Tuinierenquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:15 schreef pullup het volgende:
Alle boeren weer aan het werk![]()
[ afbeelding ]
quote:
Wtf daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Wtf, een vriend is voorstander van Zwarte Piet.
Hij heeft gisteren een poederbrief gekregen. Vandaag kreeg hij van de hoofdofficier van justitie te horen gekregen dat het poeder een zuur blijkt te zijn wat met zuurstof had moeten reageren. Gelukkig was het spul nog innert.
[ afbeelding ]
wtf waar moet dit heen hoe zal dat gaan .....quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:19 schreef Superbadeendje het volgende:
Wtf, een vriend is voorstander van Zwarte Piet.
Hij heeft gisteren een poederbrief gekregen. Vandaag kreeg hij van de hoofdofficier van justitie te horen gekregen dat het poeder een zuur blijkt te zijn wat met zuurstof had moeten reageren. Gelukkig was het spul nog innert.
[ afbeelding ]
Ik ook niet, ik probeer hem te bereiken om er wat meer van te horen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Wtf daar heb ik nog nooit van gehoord![]()
quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb net een zwarte friet topic geopend in KLB
want ?quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die probeer ik te vermijdenquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Klinkt stiekem een beetje als een hoaxquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik probeer hem te bereiken om er wat meer van te horen.
Godverquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:26 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga kijkenquote:
De datum op de poststempel lijkt 24 september te zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt stiekem een beetje als een hoax
quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De datum op de poststempel lijkt 24 september te zijn.
Een poederbrief is een brief die mogelijk biologische ziekteverwekkers bevat. De term poederbrief komt af en toe in het nieuws, omdat mensen met behulp van zo'n poederbrief hun onvrede willen tonen aan belangrijke personen. Wanneer een poederbrief wordt geopend, komt er een stof vrij die door middel van aanraking of inademing voor infectie en mogelijk de dood kan zorgen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:29 schreef pullup het volgende:
Dan heb je een poeder ( in zuur vorm) En dat zou dan moeten reageren met zuurstof
En dan???
![]()
Valt het automagisch je gezicht aan of zo ?
Dat is dus weer heel wat andersquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een poederbrief is een brief die mogelijk biologische ziekteverwekkers bevat. De term poederbrief komt af en toe in het nieuws, omdat mensen met behulp van zo'n poederbrief hun onvrede willen tonen aan belangrijke personen. Wanneer een poederbrief wordt geopend, komt er een stof vrij die door middel van aanraking of inademing voor infectie en mogelijk de dood kan zorgen.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De datum op de poststempel lijkt 24 september te zijn.
Ja die zijn er al wel even, vaan Anthrax, maar dit verhaal was andersquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt denk ik wel op het zelfde neer toch?!
Dat triggerde me ook alquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar wel goed dat de Hoofdofficier van Justitie al binnen een dag opheldering van zaken gaf.
Kon al niet kloppen, zulke verhalen negeer ik tegenwoordig maar een beetjequote:
Ik vind het ook vreemd maar hij is niet iemand die dat zou doen. Vandaar dat ik hem probeer te bereiken.quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt stiekem een beetje als een hoax
Dat is Lucky, zijn bosmaaier vond het bos fijner, Lucky heeft toen de catana's maar uit het stof gehaald.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |