abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189703166
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Hij is uit 2012. En ja ik had toen een andere usernaam.
Oh......... godsamme dat is ook eng eigenlijk :@ en ik heb je dat schilderijtje nog wel gestuurd
en ik dacht dat je ''een nieuwe'' was :')
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 19:14:08 #127
184769 crew  Deisyy
pi_189703167
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:12 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee........ ik bedoel....... als je de KFC en de 40+ samenvoegd, heb je altijd nog een aparte
SC voor de UTO liefhebbers....

da bdoelde ik.... ik bedoelde het niet rot.. maar juist goed...

maar dat geloof je misschien niet........
:9

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:14:38 #128
111260 Charmian
a little joy
pi_189703170
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:14 schreef Deisyy het volgende:

[..]

:9

[ afbeelding ]
ik wilde er niets over zeggen :D
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:14:38 #129
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189703174
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:12 schreef MCH het volgende:

[..]

nee hoor, mooi dik is niet lelijk
Ah je heb
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:14 schreef FANN het volgende:

[..]

Oh......... godsamme dat is ook eng eigenlijk :@ en ik heb je dat schilderijtje nog wel gestuurd
en ik dacht dat je ''een nieuwe'' was :')
En toen?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189703176
Superbatseendje.
L2B's Mixcloud
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 19:15:13 #132
184769 crew  Deisyy
pi_189703178
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:14 schreef Charmian het volgende:

[..]

ik wilde er niets over zeggen :D
Ik verwachte eigenlijk wel dat je iets ging zeggen :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189703185
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:14 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Zit je weer aan de tramodol?
ééntje want ik heb rugpijn, maar ik wordt daar niet stoned van hoor :D
pi_189703187
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:07 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Alleen dat maar?
nah -O-
...
pi_189703191
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:15 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik verwachte eigenlijk wel dat je iets ging zeggen :D
En zo ja stuur je een DM dat het niet mag
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:16:11 #136
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189703195
Stelletje ongeregeld hier op werk. Ik ga morgen weer eens even mensen toespreken.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_189703199
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:14 schreef Deisyy het volgende:

[..]

:9

[ afbeelding ]
oh ja nou ja... die namen zijn verwarrend :')
pi_189703202
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Stelletje ongeregeld hier op werk. Ik ga morgen weer eens even mensen toespreken.
Ben je geraped in het kopieerhok?
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:17:04 #139
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_189703206
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:16 schreef MCH het volgende:

[..]

Ben je geraped in het kopieerhok?
Dit is zo waar werkgerelateerd.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:17:07 #140
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_189703208
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:14 schreef FANN het volgende:

[..]

Oh......... godsamme dat is ook eng eigenlijk :@ en ik heb je dat schilderijtje nog wel gestuurd
en ik dacht dat je ''een nieuwe'' was :')
En ik heb er een avatar van gemaakt. Je schilderij hangt hier aan de muur en ik kijk er nog steeds graag naar. :*
pi_189703209
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Stelletje ongeregeld hier op werk. Ik ga morgen weer eens even mensen toespreken.
In de bezemkast met je grote smoel
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189703217
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:17 schreef Soury het volgende:

[..]

In de bezemkast met je grote smoel
:')
pi_189703218
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:17 schreef MCH het volgende:

[..]

:')
*O*
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 30 oktober 2019 @ 19:18:14 #144
111260 Charmian
a little joy
pi_189703220
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:15 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik verwachte eigenlijk wel dat je iets ging zeggen :D
whut dan? dat de SC's voortaan in de KFC worden belegd?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_189703225
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:18 schreef Charmian het volgende:

[..]

whut dan? dat de SC's voortaan in de KFC worden belegd?
KIP !!!
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 19:19:01 #146
184769 crew  Deisyy
pi_189703226
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:18 schreef Charmian het volgende:

[..]

whut dan? dat de SC's voortaan in de KFC worden belegd?
KFC-meet! *O*

Allemaal aan de hot wings :9
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189703230
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:16 schreef MCH het volgende:

[..]

Ben je geraped in het kopieerhok?
Kom je vaak bij de shoarmaboer toevallig?
  Moderator woensdag 30 oktober 2019 @ 19:19:28 #148
184769 crew  Deisyy
pi_189703235
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:18 schreef Soury het volgende:

[..]

KIP !!!
Het meest veelzijdige stukje vis...
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_189703236
quote:
2s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

En ik heb er een avatar van gemaakt. Je schilderij hangt hier aan de muur en ik kijk er nog steeds graag naar. :*
oké......... maar die AVA kan ik niet herinneren maar het zal dan wel ..... :D
pi_189703237
quote:
7s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 19:19 schreef PP_Sound het volgende:

[..]

Kom je vaak bij de shoarmaboer toevallig?
ja, hoezo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')