Ah dankje skeetquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Youtube skatbijna afgelopen
https://www.youtube.com/user/SkatingISU
Ik heb het al 3 keer aangepast, maar klik elke keer toch maar niet op invoerenquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:22 schreef mootie het volgende:
Op tv
En Deis, fix de spaties in de TT. Mijn ocd trekt dat niet
Moet alles ergens op slaan dan, is toch ook voor de leuk joh.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:23 schreef FreshFruit het volgende:
Die stemming slaat toch nergens op ook.
Tuurlijk mag dat, hoef je mij niet te vragen hoorquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het al 3 keer aangepast, maar klik elke keer toch maar niet op invoeren![]()
MrsL mag ik de overbodige spaties uit de TT halen?
*in schriftje noteertquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:24 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, hoef je mij niet te vragen hoor
Iemand wil een nominatie.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet alles ergens op slaan dan, is toch ook voor de leuk joh.
Nee hoor,ik heb al 2 awards.quote:
Tis toch wat, meid.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
En de meest lieve heb ik ook nog.Toen samen met Voxs.
Heb je geen Mod cursus gevolgd of zo ... die modjes van tegenwoordig weten maar verrekt weinig somsquote:
Sven 13e ... die gaat weer de lappenmand inquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
En de meest lieve heb ik ook nog.Toen samen met Voxs.
Was het idee niet dat jij degene bent die om een nominatie smeekt?quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen Mod cursus gevolgd of zo ... die modjes van tegenwoordig weten maar verrekt weinig soms
Ai,de 5km is ook niet zijn ding.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Sven 13e ... die gaat weer de lappenmand in
Dingen lezen die er niet zijn wordt niet behandeld in de cursusquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je geen Mod cursus gevolgd of zo ... die modjes van tegenwoordig weten maar verrekt weinig soms
wat nog wel dan ?quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ai,de 5km is ook niet zijn ding.
Staat als een aankondiging ...quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dingen lezen die er niet zijn wordt niet behandeld in de cursus
De 10 toch?quote:
Echt hoor,meerdere mensen krijgen die weet ik.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Pro-Piet activist krijgt poederbrief
De datum van de dagstempel is 24 september 2019. De brief is dus niet gisteren met de post gekomen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:
Welkom in de 40+ SCquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt hoor, alsof Chuf een heel ander topic aan het lezen is
Het behoudt vanquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:46 schreef Superbadeendje het volgende:
Het is wel een datum. Ik heb hier een kaart liggen van 29 oktober met de code 29.X.19-22.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is geen datum meer tegenwoordig. Ik probeer uit te zoeken hoe dat wel zit. De politie heeft het iig in onderzoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |