In dat kader kun je dan nooit iets over een ander team zeggen. Zo werkt het ook niet natuurlijk. Als Ferrari zijn enige optie blijkt, in welk perspectief dan ook, komt Ferrari graag bij Max aankloppen hoor.quote:Op maandag 4 november 2019 00:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Na die "onzin" was je duidelijk al vergeten waar je precies op reageerde. Wat ik zeg is dat Max beter zijn mond kan houden over dit soort kwesties want aan dit soort uitspraken hangen prijskaartjes die ooit betaald moeten worden.
Yup, maar kijk er nog even naar uit dat ze ff doormodderen met Lebler.quote:Op maandag 4 november 2019 00:22 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
In dat kader kun je dan nooit iets over een ander team zeggen. Zo werkt het ook niet natuurlijk. Als Ferrari zijn enige optie blijkt, in welk perspectief dan ook, komt Ferrari graag bij Max aankloppen hoor.
Heeft hij met renault ook gedaan, RIC hield zijn mondquote:Op maandag 4 november 2019 00:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is juist vrij dom. Dit soort glorie op de korte termijn kan een prijs hebben op de lange termijn. Als Ferrari op een gegeven moment je enige optie is kunnen dit soort uitspraken je de das om doen.
Ferrari gaat Leclerc en Verstappen sowieso niet naast elkaar zetten, die twee botsen teveel.. letterlijk en figuurlijk.quote:Op maandag 4 november 2019 00:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is juist vrij dom. Dit soort glorie op de korte termijn kan een prijs hebben op de lange termijn. Als Ferrari op een gegeven moment je enige optie is kunnen dit soort uitspraken je de das om doen.
Wat als er op zelfde plek nog een auto afgaat? Kom op zeg. Je weet dat er ooit een coureur is overleden in zo'n situatie? Zelfs onder geel.quote:Op zondag 3 november 2019 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat was er niet veilig aan? 100 meter van de baan en geen losse onderdelen op de baan?
Hoofdkantoor van Tommy Hilfiger zit in Amsterdam en misschien ook wel kijken voor een leuk huisje.quote:Op maandag 4 november 2019 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:
En wat een mFklapper is Lewis ook..
Komt volgende week uit de kast, is duidelijk bezig met interne issues, zie had interview met Jack. Wat komt die doen dan in Amsterdam?
Buiten dat, hij wordt wereld kampioen, en refereert niet eens aan de dood van een collega dit jaar, en aan het zware herstel van twee collega's...
Nee, Lewis mag de snelste tijd neergezet hebben met grote dank aan Bottas, maar een grote naam... Nee
Meneer pretendeerde de people-winnaar te zijn, zie interview met Jack, de held van kleine kinderen. Even zijn steun betuigen aan degen die dit jaar hun leven gaven voor de sport, komt niet eens in hem op. Eikeltje is het, anderen noemen het ook een egoïst.
Hamilton heeft Hilfiger niet nodig, hij zou 285 miljoen hebben.. meer waarschijnlijk omdat ie een hoop van z'n auto's en z'n vliegtuig verkocht heeft.quote:Op maandag 4 november 2019 04:09 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hoofdkantoor van Tommy Hilfiger zit in Amsterdam en misschien ook wel kijken voor een leuk huisje.
Voor de rest, ik heb het niet gezien dus geen mening daarover
Ik zie de wereld een beetje andersquote:Op maandag 4 november 2019 01:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ferrari gaat Leclerc en Verstappen sowieso niet naast elkaar zetten, die twee botsen teveel.. letterlijk en figuurlijk.
Mocht Hamilton in 2021 stoppen heeft Mercedes een nieuwe #1 nodig en dat kan Verstappen dan mooi worden.
Mocht Bottas dan de laan worden uitgestuurd kan Hamilton meteen ook bewijzen hoe snel hij echt is, dat kan voor Hamilton een voordeel zijn en anders heeft ie toch al 7 kampioenschappen binnen, net zoveel als Schumi.
Red Bull komt wel in de problemen als Max weg zou gaan overigens, Albon is wel goed genoeg om #1 te worden maar wie moet er dan in dat 2e stoeltje? Gasly?
En wie moet er dan bij Toro Rosso instappen? Ze hebben ook niet echt veel goede reserverijders, geen toppers in de opleidingsteams.
Ik kan me voorstellen dat Toro Rosso in 2021 verkocht wordt door Red Bull.
Ferrari viesmadquote:Op maandag 4 november 2019 06:57 schreef Tinos85 het volgende:
https://t.co/W444MMaKC1?amp=1
Leclerc en Binotto zijn het niet eens met de uitspraken van Verstappen
Vorig jaar hebben ze nog gewonnen hier.quote:Op maandag 4 november 2019 06:43 schreef Fer het volgende:
Ferrari de valsspelers, maar iedereen lijkt over het hoofd te zien dat dit circuit zwaar is voor de banden. Verstappen sleet ook een set hard op amper 1/3 van de race.
Ferrari heeft altijd moeite met zulke circuits. Singapore wonnen ze ook alleen door zo langzaam en banden te sparen, niet op snelheid.
Wanneer heb jij voor het laatst Benzen Honda’s zo makkelijk om een Ferrari heen zien rijden op het rechte stuk? Juist.quote:Op maandag 4 november 2019 06:43 schreef Fer het volgende:
Ferrari de valsspelers, maar iedereen lijkt over het hoofd te zien dat dit circuit zwaar is voor de banden. Verstappen sleet ook een set hard op amper 1/3 van de race.
Ferrari heeft altijd moeite met zulke circuits. Singapore wonnen ze ook alleen door zo langzaam en banden te sparen, niet op snelheid.
Daar gaat het niet om. Het gaat om de beschuldiging, met stront gooien in de wetenschap dat er toch wel wat blijft plakken bij de hysterische fans. Het is niet anders dan wat we al jaren zien als Hamilton niet gemakkelijk wint dankzij zijn superieure Mercedes. Toen Vettel Hamilton voor schut zette in zijn topteam of Hamilton dat zelf deed was er ook altijd gelul over RBR dat zou valsspelen.quote:Op maandag 4 november 2019 07:20 schreef ShaoliN het volgende:
Brazilië maar even afwachten. Het is een vreemd toeval met Ferrari. Maar Lecork reed met een oude motor en Vettel heeft niks kunnen laten zien ivm schade.
Ik kijk al 30 jaar F1 maar wat dit seizoen met Ferrari gebeurde heb ik nog nooit gezien, zo slecht voor de dag komen voor de zomerstop en na de zomerstop opeens het beste team uit het niets. Zelfs een Mercedes op het rechte stuk met DRS kwam nog niet eens in de buurt, en allemaal in een 4 weken durende zomerstop waarin niet getest en gewerkt mag worden. Dan vermoeden Red Bull en Mercedes het trucje, FIA doet een reglement aanpassing en opeens uit het niets is de snelste auto van het veld 1 sec per ronde langzamer?quote:Op maandag 4 november 2019 06:43 schreef Fer het volgende:
Ferrari de valsspelers, maar iedereen lijkt over het hoofd te zien dat dit circuit zwaar is voor de banden. Verstappen sleet ook een set hard op amper 1/3 van de race.
Ferrari heeft altijd moeite met zulke circuits. Singapore wonnen ze ook alleen door zo langzaam en banden te sparen, niet op snelheid.
Hoe vaak heb ik het al gezegd en wordt er overheen gelezen:quote:Op maandag 4 november 2019 08:39 schreef Lionheaad het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Ferrari valsspelers worden genoemd.
Ze maakten (volgens RB en Merc) gebruik van een grijs gebied in de reglementen. Dat is iets dat ieder team zou doen als ze de kans er voor krijgen. Er is alleen nul bewijs dat ze dit ook daadwerkelijk deden. Daarnaast was er geen regel die datgene ook daadwerkelijk verbied.
Vanaf nu is er wel een soort regel die het een en ander verbied. Het is echter nog maar de vraag of Ferrari daadwerkelijk daar gebruik van maakte.
Dan de race.
1. Vettel had een probleem met de auto. Achterwiel ophanging breekt niet zomaar af.
2. Leclerc had een oude motor erin liggen. We weten niet hoeveel km er al mee gereden was en dus in hoeverre hij over het complete vermogen van die motor kon beschikken.
Het al me dus niet verbazen als Ferrari in Brazilië gewoon weer meedoet om het podium.
Er mag 2 weken niet gewerkt worden (vd 4).quote:Op maandag 4 november 2019 08:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ik kijk al 30 jaar F1 maar wat dit seizoen met Ferrari gebeurde heb ik nog nooit gezien, zo slecht voor de dag komen voor de zomerstop en na de zomerstop opeens het beste team uit het niets. Zelfs een Mercedes op het rechte stuk met DRS kwam nog niet eens in de buurt, en allemaal in een 4 weken durende zomerstop waarin niet getest en gewerkt mag worden. Dan vermoeden Red Bull en Mercedes het trucje, FIA doet een reglement aanpassing en opeens uit het niets is de snelste auto van het veld 1 sec per ronde langzamer?
De rest van de races zullen het gaan aantonen, maar ik denk wel dat Red Bull en Mercedes weten waar ze over praten,
Het "gat" in de regels was dat de kabel van die sensor overal mocht liggen, dat veroorzaakte een storing. Ferrari heeft bewust storingen veroorzaakt bij die sensor zodat de FIA niet kon controleren hoeveel brandstof ze die motor in spoten. Dat is geen gat in de regels, dat is gewoon vals spelen. De enige reden waarom Red Bull + Mercedes het op deze manier hebben aangepakt is om de F1 niet in diskrediet te brengen, als de FIA het had moeten onderzoeken na een formeel protest en het bleek te kloppen konden ze niet anders dan Ferrari uit de stand halen en Vettel en Leclerc van al hun overwinningen/poles strippen. En iets zegt mij dat ze dat hun gehypte wonderboy Leclerc niet hadden willen aandoen gezien die gast al zwaar gematst wordt door de FIA.quote:Op maandag 4 november 2019 08:39 schreef Lionheaad het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat Ferrari valsspelers worden genoemd.
Ze maakten (volgens RB en Merc) gebruik van een grijs gebied in de reglementen. Dat is iets dat ieder team zou doen als ze de kans er voor krijgen. Er is alleen nul bewijs dat ze dit ook daadwerkelijk deden. Daarnaast was er geen regel die datgene ook daadwerkelijk verbied.
Vanaf nu is er wel een soort regel die het een en ander verbied. Het is echter nog maar de vraag of Ferrari daadwerkelijk daar gebruik van maakte.
Dan de race.
1. Vettel had een probleem met de auto. Achterwiel ophanging breekt niet zomaar af.
2. Leclerc had een oude motor erin liggen. We weten niet hoeveel km er al mee gereden was en dus in hoeverre hij over het complete vermogen van die motor kon beschikken.
Het al me dus niet verbazen als Ferrari in Brazilië gewoon weer meedoet om het podium.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |