Precies jaquote:Op vrijdag 22 november 2019 21:29 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Aanvulling:twitter:AmbJohnBolton twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 19:34:04Re: speaking up -- since resigning as National Security Advisor, the @:WhiteHouse refused to return access to my personal Twitter account. Out of fear of what I may say? To those who speculated I went into hiding, I’m sorry to disappoint! reageer retweet
![]()
Door te getuigen voor het congres kun je natuurlijk geen 2 miljoen vangen.
Dat komt dan ook vooral omdat de halve Amerikaanse bevolking wordt voorgelogen via Fox.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:32 schreef Sjemmert het volgende:
Schiff zijn show werkt averechts. Trump stijgt in de polls en steun voor impeachment zakt.
[..]
https://emersonpolling.re(...)d-democratic-primary
twitter:RadioFreeTom twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 22:05:23If the choice is between living under liberals in a constitutional republic under the rule of law, or getting conservative policies from authoritarians subverting a constitutional republic and the rule of law, I will live under the liberals and fight within the system. /1 reageer retweet
Spijker plank, zoals iemand onlangs opmerkte... hoewel dat toen tang varken was.twitter:RadioFreeTom twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 22:05:23To do otherwise is to doom everything I care about as an American, purely for short-term policy wins that will mean nothing after everything collapses from a willingness to enhance my personal preferences over the rule of law. That's not conservative, that's just selling out. /2x reageer retweet
Ik zit er nu naar te kijken. Echt on.ge.loof.lijk!quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:59 schreef archito het volgende:
[..]
Dat komt dan ook vooral omdat de halve Amerikaanse bevolking wordt voorgelogen via Fox.
Ik heb flink wat stukken van de hearings geluisterd en het is verbijsterend te zien hoe Fox daar vervolgens verslag van doet. Ik zie de approval ratings dus ook niet veranderen tenzij er echt iets schokkends gebeurt.
Hoe Trump vandaag ook weer inbelde bij Fox & Friends om een uur als een malloot te ratelen...
twitter:ddale8 twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 21:37:44Trump made at least 18 false claims on Fox this morning. That's the preliminary count. It'll rise. Full list with @tarasubramaniam: https://t.co/WMTZP4t3mX reageer retweet
twitter:ddale8 twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 22:02:24No, CrowdStrike isn't Ukrainian. No, that Texas plant didn't just open. No, Zelensky wasn't the one who brought up Yovanovitch. No, Trump hasn't pulled out of Syria. No, Obama didn't send Ukraine mere pillows. No, Trump didn't get Veterans Choice. https://t.co/WMTZP4t3mX reageer retweet
twitter:ddale8 twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 22:05:59No, Yovanovitch didn't refuse to put up Trump's photo. No, European countries haven't refused to give aid to Ukraine. No, we haven't stopped hearing about vets being mistreated. No, the whistleblower didn't make it up. https://t.co/WMTZP4t3mX reageer retweet
quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Geen zin om het artikel te copy-pasten.... meer nieuws over het onderzoek naar het Rusland onderzoek: NWS / [VS] Onderzoek naar Rusland onderzoek: Kritisch naar FBI, niet Biased
twitter:kylegriffin1 twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 23:40:09WaPo confirms: The DOJ IG is expected to find that political bias did not taint top officials running the FBI's Russia investigation. IG Horowitz will conclude that the application still had a proper legal and factual basis. https://t.co/YlA1CxaA5G reageer retweet
Ja dat dus. Geen woord tussen te krijgen, hij ratelt gewoon door.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:29 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Ik zit het te kijken .. het is echt een fucking uur lang ... en zelfs als een marionet wat vraagt als "joh, waar heb je je informatie vandaan?" ratelt hij lekker door van "geen idee, maar blablabla"
Oh, hij zegt dat Schiff het telefoongesprek verzonnen had tussen Trump en Zelensky, waarvan hij het transcript vrijgegeven heeft.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja dat dus. Geen woord tussen te krijgen, hij ratelt gewoon door.
Achteraf is het jammer dat Schiff er op dat moment een parodie van maakte, het gaf Trump de gelegenheid om zijn aanhang wijs te maken dat hij alles verzon.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Oh, hij zegt dat Schiff het telefoongesprek verzonnen had tussen Trump en Zelensky, waarvan hij het transcript vrijgegeven heeft.
Die man is niet goed.
Daar zijn meerdere ingangen voor, niet 1. En sommige van die ingangen begrijp ik ook nog. Neemt niet weg dat ik Schiff in dit alles fantastisch vind opereren.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Achteraf is het jammer dat Schiff er op dat moment een parodie van maakte, het gaf Trump de gelegenheid om zijn aanhang wijs te maken dat hij alles verzon.
Oh ja helemaal mee eens hoor, niks dan lof voor Schiff!quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:41 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Daar zijn meerdere ingangen voor, niet 1. En sommige van die ingangen begrijp ik ook nog. Neemt niet weg dat ik Schiff in dit alles fantastisch vind opereren.
Prima tip voor als ik morgenochtend zin heb in een hele berg stierenpoep zo te horen?quote:
quote:Op zaterdag 23 november 2019 02:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Prima tip voor als ik morgenochtend zin heb in een hele berg stierenpoep zo te horen?
Het percentage "yes" daalde van 48% naar 43%; het percentage "no" steeg van 44% naar 45%quote:Op vrijdag 22 november 2019 23:59 schreef archito het volgende:
[..]
Dat komt dan ook vooral omdat de halve Amerikaanse bevolking wordt voorgelogen via Fox.
Ik heb flink wat stukken van de hearings geluisterd en het is verbijsterend te zien hoe Fox daar vervolgens verslag van doet. Ik zie de approval ratings dus ook niet veranderen tenzij er echt iets schokkends gebeurt.
Hoe Trump vandaag ook weer inbelde bij Fox & Friends om een uur als een malloot te ratelen...
Dit is een deel van de documenten die het Huis ook al opgevraagd had ivm de impeachment hearings maar door SD werden geblokkeerd. Ik begrijp dat er meer documenten langs deze weg gaan volgen.twitter:kylegriffin1 twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 04:55:01Breaking: On Friday evening, the State Department released nearly 100 pages of records in response to ethics watchdog group American Oversight's lawsuit seeking a range of documents related to the Trump administration's dealings with Ukraine. https://t.co/zdvWTYaDsx reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 05:00:04"Among other records, the production includes emails that confirm multiple contacts in March of 2019 between Secretary of State Mike Pompeo and Trump lawyer Rudy Giuliani, at least one of which was facilitated by President Trump's assistant Madeleine Westerhout." https://t.co/6G7f9cqmPx reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 05:50:03Exec Director of American Oversight Austin Evers: "We can see why Mike Pompeo has refused to release this info to Congress. It reveals a clear paper trail from Rudy Giuliani to the Oval Office to Secretary Pompeo to facilitate Giuliani's smear campaign against a U.S. ambassador." https://t.co/6G7f9cqmPx reageer retweet
Transcript laat dat wel zien.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:11 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Kerel, tief op met je zoveelste stemmingmakerij
Heb wel wat beters te doen dan alles te volgen van deze bullshit impeachment.
Er zijn een aantal feiten bekend.
Transcript laat geen quid pro quo zien.
Trump zegt, geen quid pro quo.
Ukrain president zegt, geen quid pro quo.
Sondland zegt, geen quid pro quo vanuit Trump.
twitter:kylegriffin1 twitterde op zaterdag 23-11-2019 om 06:05:12This was, admittedly, not a great Infrastructure Week. reageer retweet
Trump heeft in zn leven al heel wat keren aan beide kanten van de medaille in rechtszaken gespeeld en vies gespeeld. Hij schijnt goed te weten hoe je het proces kunt verstoren en mensen en media kunt vermoeien en heen en weer kunt slepen in lange processen. Dat is helaas een van z'n kwaliteiten.quote:Op zaterdag 23 november 2019 01:32 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Oh, hij zegt dat Schiff het telefoongesprek verzonnen had tussen Trump en Zelensky, waarvan hij het transcript vrijgegeven heeft.
Ik probeer echt al deze tijd terughoudend te zijn over of hij dementerend is, omdat je het niet kunt weten, maar dit is niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |