Een mens kan van gedachten veranderen toch.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:00 schreef MCH het volgende:
[..]
eerder deze week zat je nog te janken als een klein kind en nu jouw users ook deze tt plaatsen is het allemaal goed #faal
Waarom wel? Gewoon TT en op niks mis meequote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom niet? Je kan als topicstarer de op wijzigen.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb jou avatar uit 2012 nog.
Ja.... volgens mij ook?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn geheugen had Fann altijd deze UI al
quote:
Omdat jij een eikel bentquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga altijd heel raar denken over users die zich druk maken om een tt
Dat was ook wel leuk.....voor heel evenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:02 schreef sjampoeh het volgende:
Ik vond de Op met jullie uitjes wel leuk, of was dat niet hier
Zegt Fann die op 300 posts ineens opduiktquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook raaaaaaaaaaaaaaaaar... ik kan me beter druk maken of ik de 5 km ga halen vanavond met
deze kou
Ik heb hem net geplaatst.quote:
Ga lekker koffie drinken ipv wat andersquote:
Toen heete je nog FANNvanhetlaatsteuurquote:
dit is pas engquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb jou avatar uit 2012 nog.
dan ben ik zo hyper dat ik de hele nacht hier loop te postenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga lekker koffie drinken ipv wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |