Oh......... godsamme dat is ook eng eigenlijkquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hij is uit 2012. En ja ik had toen een andere usernaam.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee........ ik bedoel....... als je de KFC en de 40+ samenvoegd, heb je altijd nog een aparte
SC voor de UTO liefhebbers....
da bdoelde ik.... ik bedoelde het niet rot.. maar juist goed...
maar dat geloof je misschien niet........
ik wilde er niets over zeggenquote:
quote:
Ah je hebquote:
En toen?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh......... godsamme dat is ook eng eigenlijken ik heb je dat schilderijtje nog wel gestuurd
en ik dacht dat je ''een nieuwe'' was
Ik verwachte eigenlijk wel dat je iets ging zeggenquote:
En zo ja stuur je een DM dat het niet magquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwachte eigenlijk wel dat je iets ging zeggen
Ben je geraped in het kopieerhok?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Stelletje ongeregeld hier op werk. Ik ga morgen weer eens even mensen toespreken.
En ik heb er een avatar van gemaakt. Je schilderij hangt hier aan de muur en ik kijk er nog steeds graag naar.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh......... godsamme dat is ook eng eigenlijken ik heb je dat schilderijtje nog wel gestuurd
en ik dacht dat je ''een nieuwe'' was
In de bezemkast met je grote smoelquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Stelletje ongeregeld hier op werk. Ik ga morgen weer eens even mensen toespreken.
quote:
whut dan? dat de SC's voortaan in de KFC worden belegd?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verwachte eigenlijk wel dat je iets ging zeggen
KIP !!!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
whut dan? dat de SC's voortaan in de KFC worden belegd?
KFC-meet!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:18 schreef Charmian het volgende:
[..]
whut dan? dat de SC's voortaan in de KFC worden belegd?
oké......... maar die AVA kan ik niet herinneren maar het zal dan wel .....quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ik heb er een avatar van gemaakt. Je schilderij hangt hier aan de muur en ik kijk er nog steeds graag naar.
ja, hoezo?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:19 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Kom je vaak bij de shoarmaboer toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |