Ik wist dat jij nooit graag opent ...quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:30 schreef espri het volgende:
Sorry, zag niet dat ik de laatste was, bedankt voor het openen.
Ja zeg, je had eerst bootjes, daar paste mijn scheepjes bij, nu slaat het nergens meer op.quote:
Exprez.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:31 schreef Deisyy het volgende:
Ow ja, chufi tikt zijn taalfouten altijd expres
Klopt, vroegah wel gedaan maar weet het niet meer en vind het wel best.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wist dat jij nooit graag opent ...
Het water is hier gelukkig behoorlijk vlak...quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:32 schreef espri het volgende:
[..]
Klopt, vroegah wel gedaan maar weet het niet meer en vind het wel best.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Het water is hier gelukkig behoorlijk vlak...
quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:36 schreef espri het volgende:
[..]![]()
Hebben we eigenlijk kerst smileys?
quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:36 schreef espri het volgende:
[..]![]()
Hebben we eigenlijk kerst smileys?
Is dat een baard? Ik dacht altijd een laken, als een soort engelgewaad.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die middelste vind ik maar raar. Met baard. Zonder baard vind ik leuker.![]()
Ik dacht een wolk, waaruit de engel omhoog komt.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is dat een baard? Ik dacht altijd een laken, als een soort engelgewaad.
Stokvis.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh ja zwaardvechten is leuk in Portugal in de supermarkt, ze hebben van die mega gedroogde vissen
Lissabon, daar blijven we 2 dagen liggen dus tijd genoeg.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Welk deel van Portugal ga je heen?
quote:
Ik zal er foto's van maken.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:43 schreef Ghostbuster het volgende:
De kust is zo mooi daar zo grilligIk wou niet meer weg eigenlijk
Dat wordt zwaaien, staat nog wel op het lijstje maar volgend jaar juni doen we een hele andere kant, Estland, Letland, Sint Petersburg enz.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ga je naar Marokko ook? of alleenuit de verte
Ja dat ook logischquote:Op vrijdag 15 november 2019 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht een wolk, waaruit de engel omhoog komt.
Lol, wat een ieder er in kan zien dus. Waarschijnlijk heb jij gelijk. Ik dacht gewoon, wat raar die baard.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is dat een baard? Ik dacht altijd een laken, als een soort engelgewaad.
Dit klinkt nog beter.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht een wolk, waaruit de engel omhoog komt.
Oh das ook tof jaquote:Op vrijdag 15 november 2019 11:47 schreef espri het volgende:
[..]
Dat wordt zwaaien, staat nog wel op het lijstje maar volgend jaar juni doen we een hele andere kant, Estland, Letland, Sint Petersburg enz.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:50 schreef espri het volgende:
[..]Maar dat duurt nog 210 dagen, 20 uur en 9 minuten....
Mag die grote plant ook een beetje fatsoenlijke pot?quote:
Ah ja daar weet ik niets van. Slechts 2x met de trein doorheen geweest.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:43 schreef espri het volgende:
[..]
Lissabon, daar blijven we 2 dagen liggen dus tijd genoeg.
Ik ook niet ik heb wel rond gescheurd een week met een auto maar niet naar Lissabonquote:Op vrijdag 15 november 2019 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah ja daar weet ik niets van. Slechts 2x met de trein doorheen geweest.
Hij is net nieuw, zo groot was de potmaat.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mag die grote plant ook een beetje fatsoenlijke pot?
Een natuurlijke pot zou mooier staan op die kofferquote:Op vrijdag 15 november 2019 12:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hij is net nieuw, zo groot was de potmaat.
Dat heb ik meegemaakt met een Volvo amazon.kachel aan en doorrijden.Was wel een mooie vakantie.Zak wiet mee en lekker door Frankrijk touren.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat was met die Twingo met die kachel op 100 midden in de zomerknop van de airco afgebroken die in het rode gedeelte stond
Oh zo! Ja, je hebt gelijk. Ik heb nog geen mooie gevonden en de mooie die ik heb, wordt al door een andere plant bezet. En is te groot.quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Een natuurlijke pot zou mooier staan op die koffer
quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik meegemaakt met een Volvo amazon.kachel aan en doorrijden.Was wel een mooie vakantie.Zak wiet mee en lekker door Frankrijk touren.![]()
![]()
Best duur ook mooie potten, ik weet gelijk waarom ik ze schooi weerquote:Op vrijdag 15 november 2019 12:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh zo! Ja, je hebt gelijk. Ik heb nog geen mooie gevonden en de mooie die ik heb, wordt al door een andere plant bezet. En is te groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |