Lees een paar posts terug. bpm is niet zo'n moeilijk concept.quote:
1 bpu , valt nog meequote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
Op 10 minuten ga je even behoorlijk de mist in vrind.
Ik googlede dat in het engels, zonder de johhhhhhhh zal maar niet postenquote:
lolquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik googlede dat in het engels, zonder de johhhhhhhh zal maar niet posten
quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap er helemaal niets meer van.
Nu snap ik hoe jullie je voelen als ik wat post.
De link dan https://www.google.com/se(...)igB&biw=1280&bih=578quote:
BEATS PER MINUTE!quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap er helemaal niets meer van.
Nu snap ik hoe jullie je voelen als ik wat post.
Over overvloed gesproken.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
De link dan https://www.google.com/se(...)igB&biw=1280&bih=578
Wat betekent dat?quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:43 schreef espri het volgende:
[..]
Mag wel hoor, ik zie het hier in het groen.
Maffigheid, ik dacht dat die links blauw waren. En heb idd een blocker hier.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:44 schreef espri het volgende:
[..]
Als ik er op klik, kom ik op de site van coolbloe
Hey, wie doet er hier lijp?quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, nu moet ik nog haasten ook met dat lijpe gedoe van me hier.
Was wel geinig. Fijne dag.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, nu moet ik nog haasten ook met dat lijpe gedoe van me hier.
De rest is ook niet voor het snappenquote:
Heb je het ook nog geproefd toen?quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Gisteren nog op werk gelachen om het feit dat ik 2 weken aan het janken was omdat ik hagelslag pakte ipv een theezakje.
Waarop collega zei: dat was een nieuw dieptepunt hè? Dat ik zo extra aan het pmsen was had hij in 2 jaar nog nooit meegemaakt.
Hier snap ik dus geen reet van.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Gisteren nog op werk gelachen om het feit dat ik 2 weken aan het janken was omdat ik hagelslag pakte ipv een theezakje.
Waarop collega zei: dat was een nieuw dieptepunt hè? Dat ik zo extra aan het pmsen was had hij in 2 jaar nog nooit meegemaakt.
Ik gooide de hagelslag al huilend op mijn brood en draaide me toen weer om voor het theezakje. Het belandde allemaal waar het moest.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je het ook nog geproefd toen?
En dat pmsen van jou is wel heftig dan ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |