Die is echt niet lekker. Dat en viezige plakzooi.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De aller- állerergste was toch wel Bros. Zit je gewoon 95% lucht te proppen.
Beter een goede naam dan een slechte hobbyquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zonde, ook lekker.![]()
Tis wel duidelijk waar mijn naam vandaan komt.
Na een halve vond ik het wel leuk geweest. Blijkbaar zo'n idioot hoog suikergehalte dat je wel misselijk mķet worden.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik na 1 al, die vond ik niet lekker.
Ja, die is ook vies.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Milky Way ook, goor!
En wie eet er nou 7
Die namen we altijd mee toen we op Wintersport gingenquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:08 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb Toblerone gehad van mijn zoon, zo'n grote.![]()
![]()
#viesdik
Suiker moet je dan ook eerst extern vergistenquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Na een halve vond ik het wel leuk geweest. Blijkbaar zo'n idioot hoog suikergehalte dat je wel misselijk mķet worden.
Ja ja.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Beter een goede naam dan een slechte hobby
Net als milky way.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Na een halve vond ik het wel leuk geweest. Blijkbaar zo'n idioot hoog suikergehalte dat je wel misselijk mķet worden.
Die kocht ik nooit at ik wel omdat ik vol bewondering was hoe ze dat wisten te verkopenquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De aller- állerergste was toch wel Bros. Zit je gewoon 95% lucht te proppen.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Suiker moet je dan ook eerst extern vergisten
Ik heb een Mix-zak met van alles wat ... max 6 ... maar dat zijn van die mini'squote:Op vrijdag 15 november 2019 20:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Milky Way ook, goor!
En wie eet er nou 7
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Die namen we altijd mee toen we op Wintersport gingen
quote:
Zo'n BNN in bad met een andere BNN... en veel contrastquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Die kocht ik nooit at ik wel omdat ik vol bewondering was hoe ze dat wisten te verkopen
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Die kocht ik nooit at ik wel omdat ik vol bewondering was hoe ze dat wisten te verkopen
Iemand anders noemde die. Gaat ineens snel, kweet niet meer wie.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, daar noem je er eentje.
Zoiets als met een harde scheet?quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Suiker moet je dan ook eerst extern vergisten
Ik heb niets in huis nuquote:
Heb ook het liefst puur, met een zo hoog mogelijk cacaogehalte.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:13 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk vind ik melkchocola gewoon niet lekker
Ik nog steeds wel maar lust inmiddels ook puur.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:13 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk vind ik melkchocola gewoon niet lekker
Bekende Negroide Nederlander?quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zo'n BNN in bad met een andere BNN... en veel contrast
brr nee te pennywafelachtigquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:14 schreef pullup het volgende:
En koetjesrepen![]()
Leek uiterlijk op chocola maar smaakte naar een combinatie van karton en modder
Die heb ik een jaar of 7 geleden nog op. Was niet lekker.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:14 schreef pullup het volgende:
En koetjesrepen![]()
Idem,,, de volle pure smaak van de cacaoquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik nog steeds wel maar lust inmiddels ook puur.
Jip, maar ook weer niet te puur, dat vind ik niet zo....quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Idem,,, de volle pure smaak van de cacao
Die kocht mn moeder altijd. Ik haatte dat spul. Koetjesrepen en van dat grijze harde toiletpapier. Jeugdtrauma'squote:Op vrijdag 15 november 2019 20:14 schreef pullup het volgende:
En koetjesrepen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |