Ah dankje skeetquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Youtube skatbijna afgelopen
https://www.youtube.com/user/SkatingISU
Ik heb het al 3 keer aangepast, maar klik elke keer toch maar niet op invoerenquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:22 schreef mootie het volgende:
Op tv
En Deis, fix de spaties in de TT. Mijn ocd trekt dat niet
Moet alles ergens op slaan dan, is toch ook voor de leuk joh.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:23 schreef FreshFruit het volgende:
Die stemming slaat toch nergens op ook.
Tuurlijk mag dat, hoef je mij niet te vragen hoorquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het al 3 keer aangepast, maar klik elke keer toch maar niet op invoeren![]()
MrsL mag ik de overbodige spaties uit de TT halen?
*in schriftje noteertquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, hoef je mij niet te vragen hoor
Iemand wil een nominatie.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet alles ergens op slaan dan, is toch ook voor de leuk joh.
Nee hoor,ik heb al 2 awards.quote:
Tis toch wat, meid.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
En de meest lieve heb ik ook nog.Toen samen met Voxs.
Heb je geen Mod cursus gevolgd of zo ... die modjes van tegenwoordig weten maar verrekt weinig somsquote:
Sven 13e ... die gaat weer de lappenmand inquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
En de meest lieve heb ik ook nog.Toen samen met Voxs.
Was het idee niet dat jij degene bent die om een nominatie smeekt?quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen Mod cursus gevolgd of zo ... die modjes van tegenwoordig weten maar verrekt weinig soms
Ai,de 5km is ook niet zijn ding.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Sven 13e ... die gaat weer de lappenmand in
Dingen lezen die er niet zijn wordt niet behandeld in de cursusquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen Mod cursus gevolgd of zo ... die modjes van tegenwoordig weten maar verrekt weinig soms
wat nog wel dan ?quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ai,de 5km is ook niet zijn ding.
Staat als een aankondiging ...quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dingen lezen die er niet zijn wordt niet behandeld in de cursus
De 10 toch?quote:
Echt hoor,meerdere mensen krijgen die weet ik.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Pro-Piet activist krijgt poederbrief
De datum van de dagstempel is 24 september 2019. De brief is dus niet gisteren met de post gekomen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:
Welkom in de 40+ SCquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt hoor, alsof Chuf een heel ander topic aan het lezen is
Het behoudt vanquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is wel een datum. Ik heb hier een kaart liggen van 29 oktober met de code 29.X.19-22.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is geen datum meer tegenwoordig. Ik probeer uit te zoeken hoe dat wel zit. De politie heeft het iig in onderzoek.
Dat is niet mijn fout, de redactie heeft kontakt gehad met Tinus en het bericht lichtelijk herschreven.quote:
Ik dacht ook niet dat jij het hebt geschreven. Het is gewoon een vreselijke taalfout.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is niet mijn fout, de redactie heeft kontakt ge had met Tinus en het bericht lichtelijk herschreven.
Zie je niet vaak bij DJMO.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet dat jij het hebt geschreven. Het is gewoon een vreselijke taalfout.
quote:Martijn Koops "strijd" al jaren voor het behoud van Zwarte Piet. Helaas wordt dit door de antipietenbrigade niet in dank afgenomen. Regelmatig heeft hij dus te maken met intimidaties en bedreigingen. Gisteren werd er weer een nieuw dieptepunt bereikt door de bezorging van een poederbrief.
De politie heeft de brief voor onderzoek meegenomen. Het poeder had agressief op de huid moeten reageren maar blijkt gelukkig inert te zijn. (Reageert niet of nauwelijks op andere chemicaliën). Verder onderzoek wordt nog gedaan.
De politie heeft aangifte van bedreiging opgenomen en neemt de zaak hoog op.
Zwarte frietquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zie je niet vaak bij DJMO.
Zo had ik hem ingediend.
[..]
Het moet 'strijdt' zijnquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zie je niet vaak bij DJMO.
Zo had ik hem ingediend.
[..]
quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:08 schreef Recce het volgende:
Ik zou het wel fijn gevonden hebben als FOK! even contact met de politie had opgenomen om te verifiëren dat er inderdaad aangifte is gedaan.
quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]omg nooit gerealiseerd, kuttaartje
Behoudt is inmiddels aangepast daar.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dat is mijn fout maar in het bericht staat het weer wel goed.
Het bericht staat nu op de frontpage. Er staat in het nieuwsbericht onder andere dat de politie de zaak hoog opneemt, maar we weten nu dat SBE dat heeft geschreven en dat dit hem weer ter ore is gekomen van de ontvanger van de brief. Dat zou wat duidelijker opgeschreven moeten worden, of FOK! had even bij de politie moeten informeren of de zaak inderdaad hoog wordt opgenomen.quote:
Het maakt de FP wel een beetje een soort van Telegraafquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Het bericht staat nu op de frontpage. Er staat in het nieuwsbericht onder andere dat de politie de zaak hoog opneemt, maar we weten nu dat SBE dat heeft geschreven en dat dit hem weer ter ore is gekomen van de ontvanger van de brief. Dat zou wat duidelijker opgeschreven moeten worden, of FOK! had even bij de politie moeten informeren of de zaak inderdaad hoog wordt opgenomen.
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Het bericht staat nu op de frontpage. Er staat in het nieuwsbericht onder andere dat de politie de zaak hoog opneemt, maar we weten nu dat SBE dat heeft geschreven en dat dit hem weer ter ore is gekomen van de ontvanger van de brief. Dat zou wat duidelijker opgeschreven moeten worden, of FOK! had even bij de politie moeten informeren of de zaak inderdaad hoog wordt opgenomen.
Doe maar Story of Weekend.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het maakt de FP wel een beetje een soort van Telegraaf
Kan ook.quote:
En Tinus Koops is die vriend van je?quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Oh ik lees alles wel evenquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En Tinus Koops is die vriend van je?
Hoi.quote:
Ik ga het ermee proberenquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Deisyy
Feitelijk is dit wel een aardige manģ smiley:
vertel...quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar gaat het natuurlijk helemaal niet om...
Haha ik had hem al wat aangepast idd als man3 smiley is die facepalm primaquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik had hem al wat aangepast idd als man3 smiley is die facepalm prima
verkoud ben ikquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mario.![]()
Wat is er aan de hand?
quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Smelt niet in je hand, wel in je mond.
Bonitoquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Smelt niet in je hand, wel in je mond.
Rekkie bedoelt niet meteen dat hij SBe niet gelooft, hij vindt alleen dat FOK! dergelijke berichten na moet trekken voor ze geplaatst worden.quote:
Heeft SBE toch met zn maatje (ook een usert) en Fok heeft de vrijheid genomen om dat wel of niet te checken .. staat dat expliciet in het bericht..quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Rekkie bedoelt niet meteen dat hij SBe niet gelooft, hij vindt alleen dat FOK! dergelijke berichten na moet trekken voor ze geplaatst worden.
Nee, uiteraard niet. Als dit echt is ga ik emigreren.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
Een verhaal wat nog een verhaal wordt, is het echt of niet. Spannend.
Treets snapte ik niet en bonito ook niet en toen googlede ik en zag ik een plaatje en herkende de bonito wel, de treets niet, dus van voor mijn tijd denk ik. Geen idee of ik ze ooit op heb. Smarties ken ik wel.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vroegāh vrat ik zonder moeite zo'n joekel van een gezinszak Treets weg.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Als dit echt is ga ik emigreren.
Ben jij nog zo'n jong en onbeschreven chocotofje?quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Treets snapte ik niet en bonito ook niet en toen googlede ik en zag ik een plaatje en herkende de bonito wel, de treets niet, dus van voor mijn tijd denk ik. Geen idee of ik ze ooit op heb. Smarties ken ik wel.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben jij nog zo'n jong en onbeschreven chocotofje?
Laat maar, dit is onbegonnen werk.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft SBE toch met zn maatje (ook een usert) en Fok heeft de vrijheid genomen om dat wel of niet te checken .. staat dat expliciet in het bericht..
Ja, maar ook maar nét hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Nee, maar toch net iets jonger dan jij denk ik. Ik ben 45.
Ok. Ken nog wel de raider.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, maar ook maar nét hoor.
ja lamaquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat maar, dit is onbegonnen werk.
Idd, ik ken hem ook als iemand die geen onzin uitkraamt of onzinberichten de wereld inhelpt. Hij is zich ervan bewust dat dat alleen maar tegen hem kan werken.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En Tinus Koops is die vriend van je?
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, maar we weten het van onszelf.
Die groene Balisto vond ik altijd wel lekkerquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Nuts was wel lekker.
Lion was eeeew, net als Balisto.
Nuts was lekker, Lion vond ik ook lekker, Balisto juist weer niet.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Nuts was wel lekker.
Exactquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Nuts was wel lekker.
oeh fijne herinneringen aanquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb Toblerone gehad van mijn zoon, zo'n grote.![]()
![]()
#viesdik
Die bestaat nog steeds.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
Bestaat de nuts eigenlijk nog. Zit me te bedenken en kan me niet herinneren of die nog in de winkel is.
Ik na 1 al, die vond ik niet lekker.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mars was om te kotsen. Na 7 stuks ben je gewoon misselijk.
quote:
Milky Way ook, goor!quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mars was om te kotsen. Na 7 stuks ben je gewoon misselijk.
Zonde, ook lekker.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:09 schreef pullup het volgende:
En alle Bounty's waren ook goed voor de klikko
Uiteraard!quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:09 schreef pullup het volgende:
De aller- állerergste was toch wel Bros. Zit je gewoon 95% lucht te proppen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:09 schreef pullup het volgende:
Die is echt niet lekker. Dat en viezige plakzooi.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De aller- állerergste was toch wel Bros. Zit je gewoon 95% lucht te proppen.
Beter een goede naam dan een slechte hobbyquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zonde, ook lekker.![]()
Tis wel duidelijk waar mijn naam vandaan komt.
Na een halve vond ik het wel leuk geweest. Blijkbaar zo'n idioot hoog suikergehalte dat je wel misselijk móet worden.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik na 1 al, die vond ik niet lekker.
Ja, die is ook vies.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Milky Way ook, goor!
En wie eet er nou 7
Die namen we altijd mee toen we op Wintersport gingenquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb Toblerone gehad van mijn zoon, zo'n grote.![]()
![]()
#viesdik
Suiker moet je dan ook eerst extern vergistenquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Na een halve vond ik het wel leuk geweest. Blijkbaar zo'n idioot hoog suikergehalte dat je wel misselijk móet worden.
Ja ja.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beter een goede naam dan een slechte hobby
Net als milky way.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Na een halve vond ik het wel leuk geweest. Blijkbaar zo'n idioot hoog suikergehalte dat je wel misselijk móet worden.
Die kocht ik nooit at ik wel omdat ik vol bewondering was hoe ze dat wisten te verkopenquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De aller- állerergste was toch wel Bros. Zit je gewoon 95% lucht te proppen.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Suiker moet je dan ook eerst extern vergisten
Ik heb een Mix-zak met van alles wat ... max 6 ... maar dat zijn van die mini'squote:Op vrijdag 15 november 2019 20:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Milky Way ook, goor!
En wie eet er nou 7
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Die namen we altijd mee toen we op Wintersport gingen
quote:
Zo'n BNN in bad met een andere BNN... en veel contrastquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Die kocht ik nooit at ik wel omdat ik vol bewondering was hoe ze dat wisten te verkopen
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Die kocht ik nooit at ik wel omdat ik vol bewondering was hoe ze dat wisten te verkopen
Iemand anders noemde die. Gaat ineens snel, kweet niet meer wie.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, daar noem je er eentje.
Zoiets als met een harde scheet?quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Suiker moet je dan ook eerst extern vergisten
Ik heb niets in huis nuquote:
Heb ook het liefst puur, met een zo hoog mogelijk cacaogehalte.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:13 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk vind ik melkchocola gewoon niet lekker
Ik nog steeds wel maar lust inmiddels ook puur.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:13 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk vind ik melkchocola gewoon niet lekker
Bekende Negroide Nederlander?quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo'n BNN in bad met een andere BNN... en veel contrast
brr nee te pennywafelachtigquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:14 schreef pullup het volgende:
En koetjesrepen![]()
Leek uiterlijk op chocola maar smaakte naar een combinatie van karton en modder
Die heb ik een jaar of 7 geleden nog op. Was niet lekker.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:14 schreef pullup het volgende:
En koetjesrepen![]()
Idem,,, de volle pure smaak van de cacaoquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik nog steeds wel maar lust inmiddels ook puur.
Jip, maar ook weer niet te puur, dat vind ik niet zo....quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Idem,,, de volle pure smaak van de cacao
Die kocht mn moeder altijd. Ik haatte dat spul. Koetjesrepen en van dat grijze harde toiletpapier. Jeugdtrauma'squote:Op vrijdag 15 november 2019 20:14 schreef pullup het volgende:
En koetjesrepen![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die kocht mn moeder altijd. Ik haatte dat spul. Koetjesrepen en van dat grijze harde toiletpapier. Jeugdtrauma's
Haha dat ook jaquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die kocht mn moeder altijd. Ik haatte dat spul. Koetjesrepen en van dat grijze harde toiletpapier. Jeugdtrauma's
at je dat dan?quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
net zoals dat papier nu ik er over na denk..
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Jij begonquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
*mompelt iets over 5 kilo, tevens wegrent*
Oh jaquote:
Dat zit er ingebakken. Het eerste wat ik deed toen ik op mezelf ging wonen was heerlijke zachte toiletpapier kopen, yokidrink ipv houdbare melk uit zo'n plastic fles en echte chocola ipv die vieze koetjesrepenquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Waarom nu dat toiletpapier ook vermelden?
Gemeenquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er ligt hier zat onaangeroerd.
*komtquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Er ligt hier zat onaangeroerd.
Precies. Er zijn ook een aantal dingen die niet helemaal kloppen, waaronder de datum en het doel van het poeder. Hoe weet de politie dat het poeder agressief op de huid had moeten reageren? Het is een inert poeder volgens de politie, dus misschien was het wel poedersuiker en was het doel schrik aan te jagen. Het zou fijn zijn als je dan een verklaring van de politie zelf hebt, dan weet je tenminste zeker dat het klopt en je als FOK! niet meewerkt aan het verspreiden van nepnieuws. SBE kan daar zelf ook gewoon slachtoffer van zijn geworden nu.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Rekkie bedoelt niet meteen dat hij SBe niet gelooft, hij vindt alleen dat FOK! dergelijke berichten na moet trekken voor ze geplaatst worden.
Twixquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, ook al genoemd. Ga je lekker.
Paper eaterquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Koetjesrepen hebben een bizar nare nasmaak... net zoals dat papier nu ik er over na denk..
Wel pront.quote:
Volgens GOA smaakten ze ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 15 november 2019 20:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha dat ook ja
Weet ook niet of ik uiteindelijk niet liever grijs toiletpapier had gehad om te eten of zo'n smerige smerige koetjes reep
Timotei, ook lang niet gehoord.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:22 schreef Voxs het volgende:
Er is hier nu een nieuwe drogist. Medikamente die Grenze. Ze hebben Timotei!
oh en alles is daar echt euro's goedkoper, ook de a -merken.
Zelfs de parfum.
Fake news...zo makkelijk gaat datquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies. Er zijn ook een aantal dingen die niet helemaal kloppen, waaronder de datum en het doel van het poeder. Hoe weet de politie dat het poeder agressief op de huid had moeten reageren? Het is een inert poeder volgens de politie, dus misschien was het wel poedersuiker en was het doel schrik aan te jagen. Het zou fijn zijn als je dan een verklaring van de politie zelf hebt, dan weet je tenminste zeker dat het klopt en je als FOK! niet meewerkt aan het verspreiden van nepnieuws. SBE kan daar zelf ook gewoon slachtoffer van zijn geworden nu.
Veegbeurt dan?quote:
Je bent duidelijk in de testfase, maar gaat de goede kant opquote:
Het smelt op de tong.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Volgens GOA smaakten ze ongeveer hetzelfde
Dan kan je er iid een kilootje afdenkenquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee, maar had al een tijd niet meer op de weegschaal gestaan.
Hij staat hier letterlijk op de grens.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:22 schreef Voxs het volgende:
Zelfs de parfum.
Die hadden we ook jaquote:
en de Punica Oasequote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij ons was vroeger altijd alles aardbei smaak.
Eerste wat ik deed toen ik op mezelf ging was geen aardappels eten en smaken ontdekken die geen aardbei waren.
Schuimblokken. Laten smelten in je mond.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:23 schreef pullup het volgende:
Oh ja je had ook van die schuimblokken die een klein beetje naar zeep smaakten![]()
Die waren smerig maar je bleef toch eten
Enorm veel drogisterijdingendingessen. Voor elk pijntjequote:Op vrijdag 15 november 2019 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij staat hier letterlijk op de grens.
Wat enooooorm veel meuk hebben ze daar.
Bedoel je jodenvet ?quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:23 schreef pullup het volgende:
Oh ja je had ook van die schuimblokken die een klein beetje naar zeep smaakten![]()
10 cent ! Bij het zwembadquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:23 schreef pullup het volgende:
Oh, dat vond ik zo lekker, daar ging ik speciaal voor naar de jumbo vroeger, die verkochten het nog een tijd. Nu weet ik het niet meer.quote:
Lekker!quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:23 schreef pullup het volgende:
Nou zo noemden wij het niet, maar zou zomaar kunnenquote:
Zijn static test moet nog komen net zoals bij SpaceX. Hopelijk ontploft ie niet, anders zijn we hem kwijtquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je bent duidelijk in de testfase, maar gaat de goede kant op
http://www.nederlands-dis(...)oepgoed-van-vroeger/quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou zo noemden wij het niet, maar zou zomaar kunnen
Die zit hier nu ook. Nog nooit binnen geweest, maar dat is dus wel de moeite waard kennelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:22 schreef Voxs het volgende:
Zelfs de parfum.
Haarverf ook, 2.99, Duitse prijzen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Enorm veel drogisterijdingendingessen. Voor elk pijntjeMaar ik verbaasde mij vooral over de prijzen. Bodylotion die ik altijd heb ipv 5+ euro, 1, 99. Dat soort.
Een riem Ieni.. ken je datquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Al mijn broeken zakken na een dag dragen af, maar raak geen kilo's kwijt
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zijn static test moet nog komen net zoals bij SpaceX. Hopelijk ontploft ie niet, anders zijn we hem kwijt
Duurzaam avant la lettrequote:Op vrijdag 15 november 2019 20:26 schreef chufi het volgende:
Dat grijze was toch de voorloper van duurzaam?
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gesnapt en vind ik goor, op een takje knagen.
Ja dat is wel heel grappigquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Haarverf ook, 2.99, Duitse prijzen.
Maar ook al die idiote meuk, Conimex, boter, Calvesausjes, thee, pindakaas.
Whehe, binnenkort met stelten.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je bent duidelijk in de testfase, maar gaat de goede kant op
Ja, mijn nicht knaagde er altijd op. Echt ranzig en inderdaad een soort kwast na een tijdje.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik vond het wel lekker. Krijg je op een gegeven moment zo'n gekauwde kwast eraan.
Druivensuiker bedoelt hij.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou zo noemden wij het niet, maar zou zomaar kunnen
Jaaah.quote:
Nee, van die witte harde blokken die je echt moest afklavenquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Druivensuiker bedoelt hij.
Jij bedoelt die roze/gele toch?
Ja die bedoelde ik, maar je had ook nog iets vaalwits, net wat harder en meer knaagbaar. ik denk dat Gast dat bedoeldequote:Op vrijdag 15 november 2019 20:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Druivensuiker bedoelt hij.
Jij bedoelt die roze/gele toch?
Denk ik ookquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik, maar je had ook nog iets vaalwits, net wat harder en meer knaagbaar. ik denk dat Gast dat bedoelde
quote:
vergeet je wortel vanavond nietquote:
Byequote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, van die witte harde blokken die je echt moest afklaven
Borsthoningquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een levering in de kiel van mijn jacht uit Colombiaquote:
Euh, Plup bedoelde die niet.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[/quo[quote]Op vrijdag 15 november 2019 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een levering in de kiel van mijn jacht uit Colombia
Werd hier of door mijn ouders druivensuiker genoemd.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik, maar je had ook nog iets vaalwits, net wat harder en meer knaagbaar. ik denk dat Gast dat bedoelde
Ja juist wij noemden het beide, druivesuiker of jodenvetquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Werd hier of door mijn ouders druivensuiker genoemd.![]()
Veeeeel gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |