SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
Willen we zondag 8 december gaan bowleeeeeeeeeeeeeeeeeeh?
Poll: Zondag 8 december ESF-meet
• Leuk idee, ik ben er bij!
• Ik ben er niet bij en vind dat jammer
• Ik ben er niet bij en vind dat niet jammer
• Ik weet het nog niet
• Ik wil alleen maar stemmen
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierReality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:
Kijk, voor jullie allebei een lekkere plak roggebrood met kaas.quote:
Zit er nou óók nog eens gewoon schimmel op die plak kaas?quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[..]
Kijk, voor jullie allebei een lekkere plak roggebrood met kaas.
[ afbeelding ]
Voor het posten in dit topic.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Moet je beter uit je ogen kij... oh, wacht...
Nee, dat is een luchtbel.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:18 schreef I het volgende:
[..]
Zit er nou óók nog eens gewoon schimmel op die plak kaas?
En ik heb niet eens aandelen, net zoals @Greys geen aandelen heeft in airfryerts en koelmatjes.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:22 schreef Aoibhin het volgende:
Roger probeert iedereen hier aan de roggebrood te krijgen
Dat is niet raar met al die luchtvervuiling tegenwoordig.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:23 schreef I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het maar een vies luchtbelletje.
Rogerbroodquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:22 schreef Aoibhin het volgende:
Roger probeert iedereen hier aan de roggebrood te krijgen
We kunnen altijd op jou rekenen voor de woordgrappenquote:
Dat smaakt vast heerlijk bij een lekkere plak roggebrood.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Je kan veel lekkerder dingen doen met rogge
[ afbeelding ]
En nog beter zonder zo'n plak compostkoekquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat smaakt vast heerlijk bij een lekkere plak roggebrood.
Laat het de klimaatactivisten niet horen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 12:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is niet raar met al die luchtvervuiling tegenwoordig.![]()
Daarom groots inzetten op klimaatdoelstellingen. Hebben we straks weer schone luchtbelletjes in onze kaas.
quote:
CO2-opslag in Leerdammerquote:Op zaterdag 2 november 2019 12:33 schreef I het volgende:
[..]
Laat het de klimaatactivisten niet horen.
quote:
De dag na de nieuwe poststatistieken is het altijd even stil, door de schrikquote:Op zaterdag 2 november 2019 14:59 schreef Meke het volgende:
Twéé uur niets gepostJammer dat dit niet het dodetopicspel is
Productieve zaterdag hier, maar nu doe ik niks meer vandaagquote:Op zaterdag 2 november 2019 14:59 schreef Meke het volgende:
Ik ben aan het schrijvenquote:Op zaterdag 2 november 2019 14:59 schreef Meke het volgende:
Hoever zijn ze bij Strictly, kan ik nog aanhaken?quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:15 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben even klaar met de nuttigheid.
Straks Strictly
Er zijn er nu nog 9 over!quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoever zijn ze bij Strictly, kan ik nog aanhaken?
Oh mooi.....even zoeken waar hier de BBC zit....quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er zijn er nu nog 9 over!Zou wel leuk zijn!
Ik ga er maar even vanuit dat je de tv-zender bedoelt.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Oh mooi.....even zoeken waar hier de BBC zit....
Ja.....kijk niet zoveel BBC, even zoeken hoorquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik ga er maar even vanuit dat je de tv-zender bedoelt.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:29 schreef Dave het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja zo leukquote:Op zaterdag 2 november 2019 18:36 schreef Greys het volgende:
Klein verslagje brainstorm OGAE in betreffende topic, voor de liefhebber.
Er komt iig een terugkoppeling naar de aanwezigen, maar niemand kan garanties geven nu welke ideeën het halen. Is afhankelijk van budget, sponsors, haalbaarheid etc. Maar ik denk zelf dat een aantal het ideeën wel gaan halen, oa leuke dingen voor op Eurovision Village maar bv ook de tegelstickers met ESF hartje om bv de route van station naar Village over de stoep aan te geven, van Ahoy naar metro etc.quote:Op zaterdag 2 november 2019 18:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zo leuk![]()
Vind dat ook echt leuk; dat jullie er niet alleen heen gaan met 'onze' ideeën, maar ook even laten weten hoe het wasEn zo benieuwd of we straks ook daadwerkelijk ideeën gaan terugzien
Krijgen jullie daar ook eerder feedback op, of wordt het gewoon een verrassing in mei?
(Aan de post-its te zien het tweede, of moest je je naam erbij schrijven?
)
Arme hondjesquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:30 schreef Greys het volgende:
Rondje hondjes was een uitdaging net. Parkje is omgetoverd tot Halloween-spookbos. Weet niet wie het enger vond, de grote Griekse hond of ik.. (kleine Biet is onverstoorbaar). Kwamen in het donker een zombie met kettingzaag tegen, de IT clown, heksen etc. 👻😱🤡
[ afbeelding ]
Oh nu ben ik zo nieuwsgierig hequote:Op zaterdag 2 november 2019 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Er komt iig een terugkoppeling naar de aanwezigen, maar niemand kan garanties geven nu welke ideeën het halen. Is afhankelijk van budget, sponsors, haalbaarheid etc. Maar ik denk zelf dat een aantal het ideeën wel gaan halen, oa leuke dingen voor op Eurovision Village maar bv ook de tegelstickers met ESF hartje om bv de route van station naar Village over de stoep aan te geven, van Ahoy naar metro etc.
We gaan als Songfestivalforum.nl ook nog iets doen dat Cee en ik samen een tijdje geleden bedacht hadden en waar we al een beginnetje mee gemaakt hebben qua maken en regelen, dat houden we hier nog heel even als 'verrassing'. Het idee werd iig nog net niet juichend ontvangen door iedereen daar vanmiddag. Serieus, zo veel bijval daarop. 'Jaaaa, doen, doen!' Tis iets grappigs voor in de aanloop naar het ESF, iets dat we zelf maken en in de hand hebben en binnen enkele weken zien jullie het eerste resultaat.
En je zou zeggen 'Greys ga die honden dan lekker ergens anders uitlaten' maar het park is mijn straat zeg maar. Dus als ik de voordeur uitloop was de eerste heks meteen op tien meter aan de overkant van de straat al. De Griek blèren en blaffen, die zag haar eerder dan ik.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Arme hondjesWaarom moeten die nou weer met die onzin geconfronteerd worden...
Ja, en dit zijn misschien ook wel dingen die niet heel hoog op het prioriteitenlijstje staan, je wilt wel bijv. tien toffe dingen, maar hebt er ook nog tien op de lijst waarschijnlijk waarvan je pas ja/nee kunt zeggen als je andere kosten (zoals Ellen DeGeneres over laten vliegen, aldus Jamaiquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Er komt iig een terugkoppeling naar de aanwezigen, maar niemand kan garanties geven nu welke ideeën het halen. Is afhankelijk van budget, sponsors, haalbaarheid etc. Maar ik denk zelf dat een aantal het ideeën wel gaan halen, oa leuke dingen voor op Eurovision Village maar bv ook de tegelstickers met ESF hartje om bv de route van station naar Village over de stoep aan te geven, van Ahoy naar metro etc.
We gaan als Songfestivalforum.nl ook nog iets doen dat Cee en ik samen een tijdje geleden bedacht hadden en waar we al een beginnetje mee gemaakt hebben qua maken en regelen, dat houden we hier nog heel even als 'verrassing'. Het idee werd iig nog net niet juichend ontvangen door iedereen daar vanmiddag. Serieus, zo veel bijval daarop. 'Jaaaa, doen, doen!' Tis iets grappigs voor in de aanloop naar het ESF, iets dat we zelf maken en in de hand hebben en binnen enkele weken zien jullie het eerste resultaat.
Dan kun je het niet ontlopen nee...quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En je zou zeggen 'Greys ga die honden dan lekker ergens anders uitlaten' maar het park is mijn straat zeg maar. Dus als ik de voordeur uitloop was de eerste heks meteen op tien meter aan de overkant van de straat al. De Griek blèren en blaffen, die zag haar eerder dan ik.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
@:Greys zat de WiWitch er ook nog bij? Zou wel passen in zo'n bos![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
@:Greys zat de WiWitch er ook nog bij? Zou wel passen in zo'n bos![]()
Agossiequote:Op zaterdag 2 november 2019 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
En je zou zeggen 'Greys ga die honden dan lekker ergens anders uitlaten' maar het park is mijn straat zeg maar. Dus als ik de voordeur uitloop was de eerste heks meteen op tien meter aan de overkant van de straat al. De Griek blèren en blaffen, die zag haar eerder dan ik.
Ja doen ze heel leuk. Aan het eind van de straat verzamelen, allemaal kindjes met Halloween lampionnen en ouders enzo. En je kon van te voren opgeven of je snoep wilde uitdelen aan de deur dus of ze bij je mogen aanbellen (hier niet want dan blijven de honden brullenquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Agossie![]()
Wel sneu dat zo eng is! Maar volgens mij heb jij wel echt een leuke buurt, überhaupt tof dat ze zoiets fixen(Was vast niet bedacht dat er daadwerkelijk honden echt bang van zouden worden
)
Wat fijnquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doen ze heel leuk. Aan het eind van de straat verzamelen, allemaal kindjes met Halloween lampionnen en ouders enzo. En je kon van te voren opgeven of je snoep wilde uitdelen aan de deur dus of ze bij je mogen aanbellen (hier niet want dan blijven de honden brullen)
Het was een lopende kettingzaag die de zombie heeft trouwens. Een echte dus met herrie. Wtf.
Het klinkt serieus heel leuk en tofquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja doen ze heel leuk. Aan het eind van de straat verzamelen, allemaal kindjes met Halloween lampionnen en ouders enzo. En je kon van te voren opgeven of je snoep wilde uitdelen aan de deur dus of ze bij je mogen aanbellen (hier niet want dan blijven de honden brullen)
Het was een lopende kettingzaag die de zombie heeft trouwens. Een echte dus met herrie. Wtf.
En allemaal dingen in het park, van die fake spinnewebben, vuurkorf bij de heks etc. Tof gedaan.
Tis een particulier initiatief van een groep ouders in het wijkje. We liggen helemaal aan de rand van het dorp en tis alleen hier.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Wat fijnHoef je je ook niet met de lampen uit te verstoppen
![]()
Ohh dat is wel echt heftig![]()
![]()
Ik ken dat helemaal niet - hier doen we zowel niet aan Halloween als aan Sint Maarten
Die heb ik vanmiddag gezien.....heb geen hoge verwachtingen.....quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:53 schreef Meke het volgende:
Ik ga de verfilming van 'taal is zeg maar echt mijn ding' kijken, ben heel benieuwd
Ah, ook op Videoland zeker?quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag gezien.....heb geen hoge verwachtingen.....
Nicequote:Op zaterdag 2 november 2019 19:55 schreef heywoodu het volgende:
Nog 7 van de 37 landen moeten stemmen en Nederland staat stevig bovenaan (al de hele dag eigenlijk). Liquid Lunch van Caro Emerald is hard bezig om Mamma Mia van ABBA te verslaan
https://totallympics.com/(...)ntest-2019/#comments
quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:53 schreef Meke het volgende:
Ik ga de verfilming van 'taal is zeg maar echt mijn ding' kijken, ben heel benieuwd
*kijkt hoe Meke boos haar schaal chips richting de TV smijt en "dan ga ik wel weer een avond voor me uit zitten staren!!" roept.quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Die heb ik vanmiddag gezien.....heb geen hoge verwachtingen.....
Nee hoor, ik heb Egbert Jan Weeber gespot, dit komt wel goed geloof ikquote:Op zaterdag 2 november 2019 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
*kijkt hoe Meke boos haar schaal chips richting de TV smijt en "dan ga ik wel weer een avond voor me uit zitten staren!!" roept.
Het kan nog fout gaan, Australië kruipt dichterbij (Vance Joy - Riptide)quote:
Heeeee....ik heb die film niet gemaakt. ..quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
*kijkt hoe Meke boos haar schaal chips richting de TV smijt en "dan ga ik wel weer een avond voor me uit zitten staren!!" roept.
Ah nou ja, dan heb ik tenminste een naam die sexier is dan de zijne. Het staat 1-1 tussen Egbert Jan (quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:59 schreef Meke het volgende:
Ondanks dat die man echt de minst sexy naam ter wereld heeft(Sorry als er hier iemand ook Egbert Jan heet
)
Daarom ook gewoon Strictly kijken @Ceequote:Op zaterdag 2 november 2019 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Dat lijkt me dan ook weer niet nodig! Ik zag wel wat langskomen op BBC Breakfast van de week. Het was schokkend Aoibhin, schokkend!quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon Strictly kijken @:Cee
Ja, ik vind jouw naam wel mooiquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah nou ja, dan heb ik tenminste een naam die sexier is dan de zijne. Het staat 1-1 tussen Egbert Jan () en ondergetekende!
Daar zit Mike Bushell toch ook bij?quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan ook weer niet nodig! Ik zag wel wat langskomen op BBC Breakfast van de week. Het was schokkend Aoibhin, schokkend!
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik vind jouw naam wel mooiVooral de tweede helft
Eigenlijk de naam die je overhoudt als je de eerste twee letters eraf haaltquote:
Haha ja klopt. Hij is in Breakfast zelf altijd wel leuk dus van mij mag hij ook wel terugkomen nuquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar zit Mike Bushell toch ook bij?
Wat hij op zaterdag laat zien is vooral schokkend.Is wel een celebrity die van mij snel exit mag
Wel apart, ik heb dat altijd wel als twee heel verschillende namen gezien (de mijne en de versie die jij overhoudt).quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Eigenlijk de naam die je overhoudt als je de eerste twee letters eraf haalt
Lijkt me ook echt wel een prima gozer, maar als danser wordt hij overgewaardeerd en hij heeft veel van die 'comedy routines' die ik nu wel zat benquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja klopt. Hij is in Breakfast zelf altijd wel leuk dus van mij mag hij ook wel terugkomen nu
Ja, ik ook wel hoorquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel apart, ik heb dat altijd wel als twee heel verschillende namen gezien (de mijne en de versie die jij overhoudt).
Ja, vind ik ook. Vind het wel beide mooie namenquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Wel apart, ik heb dat altijd wel als twee heel verschillende namen gezien (de mijne en de versie die jij overhoudt).
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel hoorMaar vind het allebei wel mooie namen
Jullie zijn opnieuw eensgezind zie ikquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Vind het wel beide mooie namen
Nu moet Meke nog Strictly kijken!quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn opnieuw eensgezind zie ik
Wij zijn ook stiekem dezelfde persoonquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:05 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn opnieuw eensgezind zie ik
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Wij zijn ook stiekem dezelfde persoon
Ja, dat je dat nog niet eerder geconstateerd hebtquote:
He fack, nu verklap je hetquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Wij zijn ook stiekem dezelfde persoon
Maar wie van jullie is dan de echte?quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat je dat nog niet eerder geconstateerd hebt
Nee, ikzelf dusquote:
@Straniquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wie van jullie is dan de echte?
Strani in de war.....quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Komt omdat we allemaal uit jouw hersenspinsels ontsproten zijnquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfs dáár ben ik niet meer zeker van Even!
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:07 schreef Meke het volgende:
Meke spreek je eigenlijk ook héél anders uit dan je denkt, dat was de hintHet lijkt eigenlijk op 'even' als je het uitspreekt
2 sides of the same coinquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:07 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:
Nu weet ik het ook niet meer!quote:
Wacht even, maar als jullie mijn fantasie zijn... Dan heb ik de volledige machtquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:09 schreef Meke het volgende:
[..]
Komt omdat we allemaal uit jouw hersenspinsels ontsproten zijn
Nee hoor, jij ben ook deel van even:quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, maar als jullie mijn fantasie zijn... Dan heb ik de volledige macht
*bestudeert de mogelijkheden
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:09 schreef Meke het volgende:
Strani spreek je óók al anders uit dan verwacht, lijkt ook op even
Meke legt het net heel anders uitquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee hoor, jij ben ook deel van even:
[..]
Nu snap ik ook waarom jij er gisteren niet was toen het over masturberen gingquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, maar als jullie mijn fantasie zijn... Dan heb ik de volledige macht
*bestudeert de mogelijkheden
Ik ook, dit.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Klinkt als gedoe allemaal, wederom ben ik blij dat ik gewoon alleen mezelf ben.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 19:59 schreef Meke het volgende:
Ondanks dat die man echt de minst sexy naam ter wereld heeft(Sorry als er hier iemand ook Egbert Jan heet
)
Iedereen is hier met meerdere personen dezelfde, alleen jij moet weer in je eentje twee personen zijnquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ja, ik ook.quote:
Nee, jij hebt de eerste letter van je naam wel eens gezegd, en dat was geen Equote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom jij er gisteren niet was toen het over masturberen ging![]()
Wácht?! EEN DERDEquote:
Wtf, wie ben jij nu weer?quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom jij er gisteren niet was toen het over masturberen ging![]()
Zo heet jij nietquote:
Ik zocht ook nog een plekje, wil graag aanhaken.quote:
Gaat het lekker?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Nee niks.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zocht ook nog een plekje, wil graag aanhaken.
Zijn jullie weer met z'n tweeën?quote:
Ja, gelukkig wel.quote:
Oja, oeps.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, jij hebt de eerste letter van je naam wel eens gezegd, en dat was geen E
quote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:14 schreef heywoodu het volgende:
Australië dicht het halve gat richting Caro Emerald in één klap, dankzij Indonesië.Waarom valt het mij op dat de eerste letters van de bovenste drie landen een zeker woord spellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:18 schreef Strani het volgende:
Ik ga even wat eten, niet dat Meke denkt dat ik andere dingen aan het doen ben.
Dat kan later ook nog wel.
Dirty mind, dat doet een paar maanden ESF-SC met jequote:Op zaterdag 2 november 2019 20:18 schreef I het volgende:
[..]
Waarom valt het mij op dat de eerste letters van de bovenste drie landen een zeker woord spellen.
Precies; rustig opbouwenquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:18 schreef Strani het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:18 schreef I het volgende:
[..]
Waarom valt het mij op dat de eerste letters van de bovenste drie landen een zeker woord spellen.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:18 schreef I het volgende:
[..]
Wederom toepasselijkquote:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:18 schreef Strani het volgende:
Haha, rijstwafels met belegquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:20 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Eet smakelijk, wat staat er op tafel? (of ligt er op je schoot)
Oh, nouja, nog steeds eet smakelijkquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, rijstwafels met belegIk heb m'n grote maaltijd altijd vroeg op de dag.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dirty mind, dat doet een paar maanden ESF-SC met je
Ja, weet ik veel waar je verder nog meer uithangtquote:
Ik zou je op je zwijgrecht beroepen tot de advocaat er isquote:
twitter:zulemagportela twitterde op zaterdag 02-11-2019 om 17:05:22Had an amazing evening at the OGAE meeting and met the amazing girls from @ESF_FOK Things coming soon 😶 reageer retweet
Wat leuk!quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:25 schreef Greys het volgende:
Zij 👇🏽 was er ook vandaag op de brainstorm. Een Spaanse die in NL woont. Leuke meid! En ze vond ons kennelijk ook leuk. (terecht natuurlijk)
twitter:zulemagportela twitterde op zaterdag 02-11-2019 om 17:05:22Had an amazing evening at the OGAE meeting and met the amazing girls from @:ESF_FOK Things coming soon 😶 reageer retweet
Ah leukquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:25 schreef Greys het volgende:
Zij 👇🏽 was er ook vandaag op de brainstorm. Een Spaanse die in NL woont. Leuke meid! En ze vond ons kennelijk ook leuk. (terecht natuurlijk)
twitter:zulemagportela twitterde op zaterdag 02-11-2019 om 17:05:22Had an amazing evening at the OGAE meeting and met the amazing girls from @:ESF_FOK Things coming soon 😶 reageer retweet
Willquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon Strictly kijken @:Cee
Dus eigenlijk moeten we vanavond netjes op onze woorden letten en geen gekke dingen posten, voor als ze komen kijken, gaat alweer helemaal mis hierquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:28 schreef Greys het volgende:
Ja voor de contacten was het ook weer goed en leuk. Katja was er ook die ik tijdens het NSF van de 3Js al eens had ontmoet, Jeroen van Songfestivalweblog en mede-organisator van EIC, Paul van EIC, maar ook veel gezichten die wij nog niet kenden. En zij weten nu iig van het forum.
Jammer van Will inderdaadquote:
Wat ontzettend tof!quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:28 schreef Greys het volgende:
Ja voor de contacten was het ook weer goed en leuk. Katja was er ook die ik tijdens het NSF van de 3Js al eens had ontmoet, Jeroen van Songfestivalweblog en mede-organisator van EIC, Paul van EIC, maar ook veel gezichten die wij nog niet kenden. En zij weten nu iig van het forum.
Dat wordt een hele opgave...quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we vanavond netjes op onze woorden letten en geen gekke dingen posten, voor als ze komen kijken, gaat alweer helemaal mis hier
Ik ben al bijna tien jaar verdorven door FOK!.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel waar je verder nog meer uithangt
Geen slecht idee.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou je op je zwijgrecht beroepen tot de advocaat er is
Ligt in de lijn der verwachting dat je dan uiteindelijk bij ons uitkomtquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:40 schreef I het volgende:
[..]
Ik ben al bijna tien jaar verdorven door FOK!.
Is het zo erg ja?quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ligt in de lijn der verwachting dat je dan uiteindelijk bij ons uitkomt![]()
Na 8 jaar Fok! ben ik pas vrij laat op gang gekomen
Erg!? Prachtig juistquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:47 schreef I het volgende:
[..]
Is het zo erg ja?Ik heb juist het idee dat ik ergens halverwege weer een beetje op niveau ben gekomen, maar dat schommelt nu weer aardig.
Peuterspeelzaalniveau is inderdaad ook niveauquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Erg!? Prachtig juist![]()
Jij hebt altijd niveau joh
Maar goed dat ik nr3 op tijd kon afwimpelen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten we vanavond netjes op onze woorden letten en geen gekke dingen posten, voor als ze komen kijken, gaat alweer helemaal mis hier
I is de peuterleeftijd aardig ontgroeid anders hoor!quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Peuterspeelzaalniveau is inderdaad ook niveau
Lengte is niet hetzelfde als leeftijdquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
I is de peuterleeftijd aardig ontgroeid anders hoor!
quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Erg!? Prachtig juist![]()
Jij hebt altijd niveau joh
Goed punt.quote:Op zaterdag 2 november 2019 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Lengte is niet hetzelfde als leeftijd
Peuters zijn niet 3 meter en kunnen nog geen kekke Barbarossa-baard groeienquote:Op zaterdag 2 november 2019 20:53 schreef Meke het volgende:
[..]
Lengte is niet hetzelfde als leeftijd
Niks mis meequote:Op zaterdag 2 november 2019 20:58 schreef I het volgende:
Ik ben nog jong van geest, laten we het daar op houden.
Tof!quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:09 schreef Strani het volgende:
We waren hier Het Perfecte Plaatje aan het kijken tijdens het eten. Was leuk, goede tipVolgende week weer.
Beetje van beiden, ik kan langzaam aan aardig aanvoelen wat ze wel en niet begrijpt en als ik denk dat ze het niet begrijpt en het wel relevant of grappig is, dan vertaal ik realtimequote:Op zaterdag 2 november 2019 21:10 schreef Meke het volgende:
[..]
Tof!
Kan jouw vrouw dat ook volgen? Dan is haar Nederlands best goed zeg![]()
(Of zit je realtime mee te vertalen?)
Wel tof dat ze gewoon ook meekijkt met dit soort dingenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje van beiden, ik kan langzaam aan aardig aanvoelen wat ze wel en niet begrijpt en als ik denk dat ze het niet begrijpt en het wel relevant of grappig is, dan vertaal ik realtime
Ja, ze is sowieso best een fan van Nederland en Nederlandse dingenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel tof dat ze gewoon ook meekijkt met dit soort dingen
Haha zo'n beetje, hoewel we trouwens Engels tegen elkaar praten als neutral groundquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:11 schreef Meke het volgende:
En moet je dan ook steeds uitleggen wie iedereen is?![]()
"Esta Kees Tol es un amigo de los cantates de Volendam"
"Esta Christina Curry, hija de Adam y Patricia. Tenían un reality show muy malo, que veremos más adelante. ¡No es tan malo como el de Patty!"
Leukquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ze is sowieso best een fan van Nederland en Nederlandse dingen(Zo blijkt
)
Wel knap hoor!quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje van beiden, ik kan langzaam aan aardig aanvoelen wat ze wel en niet begrijpt en als ik denk dat ze het niet begrijpt en het wel relevant of grappig is, dan vertaal ik realtime
Thanksquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel knap hoor!Zowel dat zij aardig wat begrijpt en dat jij dat zomaar kan vertalen
Ja ik begon in het Engels te typenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha zo'n beetje, hoewel we trouwens Engels tegen elkaar praten als neutral ground
Maar Kees Tol kent ze al heel goed want we keken voorheen ook naar The Dream
Jamie van Di-rect kent ze ook.
Edit: "que veremos más adelante" - Nunca!!
Dat is wel een ding ja, en ik heb mazzel dat zij dus nogal into Nederlandse dingen is. Wat dan wel leuk is, is dat alles met andere ogen bekijkt, en toch ook met enige trotsquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik begon in het Engels te typenEn toen dacht ik: ze zullen vast Spaans praten
![]()
Oja, the Dream![]()
Dat zou ik stiekem best gek vinden als ik naar een ander land zou verhuizen, dat je dit soort cultuurdingen niet weet en kentIk vind dat soort dingen echt best leuk namelijk, ook Boulevard enzo
Ja, dat kan ik me dan ook wel weer voorstellenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is wel een ding ja, en ik heb mazzel dat zij dus nogal into Nederlandse dingen is. Wat dan wel leuk is, is dat alles met andere ogen bekijkt, en toch ook met enige trots
Ik denk dat ik me door haar ook eigenlijk veel Nederlandser ben gaan voelen dan voorheenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me dan ook wel weer voorstellen
Wauw!quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:21 schreef heywoodu het volgende:
Caro Emerald/Nederland heeft gewonnen
Nederland wint het ESF (eeuwigheid geleden) én beide 'song contests' op dat forum (één voor liedjes van minstens 5 jaar oud, één voor nieuwe liedjes, beiden nog nooit gewonnen), allemaal in één jaar. Bizar
Woohooquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:21 schreef heywoodu het volgende:
Caro Emerald/Nederland heeft gewonnen
Nederland wint het ESF (eeuwigheid geleden) én beide 'song contests' op dat forum (één voor liedjes van minstens 5 jaar oud, één voor nieuwe liedjes, beiden nog nooit gewonnen), allemaal in één jaar. Bizar
Waar Nederland de vorige mee won of wat nu de concurrentie was?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Woohoo![]()
Welk andere liedje was het ook alweer? Volgens mij heb je dat toen wel gepost, maar weet het zo niet meer
Nu nog het JESF deze maand![]()
![]()
Zouden ze aandelen in Mike hebben?quote:
De vorigequote:Op zaterdag 2 november 2019 21:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar Nederland de vorige mee won of wat nu de concurrentie was?
Dat heb ik zeker weten gepost en volgens mij zelfs hier gevraagd, als ik me niet vergis was @Kyran degene die met de gouden suggestie kwamquote:
Hij is een BBC presentator en dat is de enige reden die ik kan bedenken waarom ze hem overmarken. Wat een onzin.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zouden ze aandelen in Mike hebben?
Was dat niet Within Tempation - Mad World? Of dat was een editie daar weer voorquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker weten gepost en volgens mij zelfs hier gevraagd, als ik me niet vergis was @:Kyran degene die met de gouden suggestie kwam
Even denken/zoeken
Ben weer eens spuit 11quote:
Oh cool, mijn gespam hierover wordt gelezenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was dat niet Within Tempation - Mad World? Of dat was een editie daar weer voor
Zou misschien wel kunnen inderdaad; wel stom als dat echt de reden is.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij is een BBC presentator en dat is de enige reden die ik kan bedenken waarom ze hem overmarken. Wat een onzin.
Ojaquote:
Dat is geen spammen joh.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh cool, mijn gespam hierover wordt gelezen![]()
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:33 schreef heywoodu het volgende:
Mooi
Volgend jaar 'moet' ik ze dus 'organiseren' en ik kom hier denk ik wel weer om inspiratie vragen over hoe het aan te pakkenEr moet uiteraard een liedje gekozen worden, maar bijvoorbeeld ook allerlei 'onderkomens' bedacht worden (welk land 'verblijft' in welke stad, wat maakt die stad leuk, etc), en dingen over Nederland en alles
En dat dubbel
Wauw, wat gaaf dat ze dat zo professioneel aanpakken zegquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:33 schreef heywoodu het volgende:
Gelukkig zitten daar creatieve mensen die bijvoorbeeld helpen met het ontwerpen van een logo, en de 'lay-out' en dergelijken, dat kan ik écht niet
Klinkt heeeeel erg leuk!quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:33 schreef heywoodu het volgende:
Mooi
Volgend jaar 'moet' ik ze dus 'organiseren' en ik kom hier denk ik wel weer om inspiratie vragen over hoe het aan te pakkenEr moet uiteraard een liedje gekozen worden, maar bijvoorbeeld ook allerlei 'onderkomens' bedacht worden (welk land 'verblijft' in welke stad, wat maakt die stad leuk, etc), en dingen over Nederland en alles
En dat dubbel
Nou ja, professioneel...quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:41 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Wauw, wat gaaf dat ze dat zo professioneel aanpakken zeg
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:41 schreef Meke het volgende:
Reddit: Hee Meke, we hebben het idee dat je Eurovision leuk vindt, wil je ook de subreddit 'Eurovisiongifs' volgen?
Meke: Ja, tuurlijk, leuk!
Reddit: Hier, er is al twee jaar geen activiteit geweest
Ik krijg ook steeds allerlei notificaties van subreddits waar ik toevallig één keer gekeken heb. Wat irritant is, want spoilers voor sport.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:41 schreef Meke het volgende:
Reddit: Hee Meke, we hebben het idee dat je Eurovision leuk vindt, wil je ook de subreddit 'Eurovisiongifs' volgen?
Nouja, meer uitgebreid danquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, professioneel...Het is wel een hele dag vermaak, vandaag begon het om 12.00 uur en de 37e en laatste jury heeft de punten net bekendgemaakt
Ja, dat is waar, maar ik vind Reddit niet echt geschikt voor teruglezenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Maar gifjes blijven altijd leuk!
Dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds allerlei notificaties van subreddits waar ik toevallig één keer gekeken heb. Wat irritant is, want spoilers voor sport.
Ja! Hoe zet je dat uit?quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik krijg ook steeds allerlei notificaties van subreddits waar ik toevallig één keer gekeken heb. Wat irritant is, want spoilers voor sport.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:41 schreef Meke het volgende:
De enige keren dat ik ooit op Reddit kom, is juist om val die oude sub-reddits terug te lezen. Vooral over HP-theorieën enzo. Al lees ik alleen maar en post niet zelf mee; in dat laatste geval kan ik me voorstellen dat je alleen maar met huidige reddits wilt bezig houden.quote:Op zaterdag 2 november 2019 21:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, maar ik vind Reddit niet echt geschikt voor teruglezenIk lees eigenlijk alleen wat er nu gebeurt
Je hebt 'quote:
Oja, dat is wel leukquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De enige keren dat ik ooit op Reddit kom, is juist om val die oude sub-reddits terug te lezen. Vooral over HP-theorieën enzo. Al lees ik alleen maar en post niet zelf mee; in dat laatste geval kan ik me voorstellen dat je alleen maar met huidige reddits wilt bezig houden.
Het is m'n eigen gezicht in dat soort situaties als jij net beschreef, dus ja.quote:
Goed puntquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is m'n eigen gezicht in dat soort situaties als jij net beschreef, dus ja.
Maar die gebruikt iedereen veel toch? Zo zit ik ook altijdquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
Zo ben ik ooit '' veel gaan gebruiken; dat is gewoon heel vaak mijn gezicht
Ja, maar officieel moet dat een soort lach/huil smiley voorstellen. Alleen gebruik ik hem gevoelsmatig nooit echt specifiek voor die contextquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:58 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar die gebruikt iedereen veel toch? Zo zit ik ook altijd
Ja, ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 2 november 2019 21:58 schreef Meke het volgende:
Dát zou ik ook wel een leuk JUB-statistiekje vinden: welke smiley je het meest gebruikt![]()
In mijn geval denk ik,
of
Het ligt er ook een beetje aan hoe je een smiley zelf 'ziet' denk ik.quote:
Op de een of andere manier las ik dat altijd als een soort alternatief van 'quote:
Wat het ooit heeft moeten uitbeelden weet ik niet.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op de een of andere manier las ik dat altijd als een soort alternatief van '' en kwam er pas veel later achter dat de betekenis héél anders is
Maar die tweede is overduidelijk veel lelijker.quote:
Oh ik zag dat nooit als sigaar; meer een soort rits over de bek, omdat je ergens niet op wil antwoorden/onverschillig bent.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat het ooit heeft moeten uitbeelden weet ik niet.
Het ziet er imo gewoon uit als een zelfverzekerde gast met een sigaar/peuk in zijn smoel.
True... Al zou ik het op die eerste ook niet kunnenquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar die tweede is overduidelijk veel lelijker.
Het gezicht bij: gooit armen in de lucht?quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ligt er ook een beetje aan hoe je een smiley zelf 'ziet' denk ik.
Voor mij is dezeg maar dit:
[ afbeelding ]
Ja, maar ook wel een beetje dubbelzinnigquote:Op zaterdag 2 november 2019 22:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wat het ooit heeft moeten uitbeelden weet ik niet.
Het ziet er imo gewoon uit als een zelfverzekerde gast met een sigaar/peuk in zijn smoel.
Jaaaaa! Dus dit zeg maar.. \quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:21 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Het gezicht bij: gooit armen in de lucht?
Het helpt waarschijnlijk dat ik hem ook zo ken.quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik zag dat nooit als sigaar; meer een soort rits over de bek, omdat je ergens niet op wil antwoorden/onverschillig bent.
Dat helpt inderdaad wel!quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het helpt waarschijnlijk dat ik hem ook zo ken. [ afbeelding ]
Daarin zie ik een soort mad professor oid.quote:
Dat zal @Michel vast waarderen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarin zie ik een soort mad professor oid.
Want dat moet hem voorstellen?quote:
Waarschijnlijk is hij er niet meer omdat hij door spiderman gepakt is of zo, dat gebeurt vaker met mad professors.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:09 schreef I het volgende:
Scheelt dat die hier toch niet meer rondhangt, dus we zullen het waarschijnlijk nooit weten.
quote:Op zaterdag 2 november 2019 22:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het helpt waarschijnlijk dat ik hem ook zo ken. [ afbeelding ]
Jaquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Want dat moet hem voorstellen?
Die kans is wel aanwezig inderdaad.quote:[..]
Waarschijnlijk is hij er niet meer omdat hij door spiderman gepakt is of zo, dat gebeurt vaker met mad professors.
quote:Op woensdag 11 februari 2004 12:33 schreef Michel het volgende:
[..]
Zo belangrijk of interessant is het ook allemaal niet.
De. smilie ben ik inderdaad, welke een aantal jaren geleden gemaakt is door Guus Muisarm (en dus absoluut niet Danny). Het enige wat ik weet is dat Guus toestemming heeft gegeven aan Fok om de smilie te mogen gebruiken, maar that's it. Danny heeft hem dus niet gemaakt en is er (voor zover ik weet) ook geen eigenaar van.
Waarom de. smilie ooit opgenomen is in de lijst van vaste smilies, is mijn eerlijk gezegd ook een raadsel. Daarvoor moet je bij Arjen of Jorma zijn, die hem ertussen hebben geknald. Persoonlijk gebruik ik hem nooit, maar ik vind het wel een eer om als smilie ertussen te staan.
.
Tof idee wel!quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:10 schreef heywoodu het volgende:
Klein ideetje voor als Nederland dat song contest organiseert (niet de echte dus): van alle landen een connectie (bijvoorbeeld historisch) met Nederland zoeken. Dat is wel een uitdaging...Kazachstan, Chili of iets positiefs over Servië bijvoorbeeld
Een soort Kuzu meets Iquote:
En je haalt er ook meteen even een quote van 15 jaar terug bij.quote:
Dat hangt er vanaf of er nieuwe users bijkomen en of bestaande users minder actief worden enzo, maar in grote lijnen is het wel ongeveer hetzelfde als dit jaar (plus/minus een stuk of drie landen denk ik)quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tof idee wel!
Welke landen doen er allemaal mee? Of is dat nog niet duidelijk?
Wauw, en nu zijn we bijna 16 jaar verder en staat dat kreng nog steeds tussen de vaste smiley'squote:
Ik moet m'n uitleg wel kunnen onderbouwen natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En je haalt er ook meteen even een quote van 15 jaar terug bij.
Jaquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wauw, en nu zijn we bijna 16 jaar verder en staat dat kreng nog steeds tussen de vaste smiley's
Interessant! Qua connecties kun je altijd wel iets vinden volgens mij.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf of er nieuwe users bijkomen en of bestaande users minder actief worden enzo, maar in grote lijnen is het wel ongeveer hetzelfde als dit jaar (plus/minus een stuk of drie landen denk ik)
Hier in de OP:
https://totallympics.com/(...)l-song-contest-2019/
En al die tijd dachten mensen vooral 'wtf is dat en waarom staat hij in de lijst met vaste smileys?'.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:26 schreef I het volgende:
[..]
Ik moet m'n uitleg wel kunnen onderbouwen natuurlijk.
[..]
JaEn het gekke is, dat Arjen en Jorma (destijds ook admins op FOK!) de makers waren van het oude forumpakket (Topix), en die smiley dus na het overhevelen van het oude pakket, naar het nieuwe Replique (wat door Breuls gebouwd is), dus ook gewoon meegegaan is.
![]()
Heel misschien dachten ze toch dat veel mensen er al heel erg aan gehecht waren geraakt in die korte tijd.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En al die tijd dachten mensen vooral 'wtf is dat en waarom staat hij in de lijst met vaste smileys?'.
Geweldigquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:26 schreef I het volgende:
JaEn het gekke is, dat Arjen en Jorma (destijds ook admins op FOK!) de makers waren van het oude forumpakket (Topix), en die smiley dus na het overhevelen van het oude pakket, naar het nieuwe Replique (wat door Breuls gebouwd is), dus ook gewoon meegegaan is.
![]()
Heel misschien dachten ze toch dat veel mensen er al heel erg aan gehecht waren geraakt in die korte tijd.
Nou, die eerste ben ik anders best vaakquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:40 schreef I het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja.Maar zo zijn er nog wel meer smileys waarbij je dat denkt.
![]()
![]()
Die tweede is een koe, zo ver ben ik al wel.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:40 schreef I het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja.Maar zo zijn er nog wel meer smileys waarbij je dat denkt.
![]()
![]()
Zolang het geen oude koe is, is dat geen probleemquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En je haalt er ook meteen even een quote van 15 jaar terug bij.
Dat dacht ik ook, maar nu komt hij net met een koe aanzetten.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zolang het geen oude koe is, is dat geen probleem
Heb je die al in de kont gekeken?quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar nu komt hij net met een koe aanzetten.
Eh, nee.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je die al in de kont gekeken?
Waarschijnlijk wel. Hoewel, land één (Algerije) zorgde al voor een dead end.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Interessant! Qua connecties kun je altijd wel iets vinden volgens mij.
Ik heb veel teveel van dat soort dingen nagezocht.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
GeweldigIk weet als relatieve Fok-nitwit dus echt niks van de geschiedenis af van die emoticon; leuk om te weten
Zwanger ja?quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, die eerste ben ik anders best vaak
Klopt.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die tweede is een koe, zo ver ben ik al wel.
Oeh, *brainstormt*quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Hoewel, land één (Algerije) zorgde al voor een dead end.
Huh, is dat de betekenis?quote:
Oh, dat is ook wel een mooie site.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:49 schreef heywoodu het volgende:
Ik kwam toevallig eerder vandaag deze pas tegen
http://www.forumsmileys.nl/
Mijn favoriet die ik van een ander forum ken kon ik nog niet vindenZo'n FOK!gezichtje die met z'n wenkbrauwen 'knippert'.
Snap ik wel; Fok! zit vol interessante geheimen.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:48 schreef I het volgende:
[..]
Ik heb veel teveel van dat soort dingen nagezocht.Vraag me niet waarom, ik vond 't heel interessant allemaal.
Het is een persende smiley ja, voor OUD.quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh, is dat de betekenis?Dan interpreteer ik de boel weer eens verkeerd
Nee, not pregnant
Er is vooral een oude MSN-smiley die ik heel erg mis. Die trok zijn wenkbrauwen de hele tijd tegelijkertijd omhoogquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:49 schreef heywoodu het volgende:
Mijn favoriet die ik van een ander forum ken kon ik nog niet vindenZo'n FOK!gezichtje die met z'n wenkbrauwen 'knippert'.
Ohquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:57 schreef I het volgende:
[..]
Het is een persende smiley ja, voor OUD.![]()
Da's een site van een mede-FOK!ker, die tevens mod is op TTKquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:49 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:59 schreef I het volgende:
[..]
Da's een site van een mede-FOK!ker, die tevens mod is op TTK
Ik denk dat die op wel meer dingen van toepassing kan zijnquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:57 schreef I het volgende:
[..]
Da's waarquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Snap ik wel; Fok! zit vol interessante geheimen.
Ik heb me eigenlijk nooit zo met de site in zijn geheel bezig gehouden; zat vaak gewoon in ESF geroest. Dat jubileum-forum is ook echt zo'n ontdekkingsreis voor meDan worden daar zaken genoemd van jaren dat ik zelf ook al gewoon lid was en denk ik 'huhhh??' maar dan kwam ik nooit in dat subforum
quote:Op zaterdag 2 november 2019 23:57 schreef I het volgende:
[..]
quote:
Niet in de FOK!stijl dus? Dan is het een andere, maar ik ben wel benieuwd, want MSN-smileys (de 'klassieke') gebruikte ik ook wel veel jaquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is vooral een oude MSN-smiley die ik heel erg mis. Die trok zijn wenkbrauwen de hele tijd tegelijkertijd omhoogZijn zo vaak momenten dat ik die wil gebruiken, en dan is dat ding er gewoon niet
Preciesquote:Op zondag 3 november 2019 00:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat die op wel meer dingen van toepassing kan zijn
Die zegt dat het patat is. Goede site dus.quote:Op zondag 3 november 2019 00:04 schreef I het volgende:
De maker van http://forumsmileys.nl is overigens ook de maker van http://www.patatoffriet.nl![]()
quote:Op zondag 3 november 2019 00:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zegt dat het patat is. Goede site dus.
quote:Op zondag 3 november 2019 00:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die zegt dat het patat is. Goede site dus.
quote:Op zondag 3 november 2019 00:05 schreef I het volgende:
Ik praat er niet graag over, maar maak hier graag een uitzondering voor.
Je bent er gelijk wat mayonaise aan het opspuiten?quote:Op zondag 3 november 2019 00:13 schreef heywoodu het volgende:
Mensen die patat zeggen [ afbeelding ]
Wat weet jij toch weer veelquote:Op zaterdag 2 november 2019 23:59 schreef I het volgende:
[..]
Da's een site van een mede-FOK!ker, die tevens mod is op TTK
Jaaaa echt mooi dat subforum ook nuquote:Op zondag 3 november 2019 00:01 schreef I het volgende:
[..]
Da's waar20 jaar geschiedenis, 20 jaar aan verhalen en levens van users die hier al jaren rondhangen.
![]()
Ja, die eigen invulling heb ik dus met zoveel smiley's. Maar vooral die ene kun je op echt veel manieren interpreterenquote:Op zondag 3 november 2019 00:01 schreef I het volgende:
[..]Scheelt dat je er gewoon je eigen invulling aan kan geven. Niemand die je er raar voor aankijkt.
Die met die wenkbrauwen die de hele tijd op en neer gingen, terwijl de rest van het smiley-hoofd lekker strak bleef.quote:Op zondag 3 november 2019 00:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet in de FOK!stijl dus? Dan is het een andere, maar ik ben wel benieuwd, want MSN-smileys (de 'klassieke') gebruikte ik ook wel veel ja
Tot ze verneukt werden.
Zeg gelijk even dat die gozer een patiet-smiley moet makenquote:Op zondag 3 november 2019 00:04 schreef I het volgende:
De maker van http://forumsmileys.nl is overigens ook de maker van http://www.patatoffriet.nl![]()
Waarom thumbs up jij? Het is friet patiet!quote:
Is die emoticon negatief of positief bedoeld?quote:Op zondag 3 november 2019 00:13 schreef heywoodu het volgende:
Mensen die patat zeggen [ afbeelding ]
PATIET!quote:Op zondag 3 november 2019 00:20 schreef Redefine het volgende:
Het was patat, het is patat en het zal patat blijven
Dat lijkt mij vrij duidelijk positief. Als je kijkt uit welke categorie die komt.quote:Op zondag 3 november 2019 00:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is die emoticon negatief of positief bedoeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |