Handschoenen aan. Dahag!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:52 schreef Recce het volgende:
Ik mag weer door de kou fietsen. Fijne avond.
Keep your hands safe and warm ;Wquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:52 schreef Recce het volgende:
Ik mag weer door de kou fietsen. Fijne avond.
Dat laatste kan ik niet garanderen, misschien zijn de meningen verdeeld.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil best wel iets maken maar niet als het voor Jan met de Korte achternaam is.
Serieus.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen toch ineens weer voor een standaard iets hoor, kijk maar naar de OP.
Nee.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij is iedereen toch ineens weer voor een standaard iets hoor, kijk maar naar de OP.
Niemand wil dat, dat snap je toch wel?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik niet garanderen, misschien zijn de meningen verdeeld.
TT dan? Die is ook bijna standaard tegenwoordig.quote:
Niet?!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Niemand wil dat, dat snap je toch wel?
Pfffffffff ik zou er niet meer aan beginnen als ik jou was.. verspilde energie....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil best wel iets maken maar niet als het voor Jan met de Korte achternaam is.
Waarom niet? Je kan als topicstarer de op wijzigen.quote:
Je overdrijft. En zo lang iedereen er topics lang over door blijft jammeren, blijft die TT verschijnen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
TT dan? Die is ook bijna standaard tegenwoordig.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, die bosmaaier doet z'n werk heel best. Zo goed zelfs, dat je het uit de buurt van het huis moet houden, anders vreet ie die ook even op.
Stop er geen moeite in, het is toch nooit goedquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom niet? Je kan als topicstarer de op wijzigen.
Ik ga altijd heel raar denken over users die zich druk maken om een ttquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je overdrijft. En zo lang iedereen er topics lang over door blijft jammeren, blijft die TT verschijnen.
Dan is er dus geen sprake van een vaste OP hè.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
dat zeg ik!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Stop er geen moeite in, het is toch nooit goed
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Pfffffffff ik zou er niet meer aan beginnen als ik jou was.. verspilde energie....
het is toch nooit goed![]()
maar succes als je het wél gaat doen!
Kloptquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je overdrijft. En zo lang iedereen er topics lang over door blijft jammeren, blijft die TT verschijnen.
Ik heb jou avatar uit 2012 nog.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Pfffffffff ik zou er niet meer aan beginnen als ik jou was.. verspilde energie....
het is toch nooit goed![]()
maar succes als je het wél gaat doen!
eerder deze week zat je nog te janken als een klein kind en nu jouw users ook deze tt plaatsen is het allemaal goed #faalquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Klopt
Het zal mij echt een zorg zijn wat er in de OP of TT staat.
Kut tt zeg.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik ga altijd heel raar denken over users die zich druk maken om een tt
In mijn geheugen had Fann altijd deze UI alquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb jou avatar uit 2012 nog.
Is ook raaaaaaaaaaaaaaaaar... ik kan me beter druk maken of ik de 5 km ga halen vanavond metquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Eejquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:21 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kunnen de rest naar dingen naar Memory Lane
ik vind het niet zo ráár eigelijk![]()
allen dat UTO moet je niet mengen ... aljeblieft niet
Een mens kan van gedachten veranderen toch.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:00 schreef MCH het volgende:
[..]
eerder deze week zat je nog te janken als een klein kind en nu jouw users ook deze tt plaatsen is het allemaal goed #faal
Waarom wel? Gewoon TT en op niks mis meequote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja.... volgens mij ook?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In mijn geheugen had Fann altijd deze UI al
quote:
Omdat jij een eikel bentquote:Op woensdag 30 oktober 2019 18:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat was ook wel leuk.....voor heel evenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:02 schreef sjampoeh het volgende:
Ik vond de Op met jullie uitjes wel leuk, of was dat niet hier
Zegt Fann die op 300 posts ineens opduiktquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook raaaaaaaaaaaaaaaaar... ik kan me beter druk maken of ik de 5 km ga halen vanavond met
deze kou
Ik heb hem net geplaatst.quote:
Ga lekker koffie drinken ipv wat andersquote:
Toen heete je nog FANNvanhetlaatsteuurquote:
dit is pas engquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
dan ben ik zo hyper dat ik de hele nacht hier loop te postenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga lekker koffie drinken ipv wat anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |