abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189703062
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:06 schreef MCH het volgende:

[..]

dan ben ik zo hyper dat ik de hele nacht hier loop te posten
Dan ben je welkom
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189703063
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:06 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Best wel :{
woon je echt in 010?
pi_189703064
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:04 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Ik heb hem net geplaatst.
weet je zeker dat dat mijn UI was? ik herken hem niet :D

en hoezo heb jij die gemaakt dan? :o

wanneer was dat dan? Had je een andere Usernaam dan?
pi_189703066
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:06 schreef sacha het volgende:

[..]

dit is pas eng
Alleen dat maar?
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 19:07:34 #105
184769 crew  Deisyy
pi_189703069
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:07 schreef MCH het volgende:

[..]

woon je echt in 010?
Nee, heb ik ook nooit beweerd.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:07:38 #106
111260 Charmian
a little joy
pi_189703070
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:04 schreef FANN het volgende:

[..]

:')

la maar :')
ik zou wel eens willen dat je eens zegt wat je over de users in 40+ denkt. Ik snap dat 'ik ken jullie niet' niet terwijl je niet wilt dat de SC van UTO zou samengaan met 40+ . Zit je hier dan liever alleen met Mo te kibbelen?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189703093
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Toen heete je nog FANNvanhetlaatsteuur
Ja maar volgens heb ik altijd dezelfde UI gehad... met een uitzondering van even een
Ribas UI :D
pi_189703095
@MCH is een mongool.
pi_189703103
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:07 schreef Charmian het volgende:

[..]

ik zou wel eens willen dat je eens zegt wat je over de users in 40+ denkt. Ik snap dat 'ik ken jullie niet' niet terwijl je niet wilt dat de SC van UTO zou samengaan met 40+ . Zit je hier dan liever alleen met Mo te kibbelen?
Kibbeling. :9
L2B's Mixcloud
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:09:52 #110
111260 Charmian
a little joy
pi_189703109
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Kibbeling. :9
heb ik als lunch op :D
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:09:55 #111
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189703110
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:06 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Best wel :{
Hoezo? Alle die ik gemaakt heb heb ik bewaard. Soms willen mensen aanpassingen en dan kan ik weer opnieuw beginnen.
pi_189703112
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Kibbeling. :9
:D Viswijfje
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189703113
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:09 schreef Charmian het volgende:

[..]

heb ik als lunch op :D
#viesdik
pi_189703120
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:09 schreef Charmian het volgende:

[..]

heb ik als lunch op :D
Héérlijk! Het wordt weer eens tijd dat ik dat ook ga eten.
L2B's Mixcloud
pi_189703122
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:10 schreef MCH het volgende:

[..]

#viesdik
Dat ben jij toch?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:11:11 #116
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189703126
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:07 schreef FANN het volgende:

[..]

weet je zeker dat dat mijn UI was? ik herken hem niet :D

en hoezo heb jij die gemaakt dan? :o

wanneer was dat dan? Had je een andere Usernaam dan?
Hij is uit 2012. En ja ik had toen een andere usernaam.
pi_189703127
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:10 schreef Soury het volgende:

[..]

Dat ben jij toch?
Ja?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:11:20 #118
111260 Charmian
a little joy
pi_189703129
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:10 schreef MCH het volgende:

[..]

#viesdik
O+ *O*
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189703130
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:10 schreef Soury het volgende:

[..]

:D Viswijfje
Ja, dat was een FOK! user.
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 19:11:55 #120
184769 crew  Deisyy
pi_189703135
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:10 schreef MCH het volgende:

[..]

#viesdik
#fatshaming :{w
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189703137
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:07 schreef Charmian het volgende:

[..]

ik zou wel eens willen dat je eens zegt wat je over de users in 40+ denkt. Ik snap dat 'ik ken jullie niet' niet terwijl je niet wilt dat de SC van UTO zou samengaan met 40+ . Zit je hier dan liever alleen met Mo te kibbelen?
Nee........ ik bedoel....... als je de KFC en de 40+ samenvoegd, heb je altijd nog een aparte
SC voor de UTO liefhebbers....

da bdoelde ik.... ik bedoelde het niet rot.. maar juist goed...

maar dat geloof je misschien niet........
pi_189703139
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:

[..]

Ja, dat was een FOK! user.
Ja geweldig was dat
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189703141
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:11 schreef Deisyy het volgende:

[..]

#fatshaming :{w
nee hoor, mooi dik is niet lelijk
pi_189703163
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Hij is uit 2012. En ja ik had toen een andere usernaam.
Ander geslacht toch ook?
pi_189703165
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:12 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee........ ik bedoel....... als je de KFC en de 40+ samenvoegd, heb je altijd nog een aparte
SC voor de UTO liefhebbers....

da bdoelde ik.... ik bedoelde het niet rot.. maar juist goed...

maar dat geloof je misschien niet........
Zit je weer aan de tramodol?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')