Niet meer doenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik was helemaal droog getraind.
Dat komt omdat je de mayo van je elleboog af moet likken. De ultieme puntzak ervaringquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
toch smaakt t anders uit een puntzak
En toen ging je onder de douche?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik was helemaal droog getraind.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de mayo van je elleboog af moet likken. De ultieme puntzak ervaring
Dat vind ik erg nobel van je. Zulke mensen zouden er meer moeten zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is ook zo lullig voor de rest van de drop om ze achter te laten met incomplete familie. Je móet het wel in 1 x wegwerken.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de mayo van je elleboog af moet likken. De ultieme puntzak ervaring
Niet raar, wel onhandigquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind puntzak friet altijd zo raar. Alle mayo bovenop. Eerst eet je doorweekte friet en daarna droge.
Beetje raar.
Toch vind ik dat wel heel erg lekker, het voegt echt wel iets toequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Puntzak, uuuuh. Daar moet ik niet te lang over nadenken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb 'm weleens getekendquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Puntzak, uuuuh. Daar moet ik niet te lang over nadenken.
ken je deze al al al al ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik erg nobel van je. Zulke mensen zouden er meer moeten zijn.
Doen ze in België beter. Daar bouwen ze de puntzak op. Laag friet (in dit geval geen patat) en dan mayo erop, flink mayo! Dan weer een laag friet, mayo enz tot ie uitpuilt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind puntzak friet altijd zo raar. Alle mayo bovenop. Eerst eet je doorweekte friet en daarna droge.
Beetje raar.
Grappig.quote:
Hoe kom je drop.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik erg nobel van je. Zulke mensen zouden er meer moeten zijn.
Dat is friet lasagne in een puntzak.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doen ze in België beter. Daar bouwen ze de puntzak op. Laag friet (in dit geval geen patat) en dan mayo erop, flink mayo! Dan weer een laag friet, mayo enz tot ie uitpuilt.
Goed dat je het zegt, ik kwam nog een woord tegen die je misschien wel kan gebruiken.quote:
Ah dan zit de mayo tot in je okselsquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doen ze in België beter. Daar bouwen ze de puntzak op. Laag friet (in dit geval geen patat) en dan mayo erop, flink mayo! Dan weer een laag friet, mayo enz tot ie uitpuilt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |