Tottenham - Twente, die scheids was ook volslagen debiel.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:29 schreef Zeroku het volgende:
Deze fucking scheids. Nog nooit zoiets gezien..
Totaal niet man. Wat een onzin. Dit is de grootst mogelijke onzin die ik ooit heb gezien.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waren terechte beslissingen.
Dit.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Totaal niet man. Wat een onzin. Dit is de grootst mogelijke onzin die ik ooit heb gezien.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Totaal niet man. Wat een onzin. Dit is de grootst mogelijke onzin die ik ooit heb gezien.
ja dat zekerquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:30 schreef leolinedance het volgende:
SOW lekker potje voor de neutrale kijker
Ja dat is wel een trauma voor mequote:Op dinsdag 5 november 2019 22:30 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Tottenham - Twente, die scheids was ook volslagen debiel.
Geniet je ook zo van deze wedstrijd?quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:15 schreef KingRoland het volgende:
ik ga een dutje doen vrienden ik ben er rond 21 uur weer![]()
@:coco.
@:onlogisch ter info mocht mensen op zoek zijn naar mij en ook @:zipportal ter info
@KingRolandtwitter:weddenopsport twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 22:29:52AJAX stond op 1.02 voor de winst bij een 1-4 voorsprong!! Inmiddels is Chelsea de favoriet met 2.70 odds!! #CHEAJA #AJAX reageer retweet
gerapporteerdquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:30 schreef -Chakotay- het volgende:
Blind en Veltman verdienen echt de doodstraf
Ik zet hem net aanquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:31 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik doe de tv uit.. kan hier echt niet naar kijken
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ten Hag had na die 2 rode kaarten z'n mannen van het veld moeten halen. Hier moet je gewoon een statement tegen maken. Helaas is Ten Hag teveel een gentleman om dat te doen.
Zo niet.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ten Hag had na die 2 rode kaarten z'n mannen van het veld moeten halen. Hier moet je gewoon een statement tegen maken. Helaas is Ten Hag teveel een gentleman om dat te doen.
ONLOGODquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:32 schreef Coco. het volgende:
Hey Feyenoord users komen ineens posten.
Lekker makkelijk achterafquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:31 schreef VacaLoca het volgende:
Wissel je verdedigers dan ook als ze op scherp staan bij 1-4
Donderdag weer schutteren tegen Young Boys, yes.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:32 schreef Coco. het volgende:
dit zaakje stinkt dus dan komen die kakkerlakken directquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:32 schreef Coco. het volgende:
Door Chelsea?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zo nu zijn we 2x genaaid door Chelsea![]()
Dit. Grondig onderzoek naar die italiaan. Corruptie zit in hun DNA.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoes mad.Gifquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Juist. Snap ik echt helemaal niets van.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:31 schreef VacaLoca het volgende:
Wissel je verdedigers dan ook als ze op scherp staan bij 1-4
Ja, wat moet je dan? Rotterdam geen toegang geven tot het internet is een idee.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
haha de kanker tokkies zijn er ook weer
Belachelijk idd.quote:
In het Ajax topic zijn ze vies woest.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:33 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik hoop nog op een flinke fittie in het topic.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:32 schreef Caland het volgende:
Dit is nog vreemder dan toen Ajax opeens ging aanvallen in de 94e minuut thuis tegen Tottenham Hotspur terwijl de finaleplek al in de tas zat
Italiaan is MAD vanwege de F1 van afgelopen weekend en neemt nu wraak op Ajax.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:32 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dit. Grondig onderzoek naar die italiaan. Corruptie zit in hun DNA.
verzin je toch niet?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn voorspelling voor vanavond is dat Ajax 1-4 voorkomt door twee eigen doelpunten van Chelsea, maar dat het nog 4-4 wordt en Veltman en Blind krijgen in dezelfde minuut rood waarbij Veltman zijn tweede penalty veroorzaakt.
Maar ik kan ernaast zitten.
Onana die al staat te juichen die nog effe die bal naar voren schiet in plaats van op balbezit speelt in de laatste minuut.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:32 schreef Caland het volgende:
Dit is nog vreemder dan toen Ajax opeens ging aanvallen in de 94e minuut thuis tegen Tottenham Hotspur terwijl de finaleplek al in de tas zat
Ten Hag had Veltman niet moeten opstellen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:34 schreef LelijKnap het volgende:
Hoe kan je hierom juichen als publiek? Sneue vertoning.
Treurig idd.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:34 schreef LelijKnap het volgende:
Ik had echt mokerhard lopen juichen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:34 schreef LelijKnap het volgende:
Hoerenzoonquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:35 schreef Zorro het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
*O*
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:35 schreef TheGentleman het volgende:
hoe kan je nou een 4-1 voorsprong weggeven.. kom op hoor. pfff
Geen hands. Eerste overtreding op Blind. Dus dan is je conclusie 1 keer rood en geen pingel.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Want? Omdat die twee domme mongooltjes achterin twee keer terecht geel kregen?
HAHA ja gek dat Chelsea supporters juichen voor een goal hequote:Op dinsdag 5 november 2019 22:34 schreef LelijKnap het volgende:
quote:
Ja natuurlijk.quote:
Hoort wel kaart te geven voor hands nuquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
MAAR DE SCHEIDS WAS TOCH VOOR CHELSEA?!?!
Droeftoeters vind je ook buiten Londen ja.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:35 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik had echt mokerhard lopen juichen.
Wat lul je, die tweede roode kaarten sloegen nergens op.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
MAAR DE SCHEIDS WAS TOCH VOOR CHELSEA?!?!
Ze staan met 2 man minder hansquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:35 schreef TheGentleman het volgende:
Ziedend.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:36 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Droeftoeters vind je ook buiten Londen ja.
Sinds 2 weken he.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:36 schreef skysherrif het volgende:
Ik ben wel blij voor de feyenoord en psv fans die voor het eerst sinds weken weer kunnen lachen.
het is jullie gegund
Ja tuurlijk joh. Dat was hands van die beperkte Veltman en Blind was gewoon domme onbesuisde actie. Dat zie je toch zelf ook wel hopelijkquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:36 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Geen hands. Eerste overtreding op Blind. Dus dan is je conclusie 1 keer rood en geen pingel.
Die waren terechtquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:36 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat lul je, die tweede roode kaarten sloegen nergens op.
Normaal niet, maar als je in een aanval twee man met rood kwijt raakt en een pingel tegenkrijgt... Zoiets heb ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:35 schreef TheGentleman het volgende:
Ander niveautje hmm?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:37 schreef Doublepain het volgende:
Tegen UTrecht werden we ook genaaid dus dit is meer dan terecht
KUT AJAX
En Portugal-Nederland dan in 2006?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:36 schreef -Chakotay- het volgende:
dit is de grootste kkaids wedstrijd die ik gezien heb
nog erger dan Nederland spanje in 2010
Er werd daarvoor een overtreding op Blind gemaakt schelequote:Op dinsdag 5 november 2019 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja tuurlijk joh. Dat was hands van die beperkte Veltman en Blind was gewoon domme onbesuisde actie. Dat zie je toch zelf ook wel hopelijk
en de offside goalquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Normaal niet, maar als je in een aanval twee man met rood kwijt raakt en een pingel tegenkrijgt... Zoiets heb ik nog nooit gezien
Dat was genotquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:37 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
En Portugal-Nederland dan in 2006?
Van de hemel in de hel.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:36 schreef -Chakotay- het volgende:
dit is de grootste kkaids wedstrijd die ik gezien heb
nog erger dan Nederland spanje in 2010
Hoe slecht veltman ook is, die tweede gele kaart was volkomen onterecht.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Normaal niet, maar als je in een aanval twee man met rood kwijt raakt en een pingel tegenkrijgt... Zoiets heb ik nog nooit gezien
Die gele voor Blind is gewoon terecht. Maar even daarvoor wordt hij uit balans gebracht, dat is een overtreding.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja tuurlijk joh. Dat was hands van die beperkte Veltman en Blind was gewoon domme onbesuisde actie. Dat zie je toch zelf ook wel hopelijk
Mokerdom. Leolinedance'd.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik ben geen supporter van beiden hoor.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:37 schreef MC-Morgan het volgende:
Met Rob Wielaert was die 4-4 nooit gevallen.
Ja dus? Ik zeg toch niet dat dat geen gele kaart was voor Chelsea, maar Blind krabbelt op en maakt onbesuisde domme overtreding, dus geel. En die had ie al. Maarja, je verwacht dit niet van dat blinde paard met het IQ van een trombone.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Er werd daarvoor een overtreding op Blind gemaakt schele
Ronaldo de moeder schoppenquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Boulahrouz genot met dat hoerige wijf van hem die hem cuckte met Vd Vaart
Monaco Cityquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is zeker de meest bizarre CL-wedstrijd die ik in mijn leven heb gezien.
Bayern - Man United finale laatste minuut was nog extremerquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is zeker de meest bizarre CL-wedstrijd die ik in mijn leven heb gezien.
Ten Hag is gewoon een droplul...quote:
Pitch invasion incoming.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:39 schreef heywoodu het volgende:
Wat doen al die stewards daar ineens?
Dus moet hij al na die overtreding affluitenquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dus? Ik zeg toch niet dat dat geen gele kaart was voor Chelsea, maar Blind krabbelt op en maakt onbesuisde domme overtreding, dus geel. En die had ie al. Maarja, je verwacht dit niet van dat blinde paard met het IQ van een trombone.
Die is alleen al even gewisseldquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:39 schreef RipCity het volgende:
Dit hoort gewoon in 4-5 te eindigen in 95 door stiftje pingel van ziyech.
verbiding? :Squote:Op dinsdag 5 november 2019 22:39 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
wil je aub even wachten voortaan.. we weten dat je stoer bent met je snelle verbiding
Op zeker.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:39 schreef Tassendief het volgende:
Benieuwd of onana nog geel gaat pakken.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:39 schreef RipCity het volgende:
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dus moet hij al na die overtreding affluiten
Denk niet dat hij er terug in komt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:39 schreef RipCity het volgende:
twitter:EricMMedia twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 22:39:21Iedereen die het geen hands vindt van Veltman, mag wel even naar Specsavers. Duidelijker dan dit wordt het niet. reageer retweet
Gelukkig winnen die vandaagquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:40 schreef T3hTommay het volgende:
Als dit - volkomen logisch - 5-4 wordt hoef je ook alleen maar Valencia te slopen, da's makkelijker dan hier winnen.
Ghanaquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:40 schreef RipCity het volgende:
twitter:EricMMedia twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 22:39:21Iedereen die het geen hands vindt van Veltman, mag wel even naar Specsavers. Duidelijker dan dit wordt het niet. reageer retweet
City-Tottenhan vorig jaar was ook gekkenhuis. Maar los van het belang is dit natuurlijk absurd.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:40 schreef RipCity het volgende:
Of weer hun vlaggeschip stelen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:40 schreef LelijKnap het volgende:
Gewoon weer al hun boten in de fik zetten. Of de volgende keer met de Duitsers meedoen.
ijdele hoopquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:39 schreef RipCity het volgende:
Ja, leuk. Trieste anti Ajax supporterquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:40 schreef RipCity het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |