Niet meer doenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik was helemaal droog getraind.
Dat komt omdat je de mayo van je elleboog af moet likken. De ultieme puntzak ervaringquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:18 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
toch smaakt t anders uit een puntzak
En toen ging je onder de douche?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik was helemaal droog getraind.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de mayo van je elleboog af moet likken. De ultieme puntzak ervaring
Dat vind ik erg nobel van je. Zulke mensen zouden er meer moeten zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is ook zo lullig voor de rest van de drop om ze achter te laten met incomplete familie. Je móet het wel in 1 x wegwerken.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de mayo van je elleboog af moet likken. De ultieme puntzak ervaring
Niet raar, wel onhandigquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind puntzak friet altijd zo raar. Alle mayo bovenop. Eerst eet je doorweekte friet en daarna droge.
Beetje raar.
Toch vind ik dat wel heel erg lekker, het voegt echt wel iets toequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Puntzak, uuuuh. Daar moet ik niet te lang over nadenken.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb 'm weleens getekendquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Puntzak, uuuuh. Daar moet ik niet te lang over nadenken.
ken je deze al al al al ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik erg nobel van je. Zulke mensen zouden er meer moeten zijn.
Doen ze in België beter. Daar bouwen ze de puntzak op. Laag friet (in dit geval geen patat) en dan mayo erop, flink mayo! Dan weer een laag friet, mayo enz tot ie uitpuilt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind puntzak friet altijd zo raar. Alle mayo bovenop. Eerst eet je doorweekte friet en daarna droge.
Beetje raar.
Grappig.quote:
Hoe kom je drop.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik erg nobel van je. Zulke mensen zouden er meer moeten zijn.
Dat is friet lasagne in een puntzak.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doen ze in België beter. Daar bouwen ze de puntzak op. Laag friet (in dit geval geen patat) en dan mayo erop, flink mayo! Dan weer een laag friet, mayo enz tot ie uitpuilt.
Goed dat je het zegt, ik kwam nog een woord tegen die je misschien wel kan gebruiken.quote:
Ah dan zit de mayo tot in je okselsquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doen ze in België beter. Daar bouwen ze de puntzak op. Laag friet (in dit geval geen patat) en dan mayo erop, flink mayo! Dan weer een laag friet, mayo enz tot ie uitpuilt.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah dan zit de mayo tot in je oksels
Is weer eens wat anders als deoquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah dan zit de mayo tot in je oksels
Neh, dan mis je toch dat unieke zak patat met mayo gevoel.quote:
Er moet gekliederd worden?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neh, dan mis je toch dat unieke zak patat met mayo gevoel.
Doe nou niet, want dan gaat hij het weer aanpassen.quote:
Dan moet jij ingrijpen!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe nou niet, want dan gaat hij het weer aanpassen.
Te makkelijkquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben je klaar zit je helemaal onder de saus
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu is het weekendquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Per klodder 250 stappen extra.
En lekker gladquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders als deo
Viessssssquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Uiteraard, ik moet inmiddels al 100km morgenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Reset het anders. En dan een nieuw punt maken.
Mss toch een wijntje opentrekkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Dames... Willen jullie iets drinken?
Die verdwaalde enkeling kan ook allerlei herinneringen oproepen hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
Jullie zijn ook allemaal oudjes he? Op die verdwaalde enkeling hier na, hebben jullie dat nou ook dat je helemaal kunt verdwalen op YT en al die herinneringen van toen weer terugkomen?
quote:
Al bijna halverwege.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
Jullie zijn ook allemaal oudjes he? Op die verdwaalde enkeling hier na, hebben jullie dat nou ook dat je helemaal kunt verdwalen op YT en al die herinneringen van toen weer terugkomen?
Was gisteren met mijn man bij de opticien en na je 24 ste gaan je ogen al aftakelen blijkbaar.quote:
Ja, lekker hoor, proost!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss toch een wijntje opentrekken![]()
Kan het wel gebruiken na deze week
Dat is wel heel waar ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die verdwaalde enkeling kan ook allerlei herinneringen oproepen hoor
Wut?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Was gisteren met mijn man bij de opticien en na je 24 ste gaan je ogen al aftakelen blijkbaar.
Ik twijfel nog.....quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Dames... Willen jullie iets drinken?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat gevoel met die herinneringen die dan naar boven komen herken ik zeker.
Ook goedenavond.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
En nu ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Was gisteren met mijn man bij de opticien en na je 24 ste gaan je ogen al aftakelen blijkbaar.
Jullie weten.quote:
Ja, keek er ook van op.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wut?Dat is wel op heel jonge leeftijd.
Dan heb ik het wel specifiek over muziek en jij vermoedelijk over meerdere dingen?quote:
In een bad.quote:
Maar ik herken het wel hoor wat je bedoelt, op YouTube geraak je van het één in het ander. Dat is ook mooi op Spotify, die herkent ook de periodes en genres waar je gekozen muziek vandaan komt en geeft dan allerlei suggestiesquote:
Las muzikale bril, dus moet zelf ook maar langs.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij krijgt nu een multifocale bril.
Nee, dat muziek ook een heel scala van herinneringen oproept die uit die tijd komen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb ik het wel specifiek over muziek en jij vermoedelijk over meerdere dingen?
Ja, dat, dan rol je van het een in het ander.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik herken het wel hoor wat je bedoelt, op YouTube geraak je van het één in het ander. Dat is ook mooi op Spotify, die herkent ook de periodes en genres waar je gekozen muziek vandaan komt en geeft dan allerlei suggesties
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Las muzikale bril, dus moet zelf ook maar langs.
quote:
Nou ja, dan kan er geen twijfel over bestaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat overduidelijk was
Deze blijft ook gaaf:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |