Nu je het zegtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kom je vaak bij de shoarmaboer toevallig?
de shoarmahoerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kom je vaak bij de shoarmaboer toevallig?
Kip het meest veel uhhhh.......... Kaasquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
KFC-meet!![]()
Allemaal aan de hot wings
https://www.ad.nl/gezond/poepbacterien-in-broodje-kebab~a3a20d98/quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kom je vaak bij de shoarmaboer toevallig?
BOE !!!!quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/gezond/poepbacterien-in-broodje-kebab~a3a20d98/
Jank zak hoest is hetquote:
Zit die gast nog wel op Fok?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:29 schreef PP_Sound het volgende:
Probeerde een link te leggen maar hij komt uit een andere kutstad.
jeetjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:29 schreef PP_Sound het volgende:
Probeerde een link te leggen maar hij komt uit een andere kutstad.
Nee ik niet, ik vreet die zooi niet, ik hou mij bij de Aviko.quote:
Vrijgezellenleefmaaltijd, voor elke dag een andere zak #huehuequote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee ik niet, ik vreet die zooi niet, ik hou mij bij de Aviko.
Dat zijn wel de ranzigste zaken. Ik haal weinig buitenshuis maar indien wel dan ga ik naar een goede.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/gezond/poepbacterien-in-broodje-kebab~a3a20d98/
vertel een goede danquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn wel de ranzigste zaken. Ik haal weinig buitenshuis maar indien wel dan ga ik naar een goede.
Doe eens normaal man, zeker tegen Mario.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Doe je wel eens aan neuken met een komkommer in de keuken?
Dat is mein humor tochquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, zeker tegen Mario.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |