Soms lukt het, tijdens meditatie, maar dat duurt nooit zo lang.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad niet anders dan in iets denken.
Geloof ik.
Maar de oerknal theorie blijft vreemd. Er was niets en dat ontplofte in duizenden sterrenstelsels.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, zo moet je dat niet zien, geloof ik. Ik heb daar verschillende dingen over gelezen, dus hoe je dat wel moet zien, weet ik ook niet precies. Dat is waarschijnlijk niet bekend.
Zit je daar een beetje op een balkon te overleven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom terug als koolmees of mss toch als pimpelmees
Als er wel iets was geweest, wat was er daarvoor dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar de oerknal theorie blijft vreemd. Er was niets en dat ontplofte in duizenden sterrenstelsels.
Dat kan ook voor mijn gevoel niet. Dan zou er een groter iets dan niets zijn. \quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, zo moet je dat niet zien, geloof ik. Ik heb daar verschillende dingen over gelezen, dus hoe je dat wel moet zien, weet ik ook niet precies. Dat is waarschijnlijk niet bekend.
Net zoals voordat je geboren was.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je dood bent is er ook een niks
Een beetje dat spiegels tegenover elkaar effect?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:30 schreef Recce het volgende:
[..]
De many worlds interpretation van quantummechanica is ook geweldig. Dan bestaan alle dingen die kunnen gebeuren allemaal tegelijkertijd naast elkaar in een (bijna) oneindige hoeveelheid universa.
Daar kwam je ook vandaan. We gaan terug naar het plaatje dat Recce liet zien.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je dood bent is er ook een niks
Nergens aan denken lukt me soms wel, maar dat is niet hetzelfde denk ik.quote:Soms lukt het, tijdens meditatie, maar dat duurt nooit zo lang.
Zit er heel de dag zo'n mens naar je te staren of je alles wel op eet wat er voor je neer gezet wordt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom terug als koolmees of mss toch als pimpelmees
Nergens aan denken lukt me soms wel, maar dat is niet hetzelfde denk ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar kwam je ook vandaan. We gaan terug naar het plaatje dat Recce liet zien.
[..]
Soms lukt het, tijdens meditatie, maar dat duurt nooit zo lang.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit er heel de dag zo'n mens naar je te staren of je alles wel op eet wat er voor je neer gezet wordt.
Ik zag wel eens een docu met de theorie dat het 2 sterrenstelsels waren die botsten. Hoe dat precies zat weet ik niet meer maar de theorie was wel erg aannemelijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als er wel iets was geweest, wat was er daarvoor dan?
Jawel, want dan is er 'niets' terwijl jij er wel degelijk bent. Net als met het oneindige heelal.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nergens aan denken lukt me soms wel, maar dat is niet hetzelfde denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Zit er heel de dag zo'n mens naar je te staren of je alles wel op eet wat er voor je neer gezet wordt.
[..]
Die kunnen er ook niet eeuwig zijn geweest. Pfhoe, moeilijk!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag wel eens een docu met de theorie dat het 2 sterrenstelsels waren die botsten. Hoe dat precies zat weet ik niet meer maar de theorie was wel erg aannemelijk.
En die dan ook allerlei avonturen met koolmessjes gaan beleven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En het vervolgens op n of andere site post en dat andere mensen daar nog op ingaan ook.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:37 schreef tonja het volgende:
Jawel, want dan is er 'niets' terwijl jij er wel degelijk bent. Net als met het oneindige heelal.
Ik heb dat mezelf aangeleerd als kind, tijdens migraine aanvallen, toen was er nauwelijks medicatie.
Later begreep ik dat dat mediteren isOnbewust aangeleerd. Dat is best bijzonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Verplicht nummertje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op fok zitten is niet sociaal?
Ja dat en dat het begon met een 'onzichtbaar' stukje, wat alle massa bevatte.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gok dat er altijd dezelfde hoeveelheid massa is geweest dat gewoon steeds in andere vormen rond zwerft ofzo.
Dus alles wat er is, was er altijd al alleen dan in een andere vorm
Ik niet. Maar ik ga ook niet weg met de woorden dat ik sociaal ga doen.quote:
De ontwikkeling van leven op aarde is toch net zo vreemd. Alleen dat god de aarde en leven schiep is een aanvaardbare verklaring voor sommigen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die kunnen er ook niet eeuwig zijn geweest. Pfhoe, moeilijk!
Reclassering.quote:
Ja, dat is veel eten, maar er is iemand 30 jaar geworden, dan mag dat. Toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
word je ok zeggen dat dat veel eten is?
ja de blonde de sprektquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat is veel eten, maar er is iemand 30 jaar geworden, dan mag dat. Toch?
Ja en sommige zaken gaan best snel, maar ik heb nog nooit een vis uit het water zien komen van, nou, 's ff een tijdje op het land kijken. En ook nooit iemand horen verklaren dat er n of ander beest bezig is met de voorbereiding daarvan en ineens 4 poten kreeg in plaats van 2.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De ontwikkeling van leven op aarde is toch net zo vreemd. Alleen dat god de aarde en leven schiep is een aanvaardbare verklaring voor sommigen.
Je bent toch sociaal met je koolmeesjes.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Op werk ben ik sociaal, thuis niet.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Naar de strafkamer van dees bij overtreden van de voorwaarden.
Weet ik niet of dat heel bijzonder is. Ik denk dat als je als kind erg veel lichamelijk ongemak ervaart, als in eigenlijk ondragelijk dat het bijna instinct is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Onbewust aangeleerd. Dat is best bijzonder.
Ja vooruit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent toch sociaal met je koolmeesjes.
Ze zorgt voor een enorm overgewicht bij die beestjes hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent toch sociaal met je koolmeesjes.
Die kruipt dan in een hoekje en gilt om beveiliging.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Naar de strafkamer van dees bij overtreden van de voorwaarden.
Die is er weer wel de longvis.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja en sommige zaken gaan best snel, maar ik heb nog nooit een vis uit het water zien komen van, nou, 's ff een tijdje op het land kijken. En ook nooit iemand horen verklaren dat er n of ander beest bezig is met de voorbereiding daarvan en ineens 4 poten kreeg in plaats van 2.
Ja, ik vind het wel degelijk heel bijzonder. Maar je hebt gelijk inderdaad. Het zal instinct zijn, want zo vond ik een manier om de pijn van een hernia te onderdrukken als ik probeerde te slapen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Weet ik niet of dat heel bijzonder is. Ik denk dat je als kind erg veel lichamelijk ongemak ervaart, als in eigenlijk ondragelijk dat het bijna instinct is.
En dat het later vervaagt en mensen zich er niet bewust van zijn dat ze dat zo deden.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze zorgt voor een enorm overgewicht bij die beestjes hoor
Overwicht ook, volgens mij.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zie nu allerlei rollenspellen voor mequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die kruipt dan in een hoekje en gilt om beveiliging.
Dat dacht een kennis van me ook over goudvissen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Beestjes bepalen zelf hoeveel ze eten. Ik zorg enkel dat het beschikbaar is.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Voor mij.quote:
In tegenstelling tot goudvissen, schijnen mezen wel lekker te smakenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat dacht een kennis van me ook over goudvissen.
In groep 1 worden heul geel straffen uitgedeeld.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In tegenstelling tot goudvissen, schijnen mezen wel lekker te smaken
Zijn vast wel films van in omloop. Ik speel er niet in mee.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zie nu allerlei rollenspellen voor me
jawel, in de hoek jij ..foeiiiquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
In groep 1 worden heul geel straffen uitgedeeld.
Je hoeft niet echt in actie te komen hoor.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:57 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn vast wel films van in omloop. Ik speel er niet in mee.
tis ook een gave, quotes verneukenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:59 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
En geen ban, dan was het vast lekker
Knap gedaan dan!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren teveel gedronken kennelijk, want kan er me niets meer van herinneren
Maar echt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
tis ook een gave, quotes verneuken
Of een subforum.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Leuk sneeuwbaleffect ook altijd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Presteren terwijl je zoveel gedronken hebt dat je je er niets meer van kan herinneren.quote:
veeg jij vaak ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Presteren terwijl je zoveel gedronken hebt dat je je er niets meer van kan herinneren.
Ik had er alle vertrouwen in dat ik het konquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Presteren terwijl je zoveel gedronken hebt dat je je er niets meer van kan herinneren.
maar je punt is nog steeds zichtbaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had er alle vertrouwen in dat ik het kon
Klopt!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar je punt is nog steeds zichtbaar
Lol, je zei punt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Niemand wil eraan ...quote:
Leuk filmpje. Even lekker genoten.quote:
Een punt maakt een einde aan iets, maar een punt is wel rond en in die zin in 2 dimensies oneindigquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niemand wil eraan ...
laat ook maar.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leuk filmpje. Even lekker genoten.
D. maakt er graag een punt van.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik besefte me na 2 keer nadenken dat je niet naar haar toiletbezoek informeerde
Ow dat bedoelde ze niet?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
gffrquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, de mario-bokaal, je 2e aantekening.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Moet ik dat hier typen?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heb je voor snode plannen dan?
Wat was de eerste?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, de mario-bokaal, je 2e aantekening.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:05 schreef tonja het volgende:
[..]
Een punt maakt een einde aan iets, maar een punt is wel rond en in die zin in 2 dimensies oneindig
Ben ik serieus vergeten, maar weet nog wel dat je er opstaat.quote:
Beginpunt---------> eindpuntquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je kan met een punt wel degelijk iets starten.
Ja, een vocaroo is niet toegestaan nu.quote:
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Je kan met een punt wel degelijk iets starten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
D. in da house.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dan telt het niet hequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ben ik serieus vergeten, maar weet nog wel dat je er opstaat.
Ik doelde op je plannen aangaande je account.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:08 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar heb je een puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Owwwquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik doelde op je plannen aangaande je account.
Je gaat er toch geen punt van maken hoop ik.quote:
Jawel, aangezien ik het enige juryliD. ben.quote:
Zuig er maar weer een punt aan.quote:
Chuf?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou is het klaar, punt uit! En door...
Klinkt als doorgestoken kaartquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:09 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jawel, aangezien ik het enige juryliD. ben.![]()
En ik toch al weet wie er gaat winnen.
Wat bral jij nou weer puntmuts.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:10 schreef sjampoeh het volgende:
Een quote:
In tijden waarin werkelijk alles als aanstootgevend wordt ervaren, leidt nu ook het minuscule stipje tot commotie
De punt zou een teken zijn van passieve agressie
We zetten er een punt achterquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
It's just for fun. Dubbele punt ie grekquote:
Sorry, da's van de zenuwen voor het komende bad avontuur.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat bral jij nou weer puntmuts.
Dit ja, superirritantquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:11 schreef sjampoeh het volgende:
kut, verkeerde cijfers
mensen met cijfers in hun username, BANNEN
puntmuts klinkt viezzzzquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat bral jij nou weer puntmuts.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:10 schreef sjampoeh het volgende:
Een quote:
In tijden waarin werkelijk alles als aanstootgevend wordt ervaren, leidt nu ook het minuscule stipje tot commotie
De punt zou een teken zijn van passieve agressie
Hoeveel heb jij er al weten te daten van FOK!?quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sorry, da's van de zenuwen voor het komende bad avontuur.
Mag je er ook in?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sorry, da's van de zenuwen voor het komende bad avontuur.
0quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al weten te daten van FOK!?
Zij, studeert psychologie.quote:
quote:
Ik gok van nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Zij is leuken heeft gave gifjes
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:11 schreef sjampoeh het volgende:
kut, verkeerde cijfers
mensen met cijfers in hun username, BANNEN
quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Neem jij het badschuim mee?
Dan kan ze hier promoveren met een proefschrift.quote:
Ging het nu weer over mijn punt?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi!
Maar je wil het dus niet vertellen
Haha ja iddquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Zoek een Ivan en ze staat hier gelijk op de stoep
Ze valt op gespierd, je maakt geen kans.quote:
Heb jij ook foto's in je schriftje?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze valt op gespierd, je maakt geen kans.
De mijne is al leeg.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoor ik daar nou een zak Venco katjesdrop roepen?
*grist*
Hahaquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
op ditquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:16 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik was helemaal droog getraind.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haha
Ik ben best gespierd, zonder te trainen.
Lekkerquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Hoor ik daar nou een zak Venco katjesdrop roepen?
*grist*
Als je er maar geen punt aan zuigt.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:17 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Vorig jaar in mijn buurt.
toch smaakt t anders uit een puntzakquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:17 schreef tonja het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Vorig jaar in mijn buurt.
Het is ook zo lullig voor de rest van de drop om ze achter te laten met incomplete familie. Je met het wel in 1 x wegwerken.quote:
Niet meer doenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik was helemaal droog getraind.
Dat komt omdat je de mayo van je elleboog af moet likken. De ultieme puntzak ervaringquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
toch smaakt t anders uit een puntzak
En toen ging je onder de douche?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik was helemaal droog getraind.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de mayo van je elleboog af moet likken. De ultieme puntzak ervaring
Dat vind ik erg nobel van je. Zulke mensen zouden er meer moeten zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is ook zo lullig voor de rest van de drop om ze achter te laten met incomplete familie. Je met het wel in 1 x wegwerken.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de mayo van je elleboog af moet likken. De ultieme puntzak ervaring
Niet raar, wel onhandigquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind puntzak friet altijd zo raar. Alle mayo bovenop. Eerst eet je doorweekte friet en daarna droge.
Beetje raar.
Toch vind ik dat wel heel erg lekker, het voegt echt wel iets toequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Puntzak, uuuuh. Daar moet ik niet te lang over nadenken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb 'm weleens getekendquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Puntzak, uuuuh. Daar moet ik niet te lang over nadenken.
ken je deze al al al al ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik erg nobel van je. Zulke mensen zouden er meer moeten zijn.
Doen ze in Belgi beter. Daar bouwen ze de puntzak op. Laag friet (in dit geval geen patat) en dan mayo erop, flink mayo! Dan weer een laag friet, mayo enz tot ie uitpuilt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind puntzak friet altijd zo raar. Alle mayo bovenop. Eerst eet je doorweekte friet en daarna droge.
Beetje raar.
Grappig.quote:
Hoe kom je drop.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik erg nobel van je. Zulke mensen zouden er meer moeten zijn.
Dat is friet lasagne in een puntzak.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doen ze in Belgi beter. Daar bouwen ze de puntzak op. Laag friet (in dit geval geen patat) en dan mayo erop, flink mayo! Dan weer een laag friet, mayo enz tot ie uitpuilt.
Goed dat je het zegt, ik kwam nog een woord tegen die je misschien wel kan gebruiken.quote:
Ah dan zit de mayo tot in je okselsquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doen ze in Belgi beter. Daar bouwen ze de puntzak op. Laag friet (in dit geval geen patat) en dan mayo erop, flink mayo! Dan weer een laag friet, mayo enz tot ie uitpuilt.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah dan zit de mayo tot in je oksels
Is weer eens wat anders als deoquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah dan zit de mayo tot in je oksels
Neh, dan mis je toch dat unieke zak patat met mayo gevoel.quote:
Er moet gekliederd worden?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, dan mis je toch dat unieke zak patat met mayo gevoel.
Doe nou niet, want dan gaat hij het weer aanpassen.quote:
Dan moet jij ingrijpen!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe nou niet, want dan gaat hij het weer aanpassen.
Te makkelijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben je klaar zit je helemaal onder de saus
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu is het weekendquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Per klodder 250 stappen extra.
En lekker gladquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders als deo
Viessssssquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Uiteraard, ik moet inmiddels al 100km morgenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Reset het anders. En dan een nieuw punt maken.
Mss toch een wijntje opentrekkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Dames... Willen jullie iets drinken?
Die verdwaalde enkeling kan ook allerlei herinneringen oproepen hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
Jullie zijn ook allemaal oudjes he? Op die verdwaalde enkeling hier na, hebben jullie dat nou ook dat je helemaal kunt verdwalen op YT en al die herinneringen van toen weer terugkomen?
quote:
Al bijna halverwege.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
Jullie zijn ook allemaal oudjes he? Op die verdwaalde enkeling hier na, hebben jullie dat nou ook dat je helemaal kunt verdwalen op YT en al die herinneringen van toen weer terugkomen?
Was gisteren met mijn man bij de opticien en na je 24 ste gaan je ogen al aftakelen blijkbaar.quote:
Ja, lekker hoor, proost!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss toch een wijntje opentrekken![]()
Kan het wel gebruiken na deze week
Dat is wel heel waar ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die verdwaalde enkeling kan ook allerlei herinneringen oproepen hoor
Wut?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Was gisteren met mijn man bij de opticien en na je 24 ste gaan je ogen al aftakelen blijkbaar.
Ik twijfel nog.....quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Dames... Willen jullie iets drinken?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat gevoel met die herinneringen die dan naar boven komen herken ik zeker.
Ook goedenavond.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
En nu ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Was gisteren met mijn man bij de opticien en na je 24 ste gaan je ogen al aftakelen blijkbaar.
Jullie weten.quote:
Ja, keek er ook van op.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wut?Dat is wel op heel jonge leeftijd.
Dan heb ik het wel specifiek over muziek en jij vermoedelijk over meerdere dingen?quote:
In een bad.quote:
Maar ik herken het wel hoor wat je bedoelt, op YouTube geraak je van het n in het ander. Dat is ook mooi op Spotify, die herkent ook de periodes en genres waar je gekozen muziek vandaan komt en geeft dan allerlei suggestiesquote:
Las muzikale bril, dus moet zelf ook maar langs.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij krijgt nu een multifocale bril.
Nee, dat muziek ook een heel scala van herinneringen oproept die uit die tijd komen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb ik het wel specifiek over muziek en jij vermoedelijk over meerdere dingen?
Ja, dat, dan rol je van het een in het ander.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik herken het wel hoor wat je bedoelt, op YouTube geraak je van het n in het ander. Dat is ook mooi op Spotify, die herkent ook de periodes en genres waar je gekozen muziek vandaan komt en geeft dan allerlei suggesties
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Las muzikale bril, dus moet zelf ook maar langs.
quote:
Nou ja, dan kan er geen twijfel over bestaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat overduidelijk was
Deze blijft ook gaaf:quote:
Ik!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja, dan kan er geen twijfel over bestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |