Noem het maar zo, ik vind het dom en achterlijk gezever.quote:
Deissyy is wel gecharmeerd deal er maar meequote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:34 schreef Mrsloveable het volgende:
Jezus gast ga weg met je dom gezever
jullie zijn mijn uitlaadklep na een hele dag weer hooggeleid te zijn geweestquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Noem het maar zo, ik vind het dom en achterlijk gezever.
NEE NEE NEEquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:36 schreef TillyB het volgende:
@:Deisyy
[ afbeelding ][ [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ ]afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Zegt Fann die op 300 posts ineens opduikt
Ben jij hooggeleid? Stop je vingers dan maar in het stopcontact.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:36 schreef MCH het volgende:
[..]
jullie zijn mijn uitlaadklep na een hele dag weer hooggeleid te zijn geweest
Laat mij dat ff zelf bepalen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Deissyy is wel gecharmeerd deal er maar mee
Dat zeg je zelf net mutsquote:
quote:
Nee, ze doet nooit iets, is de onschuld zelve.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou wel eens willen dat je eens zegt wat je over de users in 40+ denkt. Ik snap dat 'ik ken jullie niet' niet terwijl je niet wilt dat de SC van UTO zou samengaan met 40+ . Zit je hier dan liever alleen met Mo te kibbelen?
quote:
Jaaaa!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:36 schreef TillyB het volgende:
@:Deisyy
[ afbeelding ][ [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |