Ja, keek er ook van op.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wut?Dat is wel op heel jonge leeftijd.
Dan heb ik het wel specifiek over muziek en jij vermoedelijk over meerdere dingen?quote:
In een bad.quote:
Maar ik herken het wel hoor wat je bedoelt, op YouTube geraak je van het één in het ander. Dat is ook mooi op Spotify, die herkent ook de periodes en genres waar je gekozen muziek vandaan komt en geeft dan allerlei suggestiesquote:
Las muzikale bril, dus moet zelf ook maar langs.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:36 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Hij krijgt nu een multifocale bril.
Nee, dat muziek ook een heel scala van herinneringen oproept die uit die tijd komen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan heb ik het wel specifiek over muziek en jij vermoedelijk over meerdere dingen?
Ja, dat, dan rol je van het een in het ander.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar ik herken het wel hoor wat je bedoelt, op YouTube geraak je van het één in het ander. Dat is ook mooi op Spotify, die herkent ook de periodes en genres waar je gekozen muziek vandaan komt en geeft dan allerlei suggesties
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Las muzikale bril, dus moet zelf ook maar langs.
quote:
Nou ja, dan kan er geen twijfel over bestaanquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:38 schreef D. het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dat overduidelijk was
Deze blijft ook gaaf:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |