Dan ben je welkomquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:06 schreef MCH het volgende:
[..]
dan ben ik zo hyper dat ik de hele nacht hier loop te posten
weet je zeker dat dat mijn UI was? ik herken hem nietquote:
ik zou wel eens willen dat je eens zegt wat je over de users in 40+ denkt. Ik snap dat 'ik ken jullie niet' niet terwijl je niet wilt dat de SC van UTO zou samengaan met 40+ . Zit je hier dan liever alleen met Mo te kibbelen?quote:
Ja maar volgens heb ik altijd dezelfde UI gehad... met een uitzondering van even eenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen heete je nog FANNvanhetlaatsteuur
Kibbeling.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou wel eens willen dat je eens zegt wat je over de users in 40+ denkt. Ik snap dat 'ik ken jullie niet' niet terwijl je niet wilt dat de SC van UTO zou samengaan met 40+ . Zit je hier dan liever alleen met Mo te kibbelen?
heb ik als lunch opquote:
Hoezo? Alle die ik gemaakt heb heb ik bewaard. Soms willen mensen aanpassingen en dan kan ik weer opnieuw beginnen.quote:
quote:
Dat ben jij toch?quote:
Hij is uit 2012. En ja ik had toen een andere usernaam.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:07 schreef FANN het volgende:
[..]
weet je zeker dat dat mijn UI was? ik herken hem niet![]()
en hoezo heb jij die gemaakt dan?![]()
wanneer was dat dan? Had je een andere Usernaam dan?
Nee........ ik bedoel....... als je de KFC en de 40+ samenvoegd, heb je altijd nog een apartequote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou wel eens willen dat je eens zegt wat je over de users in 40+ denkt. Ik snap dat 'ik ken jullie niet' niet terwijl je niet wilt dat de SC van UTO zou samengaan met 40+ . Zit je hier dan liever alleen met Mo te kibbelen?
Ja geweldig was datquote:
Ander geslacht toch ook?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is uit 2012. En ja ik had toen een andere usernaam.
Zit je weer aan de tramodol?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee........ ik bedoel....... als je de KFC en de 40+ samenvoegd, heb je altijd nog een aparte
SC voor de UTO liefhebbers....
da bdoelde ik.... ik bedoelde het niet rot.. maar juist goed...
maar dat geloof je misschien niet........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |