abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189703062
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:06 schreef MCH het volgende:

[..]

dan ben ik zo hyper dat ik de hele nacht hier loop te posten
Dan ben je welkom
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189703063
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:06 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Best wel :{
woon je echt in 010?
pi_189703064
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik heb hem net geplaatst.
weet je zeker dat dat mijn UI was? ik herken hem niet :D

en hoezo heb jij die gemaakt dan? :o

wanneer was dat dan? Had je een andere Usernaam dan?
pi_189703066
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:06 schreef sacha het volgende:

[..]

dit is pas eng
Alleen dat maar?
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 19:07:34 #105
184769 crew  Deisyy
pi_189703069
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:07 schreef MCH het volgende:

[..]

woon je echt in 010?
Nee, heb ik ook nooit beweerd.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:07:38 #106
111260 Charmian
a little joy
pi_189703070
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:04 schreef FANN het volgende:

[..]

:')

la maar :')
ik zou wel eens willen dat je eens zegt wat je over de users in 40+ denkt. Ik snap dat 'ik ken jullie niet' niet terwijl je niet wilt dat de SC van UTO zou samengaan met 40+ . Zit je hier dan liever alleen met Mo te kibbelen?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189703093
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Toen heete je nog FANNvanhetlaatsteuur
Ja maar volgens heb ik altijd dezelfde UI gehad... met een uitzondering van even een
Ribas UI :D
pi_189703095
@MCH is een mongool.
pi_189703103
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:07 schreef Charmian het volgende:

[..]

ik zou wel eens willen dat je eens zegt wat je over de users in 40+ denkt. Ik snap dat 'ik ken jullie niet' niet terwijl je niet wilt dat de SC van UTO zou samengaan met 40+ . Zit je hier dan liever alleen met Mo te kibbelen?
Kibbeling. :9
L2B's Mixcloud
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:09:52 #110
111260 Charmian
a little joy
pi_189703109
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Kibbeling. :9
heb ik als lunch op :D
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:09:55 #111
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189703110
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:06 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Best wel :{
Hoezo? Alle die ik gemaakt heb heb ik bewaard. Soms willen mensen aanpassingen en dan kan ik weer opnieuw beginnen.
pi_189703112
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Kibbeling. :9
:D Viswijfje
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189703113
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:09 schreef Charmian het volgende:

[..]

heb ik als lunch op :D
#viesdik
pi_189703120
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:09 schreef Charmian het volgende:

[..]

heb ik als lunch op :D
Héérlijk! Het wordt weer eens tijd dat ik dat ook ga eten.
L2B's Mixcloud
pi_189703122
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:10 schreef MCH het volgende:

[..]

#viesdik
Dat ben jij toch?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:11:11 #116
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189703126
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:07 schreef FANN het volgende:

[..]

weet je zeker dat dat mijn UI was? ik herken hem niet :D

en hoezo heb jij die gemaakt dan? :o

wanneer was dat dan? Had je een andere Usernaam dan?
Hij is uit 2012. En ja ik had toen een andere usernaam.
pi_189703127
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat ben jij toch?
Ja?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:11:20 #118
111260 Charmian
a little joy
pi_189703129
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:10 schreef MCH het volgende:

[..]

#viesdik
O+ *O*
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189703130
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:10 schreef Soury het volgende:

[..]

:D Viswijfje
Ja, dat was een FOK! user.
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 19:11:55 #120
184769 crew  Deisyy
pi_189703135
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:10 schreef MCH het volgende:

[..]

#viesdik
#fatshaming :{w
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189703137
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:07 schreef Charmian het volgende:

[..]

ik zou wel eens willen dat je eens zegt wat je over de users in 40+ denkt. Ik snap dat 'ik ken jullie niet' niet terwijl je niet wilt dat de SC van UTO zou samengaan met 40+ . Zit je hier dan liever alleen met Mo te kibbelen?
Nee........ ik bedoel....... als je de KFC en de 40+ samenvoegd, heb je altijd nog een aparte
SC voor de UTO liefhebbers....

da bdoelde ik.... ik bedoelde het niet rot.. maar juist goed...

maar dat geloof je misschien niet........
pi_189703139
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Ja, dat was een FOK! user.
Ja geweldig was dat
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189703141
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:11 schreef Deisyy het volgende:

[..]

#fatshaming :{w
nee hoor, mooi dik is niet lelijk
pi_189703163
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Hij is uit 2012. En ja ik had toen een andere usernaam.
Ander geslacht toch ook?
pi_189703165
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:12 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee........ ik bedoel....... als je de KFC en de 40+ samenvoegd, heb je altijd nog een aparte
SC voor de UTO liefhebbers....

da bdoelde ik.... ik bedoelde het niet rot.. maar juist goed...

maar dat geloof je misschien niet........
Zit je weer aan de tramodol?
pi_189703166
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Hij is uit 2012. En ja ik had toen een andere usernaam.
Oh......... godsamme dat is ook eng eigenlijk :@ en ik heb je dat schilderijtje nog wel gestuurd
en ik dacht dat je ''een nieuwe'' was :')
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 19:14:08 #127
184769 crew  Deisyy
pi_189703167
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:12 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee........ ik bedoel....... als je de KFC en de 40+ samenvoegd, heb je altijd nog een aparte
SC voor de UTO liefhebbers....

da bdoelde ik.... ik bedoelde het niet rot.. maar juist goed...

maar dat geloof je misschien niet........
:9

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:14:38 #128
111260 Charmian
a little joy
pi_189703170
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:14 schreef Deisyy het volgende:

[..]

:9

[ afbeelding ]
ik wilde er niets over zeggen :D
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:14:38 #129
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189703174
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:12 schreef MCH het volgende:

[..]

nee hoor, mooi dik is niet lelijk
Ah je heb
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:14 schreef FANN het volgende:

[..]

Oh......... godsamme dat is ook eng eigenlijk :@ en ik heb je dat schilderijtje nog wel gestuurd
en ik dacht dat je ''een nieuwe'' was :')
En toen?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189703176
Superbatseendje.
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 19:15:13 #132
184769 crew  Deisyy
pi_189703178
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:14 schreef Charmian het volgende:

[..]

ik wilde er niets over zeggen :D
Ik verwachte eigenlijk wel dat je iets ging zeggen :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189703185
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:14 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Zit je weer aan de tramodol?
ééntje want ik heb rugpijn, maar ik wordt daar niet stoned van hoor :D
pi_189703187
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:07 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Alleen dat maar?
nah -O-
...
pi_189703191
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:15 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik verwachte eigenlijk wel dat je iets ging zeggen :D
En zo ja stuur je een DM dat het niet mag
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:16:11 #136
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189703195
Stelletje ongeregeld hier op werk. Ik ga morgen weer eens even mensen toespreken.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189703199
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:14 schreef Deisyy het volgende:

[..]

:9

[ afbeelding ]
oh ja nou ja... die namen zijn verwarrend :')
pi_189703202
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Stelletje ongeregeld hier op werk. Ik ga morgen weer eens even mensen toespreken.
Ben je geraped in het kopieerhok?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:17:04 #139
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189703206
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:16 schreef MCH het volgende:

[..]

Ben je geraped in het kopieerhok?
Dit is zo waar werkgerelateerd.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:17:07 #140
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189703208
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:14 schreef FANN het volgende:

[..]

Oh......... godsamme dat is ook eng eigenlijk :@ en ik heb je dat schilderijtje nog wel gestuurd
en ik dacht dat je ''een nieuwe'' was :')
En ik heb er een avatar van gemaakt. Je schilderij hangt hier aan de muur en ik kijk er nog steeds graag naar. :*
pi_189703209
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Stelletje ongeregeld hier op werk. Ik ga morgen weer eens even mensen toespreken.
In de bezemkast met je grote smoel
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189703217
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:17 schreef Soury het volgende:

[..]

In de bezemkast met je grote smoel
:')
pi_189703218
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:17 schreef MCH het volgende:

[..]

:')
*O*
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:18:14 #144
111260 Charmian
a little joy
pi_189703220
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:15 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik verwachte eigenlijk wel dat je iets ging zeggen :D
whut dan? dat de SC's voortaan in de KFC worden belegd?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189703225
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:18 schreef Charmian het volgende:

[..]

whut dan? dat de SC's voortaan in de KFC worden belegd?
KIP !!!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 19:19:01 #146
184769 crew  Deisyy
pi_189703226
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:18 schreef Charmian het volgende:

[..]

whut dan? dat de SC's voortaan in de KFC worden belegd?
KFC-meet! *O*

Allemaal aan de hot wings :9
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189703230
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:16 schreef MCH het volgende:

[..]

Ben je geraped in het kopieerhok?
Kom je vaak bij de shoarmaboer toevallig?
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 19:19:28 #148
184769 crew  Deisyy
pi_189703235
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:18 schreef Soury het volgende:

[..]

KIP !!!
Het meest veelzijdige stukje vis...
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189703236
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

En ik heb er een avatar van gemaakt. Je schilderij hangt hier aan de muur en ik kijk er nog steeds graag naar. :*
oké......... maar die AVA kan ik niet herinneren maar het zal dan wel ..... :D
pi_189703237
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:19 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Kom je vaak bij de shoarmaboer toevallig?
ja, hoezo?
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 19:19:48 #151
184769 crew  Deisyy
pi_189703242
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:19 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Kom je vaak bij de shoarmaboer toevallig?
Nu je het zegt :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189703246
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:19 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Kom je vaak bij de shoarmaboer toevallig?
de shoarmahoer *O*
...
pi_189703252
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:19 schreef Deisyy het volgende:

[..]

KFC-meet! *O*

Allemaal aan de hot wings :9
Kip het meest veel uhhhh.......... Kaas
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189703264
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:19 schreef MCH het volgende:

[..]

ja, hoezo?
In Rotterdam toevallig?
pi_189703269
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:20 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

In Rotterdam toevallig?
Nee, Gouda
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:26:26 #156
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
  † In Memoriam † woensdag 30 oktober 2019 @ 19:27:26 #157
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189703389
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:19 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Kom je vaak bij de shoarmaboer toevallig?
https://www.ad.nl/gezond/poepbacterien-in-broodje-kebab~a3a20d98/
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_189703392
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
En toen was het stil. :D
BOE !!!!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † woensdag 30 oktober 2019 @ 19:27:50 #159
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189703397
Lekker aan de schijterij.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_189703400
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † woensdag 30 oktober 2019 @ 19:28:51 #161
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189703422
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:27 schreef Soury het volgende:

[..]

:W
:W
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_189703440
:W
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189703441
Probeerde een link te leggen maar hij komt uit een andere kutstad.
pi_189703446
quote:
6s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:28 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

:W
Jank zak hoest is het
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  † In Memoriam † woensdag 30 oktober 2019 @ 19:30:31 #165
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189703458
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:29 schreef Soury het volgende:

[..]

Jank zak hoest is het
Rode ogen. :'(
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_189703459
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:29 schreef PP_Sound het volgende:
Probeerde een link te leggen maar hij komt uit een andere kutstad.
Zit die gast nog wel op Fok? -O-
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
pi_189703461
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:29 schreef PP_Sound het volgende:
Probeerde een link te leggen maar hij komt uit een andere kutstad.
jeetje
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:30:37 #168
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_189703463
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Lekker aan de schijterij.
jij?
  † In Memoriam † woensdag 30 oktober 2019 @ 19:31:26 #169
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189703482
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:30 schreef mario390 het volgende:

[..]

jij?
Nee ik niet, ik vreet die zooi niet, ik hou mij bij de Aviko.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_189703485
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:30 schreef mario390 het volgende:

[..]

jij?
Doe je wel eens aan neuken met een komkommer in de keuken?
pi_189703495
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:

[..]

Nee ik niet, ik vreet die zooi niet, ik hou mij bij de Aviko.
Vrijgezellenleefmaaltijd, voor elke dag een andere zak #huehue
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:32:28 #172
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189703501
quote:
Dat zijn wel de ranzigste zaken. Ik haal weinig buitenshuis maar indien wel dan ga ik naar een goede.
pi_189703506
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Dat zijn wel de ranzigste zaken. Ik haal weinig buitenshuis maar indien wel dan ga ik naar een goede.
vertel een goede dan
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:33:55 #174
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189703517
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:31 schreef MCH het volgende:

[..]

Doe je wel eens aan neuken met een komkommer in de keuken?
Doe eens normaal man, zeker tegen Mario.
pi_189703529
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Doe eens normaal man, zeker tegen Mario.
Dat is mein humor toch
pi_189703531
Jezus gast ga weg met je dom gezever -O-
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:35:57 #177
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189703542
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:34 schreef MCH het volgende:

[..]

Dat is mein humor toch
Noem het maar zo, ik vind het dom en achterlijk gezever.
pi_189703543
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Jezus gast ga weg met je dom gezever -O-
Deissyy is wel gecharmeerd deal er maar mee
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189703549
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

[..]

Noem het maar zo, ik vind het dom en achterlijk gezever.
jullie zijn mijn uitlaadklep na een hele dag weer hooggeleid te zijn geweest
pi_189703550
L2B's Mixcloud
pi_189703552
TEAM BAKSTEEN
pi_189703563
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189703564
quote:
_O-
pi_189703568
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:37 schreef Soury het volgende:

[..]

NEE NEE NEE
eens
  † In Memoriam † woensdag 30 oktober 2019 @ 19:37:45 #185
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189703569
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:03 schreef Soury het volgende:

[..]

Zegt Fann die op 300 posts ineens opduikt _O-
:+ _O- _O-
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:37:54 #186
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189703572
quote:
Uhuh :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:37:59 #187
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189703576
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:36 schreef MCH het volgende:

[..]

jullie zijn mijn uitlaadklep na een hele dag weer hooggeleid te zijn geweest
Ben jij hooggeleid? Stop je vingers dan maar in het stopcontact.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:38:12 #188
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189703580
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:37 schreef MCH het volgende:

[..]

eens
Eens
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189703581
Waar is Groot?
pi_189703588
quote:
14s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:38 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Eens
Eens.
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 19:38:26 #191
184769 crew  Deisyy
pi_189703589
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:36 schreef Soury het volgende:

[..]

Deissyy is wel gecharmeerd deal er maar mee
Laat mij dat ff zelf bepalen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189703594
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:36 schreef TillyB het volgende:
@:Deisyy

Lul.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:38:50 #193
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_189703596
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:38 schreef MCH het volgende:

[..]

Eens.
Eens met je eens
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_189703600
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Laat mij dat ff zelf bepalen.
Dat zeg je zelf net muts
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189703603
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Laat mij dat ff zelf bepalen.
Echte wipkip ben jij
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:39:14 #196
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
  † In Memoriam † woensdag 30 oktober 2019 @ 19:39:34 #197
409449 Mo_Muffin
For the love of knobs...
pi_189703618
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:07 schreef Charmian het volgende:

[..]

ik zou wel eens willen dat je eens zegt wat je over de users in 40+ denkt. Ik snap dat 'ik ken jullie niet' niet terwijl je niet wilt dat de SC van UTO zou samengaan met 40+ . Zit je hier dan liever alleen met Mo te kibbelen?
Nee, ze doet nooit iets, is de onschuld zelve.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
pi_189703619
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:39 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

^O^
:r
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 19:39:40 #199
184769 crew  Deisyy
pi_189703627
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:38 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat zeg je zelf net muts
Volgens mij hebben jullie en tweede mod nodig, Delsey kan het allemaal niet meer aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')