Nu je het zegtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kom je vaak bij de shoarmaboer toevallig?
de shoarmahoerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kom je vaak bij de shoarmaboer toevallig?
Kip het meest veel uhhhh.......... Kaasquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
KFC-meet!![]()
Allemaal aan de hot wings
https://www.ad.nl/gezond/poepbacterien-in-broodje-kebab~a3a20d98/quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kom je vaak bij de shoarmaboer toevallig?
BOE !!!!quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/gezond/poepbacterien-in-broodje-kebab~a3a20d98/
Jank zak hoest is hetquote:
Zit die gast nog wel op Fok?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:29 schreef PP_Sound het volgende:
Probeerde een link te leggen maar hij komt uit een andere kutstad.
jeetjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:29 schreef PP_Sound het volgende:
Probeerde een link te leggen maar hij komt uit een andere kutstad.
Nee ik niet, ik vreet die zooi niet, ik hou mij bij de Aviko.quote:
Vrijgezellenleefmaaltijd, voor elke dag een andere zak #huehuequote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee ik niet, ik vreet die zooi niet, ik hou mij bij de Aviko.
Dat zijn wel de ranzigste zaken. Ik haal weinig buitenshuis maar indien wel dan ga ik naar een goede.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/gezond/poepbacterien-in-broodje-kebab~a3a20d98/
vertel een goede danquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn wel de ranzigste zaken. Ik haal weinig buitenshuis maar indien wel dan ga ik naar een goede.
Doe eens normaal man, zeker tegen Mario.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:31 schreef MCH het volgende:
[..]
Doe je wel eens aan neuken met een komkommer in de keuken?
Dat is mein humor tochquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe eens normaal man, zeker tegen Mario.
Noem het maar zo, ik vind het dom en achterlijk gezever.quote:
Deissyy is wel gecharmeerd deal er maar meequote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Jezus gast ga weg met je dom gezever
jullie zijn mijn uitlaadklep na een hele dag weer hooggeleid te zijn geweestquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Noem het maar zo, ik vind het dom en achterlijk gezever.
NEE NEE NEEquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:36 schreef TillyB het volgende:
@:Deisyy
[ afbeelding ][ [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ ]afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Zegt Fann die op 300 posts ineens opduikt
Ben jij hooggeleid? Stop je vingers dan maar in het stopcontact.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:36 schreef MCH het volgende:
[..]
jullie zijn mijn uitlaadklep na een hele dag weer hooggeleid te zijn geweest
Laat mij dat ff zelf bepalen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Deissyy is wel gecharmeerd deal er maar mee
Dat zeg je zelf net mutsquote:
quote:
Nee, ze doet nooit iets, is de onschuld zelve.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou wel eens willen dat je eens zegt wat je over de users in 40+ denkt. Ik snap dat 'ik ken jullie niet' niet terwijl je niet wilt dat de SC van UTO zou samengaan met 40+ . Zit je hier dan liever alleen met Mo te kibbelen?
quote:
Jaaaa!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:36 schreef TillyB het volgende:
@:Deisyy
[ afbeelding ][ [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |