Ja dat en dat het begon met een 'onzichtbaar' stukje, wat alle massa bevatte.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik gok dat er altijd dezelfde hoeveelheid massa is geweest dat gewoon steeds in andere vormen rond zwerft ofzo.
Dus alles wat er is, was er altijd al alleen dan in een andere vorm
Ik niet. Maar ik ga ook niet weg met de woorden dat ik sociaal ga doen.quote:
De ontwikkeling van leven op aarde is toch net zo vreemd. Alleen dat god de aarde en leven schiep is een aanvaardbare verklaring voor sommigen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die kunnen er ook niet eeuwig zijn geweest. Pfhoe, moeilijk!
Reclassering.quote:
Ja, dat is veel eten, maar er is iemand 30 jaar geworden, dan mag dat. Toch?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
word je ok zeggen dat dat veel eten is?
ja de blonde de sprektquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat is veel eten, maar er is iemand 30 jaar geworden, dan mag dat. Toch?
Ja en sommige zaken gaan best snel, maar ik heb nog nooit een vis uit het water zien komen van, nou, 's ff een tijdje op het land kijken. En ook nooit iemand horen verklaren dat er n of ander beest bezig is met de voorbereiding daarvan en ineens 4 poten kreeg in plaats van 2.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De ontwikkeling van leven op aarde is toch net zo vreemd. Alleen dat god de aarde en leven schiep is een aanvaardbare verklaring voor sommigen.
Je bent toch sociaal met je koolmeesjes.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Op werk ben ik sociaal, thuis niet.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Naar de strafkamer van dees bij overtreden van de voorwaarden.
Weet ik niet of dat heel bijzonder is. Ik denk dat als je als kind erg veel lichamelijk ongemak ervaart, als in eigenlijk ondragelijk dat het bijna instinct is.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Onbewust aangeleerd. Dat is best bijzonder.
Ja vooruit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent toch sociaal met je koolmeesjes.
Ze zorgt voor een enorm overgewicht bij die beestjes hoorquote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent toch sociaal met je koolmeesjes.
Die kruipt dan in een hoekje en gilt om beveiliging.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Naar de strafkamer van dees bij overtreden van de voorwaarden.
Die is er weer wel de longvis.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja en sommige zaken gaan best snel, maar ik heb nog nooit een vis uit het water zien komen van, nou, 's ff een tijdje op het land kijken. En ook nooit iemand horen verklaren dat er n of ander beest bezig is met de voorbereiding daarvan en ineens 4 poten kreeg in plaats van 2.
Ja, ik vind het wel degelijk heel bijzonder. Maar je hebt gelijk inderdaad. Het zal instinct zijn, want zo vond ik een manier om de pijn van een hernia te onderdrukken als ik probeerde te slapen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Weet ik niet of dat heel bijzonder is. Ik denk dat je als kind erg veel lichamelijk ongemak ervaart, als in eigenlijk ondragelijk dat het bijna instinct is.
En dat het later vervaagt en mensen zich er niet bewust van zijn dat ze dat zo deden.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze zorgt voor een enorm overgewicht bij die beestjes hoor
Overwicht ook, volgens mij.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze zorgt voor een enorm overgewicht bij die beestjes hoor
Ik zie nu allerlei rollenspellen voor mequote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die kruipt dan in een hoekje en gilt om beveiliging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |