Mensen doen vreemde dingen om hun 'verhaal' kracht bij te zetten..quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het ook vreemd maar hij is niet iemand die dat zou doen. Vandaar dat ik hem probeer te bereiken.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:43 schreef TillyB het volgende:
Siiiiiiiiiiinterklaasje kom maar binnen met je hoax
Ik heb mijn knetter netwerk maar tot nu toe de enigste gebruiker er is wel een chatbot maar dat is zo saaiquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:39 schreef pullup het volgende:
Er waart een boel onzin rondIk heb een vriend die er bijna een dagtaak aan heeft om op facebook overal tegenin te gaan.
Hij is echt onstuitbaar blijft atijd logisch redeneren en zodra er iets in mijn tijdlijn verschijnt van hem moet ik altijd wel even checken
Wat zit er in?quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:32 schreef ChocoFan het volgende:
Eiersalade gemaakt.![]()
Was lekker.![]()
Morgen meer er van eten.
Ik heb hier wel een paar klusjes voor je.quote:
Zeg nooit: ik verveel mij. Zeg: verveling maakt een relevant onderdeel uit van de opgeroepen emoties.quote:
Jezus christusquote:Op vrijdag 15 november 2019 14:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeg nooit: ik verveel mij. Zeg: verveling maakt een relevant onderdeel uit van de opgeroepen emoties.
Ja ja.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeg nooit: ik verveel mij. Zeg: verveling maakt een relevant onderdeel uit van de opgeroepen emoties.
Dat mag ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |