https://www.nu.nl/achterk(...)niste-iris-hond.htmlquote:Marco Borsato bedroog zijn vrouw met pianiste Iris Hond
Marco Borsato (52) heeft tien jaar geleden een relatie gehad met Iris Hond (32) Dat meldt Privé vandaag. De zanger en de pianiste geven dat in een verklaring toe. Het weekblad heeft echter informatie dat de geheime verhouding pas dit jaar is beëindigd, maar dat wordt door het tweetal ontkend.
Hond is momenteel de hoofdpersoon in de tv-datingshow Iris en de 12 dates op Net 5. Borsato is sinds 1997 getrouwd met Leontine Ruiters (51). Zij hebben drie kinderen Luca (20), Senna (18) en Jada (16).
Volgens Prive bevestigen goed ingevoerde bronnen dat het huwelijk tussen Marco en Leontine de storm heeft weerstaan, maar ook dat aan de verhouding - die in 2009 begon - pas dit jaar een einde zou zijn gekomen.
In een gezamenlijke reactie laten Borsato en Hond weten dat zij inderdaad een verhouding hebben gehad, maar dat dit speelde in de tijd dat Borsato's managementbedrijf TEG failliet ging, tien jaar geleden hetgeen hem een enorme financiële strop opleverde.
Borsato ging vervolgens vreemd met Hond, maar zijn vrouw kwam daarachter. Toch bleven ze bij elkaar. Dat de relatie pas dit jaar zou zijn gestopt, wordt door Borsato met kracht ontkend: "Er is inderdaad sprake van een vriendschap geweest, die verder ging dan ik had voorzien. Deze situatie was echter van zeer korte duur. Leontine en ik zijn onszelf en elkaar in die tijd weliswaar soms even kwijt geweest, maar gelukkig zijn wij elkaar nooit echt verloren. Het besef hoeveel wij van elkaar houden en het kritisch naar onszelf blijven kijken heeft ons, na een huwelijk van inmiddels 22 jaar, sterker gemaakt dan ooit."
Hond zegt in een reactie onder meer: "Samen konden wij goed praten over wat er in onzer beider levens gaande was. Een bijzondere band zoals deze tussen twee mensen kan ontstaan in een bepaalde fase in je leven."
Weekblad Privé publiceert vandaag het uitgebreide verhaal.
Ik vraag me uberhaupt af waarom je een gezamenlijke verklaring moet geven, alsof het iemand wat aangaat wat hij prive doet en zich daarvoor moet verantwoordenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 06:51 schreef Amsel het volgende:
En ik vraag me af waarom ze dit nu naar buiten brengen. Om een roddelblad voor te zijn dat bewijs heeft waarschijnlijk?
Goede TTquote:Op donderdag 17 oktober 2019 06:56 schreef loveli het volgende:
Was niet de eerste keer.
SHO / Marco Borsato had hete seks met Afrikaanse golddigger
Waarom zou shownieuws dat geheim houdenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 08:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik ken iemand die bij Shownieuws werkt en het is daar echt publiek geheim dat Marco Borsato er nogal wat affaires op na heeft gehouden. Benieuwd waarom dit ineens wel naar buiten komt.
Dat suikerzoete imago van Nutella-gezin heeft me altijd verbaasd.
Omdat daar consequenties uit voorkomen. Zoals geen exclusief nieuws krijgen vanuit het management waar Borsato onder valtquote:Op donderdag 17 oktober 2019 08:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom zou shownieuws dat geheim houden
Geen slapende honden wakker maken.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 07:27 schreef aloa het volgende:
De meeste dromen zijn bedrog, maar als ik wakker word naast jou dan droom ik nog.
Inderdaad.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 08:48 schreef DKUp het volgende:
Hij zegt in ieder geval dat het wel is gebeurd, in plaats van die leugenachtige Humberto.
Ze weten echt meer dingen die ze niet naar buiten brengen. Soms willen ze bijvoorbeeld de relatie met de betreffende artiest goed houden. Via Kees Tol wisten ze ook allerlei dingen over bepaalde Volendamse zangers die ze nooit hebben vermeld.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 08:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Beetje goedkoop ook als je bedenkt hoe hij ten tijde van zijn faillissement zo emotioneel deed over de steun van zijn vrouw. Samen waren ze sterk bla bla bla.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:09 schreef roos94 het volgende:
Mensen die bij hun partner blijven terwijl ze weten dat ie vreemdgaatdan ben je gewoon allebei stumperds.
1 x vreemdgaan = nooit weer, weg ermee![]()
Zoals het spreekwoord luidt, once a cheater always a cheater. Nooit bij zo iemand blijven, want het gebeurd zeker opnieuw vroeg of laat. Aard van het beestje enzulks.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:23 schreef Plots het volgende:
Kan me nog herinneren 10 jaar geleden ofzo werd aan de rode loper aan zowel Leontien als Marco, beide apart, gevraagd naar hun meest vreemde plek waar ze deze hebben gehad. Toen antwoordde Marco het strand op Ibiza 2 maanden geleden ofzo. Leontien had toen zelf aan dat ze al 5 jaar niet op Ibiza was. Toen was Marco al ontmaskerd. Wie kan dit ook herinneren en heeft er de bron van?
Als dat laatste waar is heb je ook de eigenwaarde van een zak hooi.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:22 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Beetje goedkoop ook als je bedenkt hoe hij ten tijde van zijn faillissement zo emotioneel deed over de steun van zijn vrouw. Samen waren ze sterk bla bla bla.
Maar zij geniet vast teveel van het leventje dat hij haar kan bieden.
Kan me nog herinneren 10 jaar geleden ofzo werd aan de rode loper aan zowel Leontien als Marco, beide apart, gevraagd naar hun meest vreemde plek waar ze sex hebben gehad. Toen antwoordde Marco het strand op Ibiza 2 maanden geleden ofzo. Leontien gaf toen zelf aan dat ze al 5 jaar niet op Ibiza was. Toen was Marco al ontmaskerd. Wie kan dit ook herinneren en heeft er de bron van?
Nouja wellicht is het slechts nog een huwelijk voor de bühne en heeft zij ook een piemel in de speeddial staan.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Liefde hoeft niet perfect te zijn, als het maar echt is aldus Leontine. Fijn dat zij er in gelooft nadat ze lekker thuis op de bank heeft gezeten met 3 jonge kinderen terwijl der vent buiten het huis aan het neuken was.
Dat geloof ik dan weer niet.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 10:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nouja wellicht is het slechts nog een huwelijk voor de bühne en heeft zij ook een piemel in de speeddial staan.
Ach ja, het geld en het comfortable, luxe leventje dat ze leiden is natuurlijk wel lekker he.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wel valt het me op dat deze vrouwen (vrouw van Humberto) de boel bagatelliseren wat te zien is in o.a. hun insta's. Dan denk ik echt: HALLOOOO jullie zijn verdomme belazerd. Komt dat wel door?
Weet niet of het waar is, maar dat kun je haar natuurlijk nooit aanrekenen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:16 schreef Ciclon het volgende:
Volgens mij liet die Iris haarzelf gewoon misbruiken op haar 14e door haar stiefpapa.
Gevalletje omhooggeneukte snol. Past goed in het rijtje Sylvie Meis, Yolanthe Cabau, Lieke van Sexmond en al dat andere plastiek gespuis.
Marco is een zielige moraalridder, altijd politiek correct en begaan zijn met kindertjes in Afrika. Maar ondertussen bedriegt ie de hele boel bij elkaar. Stumpert
Heeft Borsato Maan geneukt?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:21 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Weet niet of het waar is, maar dat kun je haar natuurlijk nooit aanrekenen.
Dat ze het met een getrouwde man aanlegt wel.
Hij heeft wel een bepaalde voorkeur voor jong talent; recent nog een affaire mer Maan.
Yep.quote:
Bron?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Yep.
Ah, lees nu over de misbruikzaak. Het was niet haar stiefvader trouwens. Alsnog vind ik de woordkeuze "heeft zich laten misbruiken" wat bijzonder.
Heb je een link ? Ik zie niks op internet namelijk.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:24 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Yep.
Ah, lees nu over de misbruikzaak. Het was niet haar stiefvader trouwens. Alsnog vind ik de woordkeuze "heeft zich laten misbruiken" wat bijzonder.
https://www.linda.nl/nieu(...)der-en-niemand-iets/quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:26 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Heb je een link ? Ik zie niks op internet namelijk.
Iris Hond is gewoon een geil meisje.
Ik bedoel dat van Maan...quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
https://www.linda.nl/nieu(...)der-en-niemand-iets/
Dus jij zit er best diep in, in dat wereldje?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:58 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Internet is niet altijd de bron he...
De Piemp.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:28 schreef ijs_beer het volgende:
Was ook zo'n mooie bijnaam voor Marco in de TVOH-topics. Weet jij die nog @:greys / @:cee?
Nee totaal niet. Wil alleen maar zeggen dat het internet niet de enige bron is. Dit wist ik toevallig van een redactielid. Blijkbaar is er wel al over geschreven:quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:59 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dus jij zit er best diep in, in dat wereldje?
Huh?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:01 schreef Maharski het volgende:
Als je er goed uitziet, bekend bent etc. dan hóór je als man ook gewoon vreemd te gaan. Je gaat toch niet maar je hele leven lang één wijf neuken. Kom nou.
Is zij ook getrouwd dan? Vind het anders een beetje een typische reactiequote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:08 schreef roos94 het volgende:
Iris Hond kreeg allemaal reacties hierover op Insta en heeft nu de reacties maar uitgeschakeld.
Wel lekker getrouwde mannen neuken maar als je daarop wordt gewezen snel iedereen de mond snoeren. Leuke griet hoor.
Nee. Maar als je een man neukt waarvan je weet dat ie vrouw en kids thuis heeft ben je net zo'n hond als de kerel zelf. (Wel een toepasselijke achternaam heeft ze, past goed bij haar)quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:09 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Is zij ook getrouwd dan? Vind het anders een beetje een typische reactie
ok.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee. Maar als je een man neukt waarvan je weet dat ie vrouw en kids thuis heeft ben je net zo'n hond als de kerel zelf. (Wel een toepasselijke achternaam heeft ze, past goed bij haar)
Die reacties op zijn pagina zijn zo suikerzoet dat mn glazuur het heeft begeven. Andere BN'ers, hun kinderen en Leontine zelf buitelen over elkaar heen om San Marco de hemel in te prijzen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:08 schreef roos94 het volgende:
Iris Hond kreeg allemaal reacties hierover op Insta en heeft nu de reacties maar uitgeschakeld.
Wel lekker getrouwde mannen neuken maar als je daarop wordt gewezen snel iedereen de mond snoeren. Leuke griet hoor.
De slechte reacties worden vlug verwijderd. Er komt naar buiten dat iemand na jarenlang huwelijk zijn lul in een ander stopt en het enige wat mensen kunnen zeggen is; wat een mooi en oprecht stel! Zoveel liefde voor jullie! Fijne lieve mensen! En dat is dan nieteens sarcastisch bedoelt.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Die reacties op zijn pagina zijn zo suikerzoet dat mn glazuur het heeft begeven. Andere BN'ers, hun kinderen en Leontine zelf buitelen over elkaar heen om San Marco de hemel in te prijzen.
En als je er iets van zegt wordt je reactie meteen verwijderd of je krijgt Anita & Ria van de BorsatoFanKlup over je heen die hun gal leegspuwen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:13 schreef DKUp het volgende:
Ik ga wel helemaal stuk om die reacties, de Messias neukt een ander en iedereen prijst nog verder de hemel in. Iris Hond is natuurlijk alleen fout
Ja, ik zie dat er van alles wordt verwijderd. Alleen de mooi weershow mag weer worden opgevoerd.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
En als je er iets van zegt wordt je reactie meteen verwijderd of je krijgt Anita & Ria van de BorsatoFanKlup over je heen die hun gal leegspuwen.
Het legioen van BN'ers, allemaal steken ze veren in elkaars reet. Het mooiste voorbeeld is nog die aandachtsjunk van een zoon. Ziet die gozer ze nooit in het echt ofzo? Nee, alles voor de likes.quote:
Welnee. Waarom zou je verantwoordelijk zijn voor een relatie waar je niets mee te maken hebt?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:10 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nee. Maar als je een man neukt waarvan je weet dat ie vrouw en kids thuis heeft ben je net zo'n hond als de kerel zelf. (Wel een toepasselijke achternaam heeft ze, past goed bij haar)
Kijk vreemdgaan gebeurd heel vaak, maar ik snap al die positieve reacties niet. Als je buurman vreemdgaat wordt hij verguisd en Marco verafgood.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:30 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Het legioen van BN'ers, allemaal steken ze veren in elkaars reet. Het mooiste voorbeeld is nog die aandachtsjunk van een zoon. Ziet die gozer ze nooit in het echt ofzo? Nee, alles voor de likes.
Precies. Neersabelen vind ik ook totaal niet nodig maar die verering slaat helemaal nergens op. Romy Monteiro vindt ze zo echt als stelquote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Kijk vreemdgaan gebeurd heel vaak, maar ik snap al die positieve reacties niet. Als je buurman vreemdgaat wordt hij verguisd en Marco verafgood.
Echt eng ja.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:37 schreef Rockefellow het volgende:
Toch maar even naar zijn Instagram pagina geklikt. Wat een cringe-fest.
Verschrikkelijk.
Romy Monteiro is dan ook zo nep als maar wezen kan. Dus in haar belevingswereld is alles 'echt'.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:38 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Precies. Neersabelen vind ik ook totaal niet nodig maar die verering slaat helemaal nergens op. Romy Monteiro vindt ze zo echt als stel
Tokkie gedrag noem ik dat. IQ van een doodgeknuppeld zeehondje.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:36 schreef letmehearyouscream het volgende:
De meest tenenkrommende van een fangirl: "door jullie geloof ik in de liefde".
Dus daar heb je een BN-stel voor nodig dat je niet persoonlijk kent en bij wie het dus ook niet zo perfect is allemaal? Zoals bij niemand natuurlijk.
Een van mijn favorieten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:40 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Romy Monteiro is dan ook zo nep als maar wezen kan. Dus in haar belevingswereld is alles 'echt'.
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 08:41 schreef PeterKelder het volgende:
"Mama, waar is papa?"
"Papa is met de Hond aan het spelen, lieverd."
serieus?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:37 schreef Rockefellow het volgende:
Verschrikkelijk.
Wat een onzin, hij had het toch zelf naar buiten gebracht?quote:ymeent
@Borsato Het is toch weer dieptriest dat de media altijd weer zonder respect iets moeten publiceren. Echt walgelijk! Denk eens na wat je vooral de kinderen ermee aandoet. Daarom koop en lees ik ook nooit meer RODDELTIJDSCHRIFTEN. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe en vooral jullie jongens. Weet dat er genoeg lieve mensen achter jullie staan. ❤️
Ja dat was ook zoiets. Filmpjes delen dat ze helemaal smoorverliefd met die Django danst, tig foto's van het aanzoek. Zo Disney, zo cupcake. Jaar later is t over en laat ze zich palen door een fotograaf die haar "mijn bitch" noemt.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:46 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Een van mijn favorieten.
Dat in de etalage zetten van haar 'fantastische' relatie met haar vorige vriend, en nu weer met die nieuwe. Dat kan alleen maar gruwelijk fout gaan en dan ligt ze er weer een half jaar af.
Echt hoorquote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:11 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Die reacties op zijn pagina zijn zo suikerzoet dat mn glazuur het heeft begeven. Andere BN'ers, hun kinderen en Leontine zelf buitelen over elkaar heen om San Marco de hemel in te prijzen.
Privé wilde het verhaal naar buiten brengen en hij heeft bevestigd dat het gedeeltelijk waar is. Daarna kwamen de posts op Instagram, reacties en het Privé-artikel.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin, hij had het toch zelf naar buiten gebracht?
Ik las hetquote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
De slechte reacties worden vlug verwijderd. Er komt naar buiten dat iemand na jarenlang huwelijk zijn lul in een ander stopt en het enige wat mensen kunnen zeggen is; wat een mooi en oprecht stel! Zoveel liefde voor jullie! Fijne lieve mensen! En dat is dan nieteens sarcastisch bedoelt.
Zum kotzen.
Voor mij is het meest tenenkrommende niet dat er een fangirl is die zoiets schrijft. En ook niet dat de negatieve reacties verwijderd worden, eigenlijk snap ik dat ook nog wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:36 schreef letmehearyouscream het volgende:
De meest tenenkrommende van een fangirl: "door jullie geloof ik in de liefde".
En dan ook nog dat halfslachtige gelul van elkaar en "onszelf" kwijt zijn waarmee hij dus ook voor zijn vrouw spreekt. Man man je was gewoon weer hitsig en een jong flamoesje diende zich aan. Zeg gewoon dat je een lul bent geweest in plaats van die John Ewbank-achtige kwijlteksten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:00 schreef Fokkie83 het volgende:
[..]
Ik las het![]()
Die kinderen van ze die er ook nog op reageren.
Oké het is natuurlijk voor hun al 10 jaar geleden maar vreemdgaan vind ik ontzettend respectloos, en in geen enkele situatie is het goed te praten.
Die BN'ers die hier met hartjes en lieve woorden op reageren, zouden dit ook allemaal accepteren als hun partner het zou doen?
Marco is een grote lul geweest en die Iris een snol omdat ze iets begonnen is met een getrouwde man.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:08 schreef herverwijderd het volgende:
Vind het ook een zwaktebod dat Borsato aankomt met: jaaa maar het was zo'n emotionele tijd met dat faillisement, het was gewoon ONMOGELIJK om niet iemand anders te neuken snap je!
Blijkt wel vaker dat de grootste deugers eigenlijk hypocriete engnekken zijn.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:16 schreef Ciclon het volgende:
Marco is een zielige moraalridder, altijd politiek correct en begaan zijn met kindertjes in Afrika. Maar ondertussen bedriegt ie de hele boel bij elkaar. Stumpert
Misschien hebben ze wel een open huwelijk. Behalve voor de bühne dan.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:14 schreef Meaghan het volgende:
Dus Leontine was zichzelf ook kwijt volgens Marco? Als in beide buiten de pot gepiest?
Die mensen roepen en denken alleen maar hetgeen waarvan ze (onbewust) vermoeden dat het goed is voor hun verdienmodel. Dat merk je pas echt bij dit soort situaties. De nietszeggende opmerkingen vallen doorgaans nauwelijks op.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:49 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
[..]
Wat een onzin, hij had het toch zelf naar buiten gebracht?
Het is ook een raar excuus. Als een faillissement er echt inhakt heb je geen fut meer om een (destijds) 20-jarige het hof te maken. Dan val je in de noodstand terug op wat bekend en vertrouwd is.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:08 schreef herverwijderd het volgende:
Vind het ook een zwaktebod dat Borsato aankomt met: jaaa maar het was zo'n emotionele tijd met dat faillisement, het was gewoon ONMOGELIJK om niet iemand anders te neuken snap je!
Maan moet toch huilen als ze piemels ziet?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Heeft Marco Maan ook aangeduwd denken jullie ?
Kan ook een act zijn.quote:[b]Op donderdag 17 oktober 2019 13:33 schreef [url=https://forum.fok.nl/user/profile
Maan moet toch huilen als ze piemels ziet?
Ik vind het juist erg ongeloofwaardig als je elke keer zo close gekiekt wordt en in een hoop interviews verklaart dat je het zo getroffen hebt thuis. Elk huisje heeft zijn kruisje, niemand uitgezonderd.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:47 schreef roos94 het volgende:
Toch vind ik dit hele gebeuren wel jammer. Ik geloofde namelijk echt ( misschien naief ) dat Borsato wel een goeie family man was en trouw aan zijn vrouw.
Zo zie je maar.. niets is wat het lijkt.
Echt hequote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:37 schreef Rockefellow het volgende:
Verschrikkelijk.
Dat is een typische bekendheid van C-niveau. Nog net niet van het niveau reality serie. Erg wanhopig om maar in the picture te blijven.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:40 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Romy Monteiro is dan ook zo nep als maar wezen kan. Dus in haar belevingswereld is alles 'echt'.
Shownieuws = Talpa = onder andere Erland Galjaard.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 08:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook bij de Frogers. Doen ook zo hun best om een Colgate familie te zijn. Lijkt me erg vermoeiend.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik vind het juist erg ongeloofwaardig als je elke keer zo close gekiekt wordt en in een hoop interviews verklaart dat je het zo getroffen hebt thuis. Elk huisje heeft zijn kruisje, niemand uitgezonderd.
Zie post 4.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:23 schreef Plots het volgende:
Kan me nog herinneren 10 jaar geleden ofzo werd aan de rode loper aan zowel Leontien als Marco, beide apart, gevraagd naar hun meest vreemde plek waar ze sex hebben gehad. Toen antwoordde Marco het strand op Ibiza 2 maanden geleden ofzo. Leontien gaf toen zelf aan dat ze al 5 jaar niet op Ibiza was. Toen was Marco al ontmaskerd. Wie kan dit ook herinneren en heeft er de bron van?
Sowieso is de Nederlandse TV en muziekwereld heel eng. Al die mensen daar in Hilversum en omstreken zijn zo hypocriet als de neten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:37 schreef Rockefellow het volgende:
Verschrikkelijk.
Froger had toen ook een scheve schaats gereden.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:16 schreef DorothyGale het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook bij de Frogers. Doen ook zo hun best om een Colgate familie te zijn. Lijkt me erg vermoeiend.
Het beperkte Nederlandse taalgebied maakt het wereldje heel klein, dus heeft iedereen elkaar nodig.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sowieso is de Nederlandse TV en muziekwereld heel eng. Al die mensen daar in Hilversum en omstreken zijn zo hypocriet als de neten.
Zie je niet bij aanduwenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:33 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Betekent dit dat zij ook vreemd is gegaan?quote:Leontine en ik zijn onszelf en elkaar in die tijd weliswaar soms even kwijt geweest
Die fotograaf schat haar iig op waarde in. Zo'n wijf moet je beetje afhankelijk houden door haar niet te lief te behandelen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:50 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja dat was ook zoiets. Filmpjes delen dat ze helemaal smoorverliefd met die Django danst, tig foto's van het aanzoek. Zo Disney, zo cupcake. Jaar later is t over en laat ze zich palen door een fotograaf die haar "mijn bitch" noemt.
Hypocriet en eng zijn wel compleet andere dingen.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:25 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Sowieso is de Nederlandse TV en muziekwereld heel eng. Al die mensen daar in Hilversum en omstreken zijn zo hypocriet als de neten.
Dus? Ze zijn het allebei.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:31 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hypocriet en eng zijn wel compleet andere dingen.
Eensquote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:37 schreef TheGentleman het volgende:
Ik vind maan trouwens wel echt t type ervoor om zich door borsato te laten pakken. Echt super onnozel wijf is dat.
@:letmehearyouscream is dat 100% confirmed?
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:08 schreef herverwijderd het volgende:
En dat in het jubileumjaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit is echt de gate waarop we In SHO allemaal hebben gewacht.
Heerlijk.
Na zo veel jaren geduld, hebben we dit gewoon verdiend.![]()
Alle puzzelstukjes vallen plots op hun plek.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
En dat in het jubileumjaar.
Eens. Maan is zo'n type dat dan ineens zo denkt van: "Oh gaan we neuken, ok".quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:37 schreef TheGentleman het volgende:
Ik vind maan trouwens wel echt t type ervoor om zich door borsato te laten pakken. Echt super onnozel wijf is dat.
Alleen piemels van kerels die onder 2x modaal zitten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:33 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Die Marco heeft prima timingquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar denk dat Marco dit wel binnen de perken weet te houden en dit dus niet tot een gate zal schoppen. Helaasquote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit is echt de gate waarop we in SHO allemaal hebben gewacht.
Heerlijk.
Inderdaad. 2019 staat in de annalen als de 20e verjaardag van FOK!, het jaar van de klimaatprotesten, de boerenprotesten, en de ontdekking van de sekte-familie in Ruinerwold.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
net als dat zakelijke akkefietje van hem dat maar geen schandaal wilde worden.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 18:51 schreef Clavis het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Maar denk dat Marco dit wel binnen de perken weet te houden en dit dus niet tot een gate zal schoppen. Helaas
Ieuwquote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:06 schreef DKUp het volgende:
BREAKING: Marco Borsato ging vreemd met Maan
Dat zou wat zijn en ranzig.
Hoezo is dat ranzig?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:06 schreef DKUp het volgende:
BREAKING: Marco Borsato ging vreemd met Maan
Dat zou wat zijn en ranzig.
Voel je niks van.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:57 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Ranzig van haar dat ze met zo'n oude vent neukt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''
Maan: overdag een keurig gymnasiumtrutje (onnozel? meh) - totdat het donker wordt.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:37 schreef TheGentleman het volgende:
maan is niet bepaald snugger hoor.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:18 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Maan: overdag een keurig gymnasiumtrutje (onnozel? meh) - totdat het donker wordt.
Dit. Ik word er een beetje emotioneel van. Justice for SHO!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Dit is echt de gate waarop we in SHO allemaal hebben gewacht.
Heerlijk.
Yes.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:27 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Dit. Ik word er een beetje emotioneel van. Justice for SHO!
Geen idee, maar dat zou het wel compleet makenquote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Die piest ook buiten de pot? Vast wel
Dat lijkt me, in het soort gemeenschap dat Volendam is, niet zo handig. Alles en iedereen hangt daar aan elkaar.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
is al lang bekend. die is bij yolanthe ook meerdere keren vreemdgegaan. kan daarom dat gehuil van die moeder van jan ook totaal niet serieus nemen. jan gaat vreemd, maar yolanthe is een golddigger. lik m'n reetquote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
In de tijd met Yo heeft hij toch met Lisa op de wc een nummertje gemaakt?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En met Fleur Mignon.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:46 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
In de tijd met Yo heeft hij toch met Lisa op de wc een nummertje gemaakt?
Echt he. Snap helemaal de behoefte aan goede gesprekken in zo'n lastige periode maar daar heb je toch vrienden en familie voor? Of je vrouw, ik noem maar eens geks.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 19:59 schreef Leandra het volgende:
Een meisje van 22 dat met een man van 42 "Samen goed kan praten"
Ja dit..quote:Op donderdag 17 oktober 2019 13:47 schreef roos94 het volgende:
Toch vind ik dit hele gebeuren wel jammer. Ik geloofde namelijk echt ( misschien naief ) dat Borsato wel een goeie family man was en trouw aan zijn vrouw.
Zo zie je maar.. niets is wat het lijkt.
Ze zijn 22 jaar getrouwd.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:24 schreef Mariocassius het volgende:
Ik lees dat ze al getrouwd zijn sedert 1998.
Natúúrlijk pist één van de twee, af en toe, buiten de pot. Dat is ook doodnormaal. Ze zijn al ruim 20 jaar samen. Dat houdt geen enkel mens vol.
Zou Leontine zich hebben laten volblaffen door Maurice de Hond?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:24 schreef Mariocassius het volgende:
Ik lees dat ze al getrouwd zijn sedert 1998.
Natúúrlijk pist één van de twee, af en toe, buiten de pot. Dat is ook doodnormaal. Ze zijn al ruim 20 jaar samen. Dat houdt geen enkel mens vol.
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou Leontine zich hebben laten volblaffen door Maurice de Hond?
Mama Gerda toch? Wat was dat gęnant zeg en wat heeft dat mens zich toen voor schut gezetquote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:46 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
is al lang bekend. die is bij yolanthe ook meerdere keren vreemdgegaan. kan daarom dat gehuil van die moeder van jan ook totaal niet serieus nemen. jan gaat vreemd, maar yolanthe is een golddigger. lik m'n reet
Hmmm, Maurice is niet echt een “catch” voor Leontine.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zou Leontine zich hebben laten volblaffen door Maurice de Hond?
Vrienden, familie en je vrouw zijn voor zulke mannen om tegen te klagen..Dat is veilig. Bij je vrouw kan je je verdriet laten zien en/ of boosheid.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:12 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Echt he. Snap helemaal de behoefte aan goede gesprekken in zo'n lastige periode maar daar heb je toch vrienden en familie voor? Of je vrouw, ik noem maar eens geks.
Als hij nou het geile beestje bij de naam noemt...maar ach misschien heeft hij dat tegen Leontien wel gedaan.
Een paarsequote:Op donderdag 17 oktober 2019 20:54 schreef Mrmime het volgende:
Ik lees elders dat Marco het nu naar buiten brengt omdat er foto’s in omloop zijn van hem en Iris. Dat moeten dan wel expliciete foto’s zijn, anders lul je er wel een punt aan toch?
Nuja Wendy was toen zwanger, dat telt voor vrouwen vaak wel.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Wel geniaal gemanaged... Xander de Buisonje werd bijvoorbeeld verketterd toen ie zijn lul in een ander bleek te dopen, maar Marco lijkt nu ook bijna een soort slachtoffer als je die steunbetuigingen ziet voor zijn 'moed'
Er wordt nog net geen Giro 555 geopendquote:Op donderdag 17 oktober 2019 22:19 schreef TheVulture het volgende:
Wel geniaal gemanaged... Xander de Buisonje werd bijvoorbeeld verketterd toen ie zijn lul in een ander bleek te dopen, maar Marco lijkt nu ook bijna een soort slachtoffer als je die steunbetuigingen ziet voor zijn 'moed'
Warchild heeft geld teruggestort denk ikquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:18 schreef roos94 het volgende:
[..]
Er wordt nog net geen Giro 555 geopend
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Warchild heeft geld teruggestort denk ik
Je haalt het kind uit de oorlog, maar hoe haal je de oorlog uit het kind?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een hond is wel makkelijk te paaien met een stuk worstquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:22 schreef maily het volgende:
[..]
Je haalt het kind uit de oorlog, maar hoe haal je de oorlog uit het kind?
Je haalt de hond uit ehm ..... maar hoe haal je .... uit de hond?
* Insert veel smileysquote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een hond is wel makkelijk te paaien met een stuk worst
quote:Op donderdag 17 oktober 2019 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Vind ik ook.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:55 schreef roos94 het volgende:
Wel toevallig dat dit naar buiten komt als Iris Hont haar eigen tvprogrammaatje heeft
Dat ie een lekker wijf ge**ukt heeft?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sergio Herman: Zoveel respect vriend!
Waar moeten we respect voor hebben dan?
Als mijn partner 'zoveel respect' heeft voor een vreemdganger, zou ik mezelf eens even achter mijn oren gaan krabben.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:16 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat ie een lekker wijf ge**ukt heeft?
Misschien is die Sergio er ook even overheen geweest.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als mijn partner 'zoveel respect' heeft voor een vreemdganger, zou ik mezelf eens even achter mijn oren gaan krabben.
Als de Privé hier niet mee op de proppen was gekomen,was dit vandaag de dag nog steeds hun geheim.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:20 schreef Leandra het volgende:
Hoorde net op de radio dat ze allebei (M&L) zo geprezen worden omdat ze er eerlijk over zijn
Wat een gelul weer, zeker als dit 10 jaar geleden gebeurd is, reken maar dat er dan iemand heel lang niet eerlijk is geweest.
Dat ze er nu zo "open en eerlijk" over zijn, als het werkelijk 10 jaar geleden is, slaat toch als een tang op een varken?
En terecht. Ze zijn nogal voor het blok gezet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
Al
[..]
Als de Privé hier niet mee op de proppen was gekomen,was dit vandaag de dag nog steeds hun geheim.
Ik ook, erg dapper van ze om dit eerlijk bekend te maken .. Respect.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:12 schreef Moonah het volgende:
En terecht. Ze zijn nogal voor het blok gezet.
Ik heb er overigens ook respect voor dat ze er samen zijn uitgekomen.
Je bent de hartjes vergeten!quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ook, erg dapper van ze om dit eerlijk bekend te maken .. Respect.
Respect is sowieso een lege term en wordt vaak gevraagd door mensen die het geenszins verdienen. Maar denk dat de fokkers boven je sarcastisch waren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Respect omdat ze het gered hebben samen? Stel nou dat Leontien hem het huis uit had geflikkerd. Dan geen respect? Of hoe werkt die hele respecttoestand precies?
Ik heb respect voor mensen ŕ la Nelson Mandela. Toch niet voor twee BN’ers die een huwelijkscrisis overleven. Wat een inflatie zeg.
Klopt wel, heb ik ook gehoord!quote:Op donderdag 17 oktober 2019 11:59 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dus jij zit er best diep in, in dat wereldje?
Door die deugchristen? Hmm...quote:Op donderdag 17 oktober 2019 21:36 schreef Mariocassius het volgende:
Ik denk dat Leontine zich heeft laten volblaffen door Arie Boomsma.
Nee joh dat hij eerlijk verteld heeft, niet omdat ze BN'ers zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 11:52 schreef Duderinnetje het volgende:
Respect omdat ze het gered hebben samen? Stel nou dat Leontien hem het huis uit had geflikkerd. Dan geen respect? Of hoe werkt die hele respecttoestand precies?
Ik heb respect voor mensen ŕ la Nelson Mandela. Toch niet voor twee BN’ers die een huwelijkscrisis overleven. Wat een inflatie zeg.
Dat idd, wat nou "zo eerlijk"quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 09:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als de Privé hier niet mee op de proppen was gekomen,was dit vandaag de dag nog steeds hun geheim.
Wat denk je? Dat Leontine zin heeft om 3 hoog achter te gaan wonen? Die blijft natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 10:12 schreef Moonah het volgende:
[..]
En terecht. Ze zijn nogal voor het blok gezet.
Ik heb er overigens ook respect voor dat ze er samen zijn uitgekomen.
Hoezo? Die meiden zjin allemaal meerderjarig en zijn niet gedwongen. Hoezo is dat verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:10 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Klopt wel.
Verschrikkelijk trouwens, dat je met zulke jonge meisjes gaat en ondertussen de sympathieke man spelen.
Omhoogneuken is niet zo gelukt, dan moet je toch iets anders verzinnen om het wereldje binnen te komen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:34 schreef Japepk het volgende:
ah, dan heb je jezelf hoog staan. Al speelde hun verhouding 10 jaar geleden, dan nog vind ik het een beetje hypocriet. Als je zo met andermans relaties omgaat is er misschien een reden dat geen vent je wil hebben.
Lekker man, mams thuis en pa zet buiten een tentje op.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Liefde hoeft niet perfect te zijn, als het maar echt is aldus Leontine. Fijn dat zij er in gelooft nadat ze lekker thuis op de bank heeft gezeten met 3 jonge kinderen terwijl der vent buiten het huis aan het neuken was.
Ben benieuwd wanneer de beerput open gaat.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:10 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Klopt wel.
Verschrikkelijk trouwens, dat je met zulke jonge meisjes gaat en ondertussen de sympathieke man spelen.
Respect voor eerlijkheid?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee joh dat hij eerlijk verteld heeft, niet omdat ze BN'ers zijn.
Ach ik kan mij zo voorstellen dat het type vrouw dat hij tegenkomt als BNer niet van het kaliber vrouw is dat op FOK zit.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:01 schreef Maharski het volgende:
Als je er goed uitziet, bekend bent etc. dan hóór je als man ook gewoon vreemd te gaan. Je gaat toch niet maar je hele leven lang één wijf neuken. Kom nou.
Die meisjes zingen ook hoor; BINNENNNNNN, BINNENNNN, IK BEN BINNENNNNquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:10 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Klopt wel.
Wat een achterlijke reactie.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:34 schreef Japepk het volgende:
En dan die Iris wel een datingshow bij Linda maken. Bah, dan heb je jezelf hoog staan. Al speelde hun verhouding 10 jaar geleden, dan nog vind ik het een beetje hypocriet. Als je zo met andermans relaties omgaat is er misschien een reden dat geen vent je wil hebben.
Ik ook. Geloof zeker niet dat die twee meiden de enige zijn.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:56 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer de beerput open gaat.
Nee dat zingt Borsato dan toch zeker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:17 schreef maily het volgende:
[..]
Die meisjes zingen ook hoor; BINNENNNNNN, BINNENNNN, IK BEN BINNENNNN
Die iris (met een serieus daddy issue) valt niet zoveel te verwijten. Zijn relatie is niet haar probleem.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:18 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Wat een achterlijke reactie.
Die meid was hartstikke labiel en jong met een triest verleden. Daar hoor je als volwassene geen misbruik van te maken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 12:43 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Hoezo? Die meiden zjin allemaal meerderjarig en zijn niet gedwongen. Hoezo is dat verschrikkelijk.Hij heeft niks tegen de wet gedaan.
als je misbruik bent is het inderdaad wel een goed excuus om als 22 jarige (!!) niet als 16 of net 18 jarige (!!) , een man te naaien waarvan je wéét dat hij een vrouw én kinderen heeft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Die meid was hartstikke labiel en jong met een triest verleden. Daar hoor je als volwassene geen misbruik van te maken.
cheater gespotquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:20 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Die iris (met een serieus daddy issue) valt niet zoveel te verwijten. Zijn relatie is niet haar probleem.
Ok wie zegt dat er misbruik van haar is gemaakt. Was je erbij?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:20 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Die meid was hartstikke labiel en jong met een triest verleden. Daar hoor je als volwassene geen misbruik van te maken.
Ja, het is haar schuld.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:22 schreef roos94 het volgende:
[..]
als je misbruik bent is het inderdaad wel een goed excuus om als 22 jarige (!!) niet als 16 of net 18 jarige (!!) , een man te naaien waarvan je wéét dat hij een vrouw én kinderen heeft.
Neu, zoekt het probleem wel bij de juiste persoon. Feitelijk is zijn relatie niet haar probleem.quote:
Lijkt me logisch. Hartstikke naar verleden. Die zat niet te wachten op een affaire met een getrouwde man, maar op geborgenheid en steun. Dat meisje is seksueel misbruikt vroeger. Walgelijk wat mij betreft.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:24 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ok wie zegt dat er misbruik van haar is gemaakt. Was je erbij?
it takes two to tango. Als jij je inlaat met een getrouwde kerel, werk je mee aan het verzieken van een huwelijk. Dat ben je zeker schuldig. Beide zijn guilty as fuck.quote:
Die meisjes zijn na dat avontuurtje ook "binnen" hoor. In dat wereldje. Dat zijn leuke opstapjes voor die dametjes.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:19 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Nee dat zingt Borsato dan toch zeker.
Sarcasme he van mijn kant. Kan een meid van 22 moeilijk als schuldige aanwijzen. Hij is degene met een relatie;het is zijn schuld. Hij maakt misbruik van een labiele meid.quote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:30 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Sarcasme he van mijn kant. Kan een meid van 22 moeilijk als schuldige aanwijzen. Hij is degene met een relatie;het is zijn schuld. Hij maakt misbruik van een labiele meid.
Dat gaat rond in de mediawereld. Ze zijn betrapt aantal jaar geleden heb ik weer via via.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:29 schreef roos94 het volgende:
en waar komt dat Maan verhaal ineens vandaan dan?
enige bron online daarover te vinden?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:30 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Dat gaat rond in de mediawereld. Ze zijn betrapt aantal jaar geleden.
Dat meisje zat in een pleeggezin, is seksueel misbruikt en heeft op straat lopen zwerven. Wtf. Die Marco had beter moeten weten als volwassen getrouwde man met kinderen.quote:
Nee, zal vanzelf wel komen. Maar gaat overal wel rond in de mediawereld.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:31 schreef roos94 het volgende:
[..]
enige bron online daarover te vinden?
Mijn jeugd was ook vanaf het eerste begin één grote ellende maar ik zou er voor geen seconde aan denken om een bezette kerel te naaien. Slecht excuus dus.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:31 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Dat meisje zat in een pleeggezin, is seksueel misbruikt en heeft op straat lopen zwerven. Wtf. Die Marco had beter moeten weten als volwassen getrouwde man met kinderen.
Bizar om dan de meid nog de schuld te geven. Soort van vrouwenhaat wmb.
Wat heeft dit met jouw verleden te maken? Waarom betrek je het op jezelf?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:35 schreef roos94 het volgende:
[..]
Mijn jeugd was ook vanaf het eerste begin één grote ellende maar ik zou er voor geen seconde aan denken om een bezette kerel te naaien. Slecht excuus dus.
Ze was een vrouw van 22 die er zelf voor koos om met een getrouwde man met kinderen te naaien.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:31 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Dat meisje zat in een pleeggezin, is seksueel misbruikt en heeft op straat lopen zwerven. Wtf. Die Marco had beter moeten weten als volwassen getrouwde man met kinderen.
Oh. Oké. Nouja fouten worden gemaakt. Hij zal ervan geleerd hebben. En zij ook.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:37 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze was een vrouw van 22 die er zelf voor koos om met een getrouwde man met kinderen te naaien.
Ik zag het ook. Zo gęnant. Zo zie je ook hoe nep ze eigenlijk allemaal zijn. Die Romy monteiro ook: ‘echt menselijke liefde 💓 ‘quote:Op donderdag 17 oktober 2019 12:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Half bekend Nederland weet ook de insta van Borsato te vindenWat een gęnante vertoning allemaal
Blijkbaar vinden ze het allemaal prima wat Borsato gedaan heeft.
Omdat jij in principe impliceert dat een slechte jeugd het goedlult om een bezette man te naaien, want getraumatiseerd en zulks. Nee.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:37 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Wat heeft dit met jouw verleden te maken? Waarom betrek je het op jezelf?
Als channing tatum naar je toe komt met hey neuken? Dan doe jij ook altijd ff een background check naar de jeugd van iemand?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:31 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Vos.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:48 schreef roos94 het volgende:
Trouwens, ik geloof niet dat vreemdgaan uit een persoon gaat. Zoiets zit in je, of het zit niet in je. Vroeg of laat komt het weer terug, wolf verliest zijn haar niet zijn streken enz
Dat is echt Brazzers materiaal dan, "Old guy bangs young pretty chick in recording studio"quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:53 schreef Craptacular het volgende:
Respect voor Borsato als ie Maan heeft volgeyoghurt.
MAAR ZE ZIJN ER SAMEN STERKER UITGEKOMEN!!!!!!!1quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:55 schreef Mrmime het volgende:
Ik vind de hypocrisie in dat bn-er wereldje echt zum kotzen
RESPECT hartje hartje kuskusquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
MAAR ZE ZIJN ER SAMEN STERKER UITGEKOMEN!!!!!!!1
Leontine heeft haar verblijf kunnen verlengen. Wat denk je dat ze gaat doen als ze uit elkaar gaan? Zal ze weer moeten gaan werken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
MAAR ZE ZIJN ER SAMEN STERKER UITGEKOMEN!!!!!!!1
“Geborsatoot”quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:12 schreef Craptacular het volgende:
Die Tony Junior zal zich wel achter zn oor krabben als ie hoort dat Maan is geborsatoot
Ze is van februari 1997. In 2016 won ze The Voice.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:05 schreef roos94 het volgende:
Dat Maan verhaal geloof ik eigenlijk niet. Was Maan niet minderjarig ten tijde van The Voice?
Dat is waar. Misschien is het inderdaad een gemene roddel. Wel heb ik het al van 2 afzonderlijke mensen gehoord die in dat wereldje werken. Nu las ik het hier ook al op fok en ik denk niet dat ik die persoon ken.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:14 schreef roos94 het volgende:
Kweenie hoor, iedereen kan zeggen dat die met die heeft geneukt. Ik kan ook roepen dat ik het bed heb gedeeld met Rene Froger, als één iemand dat zegt en mensen vertellen dat door.. zo krijg je geruchten. Sommige mensen doen dat ook gewoon om te stoken.
quote:Je moet het zo zien, iedereen eet weleens buiten de deur. Frans Bauer eet hond bij de chinees, jij doet het op een andere manier. Ieder zijn ding
Hier wil ik ook meer van weten.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:51 schreef TheGentleman het volgende:
@:Moneyfornothing1
Heb jij nog wat meer details over dat volle Maan gebeuren?
Betrapt zeg je.. wat en door wie?
BBQ-gangbangs.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:39 schreef DKUp het volgende:
Benieuwd hoeveel deelneemsters van The Voice hij heeft geneukt.
Borsato heeft van d’r sterretje een volle maan gemaakt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:12 schreef Craptacular het volgende:
Die Tony Junior zal zich wel achter zn oor krabben als ie hoort dat Maan is geborsatoot
Nu begrijp ik wel waarom hij bijna altijd deelneemsters in zijn team had zittenquote:
Wie weet heeft ze zelf ook zoiets gedaan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:50 schreef roos94 het volgende:
Als al die verhalen waar zijn heb je toch ook wel erg weinig zelfrespect om bij zo iemand te blijven
Dit vraagt om een photoshopquote:
Ja, daar is wat gebeurd.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 14:54 schreef roos94 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze kijkt wel zwijmelend naar hem.
Lees het nu pas maar ja ik weet het 100 procent zeker. Dat mensen het hier niet geloven, moeten ze zelf maar weten.quote:Op donderdag 17 oktober 2019 15:37 schreef TheGentleman het volgende:
Ja Soundos echt bij iedere "collega" met een huilverhaal. Zitten allemaal zo diep in elkaars aars.quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 13:59 schreef roos94 het volgende:
Sowieso figuren als Nicolette van Dam, Soundos, Bas Smit, Romy Monterio die zitten echt de hele dag op Instagram iedereens kont te likken. Echt bij sommige BN'er fotos zie je bij elke reactie die namen onder de foto staan.
ja, echt niet normaal. Zou bijna denken dat ze iemand hebben ingehuurd die 24/7 op al die berichten zit te commenten, anders snap ik niet hoe je daar tijd voor hebtquote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:47 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja Soundos echt bij iedere "collega" met een huilverhaal. Zitten allemaal zo diep in elkaars aars.
quote:Leontine Borsato geniet van vakantie zonder gezin: "Heerlijk dit"
Leontine en Marco Borsato zijn momenteel veel in het nieuws betreft Marco's affaire met Iris de Hond. Het koppel heeft dit hoofdstuk allang afgesloten en wil graag dat de bladen hun met rust laat. Veel zal ze er niet van meekrijgen want momenteel geniet Leontine van een perstrip van Friends of the brands.
"Zijn jullie er toch bij lieverds"
Leontine Borsato is op Aruba met nog meer genodigden onder wie Quinty Trustful en Kim Kötter. Vanaf haar balkon ziet Borsato het uitzicht op zee: "Heerlijk dit", zegt ze. Eenmaal bij haar bed aangekomen, treft de brunette foto's van haar gezin: "Zijn jullie er toch een beetje bij lieverds".
Bekijk de Stories van Leontine Borsato op haar Instagram en zie hierboven één van de video's die ze vanaf Aruba deelt.
https://www.gids.tv/video(...)r-gezin-heerlijk-dit
Dat schijnt een nieuw licht over zijn scheiding met Wendy ....quote:Op donderdag 17 oktober 2019 14:05 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Shownieuws = Talpa = onder andere Erland Galjaard.
En hij en de Borsato's behoren min of meer tot dezelfde kliek.
Dit een goede gatenaam?quote:Op donderdag 17 oktober 2019 07:56 schreef AgnesGru het volgende:
Oei zou hier een nieuwe gate uit te peuren zijn?
DeWaarheidGate ofzo?
Dat zou best eens kunnen ..quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 15:50 schreef roos94 het volgende:
[..]
ja, echt niet normaal. Zou bijna denken dat ze iemand hebben ingehuurd die 24/7 op al die berichten zit te commenten, anders snap ik niet hoe je daar tijd voor hebt
quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:36 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ik ben ook geblokkeerd door Marco nu ik heb gezegd dat ik het verwerpelijk vind dat hij met zo’n jonge kwetsbare meid doet, en het afdoet als ‘faillissement’. En bericht is verwijderd.
Niet??🤣quote:Op vrijdag 18 oktober 2019 16:36 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Ik ben ook geblokkeerd door Marco nu ik heb gezegd dat ik het verwerpelijk vind dat hij met zo’n jonge kwetsbare meid doet, en het afdoet als ‘faillissement’. En bericht is verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |