Punani.quote:
Ook herkenbaar, stom eigenlijk he?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
ik schrijf nooit iets op ... en pak er steeds meer dingen bij ....
Het is geen datum meer tegenwoordig. Ik probeer uit te zoeken hoe dat wel zit. De politie heeft het iig in onderzoek.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
heb je de datum gezien? lijkt me wel een hoax dan
Maar zegt de politie dan juist niet, doe er zelf even niets mee?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is geen datum meer tegenwoordig. Ik probeer uit te zoeken hoe dat wel zit. De politie heeft het iig in onderzoek.
dan weet je dat het weken / maanden kan durenquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is geen datum meer tegenwoordig. Ik probeer uit te zoeken hoe dat wel zit. De politie heeft het iig in onderzoek.
zo gek was het niet van MrsLquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
puani ? is dat inmiddels al zo verbasterd ....
Ik lik je Beautiful flower.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
zo gek was het niet van MrsL
[ afbeelding ]
Ik heb een Friese piemel.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
vaak stinken die heel erg... en vreten je op
Ik een frisse.quote:
Eikel.quote:
SBE dus.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Een troep eekhoorns lopen achter een grote vent aan. Vraagt die vent: “Waarom lopen jullie achter mij aan?” Zeggen de eekhoorns: “Zo’n grote eikel hebben we nog nooit gezien!”
We kunnen om pics vragen?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Of die wel een of twee heeft geen idee
Als je nog nooit een eekhoorn tussen je benen hebt gehad dan is de eikel nog niet rijp.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Een troep eekhoorns lopen achter een grote vent aan. Vraagt die vent: “Waarom lopen jullie achter mij aan?” Zeggen de eekhoorns: “Zo’n grote eikel hebben we nog nooit gezien!”
Zou je wel willen.quote:
Met beide handen iemand bij de bovenarmen pakken en op en neergaande bewegingen maken.quote:
Hoeveel rimpels heeft een lul?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met beide handen iemand bij de bovenarmen pakken en op en neergaande bewegingen maken.
En dan zeggen ;Jij bent de grootste lul die ik ooit heb afgetrokken.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:04 schreef ChocoFan het volgende:
Nou nou nou.
Mooie bloemen hoor.![]()
Piemels.
Dat heb ik wel eens gelezen ja.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze stinkt wel.
Leuk,welke wil jij?quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:11 schreef chufi het volgende:
Prijs jullie vriendjes met de jaarlijks award is weer begonnen
JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!
Je plemt het hier neer maar gaat zelf niet stemmen?quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoek maar 1 uit .. ik doe er niet aan
Sven snel opgeknapt dan.quote:
mag dat niet ... jij likt flowersquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je plemt het hier neer maar gaat zelf niet stemmen?
WTF.
Spam!quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
WTF.
Nee.quote:
Wat is daar wtf aan?quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
WTF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |