quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Die kocht ik nooit at ik wel omdat ik vol bewondering was hoe ze dat wisten te verkopen
Iemand anders noemde die. Gaat ineens snel, kweet niet meer wie.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, daar noem je er eentje.
Zoiets als met een harde scheet?quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Suiker moet je dan ook eerst extern vergisten
Ik heb niets in huis nuquote:
Heb ook het liefst puur, met een zo hoog mogelijk cacaogehalte.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:13 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk vind ik melkchocola gewoon niet lekker
Ik nog steeds wel maar lust inmiddels ook puur.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:13 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk vind ik melkchocola gewoon niet lekker
Bekende Negroide Nederlander?quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo'n BNN in bad met een andere BNN... en veel contrast
brr nee te pennywafelachtigquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:14 schreef pullup het volgende:
En koetjesrepen![]()
Leek uiterlijk op chocola maar smaakte naar een combinatie van karton en modder
Die heb ik een jaar of 7 geleden nog op. Was niet lekker.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:14 schreef pullup het volgende:
En koetjesrepen![]()
Idem,,, de volle pure smaak van de cacaoquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik nog steeds wel maar lust inmiddels ook puur.
Jip, maar ook weer niet te puur, dat vind ik niet zo....quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Idem,,, de volle pure smaak van de cacao
Die kocht mn moeder altijd. Ik haatte dat spul. Koetjesrepen en van dat grijze harde toiletpapier. Jeugdtrauma'squote:Op vrijdag 15 november 2019 20:14 schreef pullup het volgende:
En koetjesrepen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |