quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Face it (L2B's Dark Dream Tech House Mix)
Volgens mij wordt ie voor verschillende doeleinden gebruikt. Is nog niet echt duidelijk maar wel geinig.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:24 schreef espri het volgende:
[..]
Ik snap deze nog steeds niet maar vind het wel een bassie
Nee heb ik niet, maar ik kan natuurlijk een proefabo nemenquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:19 schreef espri het volgende:
Deis, heb jij videoland?
Daar heb je nu een docoserie op over een cruise schip, kijkje achter de schermen en zulks.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij wordt ie voor verschillende doeleinden gebruikt. Is nog niet echt duidelijk maar wel geinig.![]()
Vind ik flauw. Wie had al die andere smileys nou gemaakt met deze. Ook zo geinig.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar is lang niet iedereen het mee eens. [ afbeelding ]
Diverse users.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind ik flauw. Wie had al die andere smileys nou gemaakt met deze. Ook zo geinig.![]()
Ja dat kan ook nog.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee heb ik niet, maar ik kan natuurlijk een proefabo nemen![]()
Hoe is het met je klauwtje?
lekkerquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Face it (L2B's Dark Dream Tech House Mix)
Ik ben te lui om ze op te slaan. Als anderen ze af en toe voorbij laten komen ben ik tevreden.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
@:TillyB had er een zooitje opgeslagen en Foxs heeft er eentje gemodificeerd.
Ik vind die beweegbare ervan erg leuk.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben te lui om ze op te slaan. Als anderen ze af en toe voorbij laten komen ben ik tevreden.
*hand geeft*quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben te lui om ze op te slaan. Als anderen ze af en toe voorbij laten komen ben ik tevreden.
Ja! Dark (industrial) techno is erg prettig.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank u!
Van 130 naar 180 BPM.![]()
Alsof Voxs weet wat dat is.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank u!
Van 130 naar 180 BPM.![]()
Ja.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:30 schreef espri het volgende:
[..]
Ik vind die beweegbare ervan erg leuk.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:30 schreef espri het volgende:
[..]
Ik vind die beweegbare ervan erg leuk.
Je wilde gewoon stoer doen.quote:
Fijn dat het goed gaat, dat wondvocht duurt best wel lang dan, maar gelukkig valt het allemaal mee.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:27 schreef espri het volgende:
[..]
Ja dat kan ook nog.
Klauwtje gaat best goed maar er komt nog steeds af en toe wondvocht uit, niet veel maar zie het op het verband steeds wat zitten, verder valt de pijn reuze mee en mag al 1.... oefening doen.
Alsof jij weet wat ik weet.quote:
Vertel dan?quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:32 schreef espri het volgende:
[..]
Zoiets ja en je had die ook met wiebelende wenkbrauwen geloof ik?
Het is nu 3 weken geleden.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaat, dat wondvocht duurt best wel lang dan, maar gelukkig valt het allemaal mee.
Echt joh ga niet stoer doen nu. Het is geen hogere wiskunde of zo.quote:
Ja deze vind ik erg grappig maar was die er ook niet met die "bassie"ding?quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Hele oude al en niet door mij gemaakt.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Echt joh ga niet stoer doen nu. Het is geen hogere wiskunde of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |