Uiteraard, ik moet inmiddels al 100km morgenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Reset het anders. En dan een nieuw punt maken.
Mss toch een wijntje opentrekkenquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Dames... Willen jullie iets drinken?
Die verdwaalde enkeling kan ook allerlei herinneringen oproepen hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
Jullie zijn ook allemaal oudjes he? Op die verdwaalde enkeling hier na, hebben jullie dat nou ook dat je helemaal kunt verdwalen op YT en al die herinneringen van toen weer terugkomen?
quote:
Al bijna halverwege.quote:
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
Jullie zijn ook allemaal oudjes he? Op die verdwaalde enkeling hier na, hebben jullie dat nou ook dat je helemaal kunt verdwalen op YT en al die herinneringen van toen weer terugkomen?
Was gisteren met mijn man bij de opticien en na je 24 ste gaan je ogen al aftakelen blijkbaar.quote:
Ja, lekker hoor, proost!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mss toch een wijntje opentrekken![]()
Kan het wel gebruiken na deze week
Dat is wel heel waar ja.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die verdwaalde enkeling kan ook allerlei herinneringen oproepen hoor
Wut?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Was gisteren met mijn man bij de opticien en na je 24 ste gaan je ogen al aftakelen blijkbaar.
Ik twijfel nog.....quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Dames... Willen jullie iets drinken?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat gevoel met die herinneringen die dan naar boven komen herken ik zeker.
Ook goedenavond.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
En nu ?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 21:32 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Was gisteren met mijn man bij de opticien en na je 24 ste gaan je ogen al aftakelen blijkbaar.
Jullie weten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |