Ik wist dat jij nooit graag opent ...quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:30 schreef espri het volgende:
Sorry, zag niet dat ik de laatste was, bedankt voor het openen.
Ja zeg, je had eerst bootjes, daar paste mijn scheepjes bij, nu slaat het nergens meer op.quote:
Exprez.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Ow ja, chufi tikt zijn taalfouten altijd expres
Klopt, vroegah wel gedaan maar weet het niet meer en vind het wel best.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist dat jij nooit graag opent ...
Het water is hier gelukkig behoorlijk vlak...quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:32 schreef espri het volgende:
[..]
Klopt, vroegah wel gedaan maar weet het niet meer en vind het wel best.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Het water is hier gelukkig behoorlijk vlak...
quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:36 schreef espri het volgende:
[..]![]()
Hebben we eigenlijk kerst smileys?
quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:36 schreef espri het volgende:
[..]![]()
Hebben we eigenlijk kerst smileys?
Is dat een baard? Ik dacht altijd een laken, als een soort engelgewaad.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die middelste vind ik maar raar. Met baard. Zonder baard vind ik leuker.![]()
Ik dacht een wolk, waaruit de engel omhoog komt.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is dat een baard? Ik dacht altijd een laken, als een soort engelgewaad.
Stokvis.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ja zwaardvechten is leuk in Portugal in de supermarkt, ze hebben van die mega gedroogde vissen
Lissabon, daar blijven we 2 dagen liggen dus tijd genoeg.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Welk deel van Portugal ga je heen?
quote:
Ik zal er foto's van maken.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:43 schreef Ghostbuster het volgende:
De kust is zo mooi daar zo grilligIk wou niet meer weg eigenlijk
Dat wordt zwaaien, staat nog wel op het lijstje maar volgend jaar juni doen we een hele andere kant, Estland, Letland, Sint Petersburg enz.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ga je naar Marokko ook? of alleenuit de verte
Ja dat ook logischquote:Op vrijdag 15 november 2019 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht een wolk, waaruit de engel omhoog komt.
Lol, wat een ieder er in kan zien dus. Waarschijnlijk heb jij gelijk. Ik dacht gewoon, wat raar die baard.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is dat een baard? Ik dacht altijd een laken, als een soort engelgewaad.
Dit klinkt nog beter.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht een wolk, waaruit de engel omhoog komt.
Oh das ook tof jaquote:Op vrijdag 15 november 2019 11:47 schreef espri het volgende:
[..]
Dat wordt zwaaien, staat nog wel op het lijstje maar volgend jaar juni doen we een hele andere kant, Estland, Letland, Sint Petersburg enz.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:50 schreef espri het volgende:
[..]Maar dat duurt nog 210 dagen, 20 uur en 9 minuten....
Mag die grote plant ook een beetje fatsoenlijke pot?quote:
Ah ja daar weet ik niets van. Slechts 2x met de trein doorheen geweest.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:43 schreef espri het volgende:
[..]
Lissabon, daar blijven we 2 dagen liggen dus tijd genoeg.
Ik ook niet ik heb wel rond gescheurd een week met een auto maar niet naar Lissabonquote:Op vrijdag 15 november 2019 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah ja daar weet ik niets van. Slechts 2x met de trein doorheen geweest.
Hij is net nieuw, zo groot was de potmaat.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mag die grote plant ook een beetje fatsoenlijke pot?
Een natuurlijke pot zou mooier staan op die kofferquote:Op vrijdag 15 november 2019 12:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij is net nieuw, zo groot was de potmaat.
Dat heb ik meegemaakt met een Volvo amazon.kachel aan en doorrijden.Was wel een mooie vakantie.Zak wiet mee en lekker door Frankrijk touren.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat was met die Twingo met die kachel op 100 midden in de zomerknop van de airco afgebroken die in het rode gedeelte stond
Oh zo! Ja, je hebt gelijk. Ik heb nog geen mooie gevonden en de mooie die ik heb, wordt al door een andere plant bezet. En is te groot.quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een natuurlijke pot zou mooier staan op die koffer
quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik meegemaakt met een Volvo amazon.kachel aan en doorrijden.Was wel een mooie vakantie.Zak wiet mee en lekker door Frankrijk touren.![]()
![]()
Best duur ook mooie potten, ik weet gelijk waarom ik ze schooi weerquote:Op vrijdag 15 november 2019 12:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh zo! Ja, je hebt gelijk. Ik heb nog geen mooie gevonden en de mooie die ik heb, wordt al door een andere plant bezet. En is te groot.
Moest je plassen?quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:07 schreef espri het volgende:
Zo irritant als je toch je bed uit moet.
Me tooquote:Op vrijdag 15 november 2019 12:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Best duur ook mooie potten, ik weet gelijk waarom ik ze schooi weer
quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
@:TillyB had er een zooitje opgeslagen en Foxs heeft er eentje gemodificeerd.
quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]omg nooit gerealiseerd, kuttaartje
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Meer BPM
[ afbeelding ]
Tilly's post opslaan als bladwijzer/favoriet?quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Die trekkermoet die dingen even handig ergens opslaan eigenlijk
hoe? even testenquote:Op vrijdag 15 november 2019 12:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tilly's post opslaan als bladwijzer/favoriet?
Dat is wat ik heb gedaan
Deze link opslaan als favoriet 40+ / [40+ SC #2881] Cruizen op de vrijdagquote:
Tsss echt he.quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:43 schreef ieniminimuis het volgende:
![]()
In een artikel op bored panda wordt een vrouw die zakken in haar jurk heeft gemaakt compleet de hemel in geprezen want oh zo feministisch dit dat.
Vrouwen maken al zakken in jurken en rokken sinds dat ze jurken en rokken maken.
Echt
#doeislief.quote:
Jij bent zoberso wel lief in al je eenvoud.quote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent zoberso wel lief in al je eenvoud.
Tuinierenquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:15 schreef pullup het volgende:
Alle boeren weer aan het werk![]()
[ afbeelding ]
quote:
Wtf daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Wtf, een vriend is voorstander van Zwarte Piet.
Hij heeft gisteren een poederbrief gekregen. Vandaag kreeg hij van de hoofdofficier van justitie te horen gekregen dat het poeder een zuur blijkt te zijn wat met zuurstof had moeten reageren. Gelukkig was het spul nog innert.
[ afbeelding ]
wtf waar moet dit heen hoe zal dat gaan .....quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Wtf, een vriend is voorstander van Zwarte Piet.
Hij heeft gisteren een poederbrief gekregen. Vandaag kreeg hij van de hoofdofficier van justitie te horen gekregen dat het poeder een zuur blijkt te zijn wat met zuurstof had moeten reageren. Gelukkig was het spul nog innert.
[ afbeelding ]
Ik ook niet, ik probeer hem te bereiken om er wat meer van te horen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Wtf daar heb ik nog nooit van gehoord![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb net een zwarte friet topic geopend in KLB
want ?quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die probeer ik te vermijdenquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Klinkt stiekem een beetje als een hoaxquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik probeer hem te bereiken om er wat meer van te horen.
Godverquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga kijkenquote:
De datum op de poststempel lijkt 24 september te zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt stiekem een beetje als een hoax
quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De datum op de poststempel lijkt 24 september te zijn.
Een poederbrief is een brief die mogelijk biologische ziekteverwekkers bevat. De term poederbrief komt af en toe in het nieuws, omdat mensen met behulp van zo'n poederbrief hun onvrede willen tonen aan belangrijke personen. Wanneer een poederbrief wordt geopend, komt er een stof vrij die door middel van aanraking of inademing voor infectie en mogelijk de dood kan zorgen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:29 schreef pullup het volgende:
Dan heb je een poeder ( in zuur vorm) En dat zou dan moeten reageren met zuurstof
En dan???
![]()
Valt het automagisch je gezicht aan of zo ?
Dat is dus weer heel wat andersquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een poederbrief is een brief die mogelijk biologische ziekteverwekkers bevat. De term poederbrief komt af en toe in het nieuws, omdat mensen met behulp van zo'n poederbrief hun onvrede willen tonen aan belangrijke personen. Wanneer een poederbrief wordt geopend, komt er een stof vrij die door middel van aanraking of inademing voor infectie en mogelijk de dood kan zorgen.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja die zijn er al wel even, vaan Anthrax, maar dit verhaal was andersquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt denk ik wel op het zelfde neer toch?!
Dat triggerde me ook alquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar wel goed dat de Hoofdofficier van Justitie al binnen een dag opheldering van zaken gaf.
Kon al niet kloppen, zulke verhalen negeer ik tegenwoordig maar een beetjequote:
Ik vind het ook vreemd maar hij is niet iemand die dat zou doen. Vandaar dat ik hem probeer te bereiken.quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is Lucky, zijn bosmaaier vond het bos fijner, Lucky heeft toen de catana's maar uit het stof gehaald.quote:
Mensen doen vreemde dingen om hun 'verhaal' kracht bij te zetten..quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd maar hij is niet iemand die dat zou doen. Vandaar dat ik hem probeer te bereiken.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:43 schreef TillyB het volgende:
Siiiiiiiiiiinterklaasje kom maar binnen met je hoax
Ik heb mijn knetter netwerk maar tot nu toe de enigste gebruiker er is wel een chatbot maar dat is zo saaiquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:39 schreef pullup het volgende:
Er waart een boel onzin rondIk heb een vriend die er bijna een dagtaak aan heeft om op facebook overal tegenin te gaan.
Hij is echt onstuitbaar blijft atijd logisch redeneren en zodra er iets in mijn tijdlijn verschijnt van hem moet ik altijd wel even checken
Wat zit er in?quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:32 schreef ChocoFan het volgende:
Eiersalade gemaakt.![]()
Was lekker.![]()
Morgen meer er van eten.
Ik heb hier wel een paar klusjes voor je.quote:
Zeg nooit: ik verveel mij. Zeg: verveling maakt een relevant onderdeel uit van de opgeroepen emoties.quote:
Jezus christusquote:Op vrijdag 15 november 2019 14:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeg nooit: ik verveel mij. Zeg: verveling maakt een relevant onderdeel uit van de opgeroepen emoties.
Ja ja.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeg nooit: ik verveel mij. Zeg: verveling maakt een relevant onderdeel uit van de opgeroepen emoties.
Dat mag ook.quote:
Neuh.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Verveel je jezelf nu niet dan?
Ooit gelezen/gehoord dat het niet erg is als een kind zich verveelt. Zal ook wel voor volwassen geldenquote:
Op die fiets. Tja, denk dat je daar gelijk in hebt, dat het voor volwassen dan ook niet erg is.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ooit gelezen/gehoord dat het niet erg is als een kind zich verveelt. Zal ook wel voor volwassen gelden
Je fokt wel, dat is niet niks.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik doe niks, echt vervelen is het ook weer niet.
Ja maar je hoeft niet altijd bezig te zijnquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Op die fiets. Tja, denk dat je daar gelijk in hebt, dat het voor volwassen dan ook niet erg is.
Alhoewel sommige het wel vervelend zullen vinden.
Ik ga maar wat etenquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je fokt wel, dat is niet niks.![]()
En mooi toch dan juist.
Te laat daarvoor.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is wel fijn ja.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft niet altijd bezig te zijn
Ei, ei.quote:
Geinig.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:15 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriendin liet me deze foto zien en nu wil ik met een rendierslee op pad!
quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ei, ei.
![]()
En mie, wokgroentes, vegaworstjes en satesaus.
Dank.
Mams weer blij?quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een boodschappen weer zeg, gelukkig had ik de traagste cassiere op aarde![]()
En die pleuris glazen actie is over een week over
Ja die ging winkelen in de tussentijdquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die ging winkelen in de tussentijdvolladen en hem peren weer
Kijk, ook nog ergens goed voor.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Vervelen is goed voor het probleemoplossend vermogen en creativiteit.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:43 schreef espri het volgende:
Ik lig nog steeds in bed en krijg net een heerlijke beker thee en een stuk chocolade....
Ahw lief en lekker.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:43 schreef espri het volgende:
Ik lig nog steeds in bed en krijg net een heerlijke beker thee en een stuk chocolade....
m3quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:43 schreef espri het volgende:
Gert Jan is aardig afgedwaald.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Gert Jan laat een lied inzingen door Dean Saundersvoor zijn geef vaders een stem ding
Inclusief pakjesquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:15 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriendin liet me deze foto zien en nu wil ik met een rendierslee op pad!
Ja, in Røros, is zo’n 2 uur rijden.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Inclusief pakjes
Dit lijkt mij serieus heel leuk! Kan dat bij jullie in de buurt?
Heb ooit een Noors vest gehad, een witte met blauw stiksels, wat een enorm warm ding was dat.quote:
met de slee ?quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, in Røros, is zo’n 2 uur rijden.
Dat duurt langer.quote:
Ik heb er niets meequote:Op vrijdag 15 november 2019 16:11 schreef espri het volgende:
[..]
Heb ooit een Noors vest gehad, een witte met blauw stiksels, wat een enorm warm ding was dat.
Bleef ook supermooi.
Het is wachten op de sneeuw of ligt het er al?quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, in Røros, is zo’n 2 uur rijden.
ligt er alquote:Op vrijdag 15 november 2019 16:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is wachten op de sneeuw of ligt het er al?
Ik was er toen op vakantie, opeens overvallen door de kou dus dan maar meteen een goede gekocht, ik vind het echt jammer dat ik hem niet meer heb.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:47 schreef espri het volgende:
Breaking news……..
Sprietje is opgestaan!!!
Ik ben trots op je.quote:
Ik hang niet, zit achter mn bureau.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja best wel.. bankhangen of bedliggen ... wat maak het uit
toen je nog lag bedoel ikquote:Op vrijdag 15 november 2019 16:50 schreef espri het volgende:
[..]
Ik hang niet, zit achter mn bureau.
Die doet het niet.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
ligt er al
https://nl.webcams.travel/webcam/fullscreen/1328340801
Ik ben bezig om de poederbrief op de fp te krijgen.quote:
Ik moet nog eten.quote:
Oh nog meer aandacht ..... vindt je kennis dat wel goed ?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben bezig om de poederbrief op de fp te krijgen.
Het blijkt toch wel waar te zijn.
kun je alweer zwaaien sprieteke?quote:
Ja hoor, ik heb ook nog een rechterhandquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:25 schreef Charmian het volgende:
[..]
kun je alweer zwaaien sprieteke?
Wat denk je nou zelf? Ik heb hem eerst om toestemming gevraagd. Ik wou eerst ook het hele verhaal weten.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh nog meer aandacht ..... vindt je kennis dat wel goed ?
hm maar multitasken is er dan niet bij, denk ikquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:26 schreef espri het volgende:
[..]
Ja hoor, ik heb ook nog een rechterhand
De Frontpage van Fok.quote:
OK ... ik dacht check het ffquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Ik heb hem eerst om toestemming gevraagd. Ik wou eerst ook het hele verhaal weten.
Nee niet echt, mag er vrij weinig nog mee.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
hm maar multitasken is er dan niet bij, denk ik
Oh lekker, gebakken spekjes er door en wat crčme fraise jammieeee.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:28 schreef chufi het volgende:
Hier ben ik halverwege met iets dat een spruitschotel moet gaan worden of zo iets
Ah dacht al zoiets, maar kon ook iets anders zijnquote:
Feed back, face bookquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dacht al zoiets, maar kon ook iets anders zijn
zoiets en dan toch anders ... ik check een recept en bouw daar op verder met mn eigen ideequote:Op vrijdag 15 november 2019 17:29 schreef espri het volgende:
[..]
Oh lekker, gebakken spekjes er door en wat crčme fraise jammieeee.
Leuk, ik hou ook van dingen uitvinden, laat je het weten als je het hebt uitgevogeld?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:30 schreef chufi het volgende:
[..]
zoiets en dan toch anders ... ik check een recept en bouw daar op verder met mn eigen idee
heb je de datum gezien? lijkt me wel een hoax danquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal nooit zonder overleg wat met derden delen.quote:
Fuck Buddie.quote:
ghehehe me spuit 11quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
das met een b niet met pquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:29 schreef espri het volgende:
[..]
Oh lekker, gebakken spekjes er door en wat crčme fraise jammieeee.
ik schrijf nooit iets op ... en pak er steeds meer dingen bij ....quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:30 schreef espri het volgende:
[..]
Leuk, ik hou ook van dingen uitvinden, laat je het weten als je het hebt uitgevogeld?
Punani.quote:
Ook herkenbaar, stom eigenlijk he?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
ik schrijf nooit iets op ... en pak er steeds meer dingen bij ....
Het is geen datum meer tegenwoordig. Ik probeer uit te zoeken hoe dat wel zit. De politie heeft het iig in onderzoek.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
heb je de datum gezien? lijkt me wel een hoax dan
Maar zegt de politie dan juist niet, doe er zelf even niets mee?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is geen datum meer tegenwoordig. Ik probeer uit te zoeken hoe dat wel zit. De politie heeft het iig in onderzoek.
dan weet je dat het weken / maanden kan durenquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is geen datum meer tegenwoordig. Ik probeer uit te zoeken hoe dat wel zit. De politie heeft het iig in onderzoek.
zo gek was het niet van MrsLquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
puani ? is dat inmiddels al zo verbasterd ....
Ik lik je Beautiful flower.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
zo gek was het niet van MrsL
[ afbeelding ]
Ik heb een Friese piemel.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:41 schreef chufi het volgende:
[..]
vaak stinken die heel erg... en vreten je op
Ik een frisse.quote:
Eikel.quote:
SBE dus.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Een troep eekhoorns lopen achter een grote vent aan. Vraagt die vent: “Waarom lopen jullie achter mij aan?” Zeggen de eekhoorns: “Zo’n grote eikel hebben we nog nooit gezien!”
We kunnen om pics vragen?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:52 schreef Mrsloveable het volgende:
Of die wel een of twee heeft geen idee
Als je nog nooit een eekhoorn tussen je benen hebt gehad dan is de eikel nog niet rijp.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
Een troep eekhoorns lopen achter een grote vent aan. Vraagt die vent: “Waarom lopen jullie achter mij aan?” Zeggen de eekhoorns: “Zo’n grote eikel hebben we nog nooit gezien!”
Zou je wel willen.quote:
Met beide handen iemand bij de bovenarmen pakken en op en neergaande bewegingen maken.quote:
Hoeveel rimpels heeft een lul?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met beide handen iemand bij de bovenarmen pakken en op en neergaande bewegingen maken.
En dan zeggen ;Jij bent de grootste lul die ik ooit heb afgetrokken.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:04 schreef ChocoFan het volgende:
Nou nou nou.
Mooie bloemen hoor.![]()
Piemels.
Dat heb ik wel eens gelezen ja.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze stinkt wel.
Leuk,welke wil jij?quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:11 schreef chufi het volgende:
Prijs jullie vriendjes met de jaarlijks award is weer begonnen
JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!
Je plemt het hier neer maar gaat zelf niet stemmen?quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoek maar 1 uit .. ik doe er niet aan
Sven snel opgeknapt dan.quote:
mag dat niet ... jij likt flowersquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je plemt het hier neer maar gaat zelf niet stemmen?
WTF.
Spam!quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
WTF.
Nee.quote:
Wat is daar wtf aan?quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
WTF.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |