Die hadden we ook jaquote:
en de Punica Oasequote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij ons was vroeger altijd alles aardbei smaak.
Eerste wat ik deed toen ik op mezelf ging was geen aardappels eten en smaken ontdekken die geen aardbei waren.
Schuimblokken. Laten smelten in je mond.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:23 schreef pullup het volgende:
Oh ja je had ook van die schuimblokken die een klein beetje naar zeep smaakten![]()
Die waren smerig maar je bleef toch eten
Enorm veel drogisterijdingendingessen. Voor elk pijntjequote:Op vrijdag 15 november 2019 20:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij staat hier letterlijk op de grens.
Wat enooooorm veel meuk hebben ze daar.
Bedoel je jodenvet ?quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:23 schreef pullup het volgende:
Oh ja je had ook van die schuimblokken die een klein beetje naar zeep smaakten![]()
10 cent ! Bij het zwembadquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:23 schreef pullup het volgende:
Oh, dat vond ik zo lekker, daar ging ik speciaal voor naar de jumbo vroeger, die verkochten het nog een tijd. Nu weet ik het niet meer.quote:
Lekker!quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:23 schreef pullup het volgende:
Nou zo noemden wij het niet, maar zou zomaar kunnenquote:
Zijn static test moet nog komen net zoals bij SpaceX. Hopelijk ontploft ie niet, anders zijn we hem kwijtquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je bent duidelijk in de testfase, maar gaat de goede kant op
http://www.nederlands-dis(...)oepgoed-van-vroeger/quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou zo noemden wij het niet, maar zou zomaar kunnen
Die zit hier nu ook. Nog nooit binnen geweest, maar dat is dus wel de moeite waard kennelijk.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:22 schreef Voxs het volgende:
Er is hier nu een nieuwe drogist. Medikamente die Grenze. Ze hebben Timotei!
oh en alles is daar echt euro's goedkoper, ook de a -merken.
Zelfs de parfum.
Haarverf ook, 2.99, Duitse prijzen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:25 schreef Voxs het volgende:
[..]
Enorm veel drogisterijdingendingessen. Voor elk pijntjeMaar ik verbaasde mij vooral over de prijzen. Bodylotion die ik altijd heb ipv 5+ euro, 1, 99. Dat soort.
Een riem Ieni.. ken je datquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Al mijn broeken zakken na een dag dragen af, maar raak geen kilo's kwijt
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zijn static test moet nog komen net zoals bij SpaceX. Hopelijk ontploft ie niet, anders zijn we hem kwijt
Duurzaam avant la lettrequote:Op vrijdag 15 november 2019 20:26 schreef chufi het volgende:
Dat grijze was toch de voorloper van duurzaam?
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gesnapt en vind ik goor, op een takje knagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |