SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
Willen we zondag 8 december gaan bowleeeeeeeeeeeeeeeeeeh?
Poll: Zondag 8 december ESF-meet
• Leuk idee, ik ben er bij!
• Ik ben er niet bij en vind dat jammer
• Ik ben er niet bij en vind dat niet jammer
• Ik weet het nog niet
• Ik wil alleen maar stemmen
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Lil viespeuk.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:10 schreef Dave het volgende:
16 jaar en Kleine begint weer met lieverd.
Ik zie twee Kobo Plus opties.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, maar als je dan op 'lezen met kobo plus' klikt, krijg je de doodsvogel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
En post 303 is ook wel weer lekker sprekend.quote:
Ja. En ik dacht eerder vanavond nog, even opletten.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En post 303 is ook wel weer lekker sprekend.
Haha, ja ik zat nog in het vorige topicquote:
Ja die.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha, ja ik zat nog in het vorige topicDus heb hem gezien
![]()
Frida Klein is met alle dagen van de week toch? Die heb ik dan weer (nog) niet gelezen
quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie twee Kobo Plus opties.
Alleen als ik op de tweede klik gaat hij naar 'doodsvogel', bij de eerste blijft hij op 'ik reis alleen'.Hmm raarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij zit er ook nog verschil tussen lezen en luisterenNouja ik zoek op m'n ereader wel even
![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja. En ik dacht eerder vanavond nog, even opletten.
*Onderwerp verandert* jij al gestemd?![]()
Nog niet, ga er morgen wel ff voor zitten.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:15 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja. En ik dacht eerder vanavond nog, even opletten.
*Onderwerp verandert* jij al gestemd?![]()
Grazz jaquote:
Daar hoef je geen antwoord van te verwachtenquote:
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Hema heeft rare pantoffels tegenwoordig
@Morpquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Daar hoef je geen antwoord van te verwachten![]()
laatste bezoek: nooit
quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Daar hoef je geen antwoord van te verwachten![]()
laatste bezoek: nooit
Dat weet alleen jij. Als je eigenlijk Roger_Epiales bedoelde bijvoorbeeld heb je het goed gespeld maar alsnog foutquote:
Grazz was geloof ik de eerste user die op een post van mij reageerde, dus die is sowieso leuk ja.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:23 schreef murp het volgende:
hoi heet die hele leuke ESF user?
Grazz toch ofzoiets?
Niet in mijn maatquote:
De vraag is: Wie was de laatste?quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Grazz was geloof ik de eerste user die op een post van mij reageerde, dus die is sowieso leuk ja.
Hee waar ken ik dat nou van, heb ik nou nooit.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:26 schreef murp het volgende:
Ik men ook veel ste impulsief met typen en denken
quote:
Deze optie is idd niet geheel uit te sluiten, al zeggen wij het zelf.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat weet alleen jij. Als je eigenlijk Roger_Epiales bedoelde bijvoorbeeld heb je het goed gespeld maar alsnog fout
Niet te merken johquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:26 schreef murp het volgende:
Ik men ook veel ste impulsief met typen en denken
Even in een spoiler voor het geval hij nog meeleest.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Even in een spoiler voor het geval hij nog meeleest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Even in een spoiler voor het geval hij nog meeleest.
Leugens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Precies; eerst de spek uitbakken en terwijl de boerenkool staat te koken alvast de helft van de spekblokjes opvreten.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:30 schreef Strani het volgende:
Ik maak nooit spekfouten.
Wat mensen vaak fout doen is dat ze te veel spek in de boerenkool of zuurkool doen maar dan maak je het te zwaar en te vet. Minder is meer, in dit geval.
Zo zie je maar, een spekfout is snel gemaakt!quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:32 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Precies; eerst de spek uitbakken en terwijl de boerenkool staat te koken alvast de helft van de spek opvreten.
guilty
quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Nu niet meer idd.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voorraadkast is gevuld hierquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
Kheb zin om een zak chips achter de huig te frommelen. Maar niks in huis.
Heb je anders niet nog ergens een lege plastic zak liggen? Niet helemaal hetzelfde, weet ik, maar misschien net genoeg bevrediging?quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
Ja lekker dan.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voorraadkast is gevuld hier
Ik geloof dat dat zo werkt, stranimop.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je anders niet nog ergens een lege plastic zak liggen? Niet helemaal hetzelfde, weet ik, maar misschien net genoeg bevrediging?
Ik word altijd zo intens blij van dat huigfrommelen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
Ohquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik geloof dat dat zo werkt, stranimop.
Helemaal niks?quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
Ja dat wel. Maar dat is wel veel werk voor nu. Die instant bevrediging nu ja.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Helemaal niks?
Niet nog ergens een verdwaalde aardappel in een kastje die je ff in dunne plakjes kan snijden en in chips kan omtoveren?
Je bent welkom, wij hebben:quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:34 schreef ijs_beer het volgende:
Dank voor je stemquote:
quote:
En terecht.quote:
Ontken het eensquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik schijn ook overal een mening over te hebben.
Hou es op met die lekkere zoutjes, ik moet afvallenquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Je bent welkom, wij hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een lik uit de zoutpot met wat paprikapoeder?quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar dat is wel veel werk voor nu. Die instant bevrediging nu ja.
Ja maar dan zeg je niets dus dan merk je het nietquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ontken het, want ik heb ook over dingen geen mening!
Gewoon aan likken en weer terugleggenquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:41 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hou es op met die lekkere zoutjes, ik moet afvallen![]()
Hmm. Kan eventueel dan ook een bouillonblokje opvreten?quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En een lik uit de zoutpot met wat paprikapoeder?
Klinkt misschien wat extreem, maar is wel instant en basically wat je met chips ook binnenkrijgt.![]()
Ik bloosquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:39 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En terecht.Jouw idee en regelen voor dat cadeau toen.
Oh maakt sowieso niet uit hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar dan zeg je niets dus dan merk je het niet![]()
Maar het was positief bedoeld![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Gewoon aan likken en weer terugleggen
Kan, maar die zijn vaak zacht.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hmm. Kan eventueel dan ook een bouillonblokje opvreten?
Zeezout op een cracker maybe dan.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan, maar die zijn vaak zacht.
Als je een beetje grof zeezout in de zoutpot hebt krijg je er ook meteen een crunch bij. Maakt het toch net wat meer chipserig.
Als je instant nierfalen wil ja.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hmm. Kan eventueel dan ook een bouillonblokje opvreten?
Now we´re talking!quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:45 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Zeezout op een cracker maybe dan.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben wel wat gewend van de enquete in het jaarboek van de middelbare school![]()
Hadden jullie dat ja?quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben wel wat gewend van de enquete in het jaarboek van de middelbare school![]()
Superlullige vraag ookquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
'Wie vindt zichzelf het knapst'
Rot op joh
quote:
Ja we moesten allemaal dat soort vragen beantwoorden en dan werd er een top 3 gemaakt. Op zich nog wel redelijk onschuldig allemaal hoor ('wie is het meest ambitieus, wie komt het vaakst te laat, wie gaat als eerste trouwen') maar dus ook 'wie vindt zichzelf het knapst' en 'wie denkt het meeste humor te hebben'. Beetje lullig als je dan in de top 3 staat en níet in de top 3 van wie daadwerkelijk het knapst is en de meeste humor heeft.quote:
Ja, die andere vragen vind ik wel oké, maar dit is gewoon echt bedacht om lullig te doenquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:55 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ja we moesten allemaal dat soort vragen beantwoorden en dan werd er een top 3 gemaakt. Op zich nog wel redelijk onschuldig allemaal hoor ('wie is het meest ambitieus, wie komt het vaakst te laat, wie gaat als eerste trouwen') maar dus ook 'wie vindt zichzelf het knapst' en 'wie denkt het meeste humor te hebben'. Beetje lullig als je dan in de top 3 staat en níet in de top 3 van wie daadwerkelijk het knapst is en de meeste humor heeft.
Deze titel kan ik te weinig uit halen om te gokken waar het over gaat.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:58 schreef Meke het volgende:
Ik vraag me wel af waar ik het aan te danken heb dat Facebook me dit aanraadt : https://www.beautify.nl/lover-missen-sterrenbeeld-whatsappje
Ik kan niet wachten totdat je terug bent zodat we verder kunnen met onze serie op Netflixquote:Op vrijdag 15 november 2019 22:58 schreef Meke het volgende:
Ik vraag me wel af waar ik het aan te danken heb dat Facebook me dit aanraadt : https://www.beautify.nl/lover-missen-sterrenbeeld-whatsappje
Over welk appje je je lover moet sturen als je hem mist omdat hij op vakantie is.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deze titel kan ik te weinig uit halen om te gokken waar het over gaat.
Het kan niet anders dat dat jij mij meer mist dan ik jou misquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:01 schreef I het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten totdat je terug bent zodat we verder kunnen met onze serie op Netflix
quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Het kan niet anders dat dat jij mij meer mist dan ik jou mis
Behoorlijk klef de meestequote:Op vrijdag 15 november 2019 22:58 schreef Meke het volgende:
Eh, ok.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Over welk appje je je lover moet sturen als je hem mist omdat hij op vakantie is.
GEBASEERD OP JE STERRENBEELD
Ja ik zou dat dus echt nooit zeggen irlquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:03 schreef I het volgende:
[..]
Dat is wel echt een rammenuitspraak ja.
Nouja het is wel je lover hèquote:
Nee je mag gewoon je eigen sterrenbeeld aanhoudenquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, ok.![]()
Ik moet vaak ff nadenken over wat mijn eigen sterrenbeeld ook weer is, moet ik zeker ook nog die van mijn evt lover gaan zitten onthouden voor het geval ik hem een berichtje moet sturen.![]()
Betere vraag vind ik: "Waarom is hij Überhaupt zonder mij op vakantie?"
Ah, dat is wel fijn.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee je mag gewoon je eigen sterrenbeeld aanhouden![]()
Zure matten, daar had ik Tina niet voor nodig.quote:Die van mij weet ik gelukkig uit m'n hoofd, want dan stond er vroeger in de Tina wat deze week mijn favoriete snoep zou zijn
quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, ok.![]()
Ik moet vaak ff nadenken over wat mijn eigen sterrenbeeld ook weer is, moet ik zeker ook nog die van mijn evt lover gaan zitten onthouden voor het geval ik hem een berichtje moet sturen.![]()
Heel The Truth is in Here... zo'n beetje.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:11 schreef ijs_beer het volgende:
Wie gelooft er nou echt in die sterrenbeeld flauwekul, niemand toch?
Tina horoscoopquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee je mag gewoon je eigen sterrenbeeld aanhouden![]()
Die van mij weet ik gelukkig uit m'n hoofd, want dan stond er vroeger in de Tina wat deze week mijn favoriete snoep zou zijn
Jaquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ah, dat is wel fijn.
Maar nu ben ik al gefrustreerd dat mijn fictieve lover blijkbaar alleen op vakantie wilde.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:06 schreef I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is wel verwarrend.
Óf er ontbreekt een komma, óf hij staat verkeerd, óf er wordt van een wel heel bijzondere relatie uitgegaan.
Ikke niet, maar vind het altijd wel geinigquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:11 schreef ijs_beer het volgende:
Dit, jaquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ikke niet, maar vind het altijd wel geinig
quote:Tweelingen 21 mei – 21 juni
Tweelingen staan bekend als vinders. En zo gaat het ook met jouw gevoelens. Uiteraard mis je je lover enorm en dit laat je graag blijken. Maar andere (ietwat minder romantische) gevoelens steek je ook niet onder stoelen of banken.
Jouw Whatsappje:
“Ik mis je zo liefie!”
5 minuten later:
“Trouwens, kon je niet eens even je eigen sokken naar de wasmand brengen voordat je weg ging? En je zou trouwens ook nog dat lampje vervangen!?”
Houdt zo'n horoscoop daar niet eens even rekening meequote:Op vrijdag 15 november 2019 23:14 schreef Meke het volgende:
Ik had dan eigenlijk ook als vissen geboren moeten worden, dat is het misschien
quote:Stier 21 april – 20 mei
Dit sterrenbeeld is een beetje lui aangelegd. Desondanks ben jij iemand die bijna ontploft van liefde. Maar je mist ook vooral de dingen die je samen kunt doen met je lover. Jouw berichtje is kort maar krachtig maar wel zó waar.
Jouw Whatsappje:
“Ik kan niet wachten totdat je terug bent zodat we verder kunnen met onze serie op Netflix”
Ik vind mezelf ook niet altijd heel erg een Tweelingen-type. Horen hun emoties vaak wat beter onder controle te hebbenquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:14 schreef Meke het volgende:
Ik had dan eigenlijk ook als vissen geboren moeten worden, dat is het misschien
Die vond ik ook opvallendquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:06 schreef I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is wel verwarrend.
Óf er ontbreekt een komma, óf hij staat verkeerd, óf er wordt van een wel heel bijzondere relatie uitgegaan.
quote:
quote:
Ja maar dan nog...quote:
Dit is mijn sterrenbeeld. Gelukkig hoef ik de vloer niet aan te vegen, omdat ik ben ontploft van liefde.quote:
Schijnt een ding te zijn onder Surinamers/Hindoestanen. Had er een aantal als collega's en die begonnen er vaak over.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:11 schreef ijs_beer het volgende:
Nee echt?quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:16 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag vrijdag 15 november 2019:
Wanneer je vandaag de deur uitgaat, kun je een ontmoeting met een oude bekende hebben.
Nee, dat kan dan niet!quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee echt?![]()
In tegenstelling tot al die andere dagen waarop het absoluut zeker is dat je geen oude bekenden tegen gaat komen, hoe lang je ook buitenshuis blijft?
Oké. Maar dat snap ik bij hen misschien nog ergens, met de karma, dharma en wedergeboorte enzo.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Schijnt een ding te zijn onder Surinamers/Hindoestanen. Had er een aantal als collega's en die begonnen er vaak over.
Ook een Nederlandse collega die er heilig in geloofde maar zij was sowieso superweird.
Voor jou gaat het gezegde "wie schrijft die blijft" ook op, maar dan anders...quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, dat kan dan niet!
En uitgerekend vandaag moest ik dan weer binnen blijven!
Gemiste kans.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, dat kan dan niet!
En uitgerekend vandaag moest ik dan weer binnen blijven!
Mwah, zit sowieso al niet zo op oude bekenden te wachtenquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gemiste kans.
Ik vraag me af of het universum ook aan herkansingen doet.
Altijd maar weer dat in de belangstelling willen staan.quote:De Leeuw vindt het heerlijk om in de belangstelling te staan en een podium te hebben. En vaak is het zo dat jouw lover je grootste fan en toeschouwer is. Er mis dan ook één ding wat je enorm mist als je lover weg is en dat is jouw avonturen delen na een dag werken.
Jouw Whatsappje:
“Wel wennen hoor dat je weg bent. Ik heb vandaag zo’n leuke dag op werk gehad ik wil je het liefst alles zo snel mogelijk vertellen!”
Daarom lekker schrijven inderdaad.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voor jou gaat het gezegde "wie schrijft die blijft" ook op, maar dan anders...
Oh, in dat geval is zo'n horoscoop nog wel een mooie waarschuwing.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah, zit sowieso al niet zo op oude bekenden te wachten
Ik ben best (d)rammerig eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:13 schreef Meke het volgende:
Ik ben ook echt in niets een ram, dat scheelt ook wel mee voor de geloofwaardigheid van horoscopen
Een horoscoop dat het nooit mis heeftquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, in dat geval is zo'n horoscoop nog wel een mooie waarschuwing.![]()
Nu maar hopen dat ze het nooit mis hebben waardoor je uitgerekend op een van die andere dagen een oude bekende gaat ontmoeten. Morgen ofzo.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja maar dan nog...
Misschien is dat een van de redenen waarom ik single ben
Dit vind ik nog wel een leuk appje, zoiets zou ik nog wel kunnen sturen. Niet te klef, wel positief en dat je de ander ook gewoon z'n vakantie gunt zonder dat je er egoïstisch claimerig van wordtquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Altijd maar weer dat in de belangstelling willen staan.
Ja, in die dode haring trap ik niet meerquote:
quote:Jouw Whatsappje:
“Waarom reageer je niet op m'n appjes? Wat heb je allemaal gedaan vandaag? Van wie is die hand om je nek op de foto die je mij gisteravond stuurde? Ik wil je nu spreken, bel me zodra je dit leest!”
Vond het niet heel geilquote:
Waren peners dit keerquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, in die dode haring trap ik niet meer
Beau is niet zo lullig.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, in die dode haring trap ik niet meer
Welk sterrenbeeld is dat?quote:
Oh! Morgen maar even terugkijken dan (of is het de moeite niet waard?)quote:
Eenhoornquote:
Twee tellenquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh! Morgen maar even terugkijken dan (of is het de moeite niet waard?)
De dag was nog niet compleet zonder flauwe grapquote:
Ach. Het was maar eventjes.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh! Morgen maar even terugkijken dan (of is het de moeite niet waard?)
Wat was daarmeequote:Op vrijdag 15 november 2019 23:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Vond het niet heel geil![]()
Maar dat rechterjochie![]()
Terugsturen:quote:
Heel dik vond ik diequote:
Ah, okéquote:
Die jongen of de pener?quote:
quote:
quote:
Op 7 honderdste seconden toch nog spuit 11quote:
quote:
quote:
Maar Guana is Spuit 12!quote:
Als je zo goed kan voorspellen, moet jij misschien maar horoscopen gaan schrijven?quote:
quote:
Ja, dat lijkt me echt leukquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Als je zo goed kan voorspellen, moet jij misschien maar horoscopen gaan schrijven?
Ik krijg anders louter positieve feedback!quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:34 schreef Greys het volgende:
met je zwans wapperen is nou niet echt geil of spannend imho
Haha, nee precies ditquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:34 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat het optreden van die bois normaal beter is want je in twee sec uitkleden en met je zwans wapperen is nou niet echt geil of spannend imho.
Waarom hield eentje z'n broekje aan?
Oh, dat verklaart veel!quote:
Mij doet het ook echt nietsquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:36 schreef Guanabana het volgende:
Maar, misschien ben ik toch stiekem lesbo, maar ik vind naakte mannen zo niet echt spannend.
Als ik mag kiezen zie ik liever naakte vrouwen.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh, dat verklaart veel!
Ik dacht even dat het een echte was
Niet?quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:34 schreef Greys het volgende:
Ik hoop dat het optreden van die bois normaal beter is want je in twee sec uitkleden en met je zwans wapperen is nou niet echt geil of spannend imho.
Wat een cockring wel niet kan doen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Mij doet het ook echt niets![]()
Deze bedoelde ik : https://twitter.com/DarcelM8/status/1195469516156932096/photo/2
Geen dikke jongen
Ik ook hoor, niks vreemds aan.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:36 schreef Guanabana het volgende:
Ik dat geval moet je m'n laatste DM misschien even negeren.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:36 schreef Guanabana het volgende:
Maar, misschien ben ik toch stiekem lesbo, want ik vind naakte mannen zo niet echt spannend.
Van jou nooitquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dat geval moet je m'n laatste DM misschien even negeren.
Ik trapte er al inquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:37 schreef I het volgende:
[..]Misschien moet ik ook maar whatsapphoroscopen gaan schrijven.
Precies; volgende keer wat meer de tijd voor nemen, dan komt het goed!quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet?
Dus daarom krijg ik altijd van die chagrijnige blikken als ik dit op zondagochtend in de kerk probeer, ik doe het gewoon te snel. Ik begreep het al nooit.
Aparte vorm vooral; zo steil krommig. Of hoort dat normaal zo?quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Mij doet het ook echt niets![]()
Deze bedoelde ik : https://twitter.com/DarcelM8/status/1195469516156932096/photo/2
Geen dikke jongen
quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet?
Dus daarom krijg ik altijd van die chagrijnige blikken als ik dit op zondagochtend in de kerk probeer, ik doe het gewoon te snel. Ik begreep het al nooit.
De uitspraken van Greysquote:
Ik kan het niet goed zien op die foto maar ik vond het er ook apart uitzien ja.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aparte vorm vooral; zo steil krommig. Of hoort dat normaal zo?
Ja, alsof er bovenaan een of andere scherpe hoek zit. Maar ligt misschien aan hoe die foto net geschoten is ofzoquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:42 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kan het niet goed zien op die foto maar ik vond het er ook apart uitzien ja.
Toch fijn dat ik jullie heb om me dit soort dingen te vertellen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies; volgende keer wat meer de tijd voor nemen, dan komt het goed!
We zijn er altijd voor goed adviesquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Toch fijn dat ik jullie heb om me dit soort dingen te vertellen.
Misschien kunnen de heren ons helpen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, alsof er bovenaan een of andere scherpe hoek zit. Maar ligt misschien aan hoe die foto net geschoten is ofzo
Niemand die deze post dubbelzinnig vindt?quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op 7 honderdste seconden toch nog spuit 11
Ja, ik zat stiekem ook al te wachtenquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Niemand die deze post dubbelzinnig vindt?
quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:44 schreef Greys het volgende:
Ik deed een tweet over de wapperpiemels en heb zes keer met de vlekken in m'n nek gekeken of ik hem wel op het goede account had geplaatst en niet op de ESF.![]()
Vooral Guana stelt me hierin teleur.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik zat stiekem ook al te wachten
Die was toen te druk met Spuit 12 zijnquote:
Right, dát was de reden dat je zes keer keek.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:44 schreef Greys het volgende:
Ik deed een tweet over de wapperpiemels en heb zes keer met de vlekken in m'n nek gekeken of ik hem wel op het goede account had geplaatst en niet op de ESF.![]()
Ik denk dat ze zich heeft teruggetrokken uit de conversatie.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die was toen te druk met Spuit 12 zijn
quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Right, dát was de reden dat je zes keer keek.
Getrokkenquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zich heeft teruggetrokken uit de conversatie.
OH ja, das waar ookquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik moet alles mobiel doen, ik hobbel overal achteraan
Ik had er geen piemolplaatje bij heur.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Right, dát was de reden dat je zes keer keek.
Over welke foto gaat het? Nummer 1, 2, of 3?quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Misschien kunnen de heren ons helpen.
Oh zoooooooquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:50 schreef I het volgende:
[..]
Over welke foto gaat het? Nummer 1, 2, of 3?
En de heren hebben dus een ringetje om, om de boel nog enigszins in formaat te houden. Dat zorgt dus ook voor een nogal eh, ja, alles behalve normale 'erectie'.
In deze SC gaat het vaak die richting op, dus voorspellende gaven waren niet echt nodig denk ikquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog niet terug kunnen lezen maar had de maker dezes TT voorspellende gaven met Pik?
Dat deze nog niet eerder is gevallenquote:
Met je neus typen?quote:
Ik zou me vrij snel gaan vervelen en af en toe kijken wat voor bizarre onzin ik er in kan verstoppen zonder dat iemand het door heeft. Of al snel aan een horoscopengenerator gaan werken en op één dag de horoscopen voor de hele maand maken en lekker vrij nemenquote:
Ik denk dat veel ESF-fans het niet eens erg zouden vindenquote:Op vrijdag 15 november 2019 23:44 schreef Greys het volgende:
En daarmee gelijk het hele topic, want er werd ineens 7 minuten niets gepost!quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:05 schreef I het volgende:
[..]
Ik moest even bijkomen van het bedenken van die woordgrap.
Gewoon categorieën overslaanquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:06 schreef Strani het volgende:
Ik zou best wel mee willen doen aan zo'n award ding en zo maar ik zou oprecht voor veel dingen niet kunnen kiezen tussen jullie. Dus dat doe ik ook maar niet
quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En daarmee gelijk het hele topic, want er werd ineens 7 minuten niets gepost!
Wel een prestatie hoor
Ik skip al een tijdje de nachtbagger hoorquote:
Er is zelden iets mis met je nachtelijke prestaties!quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:10 schreef I het volgende:
[..]Toch weer wat gepresteerd deze nacht.
Ik heb je een paar dagen geleden nog wel vrij laat in de nacht gesproken hier toch?quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik skip al een tijdje de nachtbagger hoorValt het je nu pas op?
Nou ik heb ook vooral meegedaan onder peer pressure van @Greys, @I en @ijs_beer, maar ben stiekem ook heel bang dat er mensen teleurgesteld zijn dat ik ze niet doen of ergens noem dat ze gek vindenquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:06 schreef Strani het volgende:
Ik zou best wel mee willen doen aan zo'n award ding en zo maar ik zou oprecht voor veel dingen niet kunnen kiezen tussen jullie. Dus dat doe ik ook maar niet
quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is zelden iets mis met je nachtelijke prestaties!
Er is sowieso de laatste tijd niet echt vaak meer nachtbagger volgens mijquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik skip al een tijdje de nachtbagger hoorValt het je nu pas op?
quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou ik heb ook vooral meegedaan onder peer pressure van @:Greys, @:I en @:ijs_beer, maar ben stiekem ook heel bang dat er mensen teleurgesteld zijn dat ik ze niet doen of ergens noem dat ze gek vinden
Volgens mij zit er een (witte) band/elastiek om de schacht, zodat ie niet stijf wordt.quote:Op vrijdag 15 november 2019 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aparte vorm vooral; zo steil krommig. Of hoort dat normaal zo?
Ik weet het zelf ook niet meer zo goed; heel af en toe ben ik er nog wel eens te vindenquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:14 schreef I het volgende:
[..]
Ik heb je een paar dagen geleden nog wel vrij laat in de nacht gesproken hier toch?Of begin ik nu te hallucineren.
Ze kruipen tegenwoordig bij mij onder de wol!quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Er is sowieso de laatste tijd niet echt vaak meer nachtbagger volgens mij
Ik hou er normaal ook niet zo van, maar zo'n FOKcompetitie is ook niet echt meteen iets serieus ofzoquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]Nou ja, ik niet in elk geval
Maar ik ben verder inderdaad ook niet zo van de populariteitscompetities hoor.
Minder dan 'vroeger', maar des te leuker als het er wel een keer isquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Er is sowieso de laatste tijd niet echt vaak meer nachtbagger volgens mij
Mja, als ik zelf zou stemmen zou ik het wel echt serieus nemen vrees ikquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hou er normaal ook niet zo van, maar zo'n FOKcompetitie is ook niet echt meteen iets serieus ofzo
We hadden vorig jaar een ESF-editie. Toen heb ik er gewoon voor gezorgd dat ik de boel een beetje verdeeld had (dus niet 6x dezelfde user) en zo vielen de actieve users wel aardig te verdelen. Maar ik heb dan wel net als @Meke dat als je iemand vergeten bent, of gewoon niet in je opkwam voor zo'n Award, dat ik dat ergens een beetje zielig vindquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, als ik zelf zou stemmen zou ik het wel echt serieus nemen vrees ikEn dan is het veel wikken en wegen.
Was het ookquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hadden vorig jaar een ESF-editie. Toen heb ik er gewoon voor gezorgd dat ik de boel een beetje verdeeld had (dus niet 6x dezelfde user) en zo vielen de actieve users wel aardig te verdelen. Maar ik heb dan wel net als @:Meke dat als je iemand vergeten bent, of gewoon niet in je opkwam voor zo'n Award, dat ik dat ergens een beetje zielig vind
Ja precies. Komt alleen maar gedoe van, onzekere mensen, niemand wil meer posten, topic dicht, ESF op slot, FOK! weg, internet kapot.quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hadden vorig jaar een ESF-editie. Toen heb ik er gewoon voor gezorgd dat ik de boel een beetje verdeeld had (dus niet 6x dezelfde user) en zo vielen de actieve users wel aardig te verdelen. Maar ik heb dan wel net als @:Meke dat als je iemand vergeten bent, of gewoon niet in je opkwam voor zo'n Award, dat ik dat ergens een beetje zielig vind
quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet het zelf ook niet meer zo goed; heel af en toe ben ik er nog wel eens te vinden
Of het is een hallucinatie van wat voor vaag medicijn je nu weer slikt
quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Komt alleen maar gedoe van, onzeker mensen, niemand wil meer posten, topic dicht, ESF op slot, FOK! weg, internet kapot.
En dat allemaal omdat ik de verkeerde mensen kies
Jij kreeg een Award!quote:
Dus je sprak me hier, maar het was óók een hallucinatie? Of zie je nu ineens dubbel?quote:
Zo verrijkend is jouw invloed nou ook weer niet Straniquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja precies. Komt alleen maar gedoe van, onzekere mensen, niemand wil meer posten, topic dicht, ESF op slot, FOK! weg, internet kapot.
En dat allemaal omdat ik de verkeerde mensen kies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
No puedo relajarme Ahbin!!quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo verrijkend is jouw invloed nou ook weer niet StraniChill. Relajarse!
Zeg dat niet te hard, he? Chaos theory en zo.quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo verrijkend is jouw invloed nou ook weer niet StraniChill. Relajarse!
quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik dacht laatst dat ik iemand gedag had gezegd. Bleek niet zo te zijnKlassiek Tim weer ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Die je wel heel graag wilde!quote:
Ik dacht laatst dat ik iemand gedag had gezegd. Bleek niet zo te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou nog lastig worden die award.Koel en donker bewaren
Goed punt!quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, he? Chaos theory en zo.
Cierra los ojos pronto Stai. ¡Yo también lo voy a hacer!quote:
Dan schop ik wel weer wat chaos als reactie; komt goedquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zeg dat niet te hard, he? Chaos theory en zo.
GeorgeM was het dit jaar toch, en jij vorig jaar?quote:
quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dus je sprak me hier, maar het was óók een hallucinatie? Of zie je nu ineens dubbel?
Ok, hou ik je aan.quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan schop ik wel weer wat chaos als reactie; komt goed
We hebben het maar één keer gedaan. Ik won 'm, GeorgeM wilde hem toen (en daarna).quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
GeorgeM was het dit jaar toch, en jij vorig jaar?
Of ben ik nu aan het hallucineren?![]()
Ik dacht laatst dat ik iemand gedag had gezegd. Bleek niet zo te zijnZo dacht ik laatst dat ik een extreme racist als buurman had. Bleek ook niet zo te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hasta mañana, aunque no entiendo que significa 'draga' en este sentidoquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:40 schreef Aoibhin het volgende:
Buenas noches querida gente.
Draga nocturna agradable sin mí.
Espero poder soñar con tus sueños.
¡Hasta mañana por la mañana!
Raar. Drugs?quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik denk dat ik naar bed moet.
Ik zou haast zweren dat er hier een paar Spaans lopen te lullen.
Niet bepaald, en dan heb je ook nog eens geen punt meer!quote:Op zaterdag 16 november 2019 00:39 schreef I het volgende:
[..]Ja, ik maak het er niet veel duidelijker op hè?
Niet dat ik weet.quote:
Speedy Gonzales en co hebben een onderonsje, maar daar scroll ik lekker langsquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik denk dat ik naar bed moet.
Ik zou haast zweren dat er hier een paar Spaans lopen te lullen.
Maar anderen gaan dan weer op díe chaos reagerenquote:Op zaterdag 16 november 2019 00:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, hou ik je aan.
Als Strani een lijstje invult en een paar uur later bestaat het internet niet meer kijk ik jou er op aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |