Ja.quote:
Dat zal er altijd wel blijven, maar over Renault hoorde je niks van geruchten totdat FI er een protest over deed. Ferrari viel op doordat ze snelheid hadden in een gebied waar alle andere motoren op de limiet zatenquote:Op maandag 4 november 2019 08:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Het gaat om de beschuldiging, met stront gooien in de wetenschap dat er toch wel wat blijft plakken bij de hysterische fans. Het is niet anders dan wat we al jaren zien als Hamilton niet gemakkelijk wint dankzij zijn superieure Mercedes. Toen Vettel Hamilton voor schut zette in zijn topteam of Hamilton dat zelf deed was er ook altijd gelul over RBR dat zou valsspelen.
Controlemiddelen bewust manipuleren mag natuurlijk niet.quote:Op maandag 4 november 2019 10:32 schreef _UserName_ het volgende:
Als iets niet letterlijk is beschreven, mag het. Of anders, als er niet nadrukkelijk staat dat het niet mag, mag het wel. Red Bull heeft dit heel slim en goed bekeken door dit zo te vragen of het mag. Als ze een protest indienen dan moeten zij met bewijzen komen, dat hebben zij niet. Eigenlijk was de race het symbolische bewijs. Is het formeel te bestraffen? Nee. Maar zo door de mand vallen is toch al een straf op zich.
Zucht...quote:Op maandag 4 november 2019 10:32 schreef _UserName_ het volgende:
Als iets niet letterlijk is beschreven, mag het. Of anders, als er niet nadrukkelijk staat dat het niet mag, mag het wel. Red Bull heeft dit heel slim en goed bekeken door dit zo te vragen of het mag. Als ze een protest indienen dan moeten zij met bewijzen komen, dat hebben zij niet. Eigenlijk was de race het symbolische bewijs. Is het formeel te bestraffen? Nee. Maar zo door de mand vallen is toch al een straf op zich.
Klopt. Maar daar is dus geen bewijs voor. Dat is het hele punt. Juist daarom is het slim gespeeld. RB heeft een vermoeden en vragen dat na. Ferrari is nergens meer waarmee het vermoeden wel heel erg wordt bevestigd.quote:Op maandag 4 november 2019 10:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Controlemiddelen bewust manipuleren mag natuurlijk niet.
Nogmaals klopt, maar de bewijzen zijn er niet. Dat is het hele punt juist.quote:Op maandag 4 november 2019 10:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zucht...
Voor de zoveelste keer: Het controlemiddel is indirect. Wat NIET mag is teveel brandstof gebruiken en dat doet Ferrari naar verwachting. Waarom zou je anders de controle daarvan saboteren. En dat is gewoon keihard illegaal.
Klopt maar waar het mij om gaat is dat steeds wordt gezegd dat niet zeker is of Ferrari illegaal is omdat niet zeker is dat die sensorsbotage in de regels stond. Maar de illegaliteit gaat helmaal niet om die sensor, maar om de brandstof en daar wordt door de meesten compleet overheen gekeken. Alles wordt op die sensor gericht.quote:Op maandag 4 november 2019 10:37 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nogmaals klopt, maar de bewijzen zijn er niet. Dat is het hele punt juist.
Ik weet dat het om de brandstof gaat. Echter door die sensorverstoring is daar geen bewijs van weer te leggen. Als men weet hoe veel brandstof er meer is verbruikt, kan men een protest indienen. Dan heb je bewijs. Nu was er enkel een vermoeden en door een vraag te stellen of dat mag, is het de nek omgedraaid.quote:Op maandag 4 november 2019 10:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Klopt maar waar het mij om gaat is dat steeds wordt gezegd dat niet zeker is of Ferrari illegaal is omdat niet zeker is dat die sensorsbotage in de regels stond. Maar de illegaliteit gaat helmaal niet om die sensor, maar om de brandstof en daar wordt door de meesten compleet overheen gekeken. Alles wordt op die sensor gericht.
Dit gaat om de brandstof toevoer, die mag maximaal een snelheid van 100 kg per uur hebben dacht ik. Als Ferrari door de sensor te manipuleren op sommige punten bv tijdelijk de stroom kan verhogen naar 110 kg per uur kunnen ze harder accelereren bijvoorbeeld. En dat mag niet.quote:Op maandag 4 november 2019 10:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Hold it, hold it, hold it. De sensor moet dus blijkbaar twee dingen doen; de brandstofdruk monitoren en hiermee het brandstofverbruik aantonen?
Volgens mij controleert de FIA na elke wedstrijd hoeveel brandstof er nog over is in de tank. Er was eens een race waarbij een coureur na de finish de auto op de baan ergens al had afgezet voordat deze terug was in de pits.
Nog even de volgende race afwachten.quote:Op maandag 4 november 2019 10:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar is dus geen bewijs voor. Dat is het hele punt. Juist daarom is het slim gespeeld. RB heeft een vermoeden en vragen dat na. Ferrari is nergens meer waarmee het vermoeden wel heel erg wordt bevestigd.
Uiteraard, sluitend bewijs zal er nooit komen maar de vermoedens kunnen wel alleen maar groter worden.quote:Op maandag 4 november 2019 10:49 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Nog even de volgende race afwachten.
Dat is dus het punt. De geruchten komen wanneer Hamilton niet kan winnen, er moet altijd een luchtje aan zitten als een ander zich de sterkste toont. Het geklaag van Hamilton over de stank van de Ferrari, de rookpluimpjes, het slipstreamen op Spa, de interesting tactics als Vettel met een paar superrondjes Raikkonen verslaat, de blown diffuser, de flexwings. Het moet en zal besmeurd en daarvoor zijn insinuaties en suggesties voldoende.quote:Op maandag 4 november 2019 10:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Dat zal er altijd wel blijven, maar over Renault hoorde je niks van geruchten totdat FI er een protest over deed. Ferrari viel op doordat ze snelheid hadden in een gebied waar alle andere motoren op de limiet zaten
Het is weer zover?quote:Op maandag 4 november 2019 11:07 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat is dus het punt. De geruchten komen wanneer Hamilton niet kan winnen
Reken maar niet dat ook maar iemand van hen dat zal doen. Ze zijn allemaal heer en meester met steken onder de gordel.quote:Op maandag 4 november 2019 11:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Als Ferrari de volgende race gewoon weer snel op het rechte stuk is, gaan Verstappen, Hamilton, Wolff en Horner dan hun excuses aanbieden, komen er rectificaties van Mol en de rest van de Ziggo marketingclub? Wordt de reputatie van Ferrari hersteld?
Precies. Ze willen Ferrari uit de flow halen om de nog resterende races te kunnen profiteren.quote:Op maandag 4 november 2019 11:07 schreef Weltschmerz het volgende:
RBR wil helemaal geen bewijs, RBR wil de beschuldiging want die blijft toch wel plakken en die hoeft helemaal niet waar te zijn.
Uit de fuel flow? Wat een onzinquote:Op maandag 4 november 2019 11:47 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
[..]
Precies. Ze willen Ferrari uit de flow halen om de nog resterende races te kunnen profiteren.
Ja, leuke complottheorieën. Bewaar die maar gewoon voor het BNW topic, want hier voegt het geen drol toe behalve dat mensen zich aan je gaan ergeren.quote:Op maandag 4 november 2019 11:07 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat is dus het punt. De geruchten komen wanneer Hamilton niet kan winnen, er moet altijd een luchtje aan zitten als een ander zich de sterkste toont. Het geklaag van Hamilton over de stank van de Ferrari, de rookpluimpjes, het slipstreamen op Spa, de interesting tactics als Vettel met een paar superrondjes Raikkonen verslaat, de blown diffuser, de flexwings. Het moet en zal besmeurd en daarvoor zijn insinuaties en suggesties voldoende.
Doe jij hetzelfde richting iedereen die je nu zo hard beschuldigt van laster als het niet zo blijkt?quote:Als Ferrari de volgende race gewoon weer snel op het rechte stuk is, gaan Verstappen, Hamilton, Wolff en Horner dan hun excuses aanbieden, komen er rectificaties van Mol en de rest van de Ziggo marketingclub? Wordt de reputatie van Ferrari hersteld?
ik lees het wel hoor maar dat maakt het niet minder onzinnig werkt zo'n smiley?quote:Op maandag 4 november 2019 11:50 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Niemand heeft het over een fuel flow. LEZEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |