Stel je niet aan zeg. Iedereen kan een foutje maken.quote:Op zondag 3 november 2019 22:27 schreef Newone82 het volgende:
Doornbos, het was Leclerc in bocht 1 met Albon. Niet Vettel. Jezus wat slecht.
Zal wel weer met die wijven aan het vozen zijnquote:Op zondag 3 november 2019 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waar is Van Gameren? Die had kunnen ingrijpen
Neequote:
Dat zijn twee verschillende dingenquote:
Jaquote:
Ik heb zoveel onderdelen van auto’s zien vliegen in bocht 8/9. Hij zal vast niet de enige zijnquote:Op zondag 3 november 2019 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
De wagen van Max had kennelijk een flink gat in de vloer
Eens, leuke gozerquote:
Ik welquote:
Heb het terug gekeken en klopt ja.quote:Op zondag 3 november 2019 22:27 schreef Newone82 het volgende:
Doornbos, het was Leclerc in bocht 1 met Albon. Niet Vettel. Jezus wat slecht.
Ja mooi mannetjequote:
Hij draaide een beetje bij.quote:
Er zijn maar weinig users die hier terugkomen op een fout. En die worden er hier regelmatig gemaakt.quote:
Ze eten graag stokbrood met paturain bij Haasquote:Op zondag 3 november 2019 22:30 schreef Gezicht het volgende:
Nog steeds onbegrijpelijk dat Hulk geen zitje heeft en een Grosjean of een Kvyat wel.
Yep, Kvyat laat het tegen Gasly ook liggen.quote:Op zondag 3 november 2019 22:30 schreef Gezicht het volgende:
Nog steeds onbegrijpelijk dat Hulk geen zitje heeft en een Grosjean of een Kvyat wel.
Ik zeg een crowdfund actie opzettenquote:Op zondag 3 november 2019 22:30 schreef D_A het volgende:
Hoop echt dat ie een stoeltje behoudt. Top kerel
Dat vind ik niet zo onbegrijpelijk. 175 races, 0 podia. Chocked altijd.quote:Op zondag 3 november 2019 22:30 schreef Gezicht het volgende:
Nog steeds onbegrijpelijk dat Hulk geen zitje heeft en een Grosjean of een Kvyat wel.
Zo vaak. Geeft ook niet. Maar het mag benoemd worden.quote:
Ze lezen hier meequote:
Stiekem haalt van Gameren al z'n lollerige content uit dit topic.quote:
jaquote:Op zondag 3 november 2019 22:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Stiekem haalt van Gameren al z'n lollerige content uit dit topic.
Niet te zien op z’n laptopquote:Op zondag 3 november 2019 22:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Stiekem haalt van Gameren al z'n lollerige content uit dit topic.
Van Gameren staat alleen maar constant F5 te beuken op reddit en doet er daarna semi lollig meequote:Op zondag 3 november 2019 22:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Stiekem haalt van Gameren al z'n lollerige content uit dit topic.
Ik denk eerder dat je dan RIC wat onderschat.quote:Op zondag 3 november 2019 22:33 schreef BroesWillems het volgende:
Ben ik de enige die Hulk tegen vind vallen dit jaar?
Zonder haas was t gewoon gelukt.quote:Op zondag 3 november 2019 22:40 schreef MakkieR het volgende:
Ik had het idee dat RBR het heeft laten liggen met de laatste pitstop van Hamilton. Max had toen een voorsprong van 17.3 seconden en deze slonk wel heel snel richting de 8 seconden voor RBR Max naar binnen haalde, terwijl Hamilton juist langer wilde doorrijden. Had RBR Max toen niet eerder met een wat groter voorsprong binnen moeten halen. Dan was de achterstand minder groot geweest om Hamilton in te halen.
Hulkenberg vraagt teveel.quote:Op zondag 3 november 2019 22:30 schreef Gezicht het volgende:
Nog steeds onbegrijpelijk dat Hulk geen zitje heeft en een Grosjean of een Kvyat wel.
Op de laatste ronde, ik weet het niet. Een beter ingeplande pitstop had je meer rondes gehad om Hamilton te pakken. 10 seconden inleveren op Hamilton vind ik gewoon te veel. Dan moet je iets doen.quote:
Ronde ervoor had ie al DRS gehad.quote:Op zondag 3 november 2019 22:44 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Op de laatste ronde, ik weet het niet. Een beter ingeplande pitstop had je meer rondes gehad om Hamilton te pakken. 10 seconden inleveren op Hamilton vind ik gewoon te veel. Dan moet je iets doen.
Vond ik ook te lang duren, dus daar ben ik het met je eensquote:Op zondag 3 november 2019 22:40 schreef MakkieR het volgende:
Ik had het idee dat RBR het heeft laten liggen met de laatste pitstop van Hamilton. Max had toen een voorsprong van 17.3 seconden en deze slonk wel heel snel richting de 8 seconden voor RBR Max naar binnen haalde, terwijl Hamilton juist langer wilde doorrijden. Had RBR Max toen niet eerder met een wat groter voorsprong binnen moeten halen. Dan was de achterstand minder groot geweest om Hamilton in te halen.
Ze hadden de tweede stop nog een paar rondes willen rekken, maar de banden waren er aan.quote:Op zondag 3 november 2019 22:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Vond ik ook te lang duren, dus daar ben ik het met je eens
Heb er nog over gedacht om 'm te noemen. Maar die vind ik, persoonlijke mening hè, ook zo een popi-jopi neppert, lulde maar wat met de wind mee. En dat is nog erger geworden nu die vlogt.quote:
Keurige inhaalactie.quote:
Ik vind Rosberg een gewone en sympathieke gast. Lewis heeft behoorlijke sterallures.quote:Op zondag 3 november 2019 22:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Heb er nog over gedacht om 'm te noemen. Maar die vind ik, persoonlijke mening hè, ook zo een popi-jopi neppert, lulde maar wat met de wind mee. En dat is nog erger geworden nu die vlogt.
Dat gaf Max al een paar rondes aan, heeft nog zeker 3 rondes doorgereden vanaf het moment dat het radiomoment op tv kwam. Dus alsnog gewoon erg laat gehandeldquote:Op zondag 3 november 2019 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hadden de tweede stop nog een paar rondes willen rekken, maar de banden waren er aan.
Hülk wilde zelf langer doorrijdenquote:Op zondag 3 november 2019 23:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat gaf Max al een paar rondes aan, heeft nog zeker 3 rondes doorgereden vanaf het moment dat het radiomoment op tv kwam. Dus alsnog gewoon erg laat gehandeld
Ik vond de gelijkenis met Hulkenberg, alhoewel die nog wel een stuk erger was, treffend.
Gasly ging ook niet echt lekker laatste rondes. Die is zelfs nog naar binnen gereden volgens mij.quote:Op zondag 3 november 2019 23:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat gaf Max al een paar rondes aan, heeft nog zeker 3 rondes doorgereden vanaf het moment dat het radiomoment op tv kwam. Dus alsnog gewoon erg laat gehandeld
Ik vond de gelijkenis met Hulkenberg, alhoewel die nog wel een stuk erger was, treffend.
Nee de tweede stop van Max had hij er eerder in gemoeten. Als je met de tweede stop er eerder in was geweest, dan had je meer van 17.3 seconden voorsprong op Hamilton overgehouden om de achterstand in te halen na de pitstop. Met nog maar 8 seconden misschien wel 7 of 6 seconden wist ik eigenlijk al dat dit heel moeilijk zou worden. De achterstand was te groot na de pitstop, iets van 12 seconden, dat hadden er 8 seconden kunnen zijn als je twee rondes eerder een pitstop deed, Max kwam natuurlijk nog wel heel dichtbij. Al is inhalen met een ronde te gaan bijna onmogelijk, helemaal als je Hamilton voor je hebt zitten. Met drie rondes te gaan had je een betere kans gehad. ook al is dit nog steeds heel moeilijk.quote:Op zondag 3 november 2019 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hadden de tweede stop nog een paar rondes willen rekken, maar de banden waren er aan.
Bottas was gelijk als eerste geïnterviewd.quote:Op zondag 3 november 2019 23:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Waar zitten we na te kijken met z'n allen?
1 Ferrari speelt vals
2 Bottas kreeg zijn eerste plek als eerder terugroep actie
3 en iemand de beelden van die Haas goed bekeken?
4 waarom zat Bottas al in die ruimte zonder een interview met na de race
Serieus... Waar kijken we naar?
Waarom bleef die gele vlag zolang staan? Die wagen stond veilig en geen onderdelen op de baan.quote:Op zondag 3 november 2019 23:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Bottas was gelijk als eerste geïnterviewd.
Beelden van de Haas waren getoond en Bottas was gewoon sneller.
Zo te zien heb je alvast een tijdje niet gekekenquote:Op zondag 3 november 2019 23:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Waar zitten we na te kijken met z'n allen?
1 Ferrari speelt vals
2 Bottas kreeg zijn eerste plek als eerder terugroep actie
3 en iemand de beelden van die Haas goed bekeken?
4 waarom zat Bottas al in die ruimte zonder een interview met na de race
Serieus... Waar kijken we naar?
Omdat de auto daar nog stond, in het verlengde van het rechte stuk, zolang die auto daar nog staat heb je of geel of een VSC.quote:Op zondag 3 november 2019 23:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom bleef die gele vlag zolang staan? Die wagen stond veilig en geen onderdelen op de baan.
Is normaliter een (virtual) safetycar en was het nu ook geweest als het eerder in de race was gebeurt. Auto stond natuurlijk niet veiligquote:Op zondag 3 november 2019 23:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom bleef die gele vlag zolang staan? Die wagen stond veilig en geen onderdelen op de baan.
Gele vlag (voor alleen de sector) was inderdaad nog mild ook. Zo niet gevaarlijk.quote:Op zondag 3 november 2019 23:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is normaliter een (virtual) safetycar en was het nu ook geweest als het eerder in de race was gebeurt. Auto stond natuurlijk niet veilig
Bottas heeft de eerste plaats absoluut niet cadeau gekregen
Nee Bottas niet, ik had graag de strijd gezien tussen Verstappen en Hamilton.quote:Op zondag 3 november 2019 23:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is normaliter een (virtual) safetycar en was het nu ook geweest als het eerder in de race was gebeurt. Auto stond natuurlijk niet veilig
Bottas heeft de eerste plaats absoluut niet cadeau gekregen
Wat was er niet veilig aan? 100 meter van de baan en geen losse onderdelen op de baan?quote:Op zondag 3 november 2019 23:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is normaliter een (virtual) safetycar en was het nu ook geweest als het eerder in de race was gebeurt. Auto stond natuurlijk niet veilig
Bottas heeft de eerste plaats absoluut niet cadeau gekregen
Als hetzelfde bij een andere auto gebeurt rijdt ie er tegenaan.quote:Op zondag 3 november 2019 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat was er niet veilig aan? 100 meter van de baan en geen losse onderdelen op de baan?
?quote:Op zondag 3 november 2019 23:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als hetzelfde bij een andere auto gebeurt rijdt ie er tegenaan.
Het is juist vrij dom. Dit soort glorie op de korte termijn kan een prijs hebben op de lange termijn. Als Ferrari op een gegeven moment je enige optie is kunnen dit soort uitspraken je de das om doen.quote:Op zondag 3 november 2019 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Ferrari is gruwelijk door de mand gevallen.
Trots op Max dat hij de enige is die dit durft te benoemen, kijk die meneer ff afgaan.
Vandaag stond Ferrari gruwelijk voor lul. Net als de eerste wedstrijden van het seizoen, GVD van Denemarken naar Spa gereden en dan dat fiasco...quote:Op zondag 3 november 2019 23:56 schreef Gehrman het volgende:
Als Ferrari de laatste twee races niet presteert staan ze echt voor joker. Eigenlijk hebben ze nu al een groot probleem want ze worden links en rechts het valsspelende team genoemd.
Onzin, alle wedstrijden na juli zouden ze moeten analyseren...quote:Op maandag 4 november 2019 00:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is juist vrij dom. Dit soort glorie op de korte termijn kan een prijs hebben op de lange termijn. Als Ferrari op een gegeven moment je enige optie is kunnen dit soort uitspraken je de das om doen.
Kijk alles, zie alles en weet alles.quote:Op zondag 3 november 2019 23:33 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Zo te zien heb je alvast een tijdje niet gekeken
Ja alleen kunnen ze nu nog zeggen dat het een off-day was. Als ze de laatste twee races weer ondermaats presteren dan vallen ze gruwelijk door de mand.quote:Op maandag 4 november 2019 00:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vandaag stond Ferrari gruwelijk voor lul. Net als de eerste wedstrijden van het seizoen, GVD van Denemarken naar Spa gereden en dan dat fiasco...
Ga even mijn kosten declareren bij Ferrari, Zie ik in Hongarije tenminste een eerlijke wedstrijd!
Klaas?quote:Op maandag 4 november 2019 00:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kijk alles, zie alles en weet alles.
waarvan aktequote:Op maandag 4 november 2019 00:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kijk alles, zie alles en weet alles.
Na die "onzin" was je duidelijk al vergeten waar je precies op reageerde. Wat ik zeg is dat Max beter zijn mond kan houden over dit soort kwesties want aan dit soort uitspraken hangen prijskaartjes die ooit betaald moeten worden.quote:Op maandag 4 november 2019 00:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Onzin, alle wedstrijden na juli zouden ze moeten analyseren...
En een ieder die er nadeel aan gehad heeft, met terugwerkende kracht moeten compenseren.
Verklaard ook het gedrag van Vettel, die vond het imo niets.
Lebrer daarin tegen...
quote:
In dat kader kun je dan nooit iets over een ander team zeggen. Zo werkt het ook niet natuurlijk. Als Ferrari zijn enige optie blijkt, in welk perspectief dan ook, komt Ferrari graag bij Max aankloppen hoor.quote:Op maandag 4 november 2019 00:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Na die "onzin" was je duidelijk al vergeten waar je precies op reageerde. Wat ik zeg is dat Max beter zijn mond kan houden over dit soort kwesties want aan dit soort uitspraken hangen prijskaartjes die ooit betaald moeten worden.
Yup, maar kijk er nog even naar uit dat ze ff doormodderen met Lebler.quote:Op maandag 4 november 2019 00:22 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
In dat kader kun je dan nooit iets over een ander team zeggen. Zo werkt het ook niet natuurlijk. Als Ferrari zijn enige optie blijkt, in welk perspectief dan ook, komt Ferrari graag bij Max aankloppen hoor.
Heeft hij met renault ook gedaan, RIC hield zijn mondquote:Op maandag 4 november 2019 00:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is juist vrij dom. Dit soort glorie op de korte termijn kan een prijs hebben op de lange termijn. Als Ferrari op een gegeven moment je enige optie is kunnen dit soort uitspraken je de das om doen.
Ferrari gaat Leclerc en Verstappen sowieso niet naast elkaar zetten, die twee botsen teveel.. letterlijk en figuurlijk.quote:Op maandag 4 november 2019 00:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is juist vrij dom. Dit soort glorie op de korte termijn kan een prijs hebben op de lange termijn. Als Ferrari op een gegeven moment je enige optie is kunnen dit soort uitspraken je de das om doen.
Wat als er op zelfde plek nog een auto afgaat? Kom op zeg. Je weet dat er ooit een coureur is overleden in zo'n situatie? Zelfs onder geel.quote:Op zondag 3 november 2019 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat was er niet veilig aan? 100 meter van de baan en geen losse onderdelen op de baan?
Hoofdkantoor van Tommy Hilfiger zit in Amsterdam en misschien ook wel kijken voor een leuk huisje.quote:Op maandag 4 november 2019 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:
En wat een mFklapper is Lewis ook..
Komt volgende week uit de kast, is duidelijk bezig met interne issues, zie had interview met Jack. Wat komt die doen dan in Amsterdam?
Buiten dat, hij wordt wereld kampioen, en refereert niet eens aan de dood van een collega dit jaar, en aan het zware herstel van twee collega's...
Nee, Lewis mag de snelste tijd neergezet hebben met grote dank aan Bottas, maar een grote naam... Nee
Meneer pretendeerde de people-winnaar te zijn, zie interview met Jack, de held van kleine kinderen. Even zijn steun betuigen aan degen die dit jaar hun leven gaven voor de sport, komt niet eens in hem op. Eikeltje is het, anderen noemen het ook een egoïst.
Hamilton heeft Hilfiger niet nodig, hij zou 285 miljoen hebben.. meer waarschijnlijk omdat ie een hoop van z'n auto's en z'n vliegtuig verkocht heeft.quote:Op maandag 4 november 2019 04:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hoofdkantoor van Tommy Hilfiger zit in Amsterdam en misschien ook wel kijken voor een leuk huisje.
Voor de rest, ik heb het niet gezien dus geen mening daarover
Ik zie de wereld een beetje andersquote:Op maandag 4 november 2019 01:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ferrari gaat Leclerc en Verstappen sowieso niet naast elkaar zetten, die twee botsen teveel.. letterlijk en figuurlijk.
Mocht Hamilton in 2021 stoppen heeft Mercedes een nieuwe #1 nodig en dat kan Verstappen dan mooi worden.
Mocht Bottas dan de laan worden uitgestuurd kan Hamilton meteen ook bewijzen hoe snel hij echt is, dat kan voor Hamilton een voordeel zijn en anders heeft ie toch al 7 kampioenschappen binnen, net zoveel als Schumi.
Red Bull komt wel in de problemen als Max weg zou gaan overigens, Albon is wel goed genoeg om #1 te worden maar wie moet er dan in dat 2e stoeltje? Gasly?
En wie moet er dan bij Toro Rosso instappen? Ze hebben ook niet echt veel goede reserverijders, geen toppers in de opleidingsteams.
Ik kan me voorstellen dat Toro Rosso in 2021 verkocht wordt door Red Bull.
Ferrari viesmadquote:Op maandag 4 november 2019 06:57 schreef Tinos85 het volgende:
https://t.co/W444MMaKC1?amp=1
Leclerc en Binotto zijn het niet eens met de uitspraken van Verstappen
Vorig jaar hebben ze nog gewonnen hier.quote:Op maandag 4 november 2019 06:43 schreef Fer het volgende:
Ferrari de valsspelers, maar iedereen lijkt over het hoofd te zien dat dit circuit zwaar is voor de banden. Verstappen sleet ook een set hard op amper 1/3 van de race.
Ferrari heeft altijd moeite met zulke circuits. Singapore wonnen ze ook alleen door zo langzaam en banden te sparen, niet op snelheid.
Wanneer heb jij voor het laatst Benzen Honda’s zo makkelijk om een Ferrari heen zien rijden op het rechte stuk? Juist.quote:Op maandag 4 november 2019 06:43 schreef Fer het volgende:
Ferrari de valsspelers, maar iedereen lijkt over het hoofd te zien dat dit circuit zwaar is voor de banden. Verstappen sleet ook een set hard op amper 1/3 van de race.
Ferrari heeft altijd moeite met zulke circuits. Singapore wonnen ze ook alleen door zo langzaam en banden te sparen, niet op snelheid.
Daar gaat het niet om. Het gaat om de beschuldiging, met stront gooien in de wetenschap dat er toch wel wat blijft plakken bij de hysterische fans. Het is niet anders dan wat we al jaren zien als Hamilton niet gemakkelijk wint dankzij zijn superieure Mercedes. Toen Vettel Hamilton voor schut zette in zijn topteam of Hamilton dat zelf deed was er ook altijd gelul over RBR dat zou valsspelen.quote:Op maandag 4 november 2019 07:20 schreef ShaoliN het volgende:
Brazilië maar even afwachten. Het is een vreemd toeval met Ferrari. Maar Lecork reed met een oude motor en Vettel heeft niks kunnen laten zien ivm schade.
Ik kijk al 30 jaar F1 maar wat dit seizoen met Ferrari gebeurde heb ik nog nooit gezien, zo slecht voor de dag komen voor de zomerstop en na de zomerstop opeens het beste team uit het niets. Zelfs een Mercedes op het rechte stuk met DRS kwam nog niet eens in de buurt, en allemaal in een 4 weken durende zomerstop waarin niet getest en gewerkt mag worden. Dan vermoeden Red Bull en Mercedes het trucje, FIA doet een reglement aanpassing en opeens uit het niets is de snelste auto van het veld 1 sec per ronde langzamer?quote:Op maandag 4 november 2019 06:43 schreef Fer het volgende:
Ferrari de valsspelers, maar iedereen lijkt over het hoofd te zien dat dit circuit zwaar is voor de banden. Verstappen sleet ook een set hard op amper 1/3 van de race.
Ferrari heeft altijd moeite met zulke circuits. Singapore wonnen ze ook alleen door zo langzaam en banden te sparen, niet op snelheid.
Hoe vaak heb ik het al gezegd en wordt er overheen gelezen:quote:Op maandag 4 november 2019 08:39 schreef Lionheaad het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Ferrari valsspelers worden genoemd.
Ze maakten (volgens RB en Merc) gebruik van een grijs gebied in de reglementen. Dat is iets dat ieder team zou doen als ze de kans er voor krijgen. Er is alleen nul bewijs dat ze dit ook daadwerkelijk deden. Daarnaast was er geen regel die datgene ook daadwerkelijk verbied.
Vanaf nu is er wel een soort regel die het een en ander verbied. Het is echter nog maar de vraag of Ferrari daadwerkelijk daar gebruik van maakte.
Dan de race.
1. Vettel had een probleem met de auto. Achterwiel ophanging breekt niet zomaar af.
2. Leclerc had een oude motor erin liggen. We weten niet hoeveel km er al mee gereden was en dus in hoeverre hij over het complete vermogen van die motor kon beschikken.
Het al me dus niet verbazen als Ferrari in Brazilië gewoon weer meedoet om het podium.
Er mag 2 weken niet gewerkt worden (vd 4).quote:Op maandag 4 november 2019 08:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik kijk al 30 jaar F1 maar wat dit seizoen met Ferrari gebeurde heb ik nog nooit gezien, zo slecht voor de dag komen voor de zomerstop en na de zomerstop opeens het beste team uit het niets. Zelfs een Mercedes op het rechte stuk met DRS kwam nog niet eens in de buurt, en allemaal in een 4 weken durende zomerstop waarin niet getest en gewerkt mag worden. Dan vermoeden Red Bull en Mercedes het trucje, FIA doet een reglement aanpassing en opeens uit het niets is de snelste auto van het veld 1 sec per ronde langzamer?
De rest van de races zullen het gaan aantonen, maar ik denk wel dat Red Bull en Mercedes weten waar ze over praten,
Het "gat" in de regels was dat de kabel van die sensor overal mocht liggen, dat veroorzaakte een storing. Ferrari heeft bewust storingen veroorzaakt bij die sensor zodat de FIA niet kon controleren hoeveel brandstof ze die motor in spoten. Dat is geen gat in de regels, dat is gewoon vals spelen. De enige reden waarom Red Bull + Mercedes het op deze manier hebben aangepakt is om de F1 niet in diskrediet te brengen, als de FIA het had moeten onderzoeken na een formeel protest en het bleek te kloppen konden ze niet anders dan Ferrari uit de stand halen en Vettel en Leclerc van al hun overwinningen/poles strippen. En iets zegt mij dat ze dat hun gehypte wonderboy Leclerc niet hadden willen aandoen gezien die gast al zwaar gematst wordt door de FIA.quote:Op maandag 4 november 2019 08:39 schreef Lionheaad het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Ferrari valsspelers worden genoemd.
Ze maakten (volgens RB en Merc) gebruik van een grijs gebied in de reglementen. Dat is iets dat ieder team zou doen als ze de kans er voor krijgen. Er is alleen nul bewijs dat ze dit ook daadwerkelijk deden. Daarnaast was er geen regel die datgene ook daadwerkelijk verbied.
Vanaf nu is er wel een soort regel die het een en ander verbied. Het is echter nog maar de vraag of Ferrari daadwerkelijk daar gebruik van maakte.
Dan de race.
1. Vettel had een probleem met de auto. Achterwiel ophanging breekt niet zomaar af.
2. Leclerc had een oude motor erin liggen. We weten niet hoeveel km er al mee gereden was en dus in hoeverre hij over het complete vermogen van die motor kon beschikken.
Het al me dus niet verbazen als Ferrari in Brazilië gewoon weer meedoet om het podium.
Ja.quote:
Dat zal er altijd wel blijven, maar over Renault hoorde je niks van geruchten totdat FI er een protest over deed. Ferrari viel op doordat ze snelheid hadden in een gebied waar alle andere motoren op de limiet zatenquote:Op maandag 4 november 2019 08:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om de beschuldiging, met stront gooien in de wetenschap dat er toch wel wat blijft plakken bij de hysterische fans. Het is niet anders dan wat we al jaren zien als Hamilton niet gemakkelijk wint dankzij zijn superieure Mercedes. Toen Vettel Hamilton voor schut zette in zijn topteam of Hamilton dat zelf deed was er ook altijd gelul over RBR dat zou valsspelen.
Controlemiddelen bewust manipuleren mag natuurlijk niet.quote:Op maandag 4 november 2019 10:32 schreef _UserName_ het volgende:
Als iets niet letterlijk is beschreven, mag het. Of anders, als er niet nadrukkelijk staat dat het niet mag, mag het wel. Red Bull heeft dit heel slim en goed bekeken door dit zo te vragen of het mag. Als ze een protest indienen dan moeten zij met bewijzen komen, dat hebben zij niet. Eigenlijk was de race het symbolische bewijs. Is het formeel te bestraffen? Nee. Maar zo door de mand vallen is toch al een straf op zich.
Zucht...quote:Op maandag 4 november 2019 10:32 schreef _UserName_ het volgende:
Als iets niet letterlijk is beschreven, mag het. Of anders, als er niet nadrukkelijk staat dat het niet mag, mag het wel. Red Bull heeft dit heel slim en goed bekeken door dit zo te vragen of het mag. Als ze een protest indienen dan moeten zij met bewijzen komen, dat hebben zij niet. Eigenlijk was de race het symbolische bewijs. Is het formeel te bestraffen? Nee. Maar zo door de mand vallen is toch al een straf op zich.
Klopt. Maar daar is dus geen bewijs voor. Dat is het hele punt. Juist daarom is het slim gespeeld. RB heeft een vermoeden en vragen dat na. Ferrari is nergens meer waarmee het vermoeden wel heel erg wordt bevestigd.quote:Op maandag 4 november 2019 10:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Controlemiddelen bewust manipuleren mag natuurlijk niet.
Nogmaals klopt, maar de bewijzen zijn er niet. Dat is het hele punt juist.quote:Op maandag 4 november 2019 10:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zucht...
Voor de zoveelste keer: Het controlemiddel is indirect. Wat NIET mag is teveel brandstof gebruiken en dat doet Ferrari naar verwachting. Waarom zou je anders de controle daarvan saboteren. En dat is gewoon keihard illegaal.
Klopt maar waar het mij om gaat is dat steeds wordt gezegd dat niet zeker is of Ferrari illegaal is omdat niet zeker is dat die sensorsbotage in de regels stond. Maar de illegaliteit gaat helmaal niet om die sensor, maar om de brandstof en daar wordt door de meesten compleet overheen gekeken. Alles wordt op die sensor gericht.quote:Op maandag 4 november 2019 10:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nogmaals klopt, maar de bewijzen zijn er niet. Dat is het hele punt juist.
Ik weet dat het om de brandstof gaat. Echter door die sensorverstoring is daar geen bewijs van weer te leggen. Als men weet hoe veel brandstof er meer is verbruikt, kan men een protest indienen. Dan heb je bewijs. Nu was er enkel een vermoeden en door een vraag te stellen of dat mag, is het de nek omgedraaid.quote:Op maandag 4 november 2019 10:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt maar waar het mij om gaat is dat steeds wordt gezegd dat niet zeker is of Ferrari illegaal is omdat niet zeker is dat die sensorsbotage in de regels stond. Maar de illegaliteit gaat helmaal niet om die sensor, maar om de brandstof en daar wordt door de meesten compleet overheen gekeken. Alles wordt op die sensor gericht.
Dit gaat om de brandstof toevoer, die mag maximaal een snelheid van 100 kg per uur hebben dacht ik. Als Ferrari door de sensor te manipuleren op sommige punten bv tijdelijk de stroom kan verhogen naar 110 kg per uur kunnen ze harder accelereren bijvoorbeeld. En dat mag niet.quote:Op maandag 4 november 2019 10:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hold it, hold it, hold it. De sensor moet dus blijkbaar twee dingen doen; de brandstofdruk monitoren en hiermee het brandstofverbruik aantonen?
Volgens mij controleert de FIA na elke wedstrijd hoeveel brandstof er nog over is in de tank. Er was eens een race waarbij een coureur na de finish de auto op de baan ergens al had afgezet voordat deze terug was in de pits.
Nog even de volgende race afwachten.quote:Op maandag 4 november 2019 10:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar is dus geen bewijs voor. Dat is het hele punt. Juist daarom is het slim gespeeld. RB heeft een vermoeden en vragen dat na. Ferrari is nergens meer waarmee het vermoeden wel heel erg wordt bevestigd.
Uiteraard, sluitend bewijs zal er nooit komen maar de vermoedens kunnen wel alleen maar groter worden.quote:Op maandag 4 november 2019 10:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nog even de volgende race afwachten.
Dat is dus het punt. De geruchten komen wanneer Hamilton niet kan winnen, er moet altijd een luchtje aan zitten als een ander zich de sterkste toont. Het geklaag van Hamilton over de stank van de Ferrari, de rookpluimpjes, het slipstreamen op Spa, de interesting tactics als Vettel met een paar superrondjes Raikkonen verslaat, de blown diffuser, de flexwings. Het moet en zal besmeurd en daarvoor zijn insinuaties en suggesties voldoende.quote:Op maandag 4 november 2019 10:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat zal er altijd wel blijven, maar over Renault hoorde je niks van geruchten totdat FI er een protest over deed. Ferrari viel op doordat ze snelheid hadden in een gebied waar alle andere motoren op de limiet zaten
Het is weer zover?quote:Op maandag 4 november 2019 11:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is dus het punt. De geruchten komen wanneer Hamilton niet kan winnen
Reken maar niet dat ook maar iemand van hen dat zal doen. Ze zijn allemaal heer en meester met steken onder de gordel.quote:Op maandag 4 november 2019 11:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Als Ferrari de volgende race gewoon weer snel op het rechte stuk is, gaan Verstappen, Hamilton, Wolff en Horner dan hun excuses aanbieden, komen er rectificaties van Mol en de rest van de Ziggo marketingclub? Wordt de reputatie van Ferrari hersteld?
Precies. Ze willen Ferrari uit de flow halen om de nog resterende races te kunnen profiteren.quote:Op maandag 4 november 2019 11:07 schreef Weltschmerz het volgende:
RBR wil helemaal geen bewijs, RBR wil de beschuldiging want die blijft toch wel plakken en die hoeft helemaal niet waar te zijn.
Uit de fuel flow? Wat een onzinquote:Op maandag 4 november 2019 11:47 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
[..]
Precies. Ze willen Ferrari uit de flow halen om de nog resterende races te kunnen profiteren.
Ja, leuke complottheorieën. Bewaar die maar gewoon voor het BNW topic, want hier voegt het geen drol toe behalve dat mensen zich aan je gaan ergeren.quote:Op maandag 4 november 2019 11:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat is dus het punt. De geruchten komen wanneer Hamilton niet kan winnen, er moet altijd een luchtje aan zitten als een ander zich de sterkste toont. Het geklaag van Hamilton over de stank van de Ferrari, de rookpluimpjes, het slipstreamen op Spa, de interesting tactics als Vettel met een paar superrondjes Raikkonen verslaat, de blown diffuser, de flexwings. Het moet en zal besmeurd en daarvoor zijn insinuaties en suggesties voldoende.
Doe jij hetzelfde richting iedereen die je nu zo hard beschuldigt van laster als het niet zo blijkt?quote:Als Ferrari de volgende race gewoon weer snel op het rechte stuk is, gaan Verstappen, Hamilton, Wolff en Horner dan hun excuses aanbieden, komen er rectificaties van Mol en de rest van de Ziggo marketingclub? Wordt de reputatie van Ferrari hersteld?
ik lees het wel hoor maar dat maakt het niet minder onzinnig werkt zo'n smiley?quote:Op maandag 4 november 2019 11:50 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Niemand heeft het over een fuel flow. LEZEN.
Dat zou moeten gebeuren inderdaad, gelukkig voor Ferrari hebben ze nog twee races om te laten zien dat ze vals beschuldigd zijn. Maar op dit moment staan ze 1-0 achter en is de schade al ontstaan.quote:Op maandag 4 november 2019 11:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Knip
Als Ferrari de volgende race gewoon weer snel op het rechte stuk is, gaan Verstappen, Hamilton, Wolff en Horner dan hun excuses aanbieden, komen er rectificaties van Mol en de rest van de Ziggo marketingclub? Wordt de reputatie van Ferrari hersteld?
Knip
alsof Ferrari hier zoveel reputatie schade van oploopt, ik denk niet dat het aantal haters meer is dan het was, net als de fans, dat heeft Ferrari nu eenmaal.quote:Op maandag 4 november 2019 11:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat zou moeten gebeuren inderdaad, gelukkig voor Ferrari hebben ze nog twee races om te laten zien dat ze vals beschuldigd zijn. Maar op dit moment staan ze 1-0 achter en is de schade al ontstaan.
RBR heeft in de aanvraag Ferrari nooit benoemd. Sterker nog Mercedes heeft gezegd dat ze wisten wat Ferrari deed en wou dit eventueel volgend jaar ook toepassen. Dus de TD heeft blijkbaar niet alleen gevolgen voor Ferrari. https://www.gpblog.com/nl(...)t-ferrari-doet-.htmlquote:Op maandag 4 november 2019 11:47 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Reken maar niet dat ook maar iemand van hen dat zal doen. Ze zijn allemaal heer en meester met steken onder de gordel.
[..]
Precies. Ze willen Ferrari uit de flow halen om de nog resterende races te kunnen profiteren.
Alsof ze uberhaupt iets tegen Ferrari kunnen doen.quote:Op maandag 4 november 2019 11:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat zou moeten gebeuren inderdaad, gelukkig voor Ferrari hebben ze nog twee races om te laten zien dat ze vals beschuldigd zijn. Maar op dit moment staan ze 1-0 achter en is de schade al ontstaan.
Als je op een weg 80km/u mag betekend dat niet dat je overal 100km/u mag rijden en alleen bij de flitspaal aan de snelheid houd. Dat is geen maas in de wet, maar een maas in de controle van de wet.quote:Op maandag 4 november 2019 12:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsof ze uberhaupt iets tegen Ferrari kunnen doen.
Die vaste regel daarin is NU pas gekomen. Dus stel dat Ferrari inderdaad dit middeltje gebruikte als extra power (wat mij overigens sterk lijkt dat dat die extra punch was maar goed), dan was dat toen nog niet eens op die manier illegaal.
Dat de flowmeter deels geblokkeerd wordt is wat anders.
Dat Max dan gaat janken over vals spelen slaat gewoon nergens op. Ferrari past het sowieso dan nu niet meer toe en er valt ook niets meer tegen ze doen.
Maar als dit wel was waardoor ze zoveel sneller konden, dan zijn ze het slimme trucje kwijt.
Dit zijn toch ook mooie dingen. Ferrari en ook Mercedes hebben gewoon die middelen en manschappen om slimme trucjes te bedenken binnen wat mazen van de wet waardoor ze wat snelheid vinden.
hij jankt toch helemaal niet, hij zegt alleen wat iedereen in het paddock denkt maar niet uitspreekt.quote:Op maandag 4 november 2019 12:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsof ze uberhaupt iets tegen Ferrari kunnen doen.
Die vaste regel daarin is NU pas gekomen. Dus stel dat Ferrari inderdaad dit middeltje gebruikte als extra power (wat mij overigens sterk lijkt dat dat die extra punch was maar goed), dan was dat toen nog niet eens op die manier illegaal.
Dat de flowmeter deels geblokkeerd wordt is wat anders.
Dat Max dan gaat janken over vals spelen slaat gewoon nergens op. Ferrari past het sowieso dan nu niet meer toe en er valt ook niets meer tegen ze doen.
Maar als dit wel was waardoor ze zoveel sneller konden, dan zijn ze het slimme trucje kwijt.
Dit zijn toch ook mooie dingen. Ferrari en ook Mercedes hebben gewoon die middelen en manschappen om slimme trucjes te bedenken binnen wat mazen van de wet waardoor ze wat snelheid vinden.
Het is op dit F1-forum gebruikelijk om iedereen, van topcoureur tot simpele FOK!-user, die ergens iets op aanmerkt een jankerd te noemen.quote:Op maandag 4 november 2019 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij jankt toch helemaal niet, hij zegt alleen wat iedereen in het paddock denkt maar niet uitspreekt.
Jankertquote:Op maandag 4 november 2019 13:04 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het is op dit F1-forum gebruikelijk om iedereen, van topcoureur tot simpele FOK!-user, die ergens iets op aanmerkt een jankerd te noemen.
Dat deden ze bij Renault ook niet, dus zou het bij een race zijn gebleven.quote:Op maandag 4 november 2019 08:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het "gat" in de regels was dat de kabel van die sensor overal mocht liggen, dat veroorzaakte een storing. Ferrari heeft bewust storingen veroorzaakt bij die sensor zodat de FIA niet kon controleren hoeveel brandstof ze die motor in spoten. Dat is geen gat in de regels, dat is gewoon vals spelen. De enige reden waarom Red Bull + Mercedes het op deze manier hebben aangepakt is om de F1 niet in diskrediet te brengen, als de FIA het had moeten onderzoeken na een formeel protest en het bleek te kloppen konden ze niet anders dan Ferrari uit de stand halen en Vettel en Leclerc van al hun overwinningen/poles strippen. En iets zegt mij dat ze dat hun gehypte wonderboy Leclerc niet hadden willen aandoen gezien die gast al zwaar gematst wordt door de FIA.
Correct me if Im wrong, maar door het trucje waae Ferrari van wordt beschuldigd konden zij tijdens zo'n storing extra brandstof verbruiken en dus boven de maximale toegestane hoeveelheid per tijdseenheid.quote:Op maandag 4 november 2019 12:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Alsof ze uberhaupt iets tegen Ferrari kunnen doen.
Die vaste regel daarin is NU pas gekomen. Dus stel dat Ferrari inderdaad dit middeltje gebruikte als extra power (wat mij overigens sterk lijkt dat dat die extra punch was maar goed), dan was dat toen nog niet eens op die manier illegaal.
Precies. Dat zou verklaren waarom Leclerc deze race zoveel langzamer was dat vorige races.quote:Maar als dit wel was waardoor ze zoveel sneller konden, dan zijn ze het slimme trucje kwijt.
Dit zou niet binnen de regelgeving vallen, ze waren wel zo slim om een fout in de sensoren te vinden en dit te gebruikenquote:Dit zijn toch ook mooie dingen. Ferrari en ook Mercedes hebben gewoon die middelen en manschappen om slimme trucjes te bedenken binnen wat mazen van de wet waardoor ze wat snelheid vinden.
Dit komt ook beter tot uiting in een hele racequote:Op maandag 4 november 2019 12:09 schreef spectrumanalyser het volgende:
volgens mij was Seb Vettel tweede in de kwalificatie. Charles Leclerc was ook voor Lewis Hamilton gebleven in de kwalificatie.
Seb had problemen met zijn auto en Leclerc reed met een oude motor, dus dat zegt nog niets.quote:Op maandag 4 november 2019 13:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit komt ook beter tot uiting in een hele race
Elk team was deze race 1 tot 5km gemiddeld sneller dan het gemiddelde over het gehele seizoen, alleen Ferrari niet. Apart dat die kleinere teams met de Ferrari motor wel een kleine winst weten te boeken en het grote Ferrari niet? Ferrari was opeens uit het complete niets de snelste, niet een kleine sprong maar een zeer grote sprong en nu waren ze opeens weer 1 sec per ronde langzamer? Teams zien wat die motor van Ferrari doet, die zien dat geen enkele ferrari motor zo'n acceleratie heeft na een bocht, zo snel op de snelheid zit behalve die van ferrari zelf, apart met exact dezelfde motor?quote:Op maandag 4 november 2019 13:12 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat deden ze bij Renault ook niet, dus zou het bij een race zijn gebleven.
Maar het valt imho sowieso niet te bewijzen dat die kabel er lag om storingen te veroorzaken. En om dat uit te sluiten mag er nu geen kabel meer langslopen.
Binotto geeft als verklaring dat ze met meer downforce reden dit weekend, is dat terug te zien in de bochten snelheid?quote:Op maandag 4 november 2019 13:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Seb had problemen met zijn auto en Leclerc reed met een oude motor, dus dat zegt nog niets.
Je bent in de war met Max.quote:Op maandag 4 november 2019 08:51 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
En iets zegt mij dat ze dat hun gehypte wonderboy Leclerc niet hadden willen aandoen gezien die gast al zwaar gematst wordt door de FIA.
quote:Op maandag 4 november 2019 13:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je bent in de war met Max.
Leclerc en Ferrari worden bij alles aangepakt.
quote:Op maandag 4 november 2019 13:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je bent in de war met Max.
Leclerc en Ferrari worden bij alles aangepakt.
Klopt en tijdens een kwalificatieronde valt het ook niet zo op.quote:Op maandag 4 november 2019 13:20 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Seb had problemen met zijn auto en Leclerc reed met een oude motor, dus dat zegt nog niets.
Ik heb die analyse ook gelezen. Die ging alleen over de kwalificatie, niet de race.quote:Op maandag 4 november 2019 13:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Elk team was deze race 1 tot 5km gemiddeld sneller dan het gemiddelde over het gehele seizoen, alleen Ferrari niet. Apart dat die kleinere teams met de Ferrari motor wel een kleine winst weten te boeken en het grote Ferrari niet? Ferrari was opeens uit het complete niets de snelste, niet een kleine sprong maar een zeer grote sprong en nu waren ze opeens weer 1 sec per ronde langzamer? Teams zien wat die motor van Ferrari doet, die zien dat geen enkele ferrari motor zo'n acceleratie heeft na een bocht, zo snel op de snelheid zit behalve die van ferrari zelf, apart met exact dezelfde motor?
We gaan het nu de komende 2 races zien, geen podium of pole voor Ferrari en het is mij duidelijk maar gezien de alsmaar groeiende berichten van wel degelijk experts in het paddock blijken steeds meer mensen te geloven dat er iets niet klopte bij Ferrari. Ze hebben gewoon vals gespeeld.
maar voorlopig hebben ze de schijn terecht tegenquote:Op maandag 4 november 2019 13:37 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik heb die analyse ook gelezen. Die ging alleen over de kwalificatie, niet de race.
Misschien hebben ze vals gespeeld, maar het valt niet te bewijzen. Dus ik ga daar geen harde uitspraken over doen.
Of het terecht is, is dus nog afwachten.quote:Op maandag 4 november 2019 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar voorlopig hebben ze de schijn terecht tegen
Het is toch niet iets nieuws? Wil je beweren dat dit de eerste keer dat er geruchten verspeid worden wanneer Hamilton het moeilijk heeft?quote:
O jee, mensen ergeren zich aan mij omdat ik hun lulverhaaltjes niet bevestig. Laat ik ze dan maar naar de mond gaan praten.quote:Op maandag 4 november 2019 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, leuke complottheorieën. Bewaar die maar gewoon voor het BNW topic, want hier voegt het geen drol toe behalve dat mensen zich aan je gaan ergeren.
Zoals ik aangaf had RBR protest moeten indienen, dan blijkt Ferrari schuldig of onschuldig. Nu zit het er tussenin en dat is verkeerd, ook als Ferrari schuldig zou zijn. Dus dat verwijt aan RBR blijft sowieso staan.quote:Doe jij hetzelfde richting iedereen die je nu zo hard beschuldigt van laster als het niet zo blijkt?
En dat is dus het achterbakse.quote:Op maandag 4 november 2019 11:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dat zou moeten gebeuren inderdaad, gelukkig voor Ferrari hebben ze nog twee races om te laten zien dat ze vals beschuldigd zijn. Maar op dit moment staan ze 1-0 achter en is de schade al ontstaan.
Maar hoezo is er dan niet een enorm verschil in de speedtraps? De Ferrari heeft de minste luchtweerstand en zou bij gelijke motoren sowieso de snelste moeten zijn. Als je dan ook nog sneller acceleert zou die topsnelheid heel veel hoger moeten zijn. Tenzij de acceleratie ten koste gaat van de eindsnelheid maar dan is het dus een uitruil. Bij een illegaal grote fuel flow is dat niet het geval.quote:Op maandag 4 november 2019 13:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Elk team was deze race 1 tot 5km gemiddeld sneller dan het gemiddelde over het gehele seizoen, alleen Ferrari niet. Apart dat die kleinere teams met de Ferrari motor wel een kleine winst weten te boeken en het grote Ferrari niet? Ferrari was opeens uit het complete niets de snelste, niet een kleine sprong maar een zeer grote sprong en nu waren ze opeens weer 1 sec per ronde langzamer? Teams zien wat die motor van Ferrari doet, die zien dat geen enkele ferrari motor zo'n acceleratie heeft na een bocht, zo snel op de snelheid zit behalve die van ferrari zelf, apart met exact dezelfde motor?
Goh, van al die mensen die het al wilde geloven en zo'n beetje elk gerucht van de afgelopen jaren hebben geloofd gaan steeds meer mensen het geloven. Poe poe, het lijkt mij tijd voor mensen die wat meer weten en wat minder geloven.quote:We gaan het nu de komende 2 races zien, geen podium of pole voor Ferrari en het is mij duidelijk maar gezien de alsmaar groeiende berichten van wel degelijk experts in het paddock blijken steeds meer mensen te geloven dat er iets niet klopte bij Ferrari. Ze hebben gewoon vals gespeeld.
Ah zoals de eerste keer een boete ooit bij een unsafe release zoals bij Leclerc waar Max (en anderen) nog een tijdstraf voor kregen? Of bedoel je het straffeloos ronden lange doorrijden met losse onderdelen bungelend aan de auto die tegen de auto's van Hamilton en Norris aanvlogen om vervolgens weer met krokodillentranen voor de camera staan te huilen over Jules en andere vrienden die zijn omgekomen tijdens het racen?quote:Op maandag 4 november 2019 13:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je bent in de war met Max.
Leclerc en Ferrari worden bij alles aangepakt.
het blijft schijnquote:Op maandag 4 november 2019 13:41 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Of het terecht is, is dus nog afwachten.
wanneer had Hamilton het moeilijk dan? Was toch gewoon een kwestie van tijd, die 6e titel was voor de zomerstop al binnenquote:Op maandag 4 november 2019 13:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het is toch niet iets nieuws? Wil je beweren dat dit de eerste keer dat er geruchten verspeid worden wanneer Hamilton het moeilijk heeft?
[..]
O jee, mensen ergeren zich aan mij omdat ik hun lulverhaaltjes niet bevestig. Laat ik ze dan maar naar de mond gaan praten.
[..]
Zoals ik aangaf had RBR protest moeten indienen, dan blijkt Ferrari schuldig of onschuldig. Nu zit het er tussenin en dat is verkeerd, ook als Ferrari schuldig zou zijn. Dus dat verwijt aan RBR blijft sowieso staan.
[..]
En dat is dus het achterbakse.
[..]
Maar hoezo is er dan niet een enorm verschil in de speedtraps? De Ferrari heeft de minste luchtweerstand en zou bij gelijke motoren sowieso de snelste moeten zijn. Als je dan ook nog sneller acceleert zou die topsnelheid heel veel hoger moeten zijn. Tenzij de acceleratie ten koste gaat van de eindsnelheid maar dan is het dus een uitruil. Bij een illegaal grote fuel flow is dat niet het geval.
[..]
Goh, van al die mensen die het al wilde geloven en zo'n beetje elk gerucht van de afgelopen jaren hebben geloofd gaan steeds meer mensen het geloven. Poe poe, het lijkt mij tijd voor mensen die wat meer weten en wat minder geloven.
Hij moet natuurlijk ook polerecords breken enzo. Op zich is het wat vaker verslaan van zijn teamgenoot een beter idee aangezien hij een hele matige verhouding heeft voor een 'grote', maar het staat beter ook al is het al 7 jaar aan de auto te danken.quote:Op maandag 4 november 2019 13:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
wanneer had Hamilton het moeilijk dan? Was toch gewoon een kwestie van tijd, die 6e titel was voor de zomerstop al binnen
Je mag het er best niet mee eens zijn, maar kom dan niet met je eigen volstrekt krankzinnige theorie om je punt te maken. Iedereen zou je veel serieuzer nemen als je gewoon het punt dat er niks bewezen is aanhaalt, wat gewoon een prima argument is.quote:Op maandag 4 november 2019 13:52 schreef Weltschmerz het volgende:
O jee, mensen ergeren zich aan mij omdat ik hun lulverhaaltjes niet bevestig. Laat ik ze dan maar naar de mond gaan praten.
Precies. Maar Max moet wel gaan oppassen met zijn uitspraken. Het siert zijn eerlijkheid maar zo nu en dan is het beter je mond te houden. In het bedrijfsleven word men ook vaker afgestraft met het uitspreken van je mening.quote:Op maandag 4 november 2019 12:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij jankt toch helemaal niet, hij zegt alleen wat iedereen in het paddock denkt maar niet uitspreekt.
Wat Max doet is evengoed de media bespelen. Maar dan anders.quote:Op maandag 4 november 2019 14:27 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. Maar Max moet wel gaan oppassen met zijn uitspraken. Het siert zijn eerlijkheid maar zo nu en dan is het beter je mond te houden. In het bedrijfsleven word men ook vaker afgestraft met het uitspreken van je mening.
Grappig is het wel dat Ferrari nu vol in de stress schiet na de uitspraken van Max. en hij zelfs bestraft moet worden voor zijn uitspraken.
Nee wat dat betreft kan Max nog veel leren van Hamilton die de media als geen ander goed kan bespelen.
Mijn argument is nou juist dat het bewezen had moeten worden middels een protest en dat het vragen van een clarification achterbaks is.quote:Op maandag 4 november 2019 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag het er best niet mee eens zijn, maar kom dan niet met je eigen volstrekt krankzinnige theorie om je punt te maken. Iedereen zou je veel serieuzer nemen als je gewoon het punt dat er niks bewezen is aanhaalt, wat gewoon een prima argument is.
Donder toch op met je complotten. Lewis en Toto spelen gewoon laffe publicitaire spelletjes.quote:Hou de discussie fatsoenlijk, niet op de man spelen en geen complotten. En ook belangrijk: sta open voor andere inzichten. Met de hakken in het zand ga je niks bereiken.
Vroeg of laat kan hem dat opbreken op de manier zoals hij dat doet. Die F1 is een groot circus. Max is een prima F1 piloot. De beste die wij ooit hebben gehad. En zijn eerlijkheid(zegt wat hij denkt) siert hem. Het is alleen niet te hopen dat dit ooit tegen hem gaat werken.quote:Op maandag 4 november 2019 14:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Wat Max doet is evengoed de media bespelen. Maar dan anders.
het verschil is een beetje zoals ze rijdenquote:Op maandag 4 november 2019 14:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Wat Max doet is evengoed de media bespelen. Maar dan anders.
Zolang hij de resultaten binnenhaalt zal dat wel loslopen. Daar zit het geld. Niet over wat er in het vierkantje geleuterd wordt.quote:Op maandag 4 november 2019 14:41 schreef Cherni het volgende:
[..]
Vroeg of laat kan hem dat opbreken op de manier zoals hij dat doet. Die F1 is een groot circus. Max is een prima F1 piloot. De beste die wij ooit hebben gehad. En zijn eerlijkheid(zegt wat hij denkt) siert hem. Het is alleen niet te hopen dat dit ooit tegen hem gaat werken.
.quote:Op maandag 4 november 2019 14:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
het verschil is een beetje zoals ze rijden
Waarom? Ten eerste is het gewoon de gebruikelijke manier. Het protest is de uitzondering.quote:Op maandag 4 november 2019 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:
Mijn argument is nou juist dat het bewezen had moeten worden middels een protest en dat het vragen van een clarification achterbaks is.
Verstappen is juist precies wat de F1 nodig heeft, een beetje reuring. Dat binnen de lijntjes kleuren en politiek correcte gelul heeft niemand wat aan in een sport als de F1.quote:Op maandag 4 november 2019 14:27 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. Maar Max moet wel gaan oppassen met zijn uitspraken. Het siert zijn eerlijkheid maar zo nu en dan is het beter je mond te houden. In het bedrijfsleven word men ook vaker afgestraft met het uitspreken van je mening.
Grappig is het wel dat Ferrari nu vol in de stress schiet na de uitspraken van Max. en hij zelfs bestraft moet worden voor zijn uitspraken.
Nee wat dat betreft kan Max nog veel leren van Hamilton die de media als geen ander goed kan bespelen.
1: Verstappen en Leclerc vechten al met elkaar sinds ze in de karts rijden, hebben geleerd om elkaars concurrenten te zijn.quote:Op maandag 4 november 2019 06:23 schreef XL het volgende:
[..]
Ik zie de wereld een beetje anders
1) ik geloof niet dat Verstappen en Leclerc een probleem met elkaar hebben
2) ik geloof niet dat Verstappen als teamgenoot iets van Leclerc te duchten heeft
3) Red Bull kan prima buiten zijn echte opleidingsteam nemen als daar echt geen kwaliteit in zou zitten
4) Het zal niet lang duren alvorens er een Japanner in de Toro Rosso zit
5) Het behouden van Toro Rosso is een prima methode om de budgetregels te omzeilen
6) Hamilton kan vandaag, morgen en iedere dag in de komende 6 jaar stoppen en dat plant hij niet in overleg met Mercedes
7) Mercedes lijkt überhaupt niet ontevreden over Bottas
Wat Max nog wel moet leren is om iets te zeggen, zonder het te zeggen.quote:Op maandag 4 november 2019 14:36 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Wat Max doet is evengoed de media bespelen. Maar dan anders.
Dat probeerde hij in de persconferentie na de kwalificatie in Mexico en dat ging ook niet helemaal goedquote:Op maandag 4 november 2019 16:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wat Max nog wel moet leren is om iets te zeggen, zonder het te zeggen.
Zoals Bottas zei: "Het valt wel op dat ze ineens minder snelheid hadden"
Juist niet. Zo voorkom je dat een team in diskrediet gebracht wordt als ze het al op die manier doen. En als dat niet het geval is breng je jezelf niet in verlegenheidquote:Op maandag 4 november 2019 14:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Mijn argument is nou juist dat het bewezen had moeten worden middels een protest en dat het vragen van een clarification achterbaks is.
[..]
Wie niet?quote:Donder toch op met je complotten. Lewis en Toto spelen gewoon laffe publicitaire spelletjes.
De directive van de FIA over die kabel was ook geldig voor oude motoren toch? Dus waarom zouden we daar geen conclusie uit kunnen trekken?quote:Op maandag 4 november 2019 16:32 schreef Fer het volgende:
Uiteindelijk in de race viel Vettel uit met schade en LeClerc had een oude motor. Dus daar kunnen we verder ook geen conclusie uit trekken kwa snelheid.
Dat is dus de tactiek, toen RB won en het Kampioenschap binnenhaalde, keken ze niet naar andere auto,s of die iets illegaals deden, het is altijd de club die niet wint, die zich van dit soort tactieken bedient.quote:Op maandag 4 november 2019 11:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is dus het punt. De geruchten komen wanneer Hamilton niet kan winnen, er moet altijd een luchtje aan zitten als een ander zich de sterkste toont. Het geklaag van Hamilton over de stank van de Ferrari, de rookpluimpjes, het slipstreamen op Spa, de interesting tactics als Vettel met een paar superrondjes Raikkonen verslaat, de blown diffuser, de flexwings. Het moet en zal besmeurd en daarvoor zijn insinuaties en suggesties voldoende.
Als Ferrari de sensor heeft gemanipuleerd dan lijkt mij, zonder dat ik de regels erop na heb gelezen, dat ze bestraft moeten worden. Maar de FIA heeft niks gevonden en de door RBR gevraagde clarification functioneert slechts als beschuldiging. Het is iets wat losstaat van de vraag of Ferrari iets gebruikt dat verboden zou kunnen worden verklaard of de vraag of Ferrari zelfs valsspeelt.
Als Ferrari de volgende race gewoon weer snel op het rechte stuk is, gaan Verstappen, Hamilton, Wolff en Horner dan hun excuses aanbieden, komen er rectificaties van Mol en de rest van de Ziggo marketingclub? Wordt de reputatie van Ferrari hersteld?
Ook van de andere kant gaat het helemaal niet om wat Ferrari doet. Er is helemaal geen onverklaarbaar snelheidsverschil. Het is helemaal niet groot en er is een groot aerodynamisch verschil. Er was geen verschil tussen de quali's voor en na de clarification, maar een race met een afgebroken wishbone en een met de wegligging worstelende leclerc met een oude motor zou dan het bewijs zijn. Het is als een metoo verhaal in de zin dat Ferrari zich niet kan verdedigen. Het bewijs zit hem in de auto zelf, en als RBR de waarheid had willen weten hadden ze protest moet aantekenen. Maar RBR wil helemaal geen bewijs, RBR wil de beschuldiging want die blijft toch wel plakken en die hoeft helemaal niet waar te zijn.
precies.quote:Op maandag 4 november 2019 16:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wat Max nog wel moet leren is om iets te zeggen, zonder het te zeggen.
Zoals Bottas zei: "Het valt wel op dat ze ineens minder snelheid hadden"
Oude motoren worden meestal teruggeschroefd. Anders kunnen ze knallen voor het einde van de race.quote:Op maandag 4 november 2019 16:49 schreef Blik het volgende:
[..]
De directive van de FIA over die kabel was ook geldig voor oude motoren toch? Dus waarom zouden we daar geen conclusie uit kunnen trekken?
Dit dus, mensen zoals Max geven de sport kleur.quote:Op maandag 4 november 2019 15:29 schreef Blik het volgende:
[..]
Verstappen is juist precies wat de F1 nodig heeft, een beetje reuring. Dat binnen de lijntjes kleuren en politiek correcte gelul heeft niemand wat aan in een sport als de F1.
Een beetje tegendraads zijn is prima
Ach, Hülkenberg vond de coureurs maar mietjes die klaagden over alle hobbels op het circuit en het waren "flinke aanstellers" als ze daar koppijn van kregen. Volgens mij is dat verder door niemand opgepikt, dus het hangt er ook vanaf wie het zegtquote:Op maandag 4 november 2019 17:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Max is Max, je kan er een hoop van zeggen maar hij heeft niet zoveel met politiek gelul dus hij zegt wat hij denkt. En soms is dat fijn en soms schuurt dat.
Dat zal de komende jaren nog wel wat gepolijst worden (man... als ik zie hoe ik was op m'n 22e ) maar voor nu is het soms wel verfrissend.
True... als je mee kan rijden voor het podium dan sta je wat meer in de spotlights dan wanneer je ergens achter in het veld rondrijdt.quote:Op maandag 4 november 2019 17:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ach, Hülkenberg vond de coureurs maar mietjes die klaagden over alle hobbels op het circuit en het waren "flinke aanstellers" als ze daar koppijn van kregen. Volgens mij is dat verder door niemand opgepikt, dus het hangt er ook vanaf wie het zegt
Ja leuk 20 trekpoppen. .quote:Op maandag 4 november 2019 16:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wat Max nog wel moet leren is om iets te zeggen, zonder het te zeggen.
Zoals Bottas zei: "Het valt wel op dat ze ineens minder snelheid hadden"
De media kijken ook helemaal niet naar de feiten. Ferrari heet ineens oppermachtig geweest te zijn terwijl ze qua racepace tekort kwamen en in de kwalificatie was Ferrari opvallend snel in de bochtige stukken.quote:Op maandag 4 november 2019 16:32 schreef Fer het volgende:
Vettel was in de Q snel genoeg en was ook tot de laatste bocht in voor de pole. Echter Bottas pakte die laatste bocht sneller en maakte zo in 1x een achterstand op de Ferrari goed.
Ik vermoed dat bij de laatste bocht de banden van Vettel oververhit waren en dat hij daarom zo langzaam was.
Een probleem wat Ferrari al heel het seizoen teisterde. Ze zijn snel genoeg op een ronde, maar ten koste van de banden(slijtage).
Uiteindelijk in de race viel Vettel uit met schade en LeClerc had een oude motor. Dus daar kunnen we verder ook geen conclusie uit trekken kwa snelheid.
Verassing trouwens, Verstappen was ook het rechte stuk ook sneller dan Hamilton. Had dat te maken met motorvermogen van de Honda of het feit dat zijn nieuwere banden meer grip hadden in de bocht (hairpin) voor dat betreffende rechte stuk.
Echt het aller aller laatste wat je wilt is zijn zoals Bottas.quote:Op maandag 4 november 2019 16:16 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Wat Max nog wel moet leren is om iets te zeggen, zonder het te zeggen.
Zoals Bottas zei: "Het valt wel op dat ze ineens minder snelheid hadden"
Het is leuk en populair om dit soort dingen te roepen maar als het op een gegeven moment tegen hem werkt is het weer janken geblazen. Max moet zich richten op overwinningen en kampioenschappen en niet op het maken van lekker klinkende uitspraken in de media. Alles moet gericht zijn op winnen en de rest is ballast.quote:Op maandag 4 november 2019 17:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
Max is Max, je kan er een hoop van zeggen maar hij heeft niet zoveel met politiek gelul dus hij zegt wat hij denkt. En soms is dat fijn en soms schuurt dat.
Dat zal de komende jaren nog wel wat gepolijst worden (man... als ik zie hoe ik was op m'n 22e ) maar voor nu is het soms wel verfrissend.
Op wat voor manier zouden zijn uitspraken tegen hem werken? Dat hij eventueel in de toekomst niet bij Ferrari terecht kan? Dat lijkt me niet zo'n ramp gezien het gepruts daar de afgelopen jaren.quote:Op maandag 4 november 2019 19:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is leuk en populair om dit soort dingen te roepen maar als het op een gegeven moment tegen hem werkt is het weer janken geblazen. Max moet zich richten op overwinningen en kampioenschappen en niet op het maken van lekker klinkende uitspraken in de media. Alles moet gericht zijn op winnen en de rest is ballast.
HIj richt zich niet op "lekker klinkende uitspraken in de media", de media richt zich op Max.quote:Op maandag 4 november 2019 19:42 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is leuk en populair om dit soort dingen te roepen maar als het op een gegeven moment tegen hem werkt is het weer janken geblazen. Max moet zich richten op overwinningen en kampioenschappen en niet op het maken van lekker klinkende uitspraken in de media. Alles moet gericht zijn op winnen en de rest is ballast.
En tevens onzin. Als hij er heen wil, dan is het een mediamomentje dat hij door het stof gaat en klaar. Als Ferrari er geld mee kan verdienen, doen ze het gewoon.quote:Op maandag 4 november 2019 20:01 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Op wat voor manier zouden zijn uitspraken tegen hem werken? Dat hij eventueel in de toekomst niet bij Ferrari terecht kan? Dat lijkt me niet zo'n ramp gezien het gepruts daar de afgelopen jaren.
Tegen de tijd dat dat aan de hand is zit er een heel nieuw management bij Ferrari die dit niks boeit.quote:Op maandag 4 november 2019 20:11 schreef babylon het volgende:
[..]
En tevens onzin. Als hij er heen wil, dan is het een mediamomentje dat hij door het stof gaat en klaar. Als Ferrari er geld mee kan verdienen, doen ze het gewoon.
Wat nou als ze straks weer de beste auto hebben? Of als RBR volgend jaar weer tegenvalt en Max op het punt komt dat ie ergens anders naar toe moet? En wat als er ineens grotere talenten opstaan die alle goeie plekken opsoeperen? Max moet in zijn carrière anticiperen op wat er kan gebeuren en niet wat er in het verleden is gebeurd. Er zijn weinig goeie zitjes en die kunnen zo aan zijn neus voorbij gaan.quote:Op maandag 4 november 2019 20:01 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Op wat voor manier zouden zijn uitspraken tegen hem werken? Dat hij eventueel in de toekomst niet bij Ferrari terecht kan? Dat lijkt me niet zo'n ramp gezien het gepruts daar de afgelopen jaren.
Als ze Max kunnen krijgen, en ze denken dat hij kan presteren met Leclerc, gaan ze er gewoon voor. Het gaat om race vaardigheid. De rest is bijzaak. De rest kan een coureur aanpassen.quote:Op maandag 4 november 2019 20:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat nou als ze straks weer de beste auto hebben? Of als RBR volgend jaar weer tegenvalt en Max op het punt komt dat ie ergens anders naar toe moet? En wat als er ineens grotere talenten opstaan die alle goeie plekken opsoeperen? Max moet in zijn carrière anticiperen op wat er kan gebeuren en niet wat er in het verleden is gebeurd. Er zijn weinig goeie zitjes en die kunnen zo aan zijn neus voorbij gaan.
Alsof zelfs Ferrari daar maar iets om geeft. Die weten ook dat Max een enorme media-machine is, als ze ook maar een kans ruiken om Max binnen te kunnen halen zullen ze dat echt niet laten om een paar uitspraken in de media van vroeger (die hoogstwaarschijnlijk ook nog eens waarheid zijn)quote:Op maandag 4 november 2019 20:19 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat nou als ze straks weer de beste auto hebben? Of als RBR volgend jaar weer tegenvalt en Max op het punt komt dat ie ergens anders naar toe moet? En wat als er ineens grotere talenten opstaan die alle goeie plekken opsoeperen? Max moet in zijn carrière anticiperen op wat er kan gebeuren en niet wat er in het verleden is gebeurd. Er zijn weinig goeie zitjes en die kunnen zo aan zijn neus voorbij gaan.
Ferrari heeft z'n toekomstige nr. 1 coureur al. Wie zegt dat ze een tweede nr. 1 nodig hebben? Ik denk dat ze eerder een goede nr. 2 nodig hebben die voldoende puntjes sprokkelt voor het teamkampioenschap en niet iemand die de nr. 1 constant in de weg rijdt.quote:Op maandag 4 november 2019 20:29 schreef babylon het volgende:
[..]
Als ze Max kunnen krijgen, en ze denken dat hij kan presteren met Leclerc, gaan ze er gewoon voor. Het gaat om race vaardigheid. De rest is bijzaak. De rest kan een coureur aanpassen.
Of hij er wel of niet terecht kan heeft te maken met hoe goed hij een race auto bestuurd. That's it.quote:Op maandag 4 november 2019 20:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ferrari heeft z'n toekomstige nr. 1 coureur al. Wie zegt dat ze een tweede nr. 1 nodig hebben? Ik denk dat ze eerder een goede nr. 2 nodig hebben die voldoende puntjes sprokkelt voor het teamkampioenschap en niet iemand die de nr. 1 constant in de weg rijdt.
Bij Mercedes gaat Hamilton vast nog wel wat jaartjes door. En wie weet welke talenten er dan weer opgestaan zijn. Max mag zuiniger zijn op zijn kansen.
Ja Formule 1 kent geen politiek.quote:Op maandag 4 november 2019 20:41 schreef babylon het volgende:
[..]
Of hij er wel of niet terecht kan heeft te maken met hoe goed hij een race auto bestuurd. That's it.
Hardop gelachenquote:Op maandag 4 november 2019 20:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja Formule 1 kent geen politiek.
!quote:Op maandag 4 november 2019 20:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja Formule 1 kent geen politiek.
Hello Valtteri, this is James...quote:Op maandag 4 november 2019 20:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ferrari heeft z'n toekomstige nr. 1 coureur al. Wie zegt dat ze een tweede nr. 1 nodig hebben? Ik denk dat ze eerder een goede nr. 2 nodig hebben die voldoende puntjes sprokkelt voor het teamkampioenschap en niet iemand die de nr. 1 constant in de weg rijdt.
Bij Mercedes gaat Hamilton vast nog wel wat jaartjes door. En wie weet welke talenten er dan weer opgestaan zijn. Max mag zuiniger zijn op zijn kansen.
over een paar jaar is iedereen louitje ook weer vergetenquote:Op maandag 4 november 2019 21:27 schreef Blik het volgende:
[..]
Hello Valtteri, this is James...
Dit is iedereen alweer vergeten begin volgend seizoen
Natuurlijk wel. Maar een paar verkeerde opmerkingen in de media wegen bij lange na niet op tegen racekundequote:Op maandag 4 november 2019 20:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja Formule 1 kent geen politiek.
Robin Frijns disagreesquote:Op maandag 4 november 2019 21:32 schreef babylon het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Maar een paar verkeerde opmerkingen in de media wegen bij lange na niet op tegen racekunde
Maar zeer zeker geen pannenkoek. Er rijden een hoop mindere talenten momenteel mee.quote:
quote:Op maandag 4 november 2019 20:58 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ja Formule 1 kent geen politiek.
Zeker wel eens, maar dat mannetje is net 22 jaar oud. Die gaat dat nog wel leren.quote:Op maandag 4 november 2019 21:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Max moet gewoon slim zijn. Je hebt er niks aan om zulke stoere puberale teksten de wereld in te slingeren en Mattia Binotto en Ferrari tegen je in het harnas te jagen. De bruggen met Renault heeft Max ook al vakkundig verbrand. Wat heb je daar aan? Je weet nooit hoe de toekomst gaat lopen en welke mensen of teams je nog nodig gaat hebben.
Kijk naar Fernando Alonso als voorbeeld van hoe het niet moet. Uitstekende rijder, toch zit er geen topteam op zijn aanwezigheid te wachten. Hilarisch dat hij destijds "GP2 engine" over de radio riep maar die uitspraak zat zijn IndyCar plannen bijvoorbeeld in de weg. Je moet gewoon slim zijn en niet willen scoren bij fucking Ziggo TV. Dat is toch totaal onbelangrijk.
Dat vraag ik me af eigenlijkquote:Op maandag 4 november 2019 21:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker wel eens, maar dat mannetje is net 22 jaar oud. Die gaat dat nog wel leren.
Eddie Irvine en Jacques Villeneuve hebben er nu nog moeite mee.....quote:Op maandag 4 november 2019 21:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker wel eens, maar dat mannetje is net 22 jaar oud. Die gaat dat nog wel leren.
Ok point takenquote:Op maandag 4 november 2019 22:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Eddie Irvine en Jacques Villeneuve hebben er nu nog moeite mee.....
Nee,denk het niet. Hij gaat al vijf jaar mee he,het is niet zo dat ie in zn eerste jaar dit soort teksten bezigt. Dat gaat nooit echt veranderen.quote:Op maandag 4 november 2019 21:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeker wel eens, maar dat mannetje is net 22 jaar oud. Die gaat dat nog wel leren.
het was nr 100 voor Max, de tijd gaat snelquote:Op maandag 4 november 2019 22:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee,denk het niet. Hij gaat al vijf jaar mee he,het is niet zo dat ie in zn eerste jaar dit soort teksten bezigt. Dat gaat nooit echt veranderen.
Jawel.. de angel haal je er niet helemaal uit... en moet ook niet. Maar hij zal ongetwijfeld beter worden in het nuanceren.quote:Op maandag 4 november 2019 22:37 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee,denk het niet. Hij gaat al vijf jaar mee he,het is niet zo dat ie in zn eerste jaar dit soort teksten bezigt. Dat gaat nooit echt veranderen.
Hoe ver is Leclerc achter de top gefinished? Een minuut?quote:Op maandag 4 november 2019 18:53 schreef Weltschmerz het volgende:
De media kijken ook helemaal niet naar de feiten.
True. Aan de andere kant, Alonso is toch ook heel lang een enorme dork geweest en toch wilde iedereen hem hebben. Als je wint, is er veel mogelijk.quote:Op maandag 4 november 2019 21:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Je weet nooit hoe de toekomst gaat lopen en welke mensen of teams je nog nodig gaat hebben.
zit wat in, zelfs terug naar McLarenquote:Op woensdag 6 november 2019 18:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
True. Aan de andere kant, Alonso is toch ook heel lang een enorme dork geweest en toch wilde iedereen hem hebben. Als je wint, is er veel mogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |