SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
Willen we zondag 8 december gaan bowleeeeeeeeeeeeeeeeeeh?
Poll: Zondag 8 december ESF-meet
• Leuk idee, ik ben er bij!
• Ik ben er niet bij en vind dat jammer
• Ik ben er niet bij en vind dat niet jammer
• Ik weet het nog niet
• Ik wil alleen maar stemmen
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaaaaaZo blij dat ik het niet verneukt heb
Ik zorg er dan ook goed voorquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:00 schreef I het volgende:
[..]![]()
Ook wel fijn dat je dit keer dus wél een pit hebt die gewoon wel z'n ding doet. Er zitten soms ook pitten tussen die gewoon geen zin hebben ofzo.
Ja, dat onderschrift komt ergens vandaan natuurlijkquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:00 schreef Aoibhin het volgende:
Wel een verkapt naamtopic ergens; gewoon @:Meke's eigen onderschrift
Zo hoort 't.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zorg er dan ook goed voor![]()
Maar een pit die wel even fijn meewerkt is inderdaad wel prettig
Daar ga ik voor!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:03 schreef I het volgende:
[..]
Zo hoort 't.
Over een paar maanden kan je heel trots zijn, dan krijg je zoiets;
[ afbeelding ]
Wow zo coolquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:03 schreef I het volgende:
[..]
Zo hoort 't.
Over een paar maanden kan je heel trots zijn, dan krijg je zoiets;
[ afbeelding ]
Ze hebben de choreografie afgekeken van de 3JS.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:04 schreef Meke het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom![]()
soms wel en soms niet synchroon is!
En dan samenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dacht, maak 'm zelf maar![]()
Net als dat ik natuurlijk op zoek ben naar een man die "Forever" getattoeerd heeft
Dát zal het zijn!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze hebben de choreografie afgekeken van de 3JS.
quote:
Gifjes bestaan uit frames, dus meerdere plaatjes achter elkaar (in het geval vanquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:04 schreef Meke het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom![]()
soms wel en soms niet synchroon is!
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze hebben de choreografie afgekeken van de 3JS.
Ik had niet verwacht een echte uitleg te krijgenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:10 schreef I het volgende:
[..]
Gifjes bestaan uit frames, dus meerdere plaatjes achter elkaar (in het geval vanzijn het er 30)
[ afbeelding ]
Omdatal eerder gebruikt is in het topic, wordt hij als 'gecachte' versie hergebruikt, en gaat hij dus verder bij het plaatje dat al eerder ingestart is.
is nog niet eerder gebruikt, en wordt dus nieuw ingeladen op frame 0, op het moment dat hij gepost wordt.
Dus allequote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:10 schreef I het volgende:
[..]
Gifjes bestaan uit frames, dus meerdere plaatjes achter elkaar (in het geval vanzijn het er 30)
[ afbeelding ]
Omdatal eerder gebruikt is in het topic, wordt hij als 'gecachte' versie hergebruikt, en gaat hij dus verder bij het plaatje dat al eerder ingestart is.
is nog niet eerder gebruikt, en wordt dus nieuw ingeladen op frame 0, op het moment dat hij gepost wordt.
Rechtstreeks uit het archief van vergeten eendagsvliegen!quote:
Precies.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dus alleen alle
lopen gelijk met de andere van de eigen soort, maar
en
lopen alleen gelijk als ze voor het eerst samen in dezelfde post worden gebruikt?
Kloptquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:13 schreef Meke het volgende:
Je kunt dus nooit![]()
![]()
posten die niet synchroon lopen, maar wel
![]()
die niet synchroon lopen. Ik vind dit oprecht interessant
Geldt dat dan ook voor gifjes?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:16 schreef I het volgende:
[..]
Klopt
Of je moet valsspelen enuploaden naar een andere hoster (imgur ofzo), dan wil het nog wel lukken.
Je browser controleert namelijk puur op basis van het linkje, of iets al eerder ingeladen is.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:10 schreef I het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee maar nu speel je vals!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:16 schreef I het volgende:
Dit zou dus in theorie niet synchroon hoeven lopen;[ afbeelding ]
quote:
Coolquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:18 schreef I het volgende:
[..]Klopt. In feite is
ook gewoon een gifje; een afbeelding met meerdere frames, waardoor het geanimeerd kan worden door na een bepaalde tijd over te springen naar het volgende frame. Gifjes van een filmpje werken exact zo.
Ja, ik herken het. Heb ook vaak gehad dat ik na een dieet echt gewoon misselijk werd van bepaald etenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:17 schreef Strani het volgende:
Nadeeltje van dit hele afvalgebeuren is dat je ook helemaal niet meer tegen 'slecht' voedsel kunt. Net verse patat en twee kroketjes gehad en binnen no-time zat de hartslag op 100. Het balanceert nu wel weer.
Het is eigenlijk een goede zaak en een slechte zaak tegelijkertijd he?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik herken het. Heb ook vaak gehad dat ik na een dieet echt gewoon misselijk werd van bepaald eten
Ja, een goed signaal van je lichaam dat er geen troep meer in zit, maar zo jammer dat je dan niet af en toe gewoon even van wat 'slecht' eten kan genietenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een goede zaak en een slechte zaak tegelijkertijd he?
Klopt!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:21 schreef Meke het volgende:
Dan knipperen al jouw I's dus ook altijd tegelijkertijd, @:I ?
Leukquote:
Nooit van gehoord dat daar een verband tussen zit...quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:17 schreef Strani het volgende:
Nadeeltje van dit hele afvalgebeuren is dat je ook helemaal niet meer tegen 'slecht' voedsel kunt. Net verse patat en twee kroketjes gehad en binnen no-time zat de hartslag op 100. Het balanceert nu wel weer.
Haha ja, preciesquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, een goed signaal van je lichaam dat er geen troep meer in zit, maar zo jammer dat je dan niet af en toe gewoon even van wat 'slecht' eten kan genieten
Misselijk lijkt me iets anders dan hoge hartslag?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, ik herken het. Heb ook vaak gehad dat ik na een dieet echt gewoon misselijk werd van bepaald eten
Ik denk op zich niet tussen het afvallen en niet tegen slecht voedsel kunnen zélf, maar wel tussen niet zo gewend zijn aan slecht voedsel en het eten ervan.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nooit van gehoord dat daar een verband tussen zit...
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Leuk![]()
en het kan dan dus ook dat deze bij mij wel tegelijk gaan en bij jou niet?
Ja misselijk worden ofzo oke, maar waarom hoge hartslag?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk op zich niet tussen het afvallen en niet tegen slecht voedsel kunnen zélf, maar wel tussen niet zo gewend zijn aan slecht voedsel en het eten ervan.
Ik eet nu minder vaak slecht voedsel dan voorheen dus het lichaam reageert er sterker op.
Interessant allemaal, thanksquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:27 schreef I het volgende:
[..]![]()
Klopt. Het gaat echt om het moment dat jouw browser de pagina inlaadt, en die afbeelding vindt. Zodra hij nog niet gepost is, en later toegevoegd wordt aan de pagina, zal dat als het eerste moment tellen. Vanaf dat punt wordt hij 'opgeslagen', zodat hij niet telkens opnieuw ingeladen hoeft te worden.
En dat gebeurt dus puur om er voor te zorgen dat je niet onnodig veel data verbruikt, waardoor alles weer een stukje sneller werkt.
Door de combinatie van vet en carbs, dan kan je hartslag tijdelijk (flink) omhoog gaan.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja misselijk worden ofzo oke, maar waarom hoge hartslag?
Moeilijker te verwerken?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja misselijk worden ofzo oke, maar waarom hoge hartslag?
In dit geval kon ik het voelen. En daarna regelmatig de polsslag gecheckt om te zien of het balanceert (en jaquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Moeilijker te verwerken?
Ik heb het (volgens mij) nog nooit gehad. Voel je het dan gewoon aan je lichaam @:Strani of zie je het op een sporthorloge?
Ah oke, nou gelukkig gaat het nu weer beter.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Door de combinatie van vet en carbs, dan kan je hartslag tijdelijk (flink) omhoog gaan.
Misschien is het wel Guana's aanwezigheidquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Door de combinatie van vet en carbs, dan kan je hartslag tijdelijk (flink) omhoog gaan.
Mansplaining is inderdaad als je als man een vrouw iets uitlegt op een neerbuigende manier.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik hou ook wel van een beetje mansplaining.![]()
(Nee hoor, dit was niet echt mansplaining)
Dat sowieso natuurlijk!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien is het wel Guana's aanwezigheid
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Mansplaining is inderdaad als je als man een vrouw iets uitlegt op een neerbuigende manier.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Mansplaining is inderdaad als je als man een vrouw iets uitlegt op een neerbuigende manier.
Ik schrok al even.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:38 schreef Guanabana het volgende:
Ik hou ook wel van een beetje mansplaining.![]()
(Nee hoor, dit was niet echt mansplaining)
Ik ook welquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:46 schreef Meke het volgende:
Als ik later beroemd ben wil ik denk ik (nadat ik de mol ben geweest) ook wel meedoen aan het Perfecte Plaatje
Ik ben hem nu aan het kijkenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:51 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook wel![]()
Moet de aflevering van gisteren nog kijken.
De Mol zou ik dan weer nooit durven zijn![]()
Die kunnen ook nergens tegenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:57 schreef Guanabana het volgende:
Facebook en Instagram verbieden het gebruik van emoji’s die ,,impliciet of indirect” naar seks verwijzen.
https://www.ad.nl/tech/fa(...)-aubergine~a890f09e/
Ja 'lekker een beetje de boel verkloten' lijkt iedereen wel leuk natuurlijk, maar er komt nogal wat bij kijken, sowieso al de druk van het geheim moeten houden en niet voortijdig ontmaskerd worden.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:57 schreef Aoibhin het volgende:
Het zou me wel tof lijken om de mol te zijn; lekker een beetje de boel verkloten.Maar wel jammer dat je dan niet echt meedoet aan het jagen op de mol.
En supereenzaam lijkt het mequote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja 'lekker een beetje de boel verkloten' lijkt iedereen wel leuk natuurlijk, maar er komt nogal wat bij kijken, sowieso al de druk van het geheim moeten houden en niet voortijdig ontmaskerd worden.
Ja hier kan dat gelukkig nogquote:
Dat inderdaad; op het moment suprême zou ik het toch ook weer niet durven denk ikquote:Op donderdag 31 oktober 2019 14:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja 'lekker een beetje de boel verkloten' lijkt iedereen wel leuk natuurlijk, maar er komt nogal wat bij kijken, sowieso al de druk van het geheim moeten houden en niet voortijdig ontmaskerd worden.
Ja toch, fuck them!quote:
Maar waarom zouden die wel mogen, dat komt dan toch op hetzelfde neerquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hier kan dat gelukkig nog![]()
Ze hadden ook al allemaal vervangende suggesties![]()
![]()
Stokbrood, hete peper, kersjes
Maar als ze dan toch de boel gaan vervangen wordt dát weer seksueel getint en heeft het toch geen enkele zinquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hier kan dat gelukkig nog![]()
Ze hadden ook al allemaal vervangende suggesties![]()
![]()
Stokbrood, hete peper, kersjes
Ja, maar dan kan niets meer dat rond of een streepje isquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar waarom zouden die wel mogen, dat komt dan toch op hetzelfde neer
Nou nou je jezelf nou?quote:
Het is ineens een dreigement gewordenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:07 schreef Aoibhin het volgende:
Huh, hoezo is die komkommer ineens in plakjes? Dat was nog niet toen ik ze invoerde
Ja, nu lijkt het wel of ik iets heel verkeerds van plan benquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is ineens een dreigement geworden
Op de laptop is hij niet in plakjes!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:07 schreef Aoibhin het volgende:
Huh, hoezo is die komkommer ineens in plakjes? Dat was nog niet toen ik ze invoerde
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, nu lijkt het wel of ik iets heel verkeerds van plan ben
Komkommer en banaan zijn duidelijk voor de besneden medemensquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:07 schreef Aoibhin het volgende:
🌶🌶🌶🌶🥒🥒🥒🥒🍒🍒🍒🍒🍌🍌🍌🍌🍢🍢🍢🍢
Er is zoveel mogelijk!![]()
Ik zit ook op de laptop. Raar... Ik voerde dus hele komkommers in en nu zie zijn er na het invoeren ineens plakjes van gesnedenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Op de laptop is hij niet in plakjes!
Ik zie ook geen plakjes, maar laat onze moordlustige Aoibhin lekker in de waanquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:12 schreef Guanabana het volgende:
Oh mobiel ook niet, waar zie jij plakjes!
Op Applesquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:12 schreef Guanabana het volgende:
Oh mobiel ook niet, waar zie jij plakjes!
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komkommer en banaan zijn duidelijk voor de besneden medemens
Ja nu wil al helemaal niemand het ooit meer met me doenquote:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Aah dat zal het zijn!quote:
Ja toch, zijn die ook gerepresenteerd!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is soms ook een komkommer en soms een augurk.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zie hier! De verschillende komkommers
Ik was dus serieus een horror-verhaal aan het schrijven. Daar gaat het er nog wat ranziger aan toequote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zie ook geen plakjes, maar laat onze moordlustige Aoibhin lekker in de waan
De bananen zijn ook vet anders op sommige! Ik krijg er toch een ander idee bij als iemand me een losse banaan of een tros stuurtquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Geinigquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nouja, wel weer inspiratie dan, ditquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik was dus serieus een horror-verhaal aan het schrijven. Daar gaat het er nog wat ranziger aan toe
Een tros is voor de orgiequote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:16 schreef Meke het volgende:
[..]
De bananen zijn ook vet anders op sommige! Ik krijg er toch een ander idee bij als iemand me een losse banaan of een tros stuurt![]()
Ja maar deze zitten aan de bovenkant allemaal aan hetzelfde punt vastquote:
Wat stomquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hierdoor ben ik ooit geld misgelopen bij een spelletje Lucky 13. De vraag was welk oog dicht werd geknepen, links of rechts. DAT IS DUS NIET ALTIJD DEZELLEFDE!
Ja, ik was er heilig van overtuigd dat mijn antwoord klopte. Ik zie die eigenlijk alleen maar in Whatsapp, en daar is het net het andere oog dan bij alle andere optiesquote:
Ik vind het al knap dat je het überhaupt wist, ik zou dat echt niet wetenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, ik was er heilig van overtuigd dat mijn antwoord klopte. Ik zie die eigenlijk alleen maar in Whatsapp, en daar is het net het andere oog dan bij alle andere opties
Om aan te geven dat je nog maar 1 mondhoek omhoog kan doen en dus waarschijnlijk een beroerte hebt?quote:
Ja, nu moet ik steeds maar 'stewardesses' typen, totdat iemand opmerkt dat ik daar alleen m'n linkerhand voor hoef te gebruiken en waarschijnlijk functieverlies in m'n rechterarm hebquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Om aan te geven dat je nog maar 1 mondhoek omhoog kan doen en dus waarschijnlijk een beroerte hebt?
Ja, herkenbaar.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, nu moet ik steeds maar 'stewardesses' typen, totdat iemand opmerkt dat ik daar alleen m'n linkerhand voor hoef te gebruiken en waarschijnlijk functieverlies in m'n rechterarm heb
Ja, dat sowiesoquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar.
Het leven online kan soms best lastig zijn.![]()
Maar nog altijd beter dan een irl leven natuurlijk.![]()
twitter:bg_eurovision twitterde op donderdag 31-10-2019 om 15:19:41The Bulgarian representative at #Eurovision will be presented on 25th of November. More details: https://t.co/9pugphQa37 https://t.co/Jaxk0XzLUB reageer retweet
Lekkahquote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:46 schreef Greys het volgende:
Bulgarije zet er gang achter.twitter:bg_eurovision twitterde op donderdag 31-10-2019 om 15:19:41The Bulgarian representative at #Eurovision will be presented on 25th of November. More details: https://t.co/9pugphQa37 https://t.co/Jaxk0XzLUB reageer retweet
Ook een mooie manier om je bankgegevens te jattenquote:
Vind dat wel smerige zaken los van of het oplichting is, ze zoeken bewust naar zwakke doelgroepen die eventueel vallen voor hun praatjes. Of het nou aan de deur is met niet te missen aanbiedingen of digitaal via zinnen zoals hier boven. Als je niet meteen hier klinkt dan ben je veel geld kwijt.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ook een mooie manier om je bankgegevens te jatten
M'n moeder had vandaag 2 opdringerige energieverkopers aan de deur voor een "energiecheck".
Nu is m'n moeder gelukkig van het type "weerbaar" dus die heeft ze afgewimpeld... maar je zou zo je bonus via GasLicht.com kwijtraken als je even niet oplet.
Ik vind zoiets ook wel leuk hoor. Gebeurt hier in ons dorp regelmatig in winkels.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 17:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik ging net tampons + Aleve Feminax pijnstillers kopen bij de Etos. Zegt die caissière zo van: 'goede combinatie dit hè! Nu nog chocola, en lekker op de bank met joggingbroek!'
Nu maakt mij dat verder niet zoveel uit, maar wat als je het nou maar genant vindt ofzo
Zou ze als iemand alleen een pakje condooms komt afrekenen ook zeggen van: 'nou, ik zie het al, zet 'm op vanavond hè!'
Ligt het niet aan of je rechts- of linkshandig bent? Ik ben rechts en knipoog rechts. Stel dat ik knipoog, wat ik niet vaak doe. Met links knipogen moet ik echt over nadenken.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 15:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja, ik was er heilig van overtuigd dat mijn antwoord klopte. Ik zie die eigenlijk alleen maar in Whatsapp, en daar is het net het andere oog dan bij alle andere opties
Ik ben rechtshandig maar wat bij mij voor knipoog door moet gaan gaat toch beter met het linkeroog. En eigenlijk wilde ik vooral klagen dat een verschil in emoji op verschillende systemen mij geld heeft gekostquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Ligt het niet aan of je rechts- of linkshandig bent? Ik ben rechts en knipoog rechts. Stel dat ik knipoog, wat ik niet vaak doe. Met links knipogen moet ik echt over nadenken.
De Whatsapp smiley is dus voor mij goed.
Oh god wat vreselijkquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@:Hamlapjes
[ afbeelding ]
Mogelijk een nieuwe tilt coasterEn mogelijk een heel stuk dichter bij huis dan die in Taiwan
Lijkt me afschuwelijkquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Mogelijk een nieuwe tilt coasterEn mogelijk een heel stuk dichter bij huis dan die in Taiwan
OH MIJN GODquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de bestaande versie is de baan na de tilt vrij mak, maar de tilt ziet er wel supertof uitquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:43 schreef Meke het volgende:
[..]
OH MIJN GOD
Dit lijkt me doodeng maar zo tof![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:08 schreef Redefine het volgende:
Juli 2011 was een goede maand voor de ESF SC
Waarom?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:08 schreef Redefine het volgende:
Juli 2011 was een goede maand voor de ESF SC
Ja, maar dit volgens mij wel zo'n achtbaan (net als de Baronquote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij de bestaande versie is de baan na de tilt vrij mak, maar de tilt ziet er wel supertof uit
Mijn directe voorganger is @BillDauterivequote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:55 schreef I het volgende:
[..]
JUB / Ben jij de beste newbie van jouw registratiemaand?!
Toen registreerden ijs_beer en ik ons op FOK!quote:
Ahquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:02 schreef Meke het volgende:
[..]
http://arcee862.com/newbie.php?user=Guanabana
Jaquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah
Jammer dat @:Strani net in een andere maand valt, was wel twee dagen na mij geregistreerd
Toevallig wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Mijn directe voorganger is @:BillDauterive
Ja tegenwoordig post ik superveel, maar dat is pas sinds de afgelopen twee jaarquote:
Jij heet geen I.!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:06 schreef I het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta gewoon netjes op #1, zoals het hoort.
Ja, samequote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig post ik superveel, maar dat is pas sinds de afgelopen twee jaarAnderhalf pas eigenlijk.
Dan zullen we je ongetwijfeld nog flink zien stijgen in de lijst.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig post ik superveel, maar dat is pas sinds de afgelopen twee jaarAnderhalf pas eigenlijk.
Hé stelletje prutsers. Post dat ff in JUB dan.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:06 schreef I het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sta gewoon netjes op #1, zoals het hoort.
Jij zit gewoon met iemand anders' eer te strijken johquote:
Al lang gedaan. Ik wou er hier ook even mee pronken.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hé stelletje prutsers. Post dat ff in JUB dan.
Momentje, even inloggen op @I.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:11 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij zit gewoon met iemand anders' eer te strijken joh
Dit helpt ook niet mee. Jeetje. Veel te weinig. Straks raak ik m'n koppositie kwijt.quote:Vandaag tot nu toe: 48
Ik heb nog wel even te gaanquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:02 schreef Meke het volgende:
[..]
http://arcee862.com/newbie.php?user=Guanabana
Dat inderdaad. Ik kijk naar mijn lijstje en denk echt 'wie ZIJN al die mensen?'quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:06 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja
Valt mij met dat soort dingen altijd op hoeveel mensen ik niet ken![]()
Jij staat ten minste nog in de top 10 van jouw maand.quote:
Wauw, goed ingehoudenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik eet nu mijn eerste kruidnoten van het jaar.
En dat willen we niet!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:12 schreef I het volgende:
[..]
Dit helpt ook niet mee. Jeetje. Veel te weinig. Straks raak ik m'n koppositie kwijt.
True, maar de nummer 1 heeft meer dan 90.000 postsquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Jij staat ten minste nog in de top 10 van jouw maand.
Zelf ben ik ook pas sinds een jaar of 2 echt heel actief. Hier in ESF had ik jaarlijks wat posts over wat ik van de inzendingen vond, en dan was ik meestal ook wel weer weg.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:17 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Grappig wij hebben ongeveer evenveel posts
De nummer 1 bij mij heeft ruim 150.000 posts, ik heb er 21.000quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
True, maar de nummer 1 heeft meer dan 90.000 postsIk moet nog even wil ik dat ooit inhalen
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:14 schreef Guanabana het volgende:
Ik eet nu mijn eerste kruidnoten van het jaar.
Ja ik zwierf altijd maar een beetje rond op FOK! zonder heel veel te postenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zelf ben ik ook pas sinds een jaar of 2 echt heel actief. Hier in ESF had ik jaarlijks wat posts over wat ik van de inzendingen vond, en dan was ik meestal ook wel weer weg.
Haha oh ik heb heel netjes een best klein bakje gevuld, en dan is het ook wel weer klaar voor de rest van de avondquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:19 schreef I het volgende:
[..]
Ik had een weekje terug een zak gekocht, die was dezelfde avond nog leeg.Dus nu koop ik ze bewust niet meer.
Wel grappig dat ik nu na 12 jaar alsnog een vaste HUB heb gevondenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik zwierf altijd maar een beetje rond op FOK! zonder heel veel te posten
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:21 schreef Guanabana het volgende:
Ik moet echt minder vaak die stomme tong-smiley gebruiken.
Kan ik dus echt niet. Als ik eenmaal eet, eet ik ook meteen flink door.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha oh ik heb heel netjes een best klein bakje gevuld, en dan is het ook wel weer klaar voor de rest van de avond![]()
![]()
Misschien later nog wel crunchy M&M's though/tochviesdik
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:21 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De nummer 1 bij mij heeft ruim 150.000 posts, ik heb er 21.000
Toen je hier mee kwam posten, kwam je me wel bekend voor van SHO (daar lurk ik veel), waar ik je wel eens had zien posten.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik zwierf altijd maar een beetje rond op FOK! zonder heel veel te posten
Wauw toen zat ik nog op de basisschoolquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:26 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Al is dat m'n tweede registratie. De eerste was tijdens de eerste Big Brother. In 1999 dus..
Daar moet ik wel overheen kunnen!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:20 schreef I het volgende:
[..]
De nummer twee staat op 58.012, dus dat kan snel gaan.
Ja SHO inderdaad en ik postte mee in livetopics van X-Factor en dat soort dingen. Verder niet zo heel veel allemaal.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toen je hier mee kwam posten, kwam je me wel bekend voor van SHO (daar lurk ik veel), waar ik je wel eens had zien posten.![]()
Ik was vooral zo'n FOK!-zwerver in de jaren dat ESF niet het hele jaar open was.
😛quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:21 schreef Guanabana het volgende:
Wie bén jij!? De duivel!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:29 schreef Guanabana het volgende:
Nou, jullie zullen me wel voor gek verklaren maar ik ben toch niet zo'n megafan van kruidnoten eigenlijk. Dan liever iets met chocola.
Of gewoon niet iets zoets maar chips.
Kruidnoten met chocola heb je ookquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:29 schreef Guanabana het volgende:
Nou, jullie zullen me wel voor gek verklaren maar ik ben toch niet zo'n megafan van kruidnoten eigenlijk. Dan liever iets met chocola.
Haha mijn vriend zegt net een paar seconden geleden hetzelfdequote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kruidnoten met chocola heb je ookDie zijn het best
Ik ook een week geleden en ik neem elke dag een stuk of 20 kruidnootjes. Ik heb nog steeds over!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:19 schreef I het volgende:
[..]
Ik had een weekje terug een zak gekocht, die was dezelfde avond nog leeg.Dus nu koop ik ze bewust niet meer.
Vast wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar moet ik wel overheen kunnen!
Dit is ook m'n tweede registratie, m'n eerste was ergens in 2009, en daarmee sta ik ook niet meer op #1. Als ik de posts van dit account er bij op tel wel.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:26 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Al is dat m'n tweede registratie. De eerste was tijdens de eerste Big Brother. In 1999 dus..
Oh, ja, ik had het dus ook wel gewoon over kruidnoten met chocolade.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:29 schreef Guanabana het volgende:
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:36 schreef Strani het volgende:
Wat een gelukzalig moment. M'n manager whatsappt net dat de file waarop ik wachtte om vanavond nog wat werk mee te doen pas maandag beschikbaar is. Dus ik kan nu niks meer doen. Als ik zou drinken dan zou ik me nu bezatten om het lange weekend te vieren.
Nou ja, er zijn twee mogelijkheden. De eerste is in wanhoop opgeven, de kleren uitdoen en naakt de zee in rennen. De tweede is weekend vieren en wachten tot maandag.quote:
Ik dacht even dat je met "de file waarop ik wachtte" bedoelde dat je in de file stond en vroeg me al af wat je manager daaraan wilde gaan doen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:36 schreef Strani het volgende:
Wat een gelukzalig moment. M'n manager whatsappt net dat de file waarop ik wachtte om vanavond nog wat werk mee te doen pas maandag beschikbaar is. Dus ik kan nu niks meer doen. Als ik zou drinken dan zou ik me nu bezatten om het lange weekend te vieren.
Ik vind het t och wel redelijk frisjes voor een duik in de zee, dus weekend vieren lijkt mij een prima plan.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, er zijn twee mogelijkheden. De eerste is in wanhoop opgeven, de kleren uitdoen en naakt de zee in rennen. De tweede is weekend vieren en wachten tot maandag.
Wat zou jij doen?
We helpen je wel!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:31 schreef Strani het volgende:
Ik sta op plek 6 in mijn maand, maar ik vrees dat ik dit jaar een aardige inhaalslag maak.
Oh de files waar ik in sta heeft m'n manager niet hoorquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je met "de file waarop ik wachtte" bedoelde dat je in de file stond en vroeg me al af wat je manager daaraan wilde gaan doen.
Laat ik dat dan maar doen!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:39 schreef I het volgende:
[..]
Ik vind het t och wel redelijk frisjes voor een duik in de zee, dus weekend vieren lijkt mij een prima plan.
Je moet er ook niet naar kijken; je moet het achter de huig frommelenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha mijn vriend zegt net een paar seconden geleden hetzelfde
Ik zei: nou schaaaaat ik kom al aan als ik daar naar kijk. /Gerard Joling stem (of Fred van Leer)
quote:
Zo las ik het inderdaad ookquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik dacht even dat je met "de file waarop ik wachtte" bedoelde dat je in de file stond en vroeg me al af wat je manager daaraan wilde gaan doen.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:36 schreef Strani het volgende:
ff snel een kleine 1.800 postjes en hopen dat die tacohater niet doorpost vanavond.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
Ik sta wel bíjna op 3 trouwens; nog even doorposten
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
*overlaadt Strani met drank en naakte wijven*
Ze heten Rochelle en Amanda, dus vorm daar zelf maar een beeld bijquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht, zijn het aantrekkelijke naakte wijven?
Zoiets is me ooit wel zo ongeveer gelukt, maar toen was het Rehearsal weekquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
ff snel een kleine 1.800 postjes en hopen dat die tacohater niet doorpost vanavond.
Moet te doen zijn, 6 topics volposten in je eentje.
Ohquote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:46 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ze heten Rochelle en Amanda, dus vorm daar zelf maar een beeld bij
Uh oh. Z'n beste tijd gehad?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Mijn laptop loopt tegenwoordig elke dag wel een keer vast, waardoor ik hem moet uit- en aanzettenwat is er met dat ding. Het gaat vaak samen met wifi die eruit ligt valt me op.
Kun je hem ergens na laten kijken misschien?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja de SSD die erin zit is nog maar 2,5 jaar oud.
De laptop zelf 4.
Hmmm, de SSD zou het probleem dan niet kunnen zijn nee.. Misschien dat je geheugen te snel volloopt.. Een keertje een opschoningstooltje laten draaien kan geen kwaad.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nou ja de SSD die erin zit is nog maar 2,5 jaar oud.
De laptop zelf 4.
Hoe is het met de temperatuur van het beestje? Voelt ie heet aan?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:57 schreef Guanabana het volgende:
Pff nu gebeurt het weerHet is ook zo random telkens.
Nee was eerst veel erger. Had daar zo'n programmaatje voor gedownload en toen liep het soms wel op tot 90 graden of meerquote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe is het met de temperatuur van het beestje? Voelt ie heet aan?
Okay dat is mooi, effectieve schoonmaak dan!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:10 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee was eerst veel erger. Had daar zo'n programmaatje voor gedownload en toen liep het soms wel op tot 90 graden of meer(hoewel laptops wel warmer mogen worden dan gewone desktops).
Maar toen heb ik met een bus perslucht in alle kiertjes geblazen, en sindsdien komt de temperatuur amper nog boven de 60 uit
Dus dat is het probleem nu niet meer.
Ja gewoon heel random, dat hij nergens meer op reageert, de cursor doet niks meer. Ook niet op ctrl alt delete.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay dat is mooi, effectieve schoonmaak dan!
Kan je nog eens beschrijven hoe hij vastloopt? Je zei al dat de WiFi het vaak begeeft. Misschien zijn hier mensen die echt verstand hebben van de hardware.
Hm raar.. dan zou je denken dat het software-gerelateerd is. En alles is helemaal up to date en zo, Windows ook?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:14 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja gewoon heel random, dat hij nergens meer op reageert, de cursor doet niks meer. Ook niet op ctrl alt delete.
Heb wel het idee dat het vaker gebeurt (of sinds?) ik met bluetooth mijn muziek op de soundbar afspeel, maar lijkt me raar als het daar mee te maken heeft?
Voor zover ik weet, Windows wel ja, die had niet zo lang geleden nog een heel uitgebreide update.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Hm raar.. dan zou je denken dat het software-gerelateerd is. En alles is helemaal up to date en zo, Windows ook?
Okay. Misschien zit hier wat bruikbaars tussen? https://answers.microsoft(...)74-8e88-704ea665ab89quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, Windows wel ja, die had niet zo lang geleden nog een heel uitgebreide update.
Thanks, ik kijk nog wel even rond ja.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Okay. Misschien zit hier wat bruikbaars tussen? https://answers.microsoft(...)74-8e88-704ea665ab89
Da's goe!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Thanks, ik kijk nog wel even rond ja.
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:24 schreef Strani het volgende:
Hehe, ik kijk nu DWDD met Sifan Hassan en zelfs de ondertitelaar weet duidelijk niet waar hij/zij moet beginnen. Totale meltdown daar achter de schermen
Hahaquote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen.
Ik vind zelf dat ik redelijk Nederlands kan, maar hier had ik toch ook een beetje moeite mee om het te volgen.
Ja, maar toch is het na een beetje wennen nog prima te volgen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaHet gekke is dat ze net zo klinkt in het Engels. Ze laat van alles weg en wat overblijft verbindt ze aan elkaar met vreemde woordeloze geluidjes
Het is een nieuwe manier van communiceren. Sifanees, van toepassing op alle bestaande talen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, maar toch is het na een beetje wennen nog prima te volgen.
Ook wel weer knap ergens.
Ik vind het prima hoor. Ik zag sowieso op tegen de keiharde strijd met mensen als @I en @Meke voor nieuwkomer van het jaar, en de DM's die ik zou moeten sturen om mensen te paaien.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:46 schreef Greys het volgende:
We hebben even overlegd en voelden - op een paar na - hier niet veel enthousiasme en animo voor de ESF Awards dit jaar, dus die slaan we over. Beetje zonde als we daar tijd en moeite in te steken als sommigen het wellicht als een 'opgave' voelen.
Best jammer, maar dan steken we onze tijd liever in dingen die op net wat meer enthousiasme kunnen rekenen of zaken zoals voorbereiden op de OGAE meeting overmorgen. We rekenen op jullie begrip.
twitter:kruIlenbol twitterde op dinsdag 29-10-2019 om 23:24:44Hollanda ELITE filmpjes tread !! 🥰 https://t.co/4Ggwno5apz reageer retweet
Oh.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:46 schreef Greys het volgende:
We hebben even overlegd en voelden - op een paar na - hier niet veel enthousiasme en animo voor de ESF Awards dit jaar, dus die slaan we over. Beetje zonde als we daar tijd en moeite in te steken als sommigen het wellicht als een 'opgave' voelen.
Best jammer, maar dan steken we onze tijd liever in dingen die op net wat meer enthousiasme kunnen rekenen of zaken zoals voorbereiden op de OGAE meeting overmorgen. We rekenen op jullie begrip.
Ok. Jammer, maar wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:46 schreef Greys het volgende:
Morgen eens proberen of dat ook werkt bij mijn Franse buren.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is een nieuwe manier van communiceren. Sifanees, van toepassing op alle bestaande talen.
Bovendien hebben die mensen toch al geen respect voor je poging hun taal te spreken dus erger kan het niet!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Morgen eens proberen of dat ook werkt bij mijn Franse buren.
Zal vast wel, Frans is toch al weinig meer dan een verzameling vreemde woordeloze geluidjes imo.
Er kwam niet echt veel reactie vandaag op de vraag tot animo vanmorgen. Dat was de inventarisatie. En een aantal opmerkingen als misschien max tien Awards zodat de drempel om te stemmen minder hoog is, of de nieuwe stemlijst minder moeite zou zijn etc. En dat is geen aanval oid, ieder z'n ding, maar het voelde niet alsof men massaal stond te springen dus dan steken we de tijd liever in andere dingen die meer enthousiast onthaald worden of dingen waar we sowieso al veel tijd in steken (lijsten samenstellen voor zaterdag, ESF twitter, deelnemersoverzicht topic maken binnenkort etc.)quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:53 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh.![]()
Maar voor wie voelt het als een opgave dan?Ik heb geloof ik een inventarisatie gemist
Is dat idee er alleen, of zijn er ook een aantal/veel mensen die hebben gezegd het niet te zien zitten?
Precies!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 21:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok. Jammer, maar wel begrijpelijk.
Zeker dit jaar zijn er zat andere dingen om in de gaten te houden.
Doen we ze volgend jaar weer, wanneer het ESF weer netjes in een Oostblokland gehouden wordt.
Ah oke, ik denk dat ik die animo-vraag dan gemist heb vanmorgen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Er kwam niet echt veel reactie vandaag op de vraag tot animo vanmorgen. Dat was de inventarisatie. En een aantal opmerkingen als misschien max tien Awards zodat de drempel om te stemmen minder hoog is, of de nieuwe stemlijst minder moeite zou zijn etc. En dat is geen aanval oid, ieder z'n ding, maar het voelde niet alsof men massaal stond te springen dus dan steken we de tijd liever in andere dingen die meer enthousiast onthaald worden of dingen waar we sowieso al veel tijd in steken (lijsten samenstellen voor zaterdag, ESF twitter, deelnemersoverzicht topic maken binnenkort etc.)
Wacht even, heb ik iets gemist? Wat is er zaterdag en waarom zijn daar lijsten voor nodig?quote:
Dat kan ook, uiteraard.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:07 schreef Strani het volgende:
Maar misschien een gekke vraag: Moeten die awards per se door mods georganiseerd worden? Voor mij hoeft het sowieso niet echt maar als genoeg mensen het leuk vinden kan een user het toch ook gewoon organiseren?
Tuurlijk, maar dan moet er alsnog animo zijn toch?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:07 schreef Strani het volgende:
Maar misschien een gekke vraag: Moeten die awards per se door mods georganiseerd worden? Voor mij hoeft het sowieso niet echt maar als genoeg mensen het leuk vinden kan een user het toch ook gewoon organiseren?
ESF / Brainstorm fanprogramma ESF 2020quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wacht even, heb ik iets gemist? Wat is er zaterdag en waarom zijn daar lijsten voor nodig?
Nou, we zullen het zien of iemand zich meldt. Zo niet, dan nietquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dan moet er alsnog animo zijn toch?ZarGon kwam in ESF Feedback aanbieden zo'n speciale stempagina voor de verkiezingen te maken en om te voorkomen dat dat ie dat voor zes man ofzo ging maken hebben we eerst even de animo gepeild. En het voelt als te weinig om daar speciale dingen voor te laten maken
En dan slaan wij als mods het ook over verder qua topics maken etc.
Oh, dat. Dat had ik idd gezien ja, maar had het even niet gelinkt aan zaterdag.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
ESF / Brainstorm fanprogramma ESF 2020
We hebben vanavond lijsten gemaakt uit dat topic en uit het Executive Producer leest mee topic. Om jullie ideeën daar zelf te vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oh, dat. Dat had ik idd gezien ja, maar had het even niet gelinkt aan zaterdag.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:19 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:
Oh als we quotes van anderen gaan wijzigen weet ik ook nog wel een paar leuke binnenkort.quote:
Go for it, je leeft immers maar 2 keer.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh als we quotes van anderen gaan wijzigen weet ik ook nog wel een paar leuke binnenkort.
Oehh, nice, heb er nog nooit een mogen doen, maar vind het een crazy leip concept!quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh als we quotes van anderen gaan wijzigen weet ik ook nog wel een paar leuke binnenkort.
Ik dacht al welke animo vraagquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Er kwam niet echt veel reactie vandaag op de vraag tot animo vanmorgen. Dat was de inventarisatie. En een aantal opmerkingen als misschien max tien Awards zodat de drempel om te stemmen minder hoog is, of de nieuwe stemlijst minder moeite zou zijn etc. En dat is geen aanval oid, ieder z'n ding, maar het voelde niet alsof men massaal stond te springen dus dan steken we de tijd liever in andere dingen die meer enthousiast onthaald worden of dingen waar we sowieso al veel tijd in steken (lijsten samenstellen voor zaterdag, ESF twitter, deelnemersoverzicht topic maken binnenkort etc.)
Maar je had juist wel ja gezegd zag ik netquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:03 schreef ijs_beer het volgende:
En ik heb bijvoorbeeld nu wat extra werk met JUB, dus tja. Keuzes maken.
Tof dat jij en Cee erbij mogen zijnquote:Op donderdag 31 oktober 2019 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
ESF / Brainstorm fanprogramma ESF 2020
We hebben vanavond lijsten gemaakt uit dat topic en uit het Executive Producer leest mee topic. Om jullie ideeën daar zelf te vertellen.
Als we eerlijk zijn was er vorig jaar ook (veel) meer animo voor het bedenken van de Awards dan voor het stemmen.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht al welke animo vraagMaar dat blijkt dus vanochtend te zijn geweest. Tsja, dan snap ik wel waarom ik niet gereageerd kan hebben, want toen was ik aan het werk
![]()
Als ik zo teruglees waren er toen ook niet eens zo heel veel mensen in het topic, waarbij de meesten die er waren gewoon ja zeiden![]()
Ik had het zelf wel weer leuk gevonden (alleen de sorry award had ik er echt niet in willen hebben) had er ook best wel moeite voor gedaan om weer wat te bedenken en dingen te regelen of zo.
Maar dat er geen awards zijn kan ik ook prima mee leven.
Ja, we hebben ook bv al getweet dat de ideeën waarmee we komen van de users hier zijn. En dat hebben we ook gemaild. Dus dat maakt het extra leuk vinden we.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tof dat jij en Cee erbij mogen zijn
Nee niks gedaan. Keek wel nog even in de TV-gids of er nog ergens horrorfilms werden uitgezonden. Maar op geen enkele Nederlandse zender, de Belgische noch de BBC zond ook maar één horrorfilm uit. Of het moet echt pas na twaalven zijn geweest.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Hebben jullie nog wat Halloweenigs gedaan vandaag?
Ik heb Nightmare before Christmas maar weer eens aangezet, blijft vermakelijk en zit toch goed in elkaar met die stop-motion.
Neuh. Ik heb er weinig mee. Als we in ons boshuisje zaten deden we het versieren met lampjes en pompoenen maar dat sloeg ik een jaartje over wegens sparen voor ESF hotel enzo.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik heb Nightmare before Christmas maar weer eens aangezet, blijft vermakelijk en zit toch goed in elkaar met die stop-motion.
Ik heb een gerecht met pompoen erin gemaakt, is dat Halloweenig genoeg?quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Aaaargh. En ik vind Droomvlucht al eng.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaargh. En ik vind Droomvlucht al eng.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was 2e.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 19:55 schreef I het volgende:
[..]
JUB / Ben jij de beste newbie van jouw registratiemaand?!
Oh, da's wel bijzonder ja. Nu heb ik een schijthekel aan horrorfilms, dus ik mis ze niet, maar tochquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee niks gedaan. Keek wel nog even in de TV-gids of er nog ergens horrorfilms werden uitgezonden. Maar op geen enkele Nederlandse zender, de Belgische noch de BBC zond ook maar één horrorfilm uit. Of het moet echt pas na twaalven zijn geweest.
Vind ik wel vreemd, voorheen programmeerden diverse zenders dan wel een horror avondje. En als dat dan niet doordeweeks was, dan wel de zaterdag ervoor. Maar dat was nu ook niet het geval.
Dat klinkt sfeervolquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb er weinig mee. Als we in ons boshuisje zaten deden we het versieren met lampjes en pompoenen maar dat sloeg ik een jaartje over wegens sparen voor ESF hotel enzo.
Vooruit, voor deze keer danquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb een gerecht met pompoen erin gemaakt, is dat Halloweenig genoeg?![]()
Niet dat ik het speciaal daarvoor heb gedaan.![]()
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:15 schreef Strani het volgende:
Ik heb een nepmes van een kind afgepakt en 'm daarmee zo in z'n gezicht geslagen. Dat zal 'm leren.
Nee hoor, zoiets zou ik natuurlijk nooit doen.
Het was niet nep.
quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:15 schreef Strani het volgende:
Ik heb een nepmes van een kind afgepakt en 'm daarmee zo in z'n gezicht geslagen. Dat zal 'm leren.
Nee hoor, zoiets zou ik natuurlijk nooit doen.
Het was niet nep.
Het is ook niet per se mijn favoriete genre, maar wel leuk om af en toe eens te kijken. Vooral zo rond Halloween hoort het er wel bij.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Oh, da's wel bijzonder ja. Nu heb ik een schijthekel aan horrorfilms, dus ik mis ze niet, maar toch
[..]
Dat klinkt sfeervol
Maar als je het dan een keer over moet slaan, dan maar voor het ESF!
[..]
Vooruit, voor deze keer dan
In de eerste poging las ik 'fiele' in plaats van 'faaajl'.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:36 schreef Strani het volgende:
M'n manager whatsappt net dat de file
Spuit 83 merk ik.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
Haha, jij niet alleenquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:21 schreef Dave het volgende:
[..]
In de eerste poging las ik 'fiele' in plaats van 'faaajl'.
Ik vind vooral die trol achter die boom engquote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Aaaargh. En ik vind Droomvlucht al eng.
Ik snap ook niet waarom Anja elke keer weer achter die boom gaat staan.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind vooral die trol achter die boom eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |