abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_189938217
registreer om deze reclame te verbergen
rfp0qef.jpg

Welkom in de ESF-SC

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, je laatste ervaring met een airfryer, hoe vaak je naar het toilet ging vandaag etc.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry.

shalalie_draaiorgel_definitief.gif :B cheer-crazy.gif w/ 7eEx8bs.gif 120301_163650_wapperindiaan.gif Pw8cZk6.png120301_163650_bloosindiaan.gif 120301_163650_frownindiaan.gif 120301_163650_redfaceindiaan.gif indiaanorgel.gif 14.gif giphy.gif giphy.gif DZOnCsT.pngHyF4la3.gifqoTVhDD.gif414317589.jpg

Ons eiland Doezepwa Utopia:
WpOfWBs.png
Cee's moodboard van Doezepwa Utopia: https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019

Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!

https://twitter.com/ESF_FOK

Willen we zondag 8 december gaan bowleeeeeeeeeeeeeeeeeeh?

Poll: Zondag 8 december ESF-meet
Leuk idee, ik ben er bij!
Ik ben er niet bij en vind dat jammer
Ik ben er niet bij en vind dat niet jammer
Ik weet het nog niet
Ik wil alleen maar stemmen
Tussenstand:
results.cgi?pid=402190&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
"I ain't no bungee expert or nothin', but I don't think he's supposed to be slamming into the ground like that."
  donderdag 14 november 2019 @ 14:14:24 #2
403253 Meke
after all this time? always.
pi_189938232
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:11 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oh ik vond het echt afschuwelijk :@ Sowieso alles wat daarmee te maken had. Ik wilde en wist dat allemaal niet joh. (En nog niet).
Nee het kiezen zelf ook niet per sé, maar gewoon een dag naar een grote stad en allemaal leuke mensen ontmoeten en over studies praten enzo O+ 's Ochtends naar voorlichtingen, daarna lekker lunchen en shoppen :9
Je bent slimmer als je denkt
pi_189938240
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:09 schreef I het volgende:

[..]

Nog niet veel verbetering, maar ook nog geen verslechtering, dus slow but steady. :P Ben heel benieuwd naar wat de orthoptist volgende week voor mij kan betekenen.
Het is in ieder geval beter dan achteruitgang! :) Gaan ze de volgende keer ook weer in je oog kijken? Want misschien is er toch wat verbeterd, zonder dat je het nog merkt.

Ik hoop vooral dat het nog wat opschiet allemaal, want ik wil je op de meet hebben :@
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_189938287
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:14 schreef Meke het volgende:

[..]

Nee het kiezen zelf ook niet per sé, maar gewoon een dag naar een grote stad en allemaal leuke mensen ontmoeten en over studies praten enzo O+ 's Ochtends naar voorlichtingen, daarna lekker lunchen en shoppen :9
Ah, ja, zoiets speelt dan ook wel mee natuurlijk.

Ik woon zelf al in een grote stad en moest voor die dagen altijd naar de Uithof, wat nou niet bepaald het leukste plekje van Utrecht is... :')

Maar sowieso die open dagen... Allemaal hartstikke druk. Vond er meestal niets aan.
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
  donderdag 14 november 2019 @ 14:19:28 #5
403253 Meke
pi_189938299
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:18 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ah, ja, zoiets speelt dan ook wel mee natuurlijk.

Ik woon zelf al in een grote stad en moest voor die dagen altijd naar de Uithof, wat nou niet bepaald het leukste plekje van Utrecht is... :')

Maar sowieso die open dagen... Allemaal hartstikke druk. Vond er meestal niets aan.
Ben jij alleen naar Utrecht geweest dan? :o

Ik ben naar Enschede (duh), Leiden, Utrecht, Nijmegen, Maastricht geweest.. Misschien nog wel meer :+
  donderdag 14 november 2019 @ 14:19:42 #6
403253 Meke
pi_189938306
Sommige ook meerdere keren
pi_189938319
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:19 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik ben naar Enschede (duh), Leiden, Utrecht, Nijmegen, Maastricht geweest.. Misschien nog wel meer :+
Alleen Utrecht inderdaad :Y Moest ook via school verplicht. Maar sowieso wilde ik na school in ieder geval 1 tussenjaar en ik had zoiets van 'joh, ik kan in dat jaar alsnog ook naar andere open dagen nog toe'.
pi_189938329
Oh, wacht, ik ben natuurlijk ook bij de open dag in Kent geweest! Maar toen wist ik al dat ik in principe gewoon aangenomen was :P
  donderdag 14 november 2019 @ 14:21:41 #9
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189938342
Het begrip 'grote stad' is sowieso wel apart in Nederland. Ik heb in een stad van acht miljoen gewoond (en dat merk je dan ook wel, dat het groot is), maar toch heeft Amsterdam ondanks het feit dat het tien keer kleiner is wel een 'grootse' allure, vind ik.

Komt ook wel door de internationale aantrekkingskracht natuurlijk.
Prince of Sin, Destroyer of Innocence.
  donderdag 14 november 2019 @ 14:22:45 #10
403253 Meke
pi_189938358
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:20 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Alleen Utrecht inderdaad :Y Moest ook via school verplicht. Maar sowieso wilde ik na school in ieder geval 1 tussenjaar en ik had zoiets van 'joh, ik kan in dat jaar alsnog ook naar andere open dagen nog toe'.
Oja, dan snap ik dat wel :Y
  donderdag 14 november 2019 @ 14:24:23 #11
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_189938379
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:14 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit laatste niet verplicht was? :o

Shoppen, brrr. :X
Niet hoeven shoppen zou imo echt aan de lijst met fundamentele mensenrechten moeten worden toegevoegd. Al kan ik me er ook in vinden dat te laten vallen onder 'Het verbod van marteling'. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 14 november 2019 @ 14:25:54 #12
403253 Meke
pi_189938391
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:24 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik hoop dat dit laatste niet verplicht was? :o

Shoppen, brrr. :X
Niet hoeven shoppen zou imo echt aan de lijst met fundamentele mensenrechten moeten worden toegevoegd. Al kan ik me er ook in vinden dat te laten vallen onder 'Het verbod van marteling'. :7
Ja, onder heftige dwang was dat, heb ik echt trauma's aan overgehouden :D
  donderdag 14 november 2019 @ 14:27:40 #13
370352 I
Eye for an I
pi_189938412
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:15 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het is in ieder geval beter dan achteruitgang! :) Gaan ze de volgende keer ook weer in je oog kijken? Want misschien is er toch wat verbeterd, zonder dat je het nog merkt.

Ik hoop vooral dat het nog wat opschiet allemaal, want ik wil je op de meet hebben :@
Da's waar :Y Ja, ik heb twee afspraken staan op dinsdag. Eentje bij de arts, die weer gaat kijken en oogdrukmetingen gaat doen, en waarschijnlijk moet ik dan ook weer een scan laten doen, zodat ze weer kunnen vergelijken met de vorige scan. Daarna moet ik naar de orthoptist voor het scheelzien/dubbelzien, en de hoofdpijn die ik daaraan overhoud, en die gaat dan dus kijken of dat met een prismabril te verhelpen is in dit stadium.

Het zou heel goed kunnen dat het wel weer verbeterd is inderdaad, maar daar kan ik lang gewoon niks van merken, helaas.

Ik hoop het ook. O+ Wil er ook heel graag bij zijn.
  donderdag 14 november 2019 @ 14:28:08 #14
345170 Roger_Epiales
pi_189938418
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:25 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, onder heftige dwang was dat, heb ik echt trauma's aan overgehouden :D
Ik zou er serieus even over denken het Europese Hof voor de Rechten van de Mens in Straatsburg aan te schrijven, want dit zou niet moeten kunnen in een land als Nederland. :(
Feel free to insult me.
pi_189938419
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:19 schreef Meke het volgende:

[..]

Dochter wil ook nog naar Groningen, Utrecht en Wageningen, maar weet niet of we die dit schooljaar ook al meepakken :)
Twente O+
The sun always shines on TV
pi_189938425
quote:
17s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:27 schreef I het volgende:

[..]

Da's waar :Y Ja, ik heb twee afspraken staan op dinsdag. Eentje bij de arts, die weer gaat kijken en oogdrukmetingen gaat doen, en waarschijnlijk moet ik dan ook weer een scan laten doen, zodat ze weer kunnen vergelijken met de vorige scan. Daarna moet ik naar de orthoptist voor het scheelzien/dubbelzien, en de hoofdpijn die ik daaraan overhoud, en die gaat dan dus kijken of dat met een prismabril te verhelpen is in dit stadium.

Het zou heel goed kunnen dat het wel weer verbeterd is inderdaad, maar daar kan ik lang gewoon niks van merken, helaas.

Ik hoop ook écht voor je dat het verder verbetert O+
Twente O+
  donderdag 14 november 2019 @ 14:29:18 #17
403253 Meke
pi_189938430
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:28 schreef Arizona het volgende:

[..]

Dochter wil ook nog naar Groningen, Utrecht en Wageningen, maar weet niet of we die dit schooljaar ook al meepakken :)
Nee, en als ze nu in de vierde zit (van vwo neem ik aan aangezien de UT?) heeft ze ook nog wel even :D Hoewel het wel kan helpen in motivatie bij een stom keuzevak als je al weet wat je ongeveer wilt :)
  donderdag 14 november 2019 @ 14:29:50 #18
403253 Meke
pi_189938439
quote:

[..]

Spannend, hoop echt dat het beter is! *;
pi_189938456
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:29 schreef Meke het volgende:

[..]

Nee, en als ze nu in de vierde zit (van vwo neem ik aan aangezien de UT?) heeft ze ook nog wel even :D Hoewel het wel kan helpen in motivatie bij een stom keuzevak als je al weet wat je ongeveer wilt :)
Klopt inderdaad :P
Denk dat het sowieso goed is dat ze dit jaar ziet wat het verschil is tussen HBO en Uni, kan helpen voor de studiemotivatie :+
Twente O+
pi_189938469
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:21 schreef Strani het volgende:
Het begrip 'grote stad' is sowieso wel apart in Nederland. Ik heb in een stad van acht miljoen gewoond (en dat merk je dan ook wel, dat het groot is), maar toch heeft Amsterdam ondanks het feit dat het tien keer kleiner is wel een 'grootse' allure, vind ik.

Komt ook wel door de internationale aantrekkingskracht natuurlijk.
Ja, dat klopt. Amsterdam heeft eigenlijk maar 300.000 inwoners meer dan Utrecht. Toch heb ik in Amsterdam het gevoel alsof het echt 10x groter is allemaal.

Terwijl ik voor mijn schrijfcursus ook al bijna het hele centrum doorkruis te voet, en dat is nou ook weer niet heel ver ofzo :P
  donderdag 14 november 2019 @ 14:32:57 #21
403253 Meke
pi_189938471
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:30 schreef Arizona het volgende:

[..]

Klopt inderdaad :P
Denk dat het sowieso goed is dat ze dit jaar ziet wat het verschil is tussen HBO en Uni, kan helpen voor de studiemotivatie :+
Ja, dat is waar :D

Maar dan alsnog: zelfs als het HBO fijn vindt, kan het alsnog wél lekker zijn om vwo 'achter de hand' te hebben :P

En ik vind Rotterdam en Maastricht ook echt het kijken waard als daar een studie is die ze leuk vindt (wel ontzettend ver weg voor jullie }:| ), want dat probleemgestuurd onderwijs vind ik zelf heel fijn :P
  donderdag 14 november 2019 @ 14:34:39 #22
370352 I
Eye for an I
pi_189938488
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:28 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik hoop ook écht voor je dat het verder verbetert O+
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:29 schreef Meke het volgende:

[..]

Spannend, hoop echt dat het beter is! *;
Thanks! O+
pi_189938493
quote:

[..]

Wat een gedoe weer ;( Zal voor je duimen dat er verbetering is, en dat eventueel die prismabril gaat helpen! Ik stuur je tegen die tijd nog wel een microbe *O*

Jaaaa en december duurt ook nog wel eventjes *O*
pi_189938519
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:35 schreef Aoibhin het volgende:
een microbe
?
Koel en donker bewaren
pi_189938555
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:32 schreef Meke het volgende:

[..]

Maar dan alsnog: zelfs als het HBO fijn vindt, kan het alsnog wél lekker zijn om vwo 'achter de hand' te hebben :P

En ik vind Rotterdam en Maastricht ook echt het kijken waard als daar een studie is die ze leuk vindt (wel ontzettend ver weg voor jullie }:| ), want dat probleemgestuurd onderwijs vind ik zelf heel fijn :P
Het blijft ESF he :P
Twente O+
  donderdag 14 november 2019 @ 14:41:39 #26
403253 Meke
pi_189938575
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:40 schreef Arizona het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Had de link nog niet eens gelegd :D
pi_189938587
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:32 schreef Meke het volgende:

[..]

Achteraf als ik had mogen kiezen had ik denk ik liever voor 5 jaar HAVO gegaan, dan HBO en dan instromen in een master op de universiteit
pi_189938615
Luistert iemand radio 2? Ik zapte net te laat in maar hoorde iets in de trend van 'ja want de geruchten zijn steeds harder dat hij het songfestival gaat presenteren'. Maar ik hoorde dus niet 'wie'. En volgens mij gaan ze het er wel zo over hebben ofzo.
- edit: adverteren kan middels een mail naar pr@fok.nl -
pi_189938619
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:40 schreef Arizona het volgende:

[..]

_O- _O-
pi_189938626
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:43 schreef meneertje1972 het volgende:
Luistert iemand radio 2? Ik zapte net te laat in maar hoorde iets in de trend van 'ja want de geruchten zijn steeds harder dat hij het songfestival gaat presenteren'. Maar ik hoorde dus niet 'wie'. En volgens mij gaan ze het er wel zo over hebben ofzo.
Oh zometeen? Want dan ga ik even luisteren.
Koel en donker bewaren
pi_189938636
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Achteraf als ik had mogen kiezen had ik denk ik liever voor 5 jaar HAVO gegaan, dan HBO en dan instromen in een master op de universiteit
Lijkt mij ook geen verkeerde route hoor!

Vooralsnog gaan we er vanuit dat ze "gewoon" het VWO afmaakt, maar omdat ze geopereerd moet worden en daardoor even helemaal uit de running is en de revalidatie daarna die ook veel tijd gaat kosten, is het even de vraag hoe dit schooljaar uitpakt. We zien het wel :)
Twente O+
pi_189938689
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:45 schreef Arizona het volgende:

[..]

Lijkt mij ook geen verkeerde route hoor!

Vooralsnog gaan we er vanuit dat ze "gewoon" het VWO afmaakt, maar omdat ze geopereerd moet worden en daardoor even helemaal uit de running is en de revalidatie daarna die ook veel tijd gaat kosten, is het even de vraag hoe dit schooljaar uitpakt. We zien het wel :)
Als ze het gewoon aan kan VWO en goed zelfstandig kan werken zou ik haar wel gewoon aansporen om het te doen, ook wel fijn om tegelijk klaar te zijn met de klasgenoten met wie ze nu is.

Hoop voor dr dat de revalidatie goed gaat!
pi_189938948
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:50 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Als ze het gewoon aan kan VWO en goed zelfstandig kan werken zou ik haar wel gewoon aansporen om het te doen, ook wel fijn om tegelijk klaar te zijn met de klasgenoten met wie ze nu is.

Hoop voor dr dat de revalidatie goed gaat!
Thanx!

Gezelligheid hier op kantoor, zit met twee mensen op de kamer die beide een koptelefoon op hebben :')
En ik heb ook weinig te doen, stilte voor de storm.
Twente O+
  donderdag 14 november 2019 @ 15:13:12 #34
370352 I
Eye for an I
pi_189938996
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:35 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wat een gedoe weer ;( Zal voor je duimen dat er verbetering is, en dat eventueel die prismabril gaat helpen! Ik stuur je tegen die tijd nog wel een microbe *O*

Jaaaa en december duurt ook nog wel eventjes *O*
Ik hou nog hoop. :D En thanks! Als die net zo goed werkt als de vorige keer, komt het wel goed. :7

Precies. :D
  donderdag 14 november 2019 @ 15:13:24 #35
370352 I
Eye for an I
pi_189939190
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:13 schreef I het volgende:

[..]

🦠
Ik zie alleen een wit vakje :o

Maar vertrouw erop dat je de juiste microbe hebt :+

(zag laatst dat hij ineens groen was geworden? :? )
pi_189939198
quote:
17s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:13 schreef I het volgende:

[..]

Ik hou nog hoop. :D En thanks! Als die net zo goed werkt als de vorige keer, komt het wel goed. :7

Precies. :D
Nooit mis met genoeg hoop hebben! *O* Ja, de vorige keer kreeg je een vrij goede uitslag; dus ik hou hem erin! :D
pi_189939261
Net terug van boodschappen doen en heb nu sjans met een Naval Architect en een Politicoloog
pi_189939271
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:21 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik zie een mooie lichtblauwe microbe :)

quote:
6s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:24 schreef Aoibhin het volgende:
Net terug van boodschappen doen en heb nu sjans met een Naval Architect en een Politicoloog
Meid, je gaat hard :D
Twente O+
pi_189939315
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:10 schreef Arizona het volgende:

[..]

Thanx!

Gezelligheid hier op kantoor, zit met twee mensen op de kamer die beide een koptelefoon op hebben :')
En ik heb ook weinig te doen, stilte voor de storm.
Ik heb 2 collega's hier, 1 ging 5 minuten geleden een rondje lopen in de stad en de ander zojuist.

Nu zit ik alleen, ook gezellig.
pi_189939347
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:25 schreef Arizona het volgende:

[..]

Nu ineens blauw? :o

Hmm, straks was het alleen de paarse die geluk bracht _O-

quote:
Meid, je gaat hard :D
Ik doe daar niet gelijk wat mee he? :+
  donderdag 14 november 2019 @ 15:38:26 #42
370352 I
Eye for an I
pi_189939468
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:21 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik zie op de pc ook een vakje :o En mobiel zie ik nu vijf verschillende in één plaatje _O-
  donderdag 14 november 2019 @ 15:38:37 #43
370352 I
Eye for an I
pi_189939471
quote:
17s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:21 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nooit mis met genoeg hoop hebben! *O* Ja, de vorige keer kreeg je een vrij goede uitslag; dus ik hou hem erin! :D
Draarom :7
  donderdag 14 november 2019 @ 15:40:42 #44
403253 Meke
pi_189939501
quote:
6s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:24 schreef Aoibhin het volgende:
Nu nog doorpakken hè
pi_189939601
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:38 schreef I het volgende:

[..]

Ik zie op de pc ook een vakje :o En mobiel zie ik nu vijf verschillende in één plaatje _O-
Onze microbe doet raar :o Straks gaat hij nog ongeluk brengen!
pi_189939615
quote:
12s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:40 schreef Meke het volgende:

[..]

Nu nog doorpakken hè
Eerst even lekker verder chatten :+ En er komt dagelijks nog het een en ander bij.

Ik hoop trouwens dat die schrijf-gast nog een keer gaat reageren. Die is aardig stil nu :{
pi_189939628
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:47 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Eerst even lekker verder chatten :+ En er komt dagelijks nog het een en ander bij.

Ik hoop trouwens dat die schrijf-gast nog een keer gaat reageren. Die is aardig stil nu :{
Hij schrijft vast een kort verhaal of een gedicht voor je :P
Auteurs onder elkaar, jeweetz!
Twente O+
  donderdag 14 november 2019 @ 15:49:32 #48
345170 Roger_Epiales
pi_189939653
quote:

[..]

Ik zie hem als groen.
Niet een beetje twijfel blauwgroen ook, echt groengroen.
Feel free to insult me.
pi_189939658
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:48 schreef Arizona het volgende:

[..]

Hij schrijft vast een kort verhaal of een gedicht voor je :P
Auteurs onder elkaar, jeweetz!
Hij is gek op Ierland en is momenteel een verhaal aan het schrijven wat zich daar afspeelt in de 16e eeuw. Ik vraag me af hoe ik daar in ga passen.

Alhoewel, zijn hoofdpersoon zou best wel eens Aoibhin kunnen heten dus :P
pi_189939661
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:49 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik zie hem als groen.
Niet een beetje twijfel blauwgroen ook, echt groengroen.
Zo heb ik hem mobiel volgens mij ook. Maar eerst was ie paars
  donderdag 14 november 2019 @ 15:51:28 #51
370352 I
Eye for an I
pi_189939682
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:46 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Onze microbe doet raar :o Straks gaat hij nog ongeluk brengen!
Neee :o Laten we hopen van niet. -O-
pi_189939689
Maar wat bedoelde je nou met microbe, of snap ik iets niet? :@
Koel en donker bewaren
  donderdag 14 november 2019 @ 15:53:55 #53
403253 Meke
pi_189939724
quote:

[..]

Straks heeft 'ie nog een leven :o :+
  donderdag 14 november 2019 @ 15:54:02 #54
345170 Roger_Epiales
  donderdag 14 november 2019 @ 15:57:04 #56
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189939784
quote:

[..]

Schrijvers zijn onmogelijke mensen Aoibhin, en mannelijke schrijvers al helemaal!
  donderdag 14 november 2019 @ 15:57:05 #57
345170 Roger_Epiales
pi_189939785
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:54 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja ik weet wel wat het is, maar ik vraag me af waarom ze hem een microbe moet sturen?
Ja, daar ging ik ook al wel van uit, maar het hoe en waarom weet ik verder ook niet.
Feel free to insult me.
  donderdag 14 november 2019 @ 15:57:56 #58
345170 Roger_Epiales
pi_189939794
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:50 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Zo heb ik hem mobiel volgens mij ook. Maar eerst was ie paars
Ik zie hem zo: 414333861.jpg
Feel free to insult me.
pi_189939805
ah 1 van mijn collega's is terug

tijd voor een potje tafeltennis
pi_189939829
Net een rondje gelopen in het bos en daarna appeltaart gegeten, perfect :9
  donderdag 14 november 2019 @ 16:01:15 #61
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189939838
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:00 schreef Em31 het volgende:
Net een rondje gelopen in het bos en daarna appeltaart gegeten, perfect :9
Met slagroom?

(Ik blijf het proberen tot iemand er eindelijk slagroom bij had)
pi_189939841
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:01 schreef Strani het volgende:

[..]

Met slagroom?

Natuuuuuuurlijk met slagroom _O_
  donderdag 14 november 2019 @ 16:02:31 #63
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189939849
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:01 schreef Em31 het volgende:

[..]

Natuuuuuuurlijk met slagroom _O_
Zo hoort het!!! *O*
pi_189939857
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:53 schreef Meke het volgende:

[..]

Straks heeft 'ie nog een leven :o :+
Oh, dat hoop ik wel! :D

Maar niet dat die echt stopt met reageren, want leek me wel een leuke gast
pi_189939896
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:54 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja ik weet wel wat het is, maar ik vraag me af waarom ze hem een microbe moet sturen?
I en ik vonden dat we vaak dezelfde smiley's naar elkaar stuurden en wilden wat variatie. Dus ik was in mijn emoticonlijst gaan kijken naar van die smiley's die verder nooit iemand gebruikt. Ik vond die microbe er wel grappig uitzien en heb die gestuurd.

En toen hebben we ervan gemaakt dat die microbe geluk brengt, want de dag erna kreeg I ineens een redelijk goede uitslag met zijn oog. :D
pi_189939918
Mijn ontwikkelaar komt trouwens uit India en is hier als expat. Ik weet niet of ik daar wel veel zin in heb; straks wil hij nog terug!
  donderdag 14 november 2019 @ 16:10:41 #67
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189939936
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
Mijn ontwikkelaar komt trouwens uit India en is hier als expat. Ik weet niet of ik daar wel veel zin in heb; straks wil hij nog terug!
Maar hij schrijft Nederlands? :o
pi_189940032
quote:
Hebben heel kleine penis hoor.
Koel en donker bewaren
pi_189940036
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:10 schreef Strani het volgende:

[..]

Maar hij schrijft Nederlands? :o
Ja, eerst wel, maar nu zijn we overgegaan op Engels. Zijn Nederlands was wel best goed trouwens; ik merkte in eerste instantie niks :P
pi_189940044
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:18 schreef Guanabana het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Bedankt dat je me even aan die prioriteit herinnert!
pi_189940047
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:18 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Oh nee valt nog redelijk mee.
Koel en donker bewaren
pi_189940061
Maar neem in godsnaam geen man uit Cambodja of Taiwan.
Koel en donker bewaren
pi_189940062
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Je hebt het even op die chart opgezocht? :P
pi_189940068
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:20 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Je hebt het even op die chart opgezocht? :P
ja _O-
Koel en donker bewaren
pi_189940081
Maar size doesn't matter, enz.
Koel en donker bewaren
  donderdag 14 november 2019 @ 16:21:59 #76
370352 I
Eye for an I
pi_189940094
quote:
12s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:21 schreef Guanabana het volgende:
Jammer
  donderdag 14 november 2019 @ 16:22:13 #77
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189940100
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:18 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja, eerst wel, maar nu zijn we overgegaan op Engels. Zijn Nederlands was wel best goed trouwens; ik merkte in eerste instantie niks :P
Dat vind ik verdacht :P

Nou werk ik veel met mensen uit India en ik heb echt de grootste moeite me een van hen voor te stellen met een Nederlandse vrouw.
  donderdag 14 november 2019 @ 16:22:26 #78
403253 Meke
pi_189940108
quote:
12s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:21 schreef Guanabana het volgende:
Het gaat niet om hoe lang die is, maar wat je ermee kan 😏😏😏😏😏😏😏😏
pi_189940109
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:21 schreef I het volgende:

[..]

Jammer
:D _O- _O-
pi_189940115
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:22 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat vind ik verdacht :P

Nou werk ik veel met mensen uit India en ik heb echt de grootste moeite me een van hen voor te stellen met een Nederlandse vrouw.
Ik wil er dan ook niets mee; don't worry :P
  donderdag 14 november 2019 @ 16:23:37 #81
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189940130
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:19 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Waarschijnlijk allemaal zelf gemeten ;)
  donderdag 14 november 2019 @ 16:25:09 #82
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189940150
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:22 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik wil er dan ook niets mee; don't worry :P
Laten we sowieso maar afspreken dat als je een date wilt met een jongen, hij eerst op jacht moet met de mannelijke ESF-ers en dan zullen we eens zien uit welk hout hij gesneden is.
pi_189940181
quote:
12s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:25 schreef Strani het volgende:

[..]

Laten we sowieso maar afspreken dat als je een date wilt met een jongen, hij eerst op jacht moet met de mannelijke ESF-ers en dan zullen we eens zien uit welk hout hij gesneden is.
Date sowieso maar geen jongen, maar een man.
Koel en donker bewaren
  donderdag 14 november 2019 @ 16:28:21 #84
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189940201
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:26 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Dat spreekt voor zich inderdaad.
pi_189940205
quote:

[..]

Waarom :o
pi_189940217
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:28 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Waarom :o
Jongens zijn nog niet rijp.
Koel en donker bewaren
pi_189940231
quote:
12s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:29 schreef Guanabana het volgende:

[..]

En dat is niet leuk om mee te daten op zijn tijd? :6
pi_189940250
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:30 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Voor mij niet, maar wie ben ik :P
Koel en donker bewaren
pi_189940281
quote:
12s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:25 schreef Strani het volgende:

[..]

quote:

[..]

Ik sleur hem wel naar een meet mee 8-)
  donderdag 14 november 2019 @ 16:34:26 #90
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189940305
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:33 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

[..]

Ik sleur hem wel naar een meet mee 8-)
Nee de bedoeling is dan natuurlijk niet dat jij er ook bij bent he ;)
pi_189940318
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:34 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee de bedoeling is dan natuurlijk niet dat jij er ook bij bent he ;)
Niet? :o Maar waarom?
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 14 november 2019 @ 16:35:30 #92
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189940323
Nog niet teruggelezen want net terug maar hadden we deze al hier? O+ Draak is m'n spirit animal.

Koutist in opleiding.
pi_189940339
Ik snap trouwens niet; ik heb net gefilterd op meeste matchpunten bovenaan en dat profiel wat nu helemaal bovenaan staat, echt wtf. Die wil op de eerste date gaan parachutespringen :X
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 14 november 2019 @ 16:36:58 #94
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189940349
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:30 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Als ik Bridget zou zijn zou ik achter je aan hollen!

(Nee grapje. Maar je bent een goede catch lijkt me voor jongere dames. :Y )
Koutist in opleiding.
  donderdag 14 november 2019 @ 16:37:43 #95
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189940364
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:35 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Niet? :o Maar waarom?
Omdat de mannen van de ESF dan gaan kijken uit welk hout hij gesneden is! Daarom gaan we ook op jacht he, niet sjoelen :P
pi_189940393
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:35 schreef Greys het volgende:
Nog niet teruggelezen want net terug maar hadden we deze al hier? O+ Draak is m'n spirit animal.

John Lewis heeft vaker van die mooie reclames _O_
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 14 november 2019 @ 16:41:27 #97
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189940424
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:39 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

John Lewis heeft vaker van die mooie reclames _O_
Ik ging ervan janken. En ik hou helemaal niet van tekenfilmdingen enzo. _O-
Koutist in opleiding.
pi_189940431
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:37 schreef Strani het volgende:

[..]

Omdat de mannen van de ESF dan gaan kijken uit welk hout hij gesneden is! Daarom gaan we ook op jacht he, niet sjoelen :P
Nou, ik ben benieuwd
  donderdag 14 november 2019 @ 16:42:44 #99
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189940447
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:41 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nou, ik ben benieuwd
Anders ik wel ;)

Zou wat zijn, de ESF-mannen in een bos met geweren.
pi_189940479
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:42 schreef Strani het volgende:

[..]

Anders ik wel ;)

Niet mijn dates wegjagen he?
  donderdag 14 november 2019 @ 16:46:43 #101
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189940500
quote:
9s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:45 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Niet mijn dates wegjagen he?
We zullen zien Aoibhin, we zullen zien!
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 16:47:47 #102
450295 crew  skysherrif
14
pi_189940524
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:36 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ik Bridget zou zijn zou ik achter je aan hollen!

(Nee grapje. Maar je bent een goede catch lijkt me voor jongere dames. :Y )
Dan heb ik toch liever een Greys dan een Bridget O+
  donderdag 14 november 2019 @ 16:50:46 #103
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189940573
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Smooth!
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 16:57:00 #104
351614 crew  ijs_beer
Triggerhappykutmod
pi_189940641
quote:
:@ ik zou het niet vertrouwen, op zo'n website. #moederkloekmodus
[b]Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:[/b]
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
  donderdag 14 november 2019 @ 17:01:45 #105
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189940704
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:57 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Precies.. en dan ook nog dat hij in eerste instantie vloeiend Nederlands schrijft, veel te verdacht.
  donderdag 14 november 2019 @ 17:10:29 #106
345170 Roger_Epiales
pi_189940795
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:42 schreef Strani het volgende:

[..]

Anders ik wel ;)

414333896.jpg
Feel free to insult me.
  donderdag 14 november 2019 @ 17:11:22 #107
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189940810
quote:
Ja, zo stel ik het me ongeveer voor _O-
pi_189940812
Ze hebben de finale van 2014 in hoge kwaliteit op Youtube gezet _O_
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator donderdag 14 november 2019 @ 17:24:28 #109
163650 crew  Greys
Nee.
pi_189940974
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:47 schreef skysherrif het volgende:

[..]

*;
Koutist in opleiding.
  donderdag 14 november 2019 @ 17:29:26 #110
403253 Meke
pi_189941068
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:57 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 17:01 schreef Strani het volgende:

[..]

Precies.. en dan ook nog dat hij in eerste instantie vloeiend Nederlands schrijft, veel te verdacht.
Maar wat verwachten jullie dan? Want als iemand zich anders voordoet dan dat hij is, ben je daar toch heel snel achter? :@

Ik ga er stiekem een beetje vanuit dat iedereen voorgelicht genoeg is om ervoor te zorgen dat je eerste date altijd in het openbaar is :P
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 17:31:23 #111
450295 crew  skysherrif
14
pi_189941104
We moeten ook nog met ijsbeer sushi gaan eten 😯
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 17:33:20 #112
351614 crew  ijs_beer
Triggerhappykutmod
pi_189941147
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 17:31 schreef skysherrif het volgende:
Ohja. :o
  donderdag 14 november 2019 @ 17:49:42 #113
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189941339
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 17:29 schreef Meke het volgende:

[..]

[..]

Maar wat verwachten jullie dan? Want als iemand zich anders voordoet dan dat hij is, ben je daar toch heel snel achter? :@

Ik ga er stiekem een beetje vanuit dat iedereen voorgelicht genoeg is om ervoor te zorgen dat je eerste date altijd in het openbaar is :P
Je weet het inderdaad nooit, maar in een geval als dit zou ik me afvragen of het een soort scammer is.
pi_189941383
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 17:49 schreef Strani het volgende:

[..]

Je weet het inderdaad nooit, maar in een geval als dit zou ik me afvragen of het een soort scammer is.
Even ter geruststelling; ik wil echt niks van die gast :P
  donderdag 14 november 2019 @ 17:59:32 #115
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189941465
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 17:53 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Even ter geruststelling; ik wil echt niks van die gast :P
Dat weet ik hoor, ik antwoordde alleen op Meke ;)
  donderdag 14 november 2019 @ 18:10:13 #116
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189941611
Ah, in Noord-Holland is 100 km/h kennelijk nog niet langzaam genoeg, daat gaat men op bepaalde plekken zelfs naar 70 of 60 km/h. Gelukkig kom ik daar niet heel vaak.

Tevens goedemorgen!
:o)
pi_189941612
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 17:29 schreef Meke het volgende:

[..]

[..]

Zoals een ESF meet?
"I ain't no bungee expert or nothin', but I don't think he's supposed to be slamming into the ground like that."
pi_189941630
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 17:31 schreef skysherrif het volgende:
source.gif
  donderdag 14 november 2019 @ 18:12:18 #119
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189941635
Oh, het gaat over seksdaten? Even teruglezen.
  donderdag 14 november 2019 @ 18:17:16 #120
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189941682
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:01 schreef Strani het volgende:
Met slagroom?

Waar gaat dit over? Ik had zaterdag appeltaart met slagroom.
pi_189941700
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:12 schreef Dave het volgende:
Oh, het gaat over seksdaten? Even teruglezen.
Nee, gewoon daten. Ik heb toch nooit seks joh
pi_189941704
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:17 schreef Dave het volgende:

[..]

Waar gaat dit over? Ik had zaterdag appeltaart met slagroom.
Ik eet ook zo vaak appeltaart met slagroom, dus ik snap ook niet zo goed waar Strani het over heeft
  donderdag 14 november 2019 @ 18:21:13 #123
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189941728
quote:
12s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:29 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Juist leuk, die kun je nog van alles wijs makenleren!
pi_189941739
quote:
6s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:21 schreef Dave het volgende:

[..]

Ja leuk, maar die rol neem ik liever niet aan. :P Of hoe zeg je dat. Op me.
Koel en donker bewaren
  donderdag 14 november 2019 @ 18:24:40 #125
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189941777
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:18 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Nee, gewoon daten. Ik heb toch nooit seks joh
Zeker voorzichtig mee zijn, nou ben jij waarschijnlijk niet zo naïef, maar een man hier in Zwolle is 100.000 euro afgetroggeld door oplichters via een gay chatsite.
En onlangs (in Utrecht) mannen beroofd door zogenaamde Grindr dates.
pi_189941778
quote:
6s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:21 schreef Dave het volgende:

[..]

Bridget "ik ben nog maagd".

#tunnelgate
  donderdag 14 november 2019 @ 18:26:07 #127
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189941803
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:24 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

#tunnelgate
Moet stiekem toch elke keer weer gniffelen als ik die Essent reclame met André hoor. "Pak alles wat je kaaaaaaaan".
  donderdag 14 november 2019 @ 18:27:54 #128
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189941839
Vanavond De Grote Piemel Show. Dat Grote heeft vast betrekking op Show.
Ik hoorde vandaag al op de radio dat pas in de laatste seconde alles uitgaat, dus er zal wel weinig van te zien zijn.
  donderdag 14 november 2019 @ 18:28:13 #129
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189941845
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:24 schreef Dave het volgende:

[..]

Zeker voorzichtig mee zijn, nou ben jij waarschijnlijk niet zo naïef, maar een man hier in Zwolle is 100.000 euro afgetroggeld door oplichters via een gay chatsite.
Waarmee chanteerden ze hem dan?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_189941865
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:27 schreef Dave het volgende:
Ik hoorde vandaag al op de radio dat pas in de laatste seconde alles uitgaat, dus er zal wel weinig van te zien zijn.
Het heet toch niet echt zo?
Koel en donker bewaren
  donderdag 14 november 2019 @ 18:30:01 #131
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189941874
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:29 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Het heet toch niet echt zo?
Nee, zo werd het in de Coen en Sander Show (met Barend als Coen) genoemd.
pi_189941885
quote:
Typisch een programma dat het live kijken niet waard is dus.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_189941892
For one night only: He-le-maal naakt

Is niet per se beter :')
Koel en donker bewaren
pi_189941901
Ik ga Avengers: Endgame kijke though, is óók niet per se beter.

@I
Koel en donker bewaren
  donderdag 14 november 2019 @ 18:34:51 #135
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189941959
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waarmee chanteerden ze hem dan?
Sneu verhaal, van een naïeve bejaarde man, die bij hem thuis had afgesproken. Er kwamen toen mannen bij hem thuis die zich voordeden als beheerders van die chatsite, en zeiden dat ze hem verdachten van kinderporno, en dat ze in z'n internetbankieren wilden zien of hij geen geld had over gemaakt om te daten met jonge mannen. Daarbij hebben ze z'n inloggegevens en pas buitgemaakt, en ondertussen ook even de limiet aangepast. Dat keer werd er 20.000 euro afhandig gemaakt.

2 of 3 weken later kwamen er weer mannen langs, die zeiden dat ze gehoord hadden dat ie opgelicht was, en hem wel konden helpen om het geld weer terug te krijgen. Dat waren uiteraard ook weer oplichters, en toen is er nog es 80.000 euro gejat.

https://www.destentor.nl/(...)0-000-euro~a75f09cc/
pi_189942003
Vreselijk voor die man.

Al zijn er twee dingen die me verbazen. Als je 80 bent, hoe kan je dan nog zin hebben in een seksdate? En bullchat bestaat kennelijk nog. Ik dacht dat die site wel zo'n beetje dood zou zijn nadat grindr op kwam.
  donderdag 14 november 2019 @ 18:39:15 #137
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189942016
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:34 schreef Dave het volgende:

[..]

Sneu verhaal, van een naïeve bejaarde man, die bij hem thuis had afgesproken. Er kwamen toen mannen bij hem thuis die zich voordeden als beheerders van die chatsite, en zeiden dat ze hem verdachten van kinderporno, en dat ze in z'n internetbankieren wilden zien of hij geen geld had over gemaakt om te daten met jonge mannen. Daarbij hebben ze z'n inloggegevens en pas buitgemaakt, en ondertussen ook even de limiet aangepast. Dat keer werd er 20.000 euro afhandig gemaakt.

2 of 3 weken later kwamen er weer mannen langs, die zeiden dat ze gehoord hadden dat ie opgelicht was, en hem wel konden helpen om het geld weer terug te krijgen. Dat waren uiteraard ook weer oplichters, en toen is er nog es 80.000 euro gejat.

Zo sneu ;(
pi_189942027
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:24 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik zou sowieso nooit met iemand afspreken wat niet in een openbare ruimte is, en ook nooit geld naar iemand overmaken. Zo mal ben ik niet. :+
pi_189942028
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:24 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

#tunnelgate
_O- _O-
  donderdag 14 november 2019 @ 18:40:43 #140
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189942031
Maar dat soort babbeltruc achtige verhalen zie je bijna elke week in Opsporing verzocht, al gaat het dan vaak om kleinere bedragen.
pi_189942038
quote:
Oeh, dat is dat programma dat die mannelijke BN'ers gaan staan strippen? Ben ik ook - toch - wel benieuwd naar
  donderdag 14 november 2019 @ 18:41:35 #142
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189942040
Oh, ook die dingen via Marktplaats en zo, waarbij je een tikkie krijgt om even 1 cent over te maken om te laten zien dat je wel serieus bent enzo. Niet aan beginnen.
  donderdag 14 november 2019 @ 18:42:17 #143
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189942047
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:41 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oeh, dat is dat programma dat die mannelijke BN'ers gaan staan strippen? Ben ik ook - toch - wel benieuwd naar
Ik ben vooral benieuwd naar 77-jarige Peter Faber.
  donderdag 14 november 2019 @ 18:43:07 #144
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189942059
Wie was er ook weer fan van Viggo Waes? Die doet ook mee.

2404418265.jpg
pi_189942089
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:31 schreef Guanabana het volgende:
For one night only: He-le-maal naakt

Is niet per se beter :')
Zeker niet, maar ben wel nieuwsgierig
pi_189942108
quote:

[..]

Wtf :{ Echt sneu wel dat
pi_189942151
I
quote:
6s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:42 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik ben vooral benieuwd naar 77-jarige Peter Faber.
Ik dacht dat jij van de jonge jochies was? :P
pi_189942161
Het songfestival van 2014 staat sinds vandaag op het officiële eurovisie kanaal van Eurovision! *O* *O* *O*

donderdag 14 november 2019 @ 18:50:23 #149
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189942167
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:49 schreef Aoibhin het volgende:
I
[..]

Ik dacht dat jij van de jonge jochies was? :P
Die zitten er niet bij.
  donderdag 14 november 2019 @ 18:50:45 #150
370352 I
Eye for an I
pi_189942173
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:31 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga Avengers: Endgame kijke though, is óók niet per se beter.

@:I
Sterkte.
pi_189942178
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:46 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Zeker niet, maar ben wel nieuwsgierig
Ik eigenlijk totaal niet, alleen als ik achteraf hoor dat er inderdaad peners te zien waren dan wil ik wel even terugkijken.
Koel en donker bewaren
  donderdag 14 november 2019 @ 18:51:15 #152
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189942181
Nou ja, ik ben wel benieuwd naar Jan, vooral vanwege de verhalen, Jasper en Kenzo.
pi_189942193
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:50 schreef lashatumbai het volgende:
Het songfestival van 2014 staat sinds vandaag op het officiële eurovisie kanaal van Eurovision! *O* *O* *O*

Echt zo tof! *O*
pi_189942203
quote:
3s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:50 schreef Dave het volgende:

[..]

Die zitten er niet bij.
Hm, ja, true :P
pi_189942212
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:51 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik eigenlijk totaal niet, alleen als ik achteraf hoor dat er inderdaad peners te zien waren dan wil ik wel even terugkijken.
Ik zeg ook niet dat ik tot dat moment echt aandachtig alles ga volgen :+

Je hoort het wel van mij als er peners waren ^O^
pi_189942228
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:50 schreef I het volgende:

[..]

Sterkte.
Thanks ;) Je leest vanavond mijn oordeel wel :P
Koel en donker bewaren
  donderdag 14 november 2019 @ 18:53:49 #157
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189942231
De muzikale kneiterrrrrrr van deze week komt van mijn naam genoot.

pi_189942243
Mijn kaartjes voor De Doelen van Songfestival Symphonica zijn vandaag binnengekomen! *O*

Ik: 'Mam, dit zijn de kaartjes!'
Mam: 'Waar is dat ook alweer voor?'
Ik: 'Songfestival Symphonica.'
Mam: 'Is dat een soort Songfestival concert?'
Ik: 'Ja! Het is iets waar Greys aan heeft meegewerkt.'
Mam: 'WAT SCHATTIG!'
  donderdag 14 november 2019 @ 18:54:36 #159
370352 I
Eye for an I
pi_189942245
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:53 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Thanks ;) Je leest vanavond mijn oordeel wel :P
:D Ik ben benieuwd. :P
  donderdag 14 november 2019 @ 18:57:29 #160
403253 Meke
pi_189942294
jk
quote:

[..]

Och nee :o Dat vind ik echt heel sneu ;(
  donderdag 14 november 2019 @ 18:58:56 #161
403253 Meke
pi_189942315
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:51 schreef Dave het volgende:
Nou ja, ik ben wel benieuwd naar Jan, vooral vanwege de verhalen, Jasper en Kenzo.
Heb je die foto al gezien van Jan in z'n gouden broekkie :o :o
  donderdag 14 november 2019 @ 19:01:12 #162
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189942362
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:58 schreef Meke het volgende:

[..]

Heb je die foto al gezien van Jan in z'n gouden broekkie :o :o
Nee, maar die photoshoot voor LHOMO met Tim Hofman heb ingesteld als wallpaper.
  donderdag 14 november 2019 @ 19:02:53 #163
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189942383
Welke photoshoot?

SPOILER: Deze photoshoot
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 14 november 2019 @ 19:03:51 #164
403253 Meke
pi_189942395
quote:
6s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:01 schreef Dave het volgende:

[..]

Haha ja dat snap ik wel :D
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 19:05:51 #165
450295 crew  skysherrif
14
pi_189942430
quote:
6s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:01 schreef Dave het volgende:

[..]

Vooral voor versteegh neem ik aan
  donderdag 14 november 2019 @ 19:08:06 #166
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189942475
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:05 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Vooral voor versteegh neem ik aan
Zijn allebei m'n types niet, maar die foto's zijn mooi.
pi_189942636
Ik ben verliefd op deze jurkjes O+

https://www.dresslily.com(...)1EAEYASAAEgIBuvD_BwE
  donderdag 14 november 2019 @ 19:17:30 #168
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189942649
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:38 schreef BillDauterive het volgende:
Als je 80 bent, hoe kan je dan nog zin hebben in een seksdate?
Het schijnt dat oude mensen ook nog wel eens seks willen :D
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 19:18:59 #169
450295 crew  skysherrif
14
pi_189942678
quote:
1542234066261594718.jpg

Deze is leuk!
pi_189942692
quote:
O+
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 19:20:35 #171
450295 crew  skysherrif
14
pi_189942704
1547606464779182105.jpg

Deze is ook wel leuk.

Wat betreft kleding is het soms wel balen om een man te zijn :P
pi_189942717
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:20 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]

Deze is ook wel leuk.

Gewoon aan doen dan...... :6
pi_189942732
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:18 schreef skysherrif het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Deze is leuk!
quote:
quote:
[ afbeelding ]

Deze is ook wel leuk.

Ja echt helemaal mijn stijl dit *O*
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 19:23:19 #174
450295 crew  skysherrif
14
pi_189942746
quote:
17s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Gewoon aan doen dan...... :6
Nouja, dat hoeft nou ook weer niet :D
pi_189942755
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:43 schreef Dave het volgende:
Wie was er ook weer fan van Viggo Waes? Die doet ook mee.

[ afbeelding ]
Ikke...Maar kan het helaas niet zien. Op welk net, wie weet kan ik het terug zien op uitzending gemist via KPN.
Life can be a bitch, so like it..
pi_189942757
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:23 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Nouja, dat hoeft nou ook weer niet :D
Jammer.... -O-

;)
  donderdag 14 november 2019 @ 19:25:00 #177
403253 Meke
pi_189942770
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:23 schreef ato het volgende:

[..]

Ikke...Maar kan het helaas niet zien. Op welk net, wie weet kan ik het terug zien op uitzending gemist via KPN.
Net5 dacht ik!

Ben je nog steeds op vakantie? :D
  donderdag 14 november 2019 @ 19:25:57 #178
403253 Meke
pi_189942786
Ken je TopVintage @Aoibhin? O+ Die hebben ook leuke jurkjes, ook een beetje die stijl :)
pi_189942812
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:25 schreef Meke het volgende:

[..]

Net5 dacht ik!

Ben je nog steeds op vakantie? :D
Ja nog steeds :P
  donderdag 14 november 2019 @ 19:27:59 #180
403253 Meke
pi_189942816
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:27 schreef ato het volgende:

[..]

Lekker *O*

Hoe is het daar?
pi_189942823
quote:

[..]

Lekker genieten daar Ato!
  donderdag 14 november 2019 @ 19:31:40 #182
213134 Momo
Geen puntjes
pi_189942877
quote:
Oeh ik zie ook wel leuke jurkjes
3sSepAP.png
Deze is wel gaaf :9
pi_189942885
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:25 schreef Meke het volgende:
Ken je TopVintage @:Aoibhin? O+ Die hebben ook leuke jurkjes, ook een beetje die stijl :)
Jaaaa die ken ik! Heb daar eerder besteld; o.a. 2 jurkjes en een bikini *O*
pi_189942888
quote:

[..]

Geniet er lekker van! O+
  donderdag 14 november 2019 @ 19:32:45 #185
213134 Momo
Geen puntjes
pi_189942895
mPpIDsG.png
En deze!
  donderdag 14 november 2019 @ 19:33:27 #186
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189942919
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:31 schreef Momo het volgende:

[..]

Oeh ik zie ook wel leuke jurkjes
[ afbeelding ]
Deze is wel gaaf :9
Prima, jij het jurkje, ik het model.
  donderdag 14 november 2019 @ 19:34:24 #187
213134 Momo
Geen puntjes
pi_189942936
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:33 schreef Strani het volgende:

[..]

Viespeuk, een model zonder jurkje :6 :P
pi_189942942
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:33 schreef Strani het volgende:

[..]

:D

En zo hebben we voor ieder wat wils!
pi_189942954
@Momo die zijn inderdaad ook heel leuk! ^O^
  donderdag 14 november 2019 @ 19:35:00 #190
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189942958
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:34 schreef Momo het volgende:

[..]

Viespeuk, een model zonder jurkje :6 :P
Ik zie het probleem niet zo :D
pi_189942963
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:35 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik zie het probleem niet zo :D
Zo wordt de boel tenminste eerlijk verdeeld :P en wordt er niks overgelaten!
  donderdag 14 november 2019 @ 19:35:36 #192
213134 Momo
Geen puntjes
pi_189942965
quote:
[ afbeelding ]

Deze is ook wel leuk.

Kan toch ook als man? Tegenwoordig kan dat gelukkig in Nederland :)
  donderdag 14 november 2019 @ 19:36:33 #193
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189942988
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:35 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Zo wordt de boel tenminste eerlijk verdeeld :P en wordt er niks overgelaten!
Daarom! is anders toch harstikke zielig voor het model als ze haar jurkje kwijt is en dan helemaal alleen op de wereld.
pi_189943004
Dat fluiten van die Turken steeds :X :{w
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_189943418
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:27 schreef Meke het volgende:

[..]

Lekker *O*

Hoe is het daar?
Heerlijk, alhoewel het vandaag een bewolkte dag was en dan is het ook geen strandweer.
Verleden week ook een paar strandloze dagen gehad ivm veel wind.
Maar verder heerlijk dat niets moet, vriend en ik zijn ook makkelijk. Gaan wij uit? Nee prima of wij gaan dan plotseling wel uit.
Verleden week was er de winterpride, best gezellig met artiesten die 20, 30 of 40 jaar geleden een hit hadden.

Nu is de rust wedergekeerd en dat is ook wel lekker.
  donderdag 14 november 2019 @ 20:03:07 #196
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189943433
Ik ben vandaag begonnen met de nieuwe NPO-serie Keizersvrouwen. Beviel me eigenlijk best. En er zit ook nog (vrouwelijk tot zo ver) naakt in, voor de liefhebbers.
pi_189943448
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:02 schreef ato het volgende:

[..]

Heerlijk, alhoewel het vandaag een bewolkte dag was en dan is het ook geen strandweer.
Maar verder heerlijk dat niets moet, vriend en ik zijn ook makkelijk. Gaan wij uit? Nee prima of wij gaan dan plotseling wel uit.
Verleden week was er de winterpride, best gezellig met artiesten die 20, 30 of 40 jaar geleden een hit hadden.

Lekker hoor! Veel plezier ato *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_189943451
Alles goed hier? Heb ik nog wat gemist?
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 20:18:00 #199
450295 crew  skysherrif
14
pi_189943729
kijkt iemand hier de serie marianne
  donderdag 14 november 2019 @ 20:18:19 #200
345170 Roger_Epiales
pi_189943734
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:37 schreef GeorgeM het volgende:
Dat fluiten van die Turken steeds :X :{w
?

Toeteren ken ik wel van ze, maar op fluiten heb ik er nog geen kunnen betrappen. :+
Feel free to insult me.
  donderdag 14 november 2019 @ 20:19:06 #201
403253 Meke
pi_189943743
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 19:32 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jaaaa die ken ik! Heb daar eerder besteld; o.a. 2 jurkjes en een bikini *O*
Nice :D

Ik heb nu ook wel van die vintage bikini's, vind ik wel mooi :9
  donderdag 14 november 2019 @ 20:20:01 #202
403253 Meke
pi_189943760
quote:

[..]

Oh wat klinkt het heerlijk O+ Geniet ervan *O*

En ik duim voor meer zon en minder wind en wolken!
  donderdag 14 november 2019 @ 20:23:11 #203
403253 Meke
pi_189943796
Dezen heb ik, nog steeds zo blij mee O+ O+

SPOILER
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 20:24:01 #204
450295 crew  skysherrif
14
pi_189943808
quote:
17s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:23 schreef Meke het volgende:

SPOILER
Die kleuren van die linker zijn echt mooi
pi_189943809
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:19 schreef Meke het volgende:

[..]

Nice :D

Ik heb nu ook wel van die vintage bikini's, vind ik wel mooi :9
Ik heb een oudroze bikini met grote witte stippen O+

@ato nog heel veel plezier op Gran Canaria! :*
Twente O+
  donderdag 14 november 2019 @ 20:24:42 #206
403253 Meke
pi_189943824
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:24 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Die kleuren van die linker zijn echt mooi
Ja, die vind ik zelfs in het echt nog mooier O+
Die rechter is in het echt zwart, hij lijkt hier donkerblauw (of is een andere :P )
  donderdag 14 november 2019 @ 20:25:00 #207
403253 Meke
pi_189943829
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:24 schreef Arizona het volgende:
Ik heb een oudroze bikini met grote witte stippen

Ohhh dat vind ik ook mooi O+ Die hebben mijn Sims vaak :D
pi_189943843
quote:

SPOILER
Ooo dat vind ik zó mooi bij vollere vrouwen! Ik ben nogal tenger en niet zo ruim bedeeld :') , bij mijn figuur past dit niet.
Mijn bikini is dus halter, vulling en grote stippen, voor het optisch bedrog 8-)
Twente O+
  donderdag 14 november 2019 @ 20:29:25 #209
403253 Meke
pi_189943891
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:26 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ooo dat vind ik zó mooi bij vollere vrouwen! Ik ben nogal tenger en niet zo ruim bedeeld :') , bij mijn figuur past dit niet.
Mijn bikini is dus halter, vulling en grote stippen, voor het optisch bedrog 8-)
Haha, ja ik heb meer een Rebel Wilson figuur dus was hier wel blij mee :9
pi_189943905
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:18 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

?

Toeteren ken ik wel van ze, maar op fluiten heb ik er nog geen kunnen betrappen. :+
Tijdens de kwalificatiewedstrijd tegen IJsland zonet :{
George Michael
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 20:31:17 #211
450295 crew  skysherrif
14
pi_189943921
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:30 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

En nu oranje u17 kijken? :B
  donderdag 14 november 2019 @ 20:31:53 #212
403253 Meke
pi_189943928
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:35 schreef Greys het volgende:

Ohh deze is nu ook bij Boulevard O+ O+ O+ Zo cute!
  donderdag 14 november 2019 @ 20:32:25 #213
345170 Roger_Epiales
pi_189943936
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:30 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ah ok, daar keek ik niet naar. :P
Feel free to insult me.
pi_189943948
quote:

[..]

Lekker hoor, kan me voorstellen dat het een heel fijn gevoel is als echt niets moet *O*
pi_189943956
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:29 schreef Meke het volgende:

[..]

Haha, ja ik heb meer een Rebel Wilson figuur dus was hier wel blij mee :9
Ik ben meer een Gwyneth Paltrow, allesbehalve weelderig dus :P
Twente O+
pi_189943971
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:31 schreef skysherrif het volgende:

[..]

En nu oranje u17 kijken? :B
Welke zender is dat?
Edit: ik zie het al, de NPO app.
George Michael
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 20:36:33 #217
450295 crew  skysherrif
14
pi_189943973
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:36 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Welke zender is dat?
https://nos.nl/livestream(...)ederland-mexico.html

hier, halve finale tegen mexico
  donderdag 14 november 2019 @ 20:36:33 #218
403253 Meke
pi_189943974
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:34 schreef Arizona het volgende:

[..]

Oja, ik vind dat wel mooi, maar dat is altijd anders als je het zelf bent denk ik _O- _O-

Behalve bij Doutzen O+ Althans, dan kan ik het me echt niet voorstellen :+
pi_189943989
quote:

SPOILER
Ohh die is leuk!

Ik had deze van TopVintage: https://topvintage.nl/nl/(...)top-in-red-and-white
  donderdag 14 november 2019 @ 20:38:06 #220
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189943996
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:34 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik vond haar altijd wel een zeer aantrekkelijke vrouw, voordat ik haar persoonlijkheid meekreeg.
  donderdag 14 november 2019 @ 20:38:17 #221
403253 Meke
pi_189944001
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:37 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ohh die is leuk!

Ohh die vind ik ook mooi O+
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 20:38:55 #222
450295 crew  skysherrif
14
pi_189944013
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:37 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ohh die is leuk!

Typisch iets dat Cheryl ( O+ ) zou dragen.

Als je Riverdale kijkt tenminste
  donderdag 14 november 2019 @ 20:39:53 #223
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189944023
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:32 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ah ok, daar keek ik niet naar. :P
Ondanks dat is er tóch niet gescoord.
pi_189944026
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:36 schreef Meke het volgende:

[..]

Oja, ik vind dat wel mooi, maar dat is altijd anders als je het zelf bent denk ik _O- _O-

Behalve bij Doutzen O+ Althans, dan kan ik het me echt niet voorstellen :+
Vroeger wilde ik wel weelderiger zijn maar tegenwoordig vind ik mezelf prima, gewoon blij zijn met wat god je gegeven heeft :P
Twente O+
pi_189944034
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:36 schreef skysherrif het volgende:

[..]

https://nos.nl/livestream(...)ederland-mexico.html

hier, halve finale tegen mexico
Dank!
George Michael
  donderdag 14 november 2019 @ 20:40:27 #226
403253 Meke
pi_189944036
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

O, ja, helemaal O+
  donderdag 14 november 2019 @ 20:40:58 #227
403253 Meke
pi_189944046
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:40 schreef Arizona het volgende:

[..]

Vroeger wilde ik wel weelderiger zijn maar tegenwoordig vind ik mezelf prima, gewoon blij zijn met wat god je gegeven heeft :P
Is ook zo *O*

En hoe harder je eraan gaat werken, hoe ontevredener je erover wordt denk ik ook :+
pi_189944047
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:39 schreef Strani het volgende:

[..]

Wel bijna.
Maar bijna is niks :7
George Michael
pi_189944051
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Jaaaa O+
Prachtige bikini (en Cheryl vind ik ook prachtig :D )
Twente O+
  donderdag 14 november 2019 @ 20:41:35 #230
345170 Roger_Epiales
pi_189944056
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:39 schreef Strani het volgende:

[..]

:o

Zou het kunnen dat ik gekeken heb, maar dit zelf niet door heb gehad? :@
Feel free to insult me.
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 20:41:47 #231
450295 crew  skysherrif
14
pi_189944060
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:41 schreef Arizona het volgende:

[..]

Jaaaa O+
Prachtige bikini (en Cheryl vind ik ook prachtig :D )
Zij en Toni samen O+
  donderdag 14 november 2019 @ 20:42:09 #232
403253 Meke
pi_189944064
Ik ben nog niet begonnen met het nieuwe seizoen van Riverdale trouwens :@ Vond het een béétje onrealistisch worden aan het einde dus heb de drang nog niet gehad :+
  donderdag 14 november 2019 @ 20:42:12 #233
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189944065
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:41 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Zou het kunnen dat ik gekeken heb, maar dit zelf niet door heb gehad? :@
Dat kan natuurlijk! Of je was er in elk geval bij in je hart.
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 20:43:03 #234
450295 crew  skysherrif
14
pi_189944078
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:42 schreef Meke het volgende:
Ik ben nog niet begonnen met het nieuwe seizoen van Riverdale trouwens :@ Vond het een béétje onrealistisch worden aan het einde dus heb de drang nog niet gehad :+
Ja dat derde seizoen was wel echt heel raar.

Dit seizoen lijkt weer iets normaler te worden....

Ik word vooral ook geirriteerd door dat constante overdramatische gedoe van archie
  donderdag 14 november 2019 @ 20:44:03 #235
345170 Roger_Epiales
pi_189944096
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:42 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk! Of je was er in elk geval bij in je hart.
Ja, maar het voorspelt weinig goeds voor het Nederlands elftal als dat al genoeg is om niet te laten scoren. :X
Feel free to insult me.
  donderdag 14 november 2019 @ 20:45:12 #236
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189944110
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:44 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, maar het voorspelt weinig goeds voor het Nederlands elftal als dat al genoeg is om niet te laten scoren. :X
Ik stuur je gewoon zaterdag wat foto's van naakte mannen, dat moet voldoende zijn.
pi_189944130
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:43 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ik word vooral ook geirriteerd door dat constante overdramatische gedoe van archie
Ik vind dit seizoen ook raar _O- maar ga zo wel de nieuwste aflevering kijken :P
Twente O+
pi_189944140
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:44 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Kan nog best een lastige wedstrijd worden.
George Michael
  donderdag 14 november 2019 @ 20:47:18 #239
345170 Roger_Epiales
pi_189944145
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:45 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik stuur je gewoon zaterdag wat foto's van naakte mannen, dat moet voldoende zijn.
Ah kijk, ik vroeg me al af wanneer we weer speelden. Zaterdag dus.
Feel free to insult me.
  donderdag 14 november 2019 @ 20:48:48 #240
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189944176
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:47 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Kan nog best een lastige wedstrijd worden.
Ik vrees het ook!
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 20:49:24 #241
450295 crew  skysherrif
14
pi_189944188
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:46 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ik vind dit seizoen ook raar _O- maar ga zo wel de nieuwste aflevering kijken :P
Ik moet die van vorige week ook nog kijken :@

Vanavond eerst marianne :@
pi_189944268
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:48 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik vrees het ook!
Moldavië scoort tegen Frankrijk :o
Die gaan nu met z’n allen voor de goal liggen.
George Michael
  donderdag 14 november 2019 @ 20:55:07 #243
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189944286
Plaatsvervangende schaamte bij het gedans in For One Night.
  donderdag 14 november 2019 @ 20:56:36 #244
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189944310
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:54 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Wow :D
  donderdag 14 november 2019 @ 20:57:31 #245
403253 Meke
pi_189944330
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:43 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja, misschien dat ik het wel weer ga kijken, wil sowieso dat eerbetoon wel zien :) En dat is volgens mij meteen de eerste aflevering :P
pi_189944342
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:54 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Maakt niet veel meer uit geloof ik :P Turkije en Frankrijk zijn al geplaatst
  donderdag 14 november 2019 @ 20:58:03 #247
403253 Meke
pi_189944346
quote:
17s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:55 schreef Dave het volgende:
Plaatsvervangende schaamte bij het gedans in For One Night.
Zijn er al piemels? :D
  donderdag 14 november 2019 @ 20:59:38 #248
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189944374
Ik zie dat het voor Turkije al genoeg was om zich te kwalificeren, dat gelijkspel. En Frankrijk is ook al door dankzij het onderlinge saldo tegen IJsland.
  donderdag 14 november 2019 @ 20:59:51 #249
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189944380
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:57 schreef Em31 het volgende:

[..]

Juist ja :D
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 21:01:14 #250
450295 crew  skysherrif
14
pi_189944404
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:57 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, misschien dat ik het wel weer ga kijken, wil sowieso dat eerbetoon wel zien :) En dat is volgens mij meteen de eerste aflevering :P
Klopt dat is de eerste :P

Vorig seizoen wel helemaal gekeken?
  donderdag 14 november 2019 @ 21:01:15 #251
345170 Roger_Epiales
pi_189944406
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:58 schreef Meke het volgende:

[..]

Het is tot nu toe alleen een klasje "wat is dansen net niet" oid.
Feel free to insult me.
pi_189944440
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:59 schreef Strani het volgende:

[..]

Juist ja :D
en IJsland dus niet |:)
pi_189944448
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:57 schreef Em31 het volgende:

[..]

Frankrijk ook? Ik dacht dat ze zich nog moesten plaatsen. Maar dan zal ik het wel mis hebben.
George Michael
pi_189944456
Liever IJsland dan Turkije, maar na die ene kwalificatieperiode had ik nog een beetje een hekel aan IJsland :7
pi_189944465
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:03 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Frankrijk ook? Ik dacht dat ze zich nog moesten plaatsen. Maar dan zal ik het wel mis hebben.
Door de 0-0 bij Turkije-IJsland net zijn ze ook geplaatst! Maar eerste worden is natuurlijk ook nog belangrijk
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 21:04:01 #256
450295 crew  skysherrif
14
pi_189944466
0edd90b394a2ab1b724c6ad79fc0369b.png

Dankzij jullie nu wel leuke ads
pi_189944469
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:59 schreef Strani het volgende:
Ik zie dat het voor Turkije al genoeg was om zich te kwalificeren, dat gelijkspel. En Frankrijk is ook al door dankzij het onderlinge saldo tegen IJsland.
Ah zo.
George Michael
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 21:04:27 #258
450295 crew  skysherrif
14
pi_189944477
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:03 schreef Em31 het volgende:
Liever IJsland dan Turkije, maar na die ene kwalificatieperiode had ik nog een beetje een hekel aan IJsland :7
Ik gun Turkije echt niets, opzich moet je voetbal los zien van politiek....

maar als die spelers dan op het veld gaan salueren :{w :{w
  donderdag 14 november 2019 @ 21:05:39 #259
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189944496
quote:
:D Ja maar IJslanders toeteren veel minder in Nederland ;)
  donderdag 14 november 2019 @ 21:05:49 #260
403253 Meke
pi_189944499
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:01 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Klopt dat is de eerste :P

Vorig seizoen wel helemaal gekeken?
:Y

Maar geen idee meer wat het einde was _O- _O-
  donderdag 14 november 2019 @ 21:05:58 #261
403253 Meke
pi_189944501
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:01 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Het is tot nu toe alleen een klasje "wat is dansen net niet" oid.
Hmm nog niets gemist dus :+
  donderdag 14 november 2019 @ 21:06:24 #262
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189944510
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:04 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Ja dat wekt bij mij ook niet veel sympathie. En het zijn - met alle respect - ook wel kutfans.
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 21:07:43 #263
450295 crew  skysherrif
14
pi_189944531
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:05 schreef Meke het volgende:

[..]

:Y

Maar geen idee meer wat het einde was _O- _O-
SPOILER
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 21:08:49 #264
351614 crew  ijs_beer
Triggerhappykutmod
pi_189944543
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:06 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja dat wekt bij mij ook niet veel sympathie. En het zijn - met alle respect - ook wel kutfans.
Ik las kutfransen. _O-
  donderdag 14 november 2019 @ 21:08:58 #265
403253 Meke
pi_189944544
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:07 schreef skysherrif het volgende:

[..]

SPOILER
Oja, als ik dit lees weet ik ook weer waarom ik gestopt was 8)7 _O-
pi_189944547
quote:

[..]

George Michael
pi_189944556
quote:

[..]

Ja vreselijk. Vind die fans ook gewoon heel irritant, alles is zo dramatisch.
  donderdag 14 november 2019 @ 21:09:37 #268
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189944561
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:08 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Ik las kutfransen. _O-
Ja die kutfransen waren ook kutfans van Turkije vanavond denk ik :D
  donderdag 14 november 2019 @ 21:10:27 #269
345170 Roger_Epiales
pi_189944579
quote:
Speciale reden? Ik vind dat IJslandse team altijd wel sympathiek, de supporters ook wel eigenlijk.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:05 schreef Strani het volgende:

[..]

Dit helpt daar natuurlijk ook wel bij. :P
Feel free to insult me.
pi_189944585
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:05 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja, want die hebben sleeën, of hebben die ook toeters? :P
George Michael
pi_189944602
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:06 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja! En maar uitfluiten steeds, zelfs onder het volkslied. Respectloos :(
George Michael
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 21:11:55 #272
450295 crew  skysherrif
14
pi_189944603
Wist je dat je in IJsland maar 80kmpu mag op de snelwegen :+
pi_189944606
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:10 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Speciale reden? Ik vind dat IJslandse team altijd wel sympathiek, de supporters ook wel eigenlijk.
[..]

Dit helpt daar natuurlijk ook wel bij. :P
Oh nee, gewoon het plezier dat er was omdat ze Nederland uitgeschakeld hadden _O- maar begrijpelijk. WK vond ik toen alweer een stuk leuker, blijft toch ook bijzonder voor zo'n klein land.
  donderdag 14 november 2019 @ 21:12:27 #274
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189944614
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:10 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ja, want die hebben sleeën, of hebben die ook toeters? :P
Die zijn volgens mij veel te bang voor geluid om toeters te hebben.
pi_189944623
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:11 schreef skysherrif het volgende:
Wist je dat je in IJsland maar 80kmpu mag op de snelwegen :+
Vanwege de stikstof ;)
George Michael
  donderdag 14 november 2019 @ 21:13:15 #276
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189944626
Hier in het dorp had je tijdens die paar toernooien ook best veel IJslandse fans, altijd leuk om te zien. En laatst kwam ik er weer een paar tegen na een kwalificatiewedstrijd.
  donderdag 14 november 2019 @ 21:13:50 #277
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189944637
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 20:58 schreef Meke het volgende:

[..]

Laatste minuut denk ik.
pi_189944647
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:13 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Vanwege de stikstof ;)
_O-
pi_189944649
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:12 schreef Strani het volgende:

[..]

Ze roepen gewoon vanaf de slee ofzo ;)
Of is dat ook teveel geluid?
George Michael
  donderdag 14 november 2019 @ 21:14:33 #280
345170 Roger_Epiales
pi_189944651
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:12 schreef Strani het volgende:

[..]

Sleeën zijn bang voor geluid?
Ik leer steeds meer hier in de SC. :o
Feel free to insult me.
  donderdag 14 november 2019 @ 21:14:57 #281
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189944663
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:14 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ze roepen gewoon vanaf de slee ofzo ;)
Of is dat ook teveel geluid?
Ja, veel te luid allemaal! Maar goed, in IJsland kom je ook bijna nooit iemand tegen ;)
  donderdag 14 november 2019 @ 21:15:22 #282
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189944676
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:14 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Sleeën zijn bang voor geluid?
Ik leer steeds meer hier in de SC. :o
You're welcome!
pi_189944682
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:14 schreef Em31 het volgende:

[..]

_O-
Ze hebben daar heel schone lucht, omdat ze maar 80 mogen met de slee ;)
George Michael
pi_189944699
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:14 schreef Strani het volgende:

[..]

Ja, veel te luid allemaal! Maar goed, in IJsland kom je ook bijna nooit iemand tegen ;)
Alleen Rudolph :P
George Michael
  donderdag 14 november 2019 @ 21:16:37 #285
403253 Meke
pi_189944712
Wij kijken nu 'dit zijn wij', een directe remake van 'this is us'. Ik heb het origineel nooit gezien, maar geloof dat ik deze wel leuk vind :D
  donderdag 14 november 2019 @ 21:16:45 #286
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189944714
Straks moeten ze oefenen in een supermarkt. |:)
pi_189944732
Dat hele For One Night is echt nog geen reet aan nu. Ik wil genotsknotsen! :(
  donderdag 14 november 2019 @ 21:17:59 #288
345170 Roger_Epiales
pi_189944743
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:05 schreef Meke het volgende:

[..]

Hmm nog niets gemist dus :+
Nee, maar straks wordt het spannend.
Dan gaan ze geloof ik undercover bij de Albert Heijn werken of zo. :7

Misschien ga je daar beter van dansen, ik heb ook geen idee. :@
Feel free to insult me.
  donderdag 14 november 2019 @ 21:19:22 #289
403253 Meke
pi_189944766
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oh dat klinkt inderdaad superspannend wel :+
  donderdag 14 november 2019 @ 21:21:00 #290
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189944784
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
Dat hele For One Night is echt nog geen reet aan nu. Ik wil genotsknotsen! :(
Ik denk dat de partyknacks tijdens de aftiteling pas worden getoond.
  donderdag 14 november 2019 @ 21:21:27 #291
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189944790
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:16 schreef Meke het volgende:
Wij kijken nu 'dit zijn wij', een directe remake van 'this is us'. Ik heb het origineel nooit gezien, maar geloof dat ik deze wel leuk vind :D
Ik heb me hier gisteren in de SC nog heel kritisch over uitgelaten, maar ik heb het origineel dan ook wel gezien en snap gewoon niet waarom deze remake nodig was :D
  donderdag 14 november 2019 @ 21:21:40 #292
2681 Dave
Gewoon lekker Dave
pi_189944798
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:17 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Das meer om van de gêne af te komen denk ik.
  donderdag 14 november 2019 @ 21:21:49 #293
345170 Roger_Epiales
pi_189944799
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:21 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik denk dat de partyknacks tijdens de aftiteling pas worden getoond.
Ik denk zelf eerlijk gezegd dat het alleen voor de mensen in de zaal gaat zijn.
Feel free to insult me.
  donderdag 14 november 2019 @ 21:23:41 #294
345170 Roger_Epiales
pi_189944831
quote:
11s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:21 schreef Dave het volgende:

[..]

Das meer om van de gêne af te komen denk ik.
Want werken bij de AH is zó erg dat het daarna niet meer gênant is om piemelnaakt voor publiek te gaan dansen?
Feel free to insult me.
pi_189944877
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik denk zelf eerlijk gezegd dat het alleen voor de mensen in de zaal gaat zijn.
Als ze dat doen he... Dan krijg ik deze avond nooit meer terug
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 21:27:02 #296
351614 crew  ijs_beer
Triggerhappykutmod
pi_189944886
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:21 schreef Strani het volgende:

[..]

Ik heb me hier gisteren in de SC nog heel kritisch over uitgelaten, maar ik heb het origineel dan ook wel gezien en snap gewoon niet waarom deze remake nodig was :D
NPO gaat erg prat op Nederlands Drama, maar kennelijk waren er even geen goede scenario's voor handen. :+
  donderdag 14 november 2019 @ 21:28:32 #297
403253 Meke
pi_189944909
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:21 schreef Strani het volgende:

[..]

Nee, dat las ik :+ Snap ik ook niet, maar heb het origineel nooit gezien dus dit voelt gewoon als een NLse serie :P
  donderdag 14 november 2019 @ 21:29:40 #298
181667 Strani
¡Amunt Valencia!
pi_189944938
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:27 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

NPO gaat erg prat op Nederlands Drama, maar kennelijk waren er even geen goede scenario's voor handen. :+
Blijkbaar ja!

Ik vind dit meer een 'Amerikaans' ding, om concepten te nemen en er dan een remake van te maken.
  donderdag 14 november 2019 @ 21:29:53 #299
345170 Roger_Epiales
pi_189944942
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:26 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Als ze dat doen he... Dan krijg ik deze avond nooit meer terug
Ja, daar zitten alle andere kijkers ook een beetje mee.

Daarom kijk ik ook niet echt aandachtig, maar doe ik er ook nog andere dingen naast.
Heb ik ook zonder piemels toch nog iets aan mijn avond. :P
Feel free to insult me.
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 21:30:28 #300
351614 crew  ijs_beer
Triggerhappykutmod
pi_189944963
:D
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 21:30:33 #301
351614 crew  ijs_beer
Triggerhappykutmod