Tottenham - Twente, die scheids was ook volslagen debiel.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:29 schreef Zeroku het volgende:
Deze fucking scheids. Nog nooit zoiets gezien..
Totaal niet man. Wat een onzin. Dit is de grootst mogelijke onzin die ik ooit heb gezien.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:29 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waren terechte beslissingen.
Dit.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Totaal niet man. Wat een onzin. Dit is de grootst mogelijke onzin die ik ooit heb gezien.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Totaal niet man. Wat een onzin. Dit is de grootst mogelijke onzin die ik ooit heb gezien.
ja dat zekerquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:30 schreef leolinedance het volgende:
SOW lekker potje voor de neutrale kijker
Ja dat is wel een trauma voor mequote:Op dinsdag 5 november 2019 22:30 schreef Drizzt het volgende:
[..]
Tottenham - Twente, die scheids was ook volslagen debiel.
Geniet je ook zo van deze wedstrijd?quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:15 schreef KingRoland het volgende:
ik ga een dutje doen vrienden ik ben er rond 21 uur weer![]()
@:coco.
@:onlogisch ter info mocht mensen op zoek zijn naar mij en ook @:zipportal ter info
@KingRolandtwitter:weddenopsport twitterde op dinsdag 05-11-2019 om 22:29:52AJAX stond op 1.02 voor de winst bij een 1-4 voorsprong!! Inmiddels is Chelsea de favoriet met 2.70 odds!! #CHEAJA #AJAX reageer retweet
gerapporteerdquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:30 schreef -Chakotay- het volgende:
Blind en Veltman verdienen echt de doodstraf
Ik zet hem net aanquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:31 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik doe de tv uit.. kan hier echt niet naar kijken
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ten Hag had na die 2 rode kaarten z'n mannen van het veld moeten halen. Hier moet je gewoon een statement tegen maken. Helaas is Ten Hag teveel een gentleman om dat te doen.
Zo niet.quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ten Hag had na die 2 rode kaarten z'n mannen van het veld moeten halen. Hier moet je gewoon een statement tegen maken. Helaas is Ten Hag teveel een gentleman om dat te doen.
ONLOGODquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:32 schreef Coco. het volgende:
Hey Feyenoord users komen ineens posten.
Lekker makkelijk achterafquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:31 schreef VacaLoca het volgende:
Wissel je verdedigers dan ook als ze op scherp staan bij 1-4
Donderdag weer schutteren tegen Young Boys, yes.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:32 schreef Coco. het volgende:
dit zaakje stinkt dus dan komen die kakkerlakken directquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:32 schreef Coco. het volgende:
Door Chelsea?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zo nu zijn we 2x genaaid door Chelsea![]()
Dit. Grondig onderzoek naar die italiaan. Corruptie zit in hun DNA.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Hoes mad.Gifquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:31 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Juist. Snap ik echt helemaal niets van.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:31 schreef VacaLoca het volgende:
Wissel je verdedigers dan ook als ze op scherp staan bij 1-4
Ja, wat moet je dan? Rotterdam geen toegang geven tot het internet is een idee.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
haha de kanker tokkies zijn er ook weer
Belachelijk idd.quote:
In het Ajax topic zijn ze vies woest.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:33 schreef MC-Morgan het volgende:
Ik hoop nog op een flinke fittie in het topic.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:32 schreef Caland het volgende:
Dit is nog vreemder dan toen Ajax opeens ging aanvallen in de 94e minuut thuis tegen Tottenham Hotspur terwijl de finaleplek al in de tas zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |