Soms lukt het, tijdens meditatie, maar dat duurt nooit zo lang.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad niet anders dan in iets denken.
Geloof ik.
Maar de oerknal theorie blijft vreemd. Er was niets en dat ontplofte in duizenden sterrenstelsels.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, zo moet je dat niet zien, geloof ik. Ik heb daar verschillende dingen over gelezen, dus hoe je dat wel moet zien, weet ik ook niet precies. Dat is waarschijnlijk niet bekend.
Zit je daar een beetje op een balkon te overleven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom terug als koolmees of mss toch als pimpelmees
Als er wel iets was geweest, wat was er daarvoor dan?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar de oerknal theorie blijft vreemd. Er was niets en dat ontplofte in duizenden sterrenstelsels.
Dat kan ook voor mijn gevoel niet. Dan zou er een groter iets dan niets zijn. \quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, zo moet je dat niet zien, geloof ik. Ik heb daar verschillende dingen over gelezen, dus hoe je dat wel moet zien, weet ik ook niet precies. Dat is waarschijnlijk niet bekend.
Net zoals voordat je geboren was.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je dood bent is er ook een niks
Een beetje dat spiegels tegenover elkaar effect?quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:30 schreef Recce het volgende:
[..]
De many worlds interpretation van quantummechanica is ook geweldig. Dan bestaan alle dingen die kunnen gebeuren allemaal tegelijkertijd naast elkaar in een (bijna) oneindige hoeveelheid universa.
Daar kwam je ook vandaan. We gaan terug naar het plaatje dat Recce liet zien.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je dood bent is er ook een niks
Nergens aan denken lukt me soms wel, maar dat is niet hetzelfde denk ik.quote:Soms lukt het, tijdens meditatie, maar dat duurt nooit zo lang.
Zit er heel de dag zo'n mens naar je te staren of je alles wel op eet wat er voor je neer gezet wordt.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kom terug als koolmees of mss toch als pimpelmees
Nergens aan denken lukt me soms wel, maar dat is niet hetzelfde denk ik.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Daar kwam je ook vandaan. We gaan terug naar het plaatje dat Recce liet zien.
[..]
Soms lukt het, tijdens meditatie, maar dat duurt nooit zo lang.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit er heel de dag zo'n mens naar je te staren of je alles wel op eet wat er voor je neer gezet wordt.
Ik zag wel eens een docu met de theorie dat het 2 sterrenstelsels waren die botsten. Hoe dat precies zat weet ik niet meer maar de theorie was wel erg aannemelijk.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als er wel iets was geweest, wat was er daarvoor dan?
Jawel, want dan is er 'niets' terwijl jij er wel degelijk bent. Net als met het oneindige heelal.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nergens aan denken lukt me soms wel, maar dat is niet hetzelfde denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Zit er heel de dag zo'n mens naar je te staren of je alles wel op eet wat er voor je neer gezet wordt.
[..]
Die kunnen er ook niet eeuwig zijn geweest. Pfhoe, moeilijk!quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zag wel eens een docu met de theorie dat het 2 sterrenstelsels waren die botsten. Hoe dat precies zat weet ik niet meer maar de theorie was wel erg aannemelijk.
En die dan ook allerlei avonturen met koolmessjes gaan beleven.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]En het vervolgens op één of andere site post en dat andere mensen daar nog op ingaan ook.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:37 schreef tonja het volgende:
Jawel, want dan is er 'niets' terwijl jij er wel degelijk bent. Net als met het oneindige heelal.
Ik heb dat mezelf aangeleerd als kind, tijdens migraine aanvallen, toen was er nauwelijks medicatie.
Later begreep ik dat dat mediteren isOnbewust aangeleerd. Dat is best bijzonder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Verplicht nummertje.quote:Op zaterdag 19 oktober 2019 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op fok zitten is niet sociaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |