Ah dankje skeetquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Youtube skatbijna afgelopen
https://www.youtube.com/user/SkatingISU
Ik heb het al 3 keer aangepast, maar klik elke keer toch maar niet op invoerenquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:22 schreef mootie het volgende:
Op tv
En Deis, fix de spaties in de TT. Mijn ocd trekt dat niet
Moet alles ergens op slaan dan, is toch ook voor de leuk joh.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:23 schreef FreshFruit het volgende:
Die stemming slaat toch nergens op ook.
Tuurlijk mag dat, hoef je mij niet te vragen hoorquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het al 3 keer aangepast, maar klik elke keer toch maar niet op invoeren![]()
MrsL mag ik de overbodige spaties uit de TT halen?
*in schriftje noteertquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, hoef je mij niet te vragen hoor
Iemand wil een nominatie.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet alles ergens op slaan dan, is toch ook voor de leuk joh.
Nee hoor,ik heb al 2 awards.quote:
Tis toch wat, meid.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
En de meest lieve heb ik ook nog.Toen samen met Voxs.
Heb je geen Mod cursus gevolgd of zo ... die modjes van tegenwoordig weten maar verrekt weinig somsquote:
Sven 13e ... die gaat weer de lappenmand inquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
En de meest lieve heb ik ook nog.Toen samen met Voxs.
Was het idee niet dat jij degene bent die om een nominatie smeekt?quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen Mod cursus gevolgd of zo ... die modjes van tegenwoordig weten maar verrekt weinig soms
Ai,de 5km is ook niet zijn ding.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Sven 13e ... die gaat weer de lappenmand in
Dingen lezen die er niet zijn wordt niet behandeld in de cursusquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen Mod cursus gevolgd of zo ... die modjes van tegenwoordig weten maar verrekt weinig soms
wat nog wel dan ?quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ai,de 5km is ook niet zijn ding.
Staat als een aankondiging ...quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dingen lezen die er niet zijn wordt niet behandeld in de cursus
De 10 toch?quote:
Echt hoor,meerdere mensen krijgen die weet ik.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Pro-Piet activist krijgt poederbrief
De datum van de dagstempel is 24 september 2019. De brief is dus niet gisteren met de post gekomen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:
Welkom in de 40+ SCquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt hoor, alsof Chuf een heel ander topic aan het lezen is
Het behoudt vanquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is wel een datum. Ik heb hier een kaart liggen van 29 oktober met de code 29.X.19-22.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is geen datum meer tegenwoordig. Ik probeer uit te zoeken hoe dat wel zit. De politie heeft het iig in onderzoek.
Dat is niet mijn fout, de redactie heeft kontakt gehad met Tinus en het bericht lichtelijk herschreven.quote:
Ik dacht ook niet dat jij het hebt geschreven. Het is gewoon een vreselijke taalfout.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is niet mijn fout, de redactie heeft kontakt ge had met Tinus en het bericht lichtelijk herschreven.
Zie je niet vaak bij DJMO.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik dacht ook niet dat jij het hebt geschreven. Het is gewoon een vreselijke taalfout.
quote:Martijn Koops "strijd" al jaren voor het behoud van Zwarte Piet. Helaas wordt dit door de antipietenbrigade niet in dank afgenomen. Regelmatig heeft hij dus te maken met intimidaties en bedreigingen. Gisteren werd er weer een nieuw dieptepunt bereikt door de bezorging van een poederbrief.
De politie heeft de brief voor onderzoek meegenomen. Het poeder had agressief op de huid moeten reageren maar blijkt gelukkig inert te zijn. (Reageert niet of nauwelijks op andere chemicaliën). Verder onderzoek wordt nog gedaan.
De politie heeft aangifte van bedreiging opgenomen en neemt de zaak hoog op.
Zwarte frietquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zie je niet vaak bij DJMO.
Zo had ik hem ingediend.
[..]
Het moet 'strijdt' zijnquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zie je niet vaak bij DJMO.
Zo had ik hem ingediend.
[..]
quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:08 schreef Recce het volgende:
Ik zou het wel fijn gevonden hebben als FOK! even contact met de politie had opgenomen om te verifiëren dat er inderdaad aangifte is gedaan.
quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]omg nooit gerealiseerd, kuttaartje
Behoudt is inmiddels aangepast daar.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dat is mijn fout maar in het bericht staat het weer wel goed.
Het bericht staat nu op de frontpage. Er staat in het nieuwsbericht onder andere dat de politie de zaak hoog opneemt, maar we weten nu dat SBE dat heeft geschreven en dat dit hem weer ter ore is gekomen van de ontvanger van de brief. Dat zou wat duidelijker opgeschreven moeten worden, of FOK! had even bij de politie moeten informeren of de zaak inderdaad hoog wordt opgenomen.quote:
Het maakt de FP wel een beetje een soort van Telegraafquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Het bericht staat nu op de frontpage. Er staat in het nieuwsbericht onder andere dat de politie de zaak hoog opneemt, maar we weten nu dat SBE dat heeft geschreven en dat dit hem weer ter ore is gekomen van de ontvanger van de brief. Dat zou wat duidelijker opgeschreven moeten worden, of FOK! had even bij de politie moeten informeren of de zaak inderdaad hoog wordt opgenomen.
Helemaal eens.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Het bericht staat nu op de frontpage. Er staat in het nieuwsbericht onder andere dat de politie de zaak hoog opneemt, maar we weten nu dat SBE dat heeft geschreven en dat dit hem weer ter ore is gekomen van de ontvanger van de brief. Dat zou wat duidelijker opgeschreven moeten worden, of FOK! had even bij de politie moeten informeren of de zaak inderdaad hoog wordt opgenomen.
Doe maar Story of Weekend.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:14 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het maakt de FP wel een beetje een soort van Telegraaf
Kan ook.quote:
En Tinus Koops is die vriend van je?quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Oh ik lees alles wel evenquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:42 schreef pullup het volgende:
[..]
En Tinus Koops is die vriend van je?
Hoi.quote:
Ik ga het ermee proberenquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Deisyy
Feitelijk is dit wel een aardige manģ smiley:
vertel...quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar gaat het natuurlijk helemaal niet om...
Haha ik had hem al wat aangepast idd als man3 smiley is die facepalm primaquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha ik had hem al wat aangepast idd als man3 smiley is die facepalm prima
verkoud ben ikquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mario.![]()
Wat is er aan de hand?
quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Smelt niet in je hand, wel in je mond.
Bonitoquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Smelt niet in je hand, wel in je mond.
Rekkie bedoelt niet meteen dat hij SBe niet gelooft, hij vindt alleen dat FOK! dergelijke berichten na moet trekken voor ze geplaatst worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |