nieuwe informatie naar buiten komt.
Edit: trouwens, wat gebeurt er als de R's het proces in de Senaat gaan rekken zoals nu het plan is en de rechter ondertussen besluit dat Bolton, Pompeo en Mulvaney wel MOETEN getuigen? Hmmm dat lijkt me toch echt een risico voor ze![]()
Ja, dat klopt, maar is niet het argument wat gemaakt werd. Dat argument houdt imho geen stand. Er lijkt inderdaad een (kleine) daling te zijn qua support en approval is praktisch ongewijzigd.quote:Op zaterdag 23 november 2019 07:15 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De 538 tracker toont een daling bij independents in de laatste week. Staat nu op 41%, en de zes laatste polls gaven allemaal een lager cijfer dan dat ( bij de democraten staat het op 81%, drie vd zes laatste polls liggen erboven, drie eronder), dus denk ik wel dat het een reële daling is (de gestelde vragen verschillen wel, steun je het onderzoek, steun je impeachment, steun je imp en afzetting..).
https://projects.fivethir(...)olls/?ex_cid=rrpromo
Wel grappig dat Trump een echt proces wil, iets waar hij een broertje dood aan heeft als het gebeurt want dan moet hij ook onder ede getuigen en de ervaring leert ons dat hij dan ineens amnesie heeft.quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:00 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wel fascinerend hoe ze chocola proberen te maken. De belangrijkste van de fox and friends zegt in dit gesprek over Giuliani: "but two of his sources are right now in jail [...] and one of his other sources is looked at as a corrupt figure."
Gevolgd door dat Giuliani en State Department tegen elkaar zouden werken.
Gelul hierna over Yovanovitch
Gelul over dat Oekraine zich gemengd had in de verkiezing (Russische propaganda)
Gelul over dat Yovanovitch niet eens een foto van Trump wilde ophangen, wat ze vanaf dag 1 schijnbaar deed.
Geklaag over het proces.
Hij wil een "echt" proces om Schiff en Hunter Biden te kunnen ondervragen.Zoals je altijd mensen ondervraagt die geen reet te maken hebben met je eigen handelingen.
Het is oprecht lachwekkend om deze hosts te zien na een half uur van dit gelul. Die zijn er zo klaar mee. En dan gaat het nog een half uur door.
Verder volgens hem: Liever een straight up verkiezing, want dat is makkelijker te winnen, maar wat betreft de marge in marginale staten doet hij het goed.
Hij denkt over zijn tegenstrevers en de vraag over wie dat wordt dat Biden demented is, en bv. Warren neerhaalt met "Pocahontas". Hij neem "Major Pete" nog niet echt serieus zo te horen.
Nunes heeft gereageerd via Breitbart en zegt Daily Beast en CNN aan te zullen klagen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 07:32 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.breitbart.com(...)r-fake-news-attacks/quote:“These demonstrably false and scandalous stories published by the Daily Beast and CNN are the perfect example of defamation and reckless disregard for the truth,” Nunes told Breitbart News late Friday night. “Some political operative offered these fake stories to at least five different media outlets before finding someone irresponsible enough to publish them. I look forward to prosecuting these cases, including the media outlets, as well as the sources of their fake stories, to the fullest extent of the law. I intend to hold the Daily Beast and CNN accountable for their actions. They will find themselves in court soon after Thanksgiving.”
twitter:weareoversight twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 04:36:03BREAKING: State Department releases Ukraine documents to American OversightDocuments show links between Pompeo, Giuliani, Oval Officehttps://t.co/CjJflQYQqp reageer retweet
Zozo......twitter:weareoversight twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 04:40:42It's clear why Mike Pompeo has refused to release this information to Congress.It reveals a clear paper trail from Rudy Giuliani to the Oval Office to Secretary Pompeo to facilitate Giuliani’s smear campaign against a U.S. ambassador. reageer retweet
quote:Op zaterdag 23 november 2019 15:12 schreef Sjemmert het volgende:
Nunes heeft gereageerd via Breitbart
Die blik ook van Castor naar Nunes die star voor zich uit blijft kijken op het moment dat Swalwell het artikel van the Daily Beast aanmeldt voor het dossier:quote:Op zaterdag 23 november 2019 12:14 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Clipje van toen de betrokkenheid van Nunes besproken werd tijdens het verhoor van Fiona Hill: https://www.c-span.org/vi(...)ev-parnas-connection
Vrijwel onmiddellijk nadat hij was "vrijgesproken" van samenzwering met de Russen, wierp hij de hengel uit naar Oekraïne.quote:Op zaterdag 23 november 2019 08:06 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat er gaat gebeuren als er na dit proces nieuwe informatie naar buiten komt.
Naar Jordan toch? Nunes zit aan zijn rechterkant. Beeld vertekent een beetje.quote:Op zaterdag 23 november 2019 16:14 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Die blik ook van Castor naar Nunes die star voor zich uit blijft kijken op het moment dat Swalwell het artikel van the Daily Beast aanmeldt voor het dossier:
[ afbeelding ]
Dat vroeg ik me dus ook af maar die kans lijkt me klein zo dicht op de verkiezingen.quote:Op zaterdag 23 november 2019 16:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Vrijwel onmiddellijk nadat hij was "vrijgesproken" van samenzwering met de Russen, wierp hij de hengel uit naar Oekraïne.
Wegens succes in de herhaling: gewonnen van Clinton omdat daar ineens een gerechtelijk onderzoek tegen plaatshad, gaan winnen van Biden omdat daar een gerechtelijk onderzoek tegen plaatsheeft. (Wie zegt dat een ouwe aap als Trump geen nieuwe kunstjes kan leren?)
Dus als hij straks weliswaar impeached door het Huis wordt "vrijgesproken" in de Senaat, gaat hij natuurlijk zo snel als hij kan kijken of hij een soortgelijk kunstje nogmaals kan uithalen, tegen een andere sterkstaande kandidaat. Hij voelt zich dan immers onaantastbaar (en daar lijkt hij gelijk in te hebben door het ruggengraatloze gedrag van de GOP) en zal er meer dan ooit van overtuigd zijn dat wetten voor hem niet gelden. (Terwijl hij dan ook weer vol op onderzoek naar Biden gaat inzetten, ongetwijfeld.)
Je kan er dus bijna vergif op innemen of een niet onaanzienlijk geldbedrag op inzetten dat er na het proces en de afhandeling in de Senaat nieuwe informatie naar buiten komt, spiksplinternieuwe informatie van op dit moment nog niet gepleegde wandaden.
De vraag is: wat moet je dan? Nog een keer impeachen?
De vraag alleen al is hilarischquote:Op zaterdag 23 november 2019 15:16 schreef Ulx het volgende:
Hoe loopt de zaak van Nunes tegen die verzonnen koe eigenlijk?
Ah ja ik zie het nu, Castor leunt naar voren iddquote:Op zaterdag 23 november 2019 16:17 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Naar Jordan toch? Nunes zit aan zijn rechterkant. Beeld vertekent een beetje.
Vast een retorische vraag maar toch: Ik denk dat de democraten maar 1 kans hebben (publiciteitstechnisch) gezien. En die pakken ze nu. Meerdere keren hetzelfde proces doorlopen zou de positie van de democraten alleen maar verzwakken.quote:Op zaterdag 23 november 2019 16:14 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
De vraag is: wat moet je dan? Nog een keer impeachen?
Schiff kan natuurlijk wél gedwongen worden om te getuigen aldus POTUS itt Bolton, Pompeo en Mulvaney.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 16:17:06Adam Schiff will be compelled to testify should the Democrats decide, despite the fact that my presidential conversations were totally appropriate (perfect), to go forward with the Impeachment Hoax. Polls have now turned very strongly against Impeachment! reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 15:00:00Andriy Kobolyev, the CEO of Ukraine's state gas company, Naftogaz, is ready to give evidence in a U.S. federal investigation that's reportedly probing the business dealings of Rudy Giuliani, the CEO said in an interview with TIME. https://t.co/21yTaOd3U1 reageer retweet
De Democraten zijn realistisch genoeg om te weten dat hij mag blijven van de Senaat. Die kater valt dus wel mee.quote:Op zaterdag 23 november 2019 16:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Vast een retorische vraag maar toch: Ik denk dat de democraten maar 1 kans hebben (publiciteitstechnisch) gezien. En die pakken ze nu. Meerdere keren hetzelfde proces doorlopen zou de positie van de democraten alleen maar verzwakken.
Aangezien de republikeinen blijkbaar meer gehecht zijn aan het pluche dan aan de status van de rechtstaat zal Trump mogen blijven zitten. En dan is het afwachten of hij herkozen wordt.
Het feit dat hij blijft zitten zal bij zijn achterban in ieder geval een overwinnaarsgevoel geven en bij de democraten een behoorlijke kater en/of enorme kwaadheid dat dit in de VS mogelijk is. En de vraag is natuurlijk wat het gevolg is op het opkomstpercentage.
Na wat ik van Adam Schiff heb gezien, zou ik tegen Trump zeggen: kijk uit wat je wenst.quote:Op zaterdag 23 november 2019 16:33 schreef Kijkertje het volgende:
Schiff kan natuurlijk wél gedwongen worden om te getuigen aldus POTUS itt Bolton, Pompeo en Mulvaney.twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 16:17:06Adam Schiff will be compelled to testify should the Democrats decide, despite the fact that my presidential conversations were totally appropriate (perfect), to go forward with the Impeachment Hoax. Polls have now turned very strongly against Impeachment! reageer retweet
Oh ja Schiff zal maar al te graag willen getuigen denk ik en ik las ergens dat Chalupa ook staat te trappelen van ongeduldquote:Op zaterdag 23 november 2019 16:59 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Na wat ik van Adam Schiff heb gezien, zou ik tegen Trump zeggen: kijk uit wat je wenst.
Niet alleen is Adam Schiff een zeer eloquent redenaar/debater, hij is ook nog eens bovengemiddeld intelligent, beschikt over politieke feitenkennis en bereidt zich gedegen voor. Waar of waarover hij ook zou moeten getuigen (het is me eerlijk gezegd een raadsel van Trump precies voor ogen heeft): met zijn welsprekendheid maakt hij gehakt van Trump en de ondervragers, hij kan ze alle hoeken van de kamer laten zien.
quote:Jim Jordan, as described by his hometown newspaper:
“The second most contemptible human being in the U.S. government”
“A seven-term sycophant”
“The ideal bootlicker”
“A man willing to cast aside common decency”
”A legislative terrorist”
When Jordan slithers out from under his rock each morning, dons a shirt and tie - sans the jacket, lest he be mistaken for Joe McCarthy - his life’s work is to besmirch everything America stands for in service of Donald Trump.
https://t.co/yE3mOBN3bU
twitter:SecPompeo twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 12:40:14We strongly condemn the Castro regime’s accusations against our Chargé d’Affaires at the U.S. Embassy in Havana. The regime uses these baseless accusations to distract the international community from its abuses, but the U.S. will not waver in our support of the Cuban people. reageer retweet
twitter:nicoleperlroth twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 02:07:52The server isn't in Ukraine. It's here, in this photo, right next to the Watergate cabinet in the DNC's basement. Lest anyone take this as further proof of some conspiracy, know that one of Crowdstrike's other big clients is the Republican campaign arm, the NRCC. https://t.co/i4XjAIYphQ reageer retweet
Dit vond ik wel grappig. En ik hoop dat het me gelukt is een tweet in te sluiten, want dit was de eerste keer...twitter:colbertlateshow twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 03:00:00On #LSSC tonight: Mike Pompeo wants to go home. https://t.co/nWQbNJBzap reageer retweet
looool. man man manquote:Op zaterdag 23 november 2019 17:33 schreef Kijkertje het volgende:
Geen woord van Pompeo toen Yovanovitch volkomen onterecht werd aangevallen maar wel:twitter:SecPompeo twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 12:40:14We strongly condemn the Castro regime’s accusations against our Chargé d’Affaires at the U.S. Embassy in Havana. The regime uses these baseless accusations to distract the international community from its abuses, but the U.S. will not waver in our support of the Cuban people. reageer retweet
Excuse me?twitter:NBCPolitics twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 03:18:01Trump admin. is withholding more than $100M in US military assistance to Lebanon that has been approved by Congress.The White House and the Office of Management and Budget have declined to comment on the matter. https://t.co/cPVJ0QjuPf reageer retweet
Normaliseren natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 november 2019 18:07 schreef Ulx het volgende:
Excuse me?twitter:NBCPolitics twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 03:18:01Trump admin. is withholding more than $100M in US military assistance to Lebanon that has been approved by Congress.The White House and the Office of Management and Budget have declined to comment on the matter. https://t.co/cPVJ0QjuPf reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |