Stel je niet aan zeg. Iedereen kan een foutje maken.quote:Op zondag 3 november 2019 22:27 schreef Newone82 het volgende:
Doornbos, het was Leclerc in bocht 1 met Albon. Niet Vettel. Jezus wat slecht.
Zal wel weer met die wijven aan het vozen zijnquote:Op zondag 3 november 2019 22:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waar is Van Gameren? Die had kunnen ingrijpen
Neequote:
Dat zijn twee verschillende dingenquote:
Ik heb zoveel onderdelen van auto’s zien vliegen in bocht 8/9. Hij zal vast niet de enige zijnquote:Op zondag 3 november 2019 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
De wagen van Max had kennelijk een flink gat in de vloer
Heb het terug gekeken en klopt ja.quote:Op zondag 3 november 2019 22:27 schreef Newone82 het volgende:
Doornbos, het was Leclerc in bocht 1 met Albon. Niet Vettel. Jezus wat slecht.
Ja mooi mannetjequote:
Hij draaide een beetje bij.quote:
Er zijn maar weinig users die hier terugkomen op een fout. En die worden er hier regelmatig gemaakt.quote:
Ze eten graag stokbrood met paturain bij Haasquote:Op zondag 3 november 2019 22:30 schreef Gezicht het volgende:
Nog steeds onbegrijpelijk dat Hulk geen zitje heeft en een Grosjean of een Kvyat wel.
Yep, Kvyat laat het tegen Gasly ook liggen.quote:Op zondag 3 november 2019 22:30 schreef Gezicht het volgende:
Nog steeds onbegrijpelijk dat Hulk geen zitje heeft en een Grosjean of een Kvyat wel.
Ik zeg een crowdfund actie opzettenquote:Op zondag 3 november 2019 22:30 schreef D_A het volgende:
Hoop echt dat ie een stoeltje behoudt. Top kerel
Dat vind ik niet zo onbegrijpelijk. 175 races, 0 podia. Chocked altijd.quote:Op zondag 3 november 2019 22:30 schreef Gezicht het volgende:
Zo vaak. Geeft ook niet. Maar het mag benoemd worden.quote:
Ze lezen hier meequote:
quote:Op zondag 3 november 2019 22:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Stiekem haalt van Gameren al z'n lollerige content uit dit topic.
Niet te zien op z’n laptopquote:Op zondag 3 november 2019 22:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Van Gameren staat alleen maar constant F5 te beuken op reddit en doet er daarna semi lollig meequote:Op zondag 3 november 2019 22:35 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je dan RIC wat onderschat.quote:Op zondag 3 november 2019 22:33 schreef BroesWillems het volgende:
Ben ik de enige die Hulk tegen vind vallen dit jaar?
Zonder haas was t gewoon gelukt.quote:Op zondag 3 november 2019 22:40 schreef MakkieR het volgende:
Ik had het idee dat RBR het heeft laten liggen met de laatste pitstop van Hamilton. Max had toen een voorsprong van 17.3 seconden en deze slonk wel heel snel richting de 8 seconden voor RBR Max naar binnen haalde, terwijl Hamilton juist langer wilde doorrijden. Had RBR Max toen niet eerder met een wat groter voorsprong binnen moeten halen. Dan was de achterstand minder groot geweest om Hamilton in te halen.
Hulkenberg vraagt teveel.quote:Op zondag 3 november 2019 22:30 schreef Gezicht het volgende:
Op de laatste ronde, ik weet het niet. Een beter ingeplande pitstop had je meer rondes gehad om Hamilton te pakken. 10 seconden inleveren op Hamilton vind ik gewoon te veel. Dan moet je iets doen.quote:
Ronde ervoor had ie al DRS gehad.quote:Op zondag 3 november 2019 22:44 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Op de laatste ronde, ik weet het niet. Een beter ingeplande pitstop had je meer rondes gehad om Hamilton te pakken. 10 seconden inleveren op Hamilton vind ik gewoon te veel. Dan moet je iets doen.
Vond ik ook te lang duren, dus daar ben ik het met je eensquote:Op zondag 3 november 2019 22:40 schreef MakkieR het volgende:
Ik had het idee dat RBR het heeft laten liggen met de laatste pitstop van Hamilton. Max had toen een voorsprong van 17.3 seconden en deze slonk wel heel snel richting de 8 seconden voor RBR Max naar binnen haalde, terwijl Hamilton juist langer wilde doorrijden. Had RBR Max toen niet eerder met een wat groter voorsprong binnen moeten halen. Dan was de achterstand minder groot geweest om Hamilton in te halen.
Ze hadden de tweede stop nog een paar rondes willen rekken, maar de banden waren er aan.quote:Op zondag 3 november 2019 22:52 schreef Blik het volgende:
[..]
Vond ik ook te lang duren, dus daar ben ik het met je eens
Heb er nog over gedacht om 'm te noemen. Maar die vind ik, persoonlijke mening hè, ook zo een popi-jopi neppert, lulde maar wat met de wind mee. En dat is nog erger geworden nu die vlogt.quote:
Keurige inhaalactie.quote:
Ik vind Rosberg een gewone en sympathieke gast. Lewis heeft behoorlijke sterallures.quote:Op zondag 3 november 2019 22:58 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Heb er nog over gedacht om 'm te noemen. Maar die vind ik, persoonlijke mening hè, ook zo een popi-jopi neppert, lulde maar wat met de wind mee. En dat is nog erger geworden nu die vlogt.
Dat gaf Max al een paar rondes aan, heeft nog zeker 3 rondes doorgereden vanaf het moment dat het radiomoment op tv kwam. Dus alsnog gewoon erg laat gehandeldquote:Op zondag 3 november 2019 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hadden de tweede stop nog een paar rondes willen rekken, maar de banden waren er aan.
Hülk wilde zelf langer doorrijdenquote:Op zondag 3 november 2019 23:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat gaf Max al een paar rondes aan, heeft nog zeker 3 rondes doorgereden vanaf het moment dat het radiomoment op tv kwam. Dus alsnog gewoon erg laat gehandeld
Ik vond de gelijkenis met Hulkenberg, alhoewel die nog wel een stuk erger was, treffend.
Gasly ging ook niet echt lekker laatste rondes. Die is zelfs nog naar binnen gereden volgens mij.quote:Op zondag 3 november 2019 23:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat gaf Max al een paar rondes aan, heeft nog zeker 3 rondes doorgereden vanaf het moment dat het radiomoment op tv kwam. Dus alsnog gewoon erg laat gehandeld
Ik vond de gelijkenis met Hulkenberg, alhoewel die nog wel een stuk erger was, treffend.
Nee de tweede stop van Max had hij er eerder in gemoeten. Als je met de tweede stop er eerder in was geweest, dan had je meer van 17.3 seconden voorsprong op Hamilton overgehouden om de achterstand in te halen na de pitstop. Met nog maar 8 seconden misschien wel 7 of 6 seconden wist ik eigenlijk al dat dit heel moeilijk zou worden. De achterstand was te groot na de pitstop, iets van 12 seconden, dat hadden er 8 seconden kunnen zijn als je twee rondes eerder een pitstop deed, Max kwam natuurlijk nog wel heel dichtbij. Al is inhalen met een ronde te gaan bijna onmogelijk, helemaal als je Hamilton voor je hebt zitten. Met drie rondes te gaan had je een betere kans gehad. ook al is dit nog steeds heel moeilijk.quote:Op zondag 3 november 2019 22:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze hadden de tweede stop nog een paar rondes willen rekken, maar de banden waren er aan.
Bottas was gelijk als eerste geïnterviewd.quote:Op zondag 3 november 2019 23:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Waar zitten we na te kijken met z'n allen?
1 Ferrari speelt vals
2 Bottas kreeg zijn eerste plek als eerder terugroep actie
3 en iemand de beelden van die Haas goed bekeken?
4 waarom zat Bottas al in die ruimte zonder een interview met na de race
Serieus... Waar kijken we naar?
Waarom bleef die gele vlag zolang staan? Die wagen stond veilig en geen onderdelen op de baan.quote:Op zondag 3 november 2019 23:30 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Bottas was gelijk als eerste geïnterviewd.
Beelden van de Haas waren getoond en Bottas was gewoon sneller.
Zo te zien heb je alvast een tijdje niet gekekenquote:Op zondag 3 november 2019 23:29 schreef ootjekatootje het volgende:
Waar zitten we na te kijken met z'n allen?
1 Ferrari speelt vals
2 Bottas kreeg zijn eerste plek als eerder terugroep actie
3 en iemand de beelden van die Haas goed bekeken?
4 waarom zat Bottas al in die ruimte zonder een interview met na de race
Serieus... Waar kijken we naar?
Omdat de auto daar nog stond, in het verlengde van het rechte stuk, zolang die auto daar nog staat heb je of geel of een VSC.quote:Op zondag 3 november 2019 23:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom bleef die gele vlag zolang staan? Die wagen stond veilig en geen onderdelen op de baan.
Is normaliter een (virtual) safetycar en was het nu ook geweest als het eerder in de race was gebeurt. Auto stond natuurlijk niet veiligquote:Op zondag 3 november 2019 23:31 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waarom bleef die gele vlag zolang staan? Die wagen stond veilig en geen onderdelen op de baan.
Gele vlag (voor alleen de sector) was inderdaad nog mild ook. Zo niet gevaarlijk.quote:Op zondag 3 november 2019 23:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is normaliter een (virtual) safetycar en was het nu ook geweest als het eerder in de race was gebeurt. Auto stond natuurlijk niet veilig
Bottas heeft de eerste plaats absoluut niet cadeau gekregen
Nee Bottas niet, ik had graag de strijd gezien tussen Verstappen en Hamilton.quote:Op zondag 3 november 2019 23:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is normaliter een (virtual) safetycar en was het nu ook geweest als het eerder in de race was gebeurt. Auto stond natuurlijk niet veilig
Wat was er niet veilig aan? 100 meter van de baan en geen losse onderdelen op de baan?quote:Op zondag 3 november 2019 23:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als hetzelfde bij een andere auto gebeurt rijdt ie er tegenaan.quote:Op zondag 3 november 2019 23:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat was er niet veilig aan? 100 meter van de baan en geen losse onderdelen op de baan?
?quote:Op zondag 3 november 2019 23:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als hetzelfde bij een andere auto gebeurt rijdt ie er tegenaan.
Het is juist vrij dom. Dit soort glorie op de korte termijn kan een prijs hebben op de lange termijn. Als Ferrari op een gegeven moment je enige optie is kunnen dit soort uitspraken je de das om doen.quote:Op zondag 3 november 2019 23:46 schreef ootjekatootje het volgende:
Ferrari is gruwelijk door de mand gevallen.
Trots op Max dat hij de enige is die dit durft te benoemen, kijk die meneer ff afgaan.
Vandaag stond Ferrari gruwelijk voor lul. Net als de eerste wedstrijden van het seizoen, GVD van Denemarken naar Spa gereden en dan dat fiasco...quote:Op zondag 3 november 2019 23:56 schreef Gehrman het volgende:
Als Ferrari de laatste twee races niet presteert staan ze echt voor joker. Eigenlijk hebben ze nu al een groot probleem want ze worden links en rechts het valsspelende team genoemd.
Onzin, alle wedstrijden na juli zouden ze moeten analyseren...quote:Op maandag 4 november 2019 00:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het is juist vrij dom. Dit soort glorie op de korte termijn kan een prijs hebben op de lange termijn. Als Ferrari op een gegeven moment je enige optie is kunnen dit soort uitspraken je de das om doen.
Kijk alles, zie alles en weet alles.quote:Op zondag 3 november 2019 23:33 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
Zo te zien heb je alvast een tijdje niet gekeken
Ja alleen kunnen ze nu nog zeggen dat het een off-day was. Als ze de laatste twee races weer ondermaats presteren dan vallen ze gruwelijk door de mand.quote:Op maandag 4 november 2019 00:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Vandaag stond Ferrari gruwelijk voor lul. Net als de eerste wedstrijden van het seizoen, GVD van Denemarken naar Spa gereden en dan dat fiasco...
Ga even mijn kosten declareren bij Ferrari,Zie ik in Hongarije tenminste een eerlijke wedstrijd!
Klaas?quote:Op maandag 4 november 2019 00:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kijk alles, zie alles en weet alles.
waarvan aktequote:Op maandag 4 november 2019 00:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kijk alles, zie alles en weet alles.
Na die "onzin" was je duidelijk al vergeten waar je precies op reageerde. Wat ik zeg is dat Max beter zijn mond kan houden over dit soort kwesties want aan dit soort uitspraken hangen prijskaartjes die ooit betaald moeten worden.quote:Op maandag 4 november 2019 00:04 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Onzin, alle wedstrijden na juli zouden ze moeten analyseren...
En een ieder die er nadeel aan gehad heeft, met terugwerkende kracht moeten compenseren.
Verklaard ook het gedrag van Vettel, die vond het imo niets.
Lebrer daarin tegen...
quote:
In dat kader kun je dan nooit iets over een ander team zeggen. Zo werkt het ook niet natuurlijk. Als Ferrari zijn enige optie blijkt, in welk perspectief dan ook, komt Ferrari graag bij Max aankloppen hoor.quote:Op maandag 4 november 2019 00:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Na die "onzin" was je duidelijk al vergeten waar je precies op reageerde. Wat ik zeg is dat Max beter zijn mond kan houden over dit soort kwesties want aan dit soort uitspraken hangen prijskaartjes die ooit betaald moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |