Of een subforum.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
tis ook een gave, quotes verneuken
Leuk sneeuwbaleffect ook altijd.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
tis ook een gave, quotes verneuken
Presteren terwijl je zoveel gedronken hebt dat je je er niets meer van kan herinneren.quote:
veeg jij vaak ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Presteren terwijl je zoveel gedronken hebt dat je je er niets meer van kan herinneren.
Ik had er alle vertrouwen in dat ik het konquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Presteren terwijl je zoveel gedronken hebt dat je je er niets meer van kan herinneren.
maar je punt is nog steeds zichtbaarquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:02 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had er alle vertrouwen in dat ik het kon
Klopt!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar je punt is nog steeds zichtbaar
Lol, je zei punt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Niemand wil eraan ...quote:
Leuk filmpje. Even lekker genoten.quote:
Een punt maakt een einde aan iets, maar een punt is wel rond en in die zin in 2 dimensies oneindigquote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Niemand wil eraan ...
laat ook maar.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Leuk filmpje. Even lekker genoten.
D. maakt er graag een punt van.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik besefte me na 2 keer nadenken dat je niet naar haar toiletbezoek informeerde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |