Heeft SBE toch met zn maatje (ook een usert) en Fok heeft de vrijheid genomen om dat wel of niet te checken .. staat dat expliciet in het bericht..quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Rekkie bedoelt niet meteen dat hij SBe niet gelooft, hij vindt alleen dat FOK! dergelijke berichten na moet trekken voor ze geplaatst worden.
Nee, uiteraard niet. Als dit echt is ga ik emigreren.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
Een verhaal wat nog een verhaal wordt, is het echt of niet. Spannend.
Treets snapte ik niet en bonito ook niet en toen googlede ik en zag ik een plaatje en herkende de bonito wel, de treets niet, dus van voor mijn tijd denk ik. Geen idee of ik ze ooit op heb. Smarties ken ik wel.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vroegàh vrat ik zonder moeite zo'n joekel van een gezinszak Treets weg.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet. Als dit echt is ga ik emigreren.
Ben jij nog zo'n jong en onbeschreven chocotofje?quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Treets snapte ik niet en bonito ook niet en toen googlede ik en zag ik een plaatje en herkende de bonito wel, de treets niet, dus van voor mijn tijd denk ik. Geen idee of ik ze ooit op heb. Smarties ken ik wel.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben jij nog zo'n jong en onbeschreven chocotofje?
Laat maar, dit is onbegonnen werk.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft SBE toch met zn maatje (ook een usert) en Fok heeft de vrijheid genomen om dat wel of niet te checken .. staat dat expliciet in het bericht..
Ja, maar ook maar nét hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Nee, maar toch net iets jonger dan jij denk ik. Ik ben 45.
Ok. Ken nog wel de raider.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, maar ook maar nét hoor.
ja lamaquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat maar, dit is onbegonnen werk.
Idd, ik ken hem ook als iemand die geen onzin uitkraamt of onzinberichten de wereld inhelpt. Hij is zich ervan bewust dat dat alleen maar tegen hem kan werken.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En Tinus Koops is die vriend van je?
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, maar we weten het van onszelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |