Ja dat is wel heel grappigquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Haarverf ook, 2.99, Duitse prijzen.
Maar ook al die idiote meuk, Conimex, boter, Calvesausjes, thee, pindakaas.
Whehe, binnenkort met stelten.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je bent duidelijk in de testfase, maar gaat de goede kant op
Ja, mijn nicht knaagde er altijd op. Echt ranzig en inderdaad een soort kwast na een tijdje.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ik vond het wel lekker. Krijg je op een gegeven moment zo'n gekauwde kwast eraan.
Druivensuiker bedoelt hij.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou zo noemden wij het niet, maar zou zomaar kunnen
Jaaah.quote:
Nee, van die witte harde blokken die je echt moest afklavenquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Druivensuiker bedoelt hij.
Jij bedoelt die roze/gele toch?
Ja die bedoelde ik, maar je had ook nog iets vaalwits, net wat harder en meer knaagbaar. ik denk dat Gast dat bedoeldequote:Op vrijdag 15 november 2019 20:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Druivensuiker bedoelt hij.
Jij bedoelt die roze/gele toch?
Denk ik ookquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik, maar je had ook nog iets vaalwits, net wat harder en meer knaagbaar. ik denk dat Gast dat bedoelde
quote:
vergeet je wortel vanavond nietquote:
Byequote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nee, van die witte harde blokken die je echt moest afklaven
Borsthoningquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Euh, Plup bedoelde die niet.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[/quo[quote]Op vrijdag 15 november 2019 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat ziet er uit als een levering in de kiel van mijn jacht uit Colombia
Werd hier of door mijn ouders druivensuiker genoemd.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik, maar je had ook nog iets vaalwits, net wat harder en meer knaagbaar. ik denk dat Gast dat bedoelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |