Neuh.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Verveel je jezelf nu niet dan?
Ooit gelezen/gehoord dat het niet erg is als een kind zich verveelt. Zal ook wel voor volwassen geldenquote:
Op die fiets. Tja, denk dat je daar gelijk in hebt, dat het voor volwassen dan ook niet erg is.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ooit gelezen/gehoord dat het niet erg is als een kind zich verveelt. Zal ook wel voor volwassen gelden
Je fokt wel, dat is niet niks.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik doe niks, echt vervelen is het ook weer niet.
Ja maar je hoeft niet altijd bezig te zijnquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Op die fiets. Tja, denk dat je daar gelijk in hebt, dat het voor volwassen dan ook niet erg is.
Alhoewel sommige het wel vervelend zullen vinden.
Ik ga maar wat etenquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je fokt wel, dat is niet niks.![]()
En mooi toch dan juist.
Te laat daarvoor.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeg nooit: ik verveel mij. Zeg: verveling maakt een relevant onderdeel uit van de opgeroepen emoties.
Dat is wel fijn ja.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft niet altijd bezig te zijn
Ei, ei.quote:
Geinig.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:15 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriendin liet me deze foto zien en nu wil ik met een rendierslee op pad!
quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ei, ei.
![]()
En mie, wokgroentes, vegaworstjes en satesaus.
Dank.
Mams weer blij?quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een boodschappen weer zeg, gelukkig had ik de traagste cassiere op aarde![]()
En die pleuris glazen actie is over een week over
Ja die ging winkelen in de tussentijdquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja die ging winkelen in de tussentijdvolladen en hem peren weer
Kijk, ook nog ergens goed voor.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Vervelen is goed voor het probleemoplossend vermogen en creativiteit.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:43 schreef espri het volgende:
Ik lig nog steeds in bed en krijg net een heerlijke beker thee en een stuk chocolade....
Ahw lief en lekker.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:43 schreef espri het volgende:
Ik lig nog steeds in bed en krijg net een heerlijke beker thee en een stuk chocolade....
m3quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:43 schreef espri het volgende:
Gert Jan is aardig afgedwaald.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Gert Jan laat een lied inzingen door Dean Saundersvoor zijn geef vaders een stem ding
Inclusief pakjesquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:15 schreef Fogel het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vriendin liet me deze foto zien en nu wil ik met een rendierslee op pad!
Ja, in Røros, is zo’n 2 uur rijden.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Inclusief pakjes
Dit lijkt mij serieus heel leuk! Kan dat bij jullie in de buurt?
Heb ooit een Noors vest gehad, een witte met blauw stiksels, wat een enorm warm ding was dat.quote:
met de slee ?quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, in Røros, is zo’n 2 uur rijden.
Dat duurt langer.quote:
Ik heb er niets meequote:Op vrijdag 15 november 2019 16:11 schreef espri het volgende:
[..]
Heb ooit een Noors vest gehad, een witte met blauw stiksels, wat een enorm warm ding was dat.
Bleef ook supermooi.
Het is wachten op de sneeuw of ligt het er al?quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, in Røros, is zo’n 2 uur rijden.
ligt er alquote:Op vrijdag 15 november 2019 16:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is wachten op de sneeuw of ligt het er al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |