quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Face it (L2B's Dark Dream Tech House Mix)
Volgens mij wordt ie voor verschillende doeleinden gebruikt. Is nog niet echt duidelijk maar wel geinig.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:24 schreef espri het volgende:
[..]
Ik snap deze nog steeds niet maar vind het wel een bassie
Nee heb ik niet, maar ik kan natuurlijk een proefabo nemenquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:19 schreef espri het volgende:
Deis, heb jij videoland?
Daar heb je nu een docoserie op over een cruise schip, kijkje achter de schermen en zulks.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij wordt ie voor verschillende doeleinden gebruikt. Is nog niet echt duidelijk maar wel geinig.![]()
Vind ik flauw. Wie had al die andere smileys nou gemaakt met deze. Ook zo geinig.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Daar is lang niet iedereen het mee eens. [ afbeelding ]
Diverse users.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind ik flauw. Wie had al die andere smileys nou gemaakt met deze. Ook zo geinig.![]()
Ja dat kan ook nog.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee heb ik niet, maar ik kan natuurlijk een proefabo nemen![]()
Hoe is het met je klauwtje?
lekkerquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Face it (L2B's Dark Dream Tech House Mix)
Ik ben te lui om ze op te slaan. Als anderen ze af en toe voorbij laten komen ben ik tevreden.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
@:TillyB had er een zooitje opgeslagen en Foxs heeft er eentje gemodificeerd.
Ik vind die beweegbare ervan erg leuk.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben te lui om ze op te slaan. Als anderen ze af en toe voorbij laten komen ben ik tevreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |